Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hmm, tsja, mijn arts zei dat ik het gewoon veilig kon gebruiken, dus als jouw arts akkoord gaat zal het wel oke zijn.
    Ik hield 's avonds ook nog wel last, maar bij mij werkt het beste: eerst de antagel, en dan nog een half uurtje rechtop in bed zitten (flink wat kussens in je rug). Daarna slapen terwijl je ook je hoofdeind wat hoger hebt. Dit helpt bij mij tenminste. Alleen slaap ik het liefst op mijn zij en met je hoofdeind wat omhoog slaapt dat wel rottig. Maar in elk geval veel minder last van zuur.

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff, wat een dag. Het zou een leuk dagje moeten worden, maar het is echt een zwarte dag. Net gebeld dat mijn schoonvader met pijn op de borst met de ambulance naar het ziekenhuis is vervoerd. Hij ging qua gezondheid al niet goed, maar ik ben erg bang dat het nu hard achteruit gaat...... Zijn hartfilmpje was niet goed.
    Mijn mannetje is ernaartoe en ik zit hier met Mick. heb net wel m'n moeder gebeld om even mijn hart te luchten, maar toch.

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    knuffel Emma

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam

Dankje meid

5. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    ow emma zit je allemaal niet mee he. hoop dat het allemaal goed komt.

Groetjes Annemarie

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een verhaal van gisteren he. Zat gisteravond met kippenvel en tranen in de ogen naar alle beelden op tv te kijken.

Emma, weet je al wat meer over je schoonvader?
    Sterkte!

7. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hallo allemaal
    Even een weekje op vakantie geweest om lekker uit te waaien. Het was heerlijk!! Even helemaal niets....gewoon alleen maar dingen doen waar we zin in hadden. Mijn dochtertje vond het ook heerlijk op het strand. Ja zo'n grote zandbak is ook wel erg leuk! Ik voel me gelukkig ook weer helemaal goed na een zware periode en ga er ook weer helemaal voor.

Er is wel weer veel geschreven. Ik heb mijn best gedaan het weer allemaal te lezen, maar ik begin vanaf vandaag gewoon lekker opnieuw!
    Ga nu dan ook maar weer verder met het opruimen van de koffers en nog even lekker genieten van de zon!

Groetjes Bloem

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dank jullie wel!
    Ik weet nog niet veel meer, mijn schoonmoeder is continu bij hem. Mijn man kwam vannacht om 1.00 uur terug van het ziekenhuis en toen was hij wel goed stabiel. Het blijft spannend. Hij is zijn vechtlust een beetje kwijt. Hij heeft al veel doorgemaakt.

Het gebeuren van gister houdt me ook behoorlijk bezig, het zal nooit meer hetzelfde zijn, koninginnendag.... Enkel door zo'n gestoorde gek, een moordenaar, die geen benul heeft van wat hij heeft gedaan. Ik zag in het NRC een foto van dat kleine meisje dat aangereden werd...
    Misschien bruut, maar ik hoop dat die vent flink veel en lang pijn houdt en het niet gaat halen. :oops:

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Linneke; ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ik vind het erg knap van je om op deze manier te proberen het wat meer los te laten. Mocht je op enig moment terug willen komen, weet dan dat je van harte welkom bent!

Knuffel, Emma

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Vandaag weer een druk dagje... Zijn allemaal met de achtertuin bezig zodat we straks een beetje lekker kunnen zitten... Van het weekend gaan de tegels erin en dan is het klaar en kunnen we lekker gaan bbq en...
    Het stadhuis was vandaag dicht ook zo leuk dus gaan we maandag maar terug...
    En ik ben even naar apotheek geweest maar ze kunnen me niks anders geven dan moet de arts die het voorgeschreven heeft weer wijzigen oftewel donderdag moet ik naar de gyn dus kan hij wat anders voorschrijven hoop ik...

Emmas: volgens mij is die man al dood hoor en volgens mij is het heel snel gegaan want hij was al vrij snel hersendood dus heeft er volgens mij niks meer van gemerkt (helaas)...

11. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Wat een drama gisteren hè. Ik zat live te kijken toen het gebeurde. De rest van de dag met een naar gevoel gelopen. Moest er zelfs door huilen. Jammer dat de dader overleden is. Hij had van met wel hard gestraft mogen worden.

@ Emma: vervelend bericht meid, ik leef met je mee!

Mijn oma van 90 jaar heeft 3 weken terug longontsteking gekregen. Ze was alleen nog maar heel erg moe en het kon haar allemaal niks meer schelen. Medicijnen hebben wel aangeslagen en ze is er weer een beetje bovenop. Maar nu heeft ze steeds steken in haar arm. Waarschijnlijk komt dat van haar hart af. Het is echt een taaie, die oma van mij. 90 jaar en nog steeds zelfstandig wonen! Ik hoop dat ze het nog even volhoud. Zodat ze ons wondertje nog kan zien.

Zo...en nu ben ik moe en doe ik de rest van de avond helemaal niks meer!

Knuf allemaal!

