Happy: Ga je nu dan nog naar een ander ziekenhuis om te kijken of die meer kunnen doen? Dikke knuffel
Happy, wat een vreselijk naar bericht voor jullie zeg! Ik kan niks anders doen dan vanuit hier een dikke knuffel geven en hopen dat het toch nog een keertje goed gaat komen! Wat is nu de volgende stap?
Bedankt lieverds, Vandaag heb ik het mijn ouders verteld en mijn vader gelooft er helemaal niets van. We gaan dinsdag naar groningen voor een second opinion. Ik moet vrijdag nog wel progesteron laten prikken en op de derde dag van mijn volgende cyclus weer in assen komen. Ik ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs
tjee een paar dagen niet geweest en dan alweer zo veel geschreven! Helaas niet al te leuke berichten allemaal....meiden, dikke knuffel vanaf hier....! En wij maar zeuren over kwaaltjes en jullie willen zo graag! Kan me voorstellen dat het af en toe wel moeilijk voor jullie is, maar ik blijf voor iedereen duimen voor positief nieuws!! Hier gaat verder alles z'n gangetje, alleen van onderen is de boel nog wel opgezet, maar heb er geen last van verder, dus maak me er ook niet zo druk om. Groetjes! Dai
Succces happy we blijven voor je duimen... Stephanie: Dat katje is echt te schattig.. Dai: Ik heb dat opgezette ook hoor maar ik neem aan dat het wel weer weg gaat na de zwangerchap... Hier weinig nieuws alleen gister ben ik naar de prenatal geweest vanwege de 20% korting... We hebben een easybase gekocht voor in de auto om de maxicosi in te klikken... En dat ding is echt handig ben er helemaal blij mee... Voor de rest dekentjes,lakentjes, waskussenhoes, kleertjes en nog shirtjes voor mezelf... We waren veel geld kwijt maar we moeten het toch hebben en nu zat er 20% korting op... Nu hoef ik echt alleen nog een paar dingentjes dat is wel een lekker idee... Nu binnenkort maar eens een geboortekaartje uitzoeken...
Pfff het zit erop, Damian zijn 1e verjaardag. Ik heb mezelf 3 dagen voorbij gelopen (voor zover ik vanmiddag nog kon lopen) en wat ontstekingen gecreeerd, maar we hebben een toppie dag gehad hoor Gaat wel weer goed komen Dikke knuf allemaal
Chelleke: Sterkte en rustig aan hoor meid! Knuffel! Linneke: Ook een knuffel voor jou meid! Shay: Ja, klinkt me bekend in de oren. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook ijzertabletten en had daar ook zo'n last van.... vreselijk diarree en ook obstipatie en spastische darmen. Ik schrok ook dat m'n ontlasting zwart werd! Hadden ze er niet bij verteld. Hopelijk hebben ze een alternatief, want zeker jij kunt dit er echt even niet bij hebben. Happy: Wat een rotnieuws. Ik wens je superveel sterkte dinsdag, zal aan je denken meid en duimen voor goed nieuws...
Middag meiden! Tijd om eens op iedereen te reageren. Emma, hoe is het nu met je? Gaat het al wat beter of niet? Ik hoop het wel voor je! Chelleke, Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie knul! Heeft ie een fijne dag gehad? En hoe is het nu met jou? Shay, lekker dat je goed geslaagd bent voor alles. Weet je al hoe je het geboortekaartje wil? Ik heb toevallig net tegen m'n vriend gezegd dat we daar inmiddels ook maar eens aan moeten gaan. Schoonzus gaat 'm maken. Vind het nog best lastig hoor! Happy, hoe is het met je? Ik ben benieuwd wat ze morgen allemaal te vertellen hebben! Hou je ons op de hoogte? Linneke, hoe is het met jou? Al rood gezien of nog steeds niet? Geen bloed geeft moed dus we houden de moed erin! Rest, hoe is het met jullie? Fijn weekend gehad? Balen dat het weer zo is omgeslagen he. Niks aan te doen! Gaan jullie donderdag nog wat leuks doen? Hier alles z'n gangetje, weinig nieuws te melden! (saai he )
Dank je wel. Hij heeft zich goed vermaakt hoor Met mij gaat het ietsjes minder omdat ik 3 drukke dagen (poetsen boodschappen verjaardag) heb gehad. Dan mis je je medicijnen wel even heel erg. Maar ik ga van de week even vragen of ik weer aan de prednison mag want anders ga ik dat niet vol houden Ik wou het dit keer zo lang mogelijk uitstellen, want ik werd ontzettend opgezet door de prednison en dat vond ik echt vreselijk Achja komt goed. Vandaag doe ik lekker rustig aan Even gezellig naar het dorp. Rob moet dan werken, dus ga ik denk ik maar met mijn paps en mams mee.
Ik zit alweer op 28 weken Moet zeggen dat ik nu in de fase zit dat mensen beginnen te vragen goh en al bang voor de bevalling Uhm nee eigenlijk niet laat maar komen hoor ben nu echt zo benieuwd geworden hoe ze eruit ziet enz... Maar ja ze moet nog even rustig blijven zitten en 7 mei kunnen we haar natuurlijk even bewonderen bij de de pretecho Eigenlijk heel gek maar ik voel me nog steeds niet echt zwanger ofzo... Ook al schopt mevrouw de hele dag en heb ik wel een buikje toch denk ik gewoon dat ik dik ben ofzo... Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat er een baby in me buik zit... Waarschijnlijk besef ik het me pas als ze geboren wordt... Stephanie: Ik weet het niet met de geboortekaartjes... Heb nu wel alle adressen verzameld en dan komen we ongeveer op 40 kaartjes... Valt gelukkig wel mee hoeveel het er zijn want we hebben ook echt gezegd alleen de mensen die we ook echt zien en geen verre neefjes en nichtjes die je nooit ziet anders kom je echt op honderd kaarten... Maar hoe en wat met de kaartjes ik weet het nog niet... Een foto vind ik wel leuk maar het is zo moeilijk omdat als de kleine geboren is je nog een goeie foto moet maken en dan zou me vriend het nog in elkaar moeten puzzelen en dan pas kan het gedrukt worden... Dus ik denk dat het een standaard kaartje wordt die we gewoon uit zo een boek kiezen... Maar ik kijk nog even rond wie weet wordt ik ineens heel creatief... Linneke: je houdt ons in spanning... Ik hoop het voor je meid... Happy: Heel veel succes morgen Chelleke: Nog gefeliciteerd met je knul... Doe je nu rustig aan want het duurt niet lang meer voordat je aan het werk moet voor een broertje of zusje voor damien... En succes met je prednison Oh ja en voor donderdag eigenlijk niet echt plannen... Ga dit jaar de drukte maar niet opzoeken... Anders ging ik altijd elk jaar naar amsterdam maar dat hou ik nu niet meer vol denk ik haha... Beetje hier in de stad kijken denk ik dat het wordt...
Dat heb ik ook! Ik heb echt al een zwangere buik en de baby is heel beweegelijk. Maar kan me er ook niks bij voorstellen dat er een klein mensen kindje in mijn buik zit. Vandaag gaan we naar het gemeentekantoor om de baby door mijn vriend te laten erkennen. @ Happy: wat een vervelende berichten. Ik ben benieuwd wat er uit de second opinion komt.
Hey meiden, Hier weer wat beter nieuws gelukkig. De gyn van vanmorgen was echt een hele aardige vrouw die alles rustig uitgelegd heeft. Ze was helemaal niet onder de indruk van de hormoonwaarden. Zij kijken daar niet echt naar. Ze vinden het belangrijker dat er een eirijping en eisprong plaatsvindt. Ze vond het volgens mij wel vreemd waarom ik maar 1x clomid gebruikt heb. En waarom er geen baarmoeder en eierstokken foto's zijn gemaakt voor de doorgankelijkheid. Ze gaat de gegevens opvragen en alles opnieuw bekijken en dan krijg ik weer een oproep. Ben benieuwd. Maar in ieder geval weer een beetje lucht. Liefs mij
Fijn Happy *knuf* Ik heb net mijn reumaconsulente maar even gemaild. Wanneer ik toch maar even met de prednison mag beginnen, want dit gaat deze mevrouw niet vol houden. Kan niet slapen van de pijn in mijn schouders en overdag is het niet veel beter. Kan maar weinig hebben of er broeit een ontsteking Dan maar weer even dik/opgezet door het leven en op de foto's met vakantie. Achja alles voor het goede doel
Happy: Top meid, dat geeft vast weer wat moed! Er lijken zo te horen nog wat mogelijkheden te zijn! Spannend hoor, dikke knuffel! Chelleke: Jeetje wat ellendig zeg, dat je zo'n pijn hebt. Dat lijkt me echt ondoenlijk inderdaad! Hopelijk krijg je gauw verlichting, ook voor jou een dikke knuffel!