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Vandaag heeft de reumaconsulent gebeld. Mijn reumatoloog was er niet dus wbt de prednison moet ik even wachten tot de 15e mei dan heb ik een afspraak. Ik mag maandag wel een depo-medrol spuit halen (cocktail spuit, zit ook prednison in) :whistle:
    Wat ik wel gek vond was dat ik volgens die reumatoloog pas met de Celebrex (1 van de medicijnen die ik wou stoppen als ik met de pil stop) gewoon door moet slikken tot het 3e trimester :-k
    Vorige keer moest ik die stoppen toen ik ook met de pil was gestopt.
    Staat ook op de bijsluiter dat je 'm niet moet gebruiken als je zwanger wil worden.

Gebruik Celebrex niet wanneer u zwanger bent of probeert zwanger te worden. Gebruik
    voorbehoedsmiddelen tijdens het gebruik van dit geneesmiddel wanneer het mogelijk is dat u in
    verwachting zult raken. Stop het gebruik van Celebrex, wanneer u toch zwanger raakt.

Aldus de bijsluiter :-k
    Daar ga ik het dus nog wel even over hebben.
    Maar ik heb zin in maandag :D
    Verder niks bijzonders.
    Allemaal dikke knuf

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kwam nog even kijken voor ik m'n nestje in duik.
    Hoezo verslaafd??

Slaap lekker meiden

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Haha Stephanie, wat een lief plaatje weer!
    Shay, ja wie weet haalt deze dikzak je nog wel in qua buikje ;)
    Chelleke, wat vreemd dat die reumatoloog zei dat je die medicijnen mag/moet gebruiken tot het derde trimester dan? Zou het inderdaad eventjes goed navragen.
    Bloem31, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
    Emma, vervelend nieuws voor je zeg! Ik hoop dat je schoonvader weer opknapt.
    Malleboe, je oma is zeker een taaie zeg! Op zo'n leeftijd nog zelfstandig kunnen wonen, en dan ook nog een longontsteking de baas kunnen! Ik heb nog twee oma's, het gaat met allebei zo goed dat ik verwacht dat de kleine later nog tekeningen voor ze kan maken, maarja, je weet het nooit he, het kan zomaar ineens afgelopen zijn. Is mijn opa een paar jaar geleden ook overkomen.
    Het koninginnedaggebeuren, tja.. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat iemand sowieso op het idee komt om een aanslag te plegen op onze royals, én koninginnedag te verstieren, én en passant even wat mensen neer te maaien met de auto, van wie een aantal het niet overleefd.. Maar toch is het gebeurd, vreemd idee hoor. Ben benieuwd of onze kinderen ooit nog koninginnedag zullen beleven zoals wij dat tot dit jaar hebben beleefd.
    Verder weinig nieuws hier. Manlief is voetballen, ik zou gaan kijken maar voel me niet zo goed (ik hoest als een zeehond, volgens mij kan de hele buurt meegenieten) dus blijf maar eventjes thuis.

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Tijd voor een verhaaltje van mij. Heb jullie verwaarloost...

Bloem, fijn dat je zo van je vakantie genoten hebt! Hoe is het verder met je?

Emma, hoe is het met jou?
    En met je schoonvader?

Malleboe, hoe is het met je oma?
    En met jou en je baby?

Chelleke, morgen je spuit halen? Voel je je dan gelijk weer een stuk beter? Bijna tijd om de pil eruit te doen zie ik! Spannend!

Danabelle, een beetje opgeknapt? 26 weken bijna! Gaat ook snel he.

Hier alles rustig. Vandaag een hele rustige zondag.
    Net alleen het idee dat m'n epilepsie eventjes om de hoek kwam kijken. Hopelijk bleef het bij die 'waarschuwing'...

Gisteren geboortekaartje gemaakt. Ben benieuwd hoe de proefdruk is!

Donderdag 'officieel' met verlof. Lekker! :D

Dikke knuffel voor iedereen!

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja lekker morgen die spuit halen :D
    Meestal werken die vrij snel
    (heel soms werken ze helemaal niet, maar daar gaan we niet van uit ;) )
    Dinsdag moet ik toch al wat minder pijn hebben.
    Ik ben inderdaad echt aan het aftellen :whistle:

Lekker dat je binnenkort van je verlof mag genieten \:D/
    Hoop trouwens met je mee dat het bij een waarschuwing blijft [-o<

17. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Steph: mijn oma is nog steeds heel erg moe dus we houden haar nog goed in de gaten. Heb er wel last van, zit met een brok in mijn keel als ik aan haar denk.

Met de beeb is alles goed. Beweegt nu echt al veel en dat is ook aan de buitenkant goed zichtbaar. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe groot de baby nu is. Ik heb nog steeds het idee dat het heeeeeeeeel klein is. Maar het is natuurlijk al een heel stuk gegroeid.

Morgen gaan we definitief beslissen over een koophuis in Bergschenhoek: http://www.funda.nl/koop/bergschenhoek/ ... bladmos-9/ We hebben een mooi slotbod liggen en buiten een verfje en een andere vloer in de woonkamer hoeven we er niks aan te doen. Spannende dag dus!

Iedereen verder een fijn weekend gehad??

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Malleboe, wat een mooi huis! Groot zeg. :D

Chelleke, succes morgen!

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid