Jeetje Deebie wat een verhaal! Maar ik ben blij dat je je nu goed voelt. Op naar de vervulling van jullie wens. @shay, wel fijn dat het niet een erg lange cyclus is. Op naar de volgende ronde! @Emma. Succes vanmiddag! @danabelle. Wat fijn dat jullie nu eindelijk ook groen licht hebben. Na zulke berichten durf ik haast niet te zeggen dat ik erg verdrietig ben omdat bij mij de duivels helaas ook weer gekomen zijn. En zij helaas niet alleen, ook weer meer ontstekingen. Het is momenteel erg moeilijk om vol te houden. Erg veel pijn en weer die teleurstelling. We hebben morgen een afspraak met de gyn. Ik had gehoopt dat het niet hoefde maar helaas. Maar ja alles voor onze gigawens!
Hoi lieve meiden, Wat een verhalen! Zit hier met open mond te lezen. Happybest, balen van de Wat is morgen de bedoeling bij de gyn? Onderzoeken, hoe verder? Sorrie, als je het al eerder hebt verteld, maar ben het even kwijt. Dikke knuffel iig! Debbie, wat een verhaal. Heftig hoor! Mag ik je feliciteren met het verwijderen van het spiraaltje? Ben benieuwd hoe het nu verder gaat! Nog even en je kan ook zo'n mooie banner maken! Zal een emotionele dag zijn vandaag. Laat je maar lekker verwennen. Emma, gefeliciteerd met het halen van je examen! Hoe is het inmiddels gegaan bij de kinderarts? Ben erg nieuwschierig. Hoe is het verder met iedereen? Ik ben gister naar Marco Borsato geweest! Kan er maar 1 ding over zeggen... GEWELDIG! knuffel!
@ Deebie : jeetje wat een verhaal...wel lekker dat jullie nu groen licht hebben! succes vandaag ! @ emma : hoe was het bij de KA? Ja je bent erg postief voor november hahahaa geeft niks hoor Groen licht tja er moet 1 medicijn omgezet worden bij mij en dat is toch wel een medicijn dat voor een afstoting van mijn nier te voorkomen. Dus ik begrijp wel dat ze dat voorzichtig willen doen! Hoop dat ik begin volgend jaar groen licht krijg 8) We zullen zien wat ze zeggen in november als ik naar de gyn moet. @ Stephanie : leuk zeg marco Ga waarschijnlijk ook naar toe maar dan hier in Belgie 8) hahaha
Wow, heb even moeten bijlezen van iedereen, mijn hemel wat een heftige verhalen..... @ Deebie: hoe ging het vandaag, deed het erg pijn? En hoe ging het emotioneel gezien? Wat heb jij een vreselijke ellende achter de rug zeg... Het is je zo gegund om die kans te krijgen voor een 2e kindje.... Een nieuwe fase breekt vandaag aan. Dikke knuf van mij! @Danabelle: Met Mick gaat het een stuk beter. Zijn bij de kinderarts geweest en die vertelde mij dat verwijderen van keelamandelen bij kindjes onder de 3 jaar niet gedaan wordt (te heftige ingreep). VANDAAR! En de indicatie voor verwijderen van neusamandelen is nu ook duidelijk: hij ademt continu met open mond, er loopt veel slijm vanuit zijn neusholte zijn keel in, hij heeft vocht achter zijn oren en is gewoon heel vaak ziek met hoge koorts. Ik ben gerustgesteld! Al blijft eht superspannend volgende week.... @happybest: wat balen zeg..... Getver. En tuurlijk is dat gewoon vreselijk vervelend (op z'n zachtst gezegd) want je hebt zoveel pijn nu. Het is voor jou ook daarom zo fijn als je snel zwanger zou zijn...... Ga je het met je ouders bespreken nu? @Stephanie: lekker dat je er even uit bent geweest! Heerlijk genieten meid! Gaat alles verder goed met je? @Danitjuh: Hopelijk verloopt alles voorspoedig met afbouwen/overzetten. het is niet niks.... Ook vreselijk spannend hoe dit allemaal zal gaan. Beter rustig aan en zeker zijn dat de medicatie juist is, dan overhaaste beslissingen. Gelukkig houden ze je scherp in de gaten. Maar aan de andere kant wel heel vervelend dat het (net als bij veel anderen) zo 'gestuurd' moet worden door buitenaf. Het zou niet zo moeten zijn dat je groen licht moet krijgen, maar dat je het gewoon op je eigen moment kan bepalen. Helaas is dat gewoon niet zo. Dat bewonder ik wel heel erg in jullie allemaal! Dikke knuffels voor jullie allemaal! Ps: Ik heb echt superveel vage klachtjes nu, heel maf. Sinds vanmiddag echt hondsmoe en buikpijn (liezen). Ik kan zo wel 100 jaar slapen ofzo. Ook hoofdpijn en veel dorst. Het zou wel heel apart zijn als het ondanks alle gebeurtenissen deze maand toch raak zou zijn. Maar goed, ik reken nergens op. Emma
Hoi Emma, ehm, mag ik het zeggen.....? Je klinkt me een beetje zwanger! Wacht je de 6 dagen nog met testen? Ik voel me een beetje niet zo lekker als ik eerlijk ben. Moe en snotverkouden. Begin me nu wel eindelijk te beseffen dat we echt een kindje gaan krijgen. (duurde een week, maargoed hahaha) En moet me nog inhouden om niet weer te gaan testen. Spannend volgende week! Wel fijn dat je nu gerustgesteld bent!
@ stephanie: Wat vervelend dat je je ziek voelt. Ik kan me goed voorstellen dat het nog onwerkelijk voor je is! Ik weet niet precies wat de bedoeling is morgen, maar waarschijnlijk gaan ze kijken of alles goed is. Ik heb zoveel klachten dat ik niet oneindig kan proberen, want het waait er niet in zeg maar . Ik wil het ook wel graag weten omdat ik zoveel medicijnen heb gehad, ook waar je tijdelijk onvruchtbaar van werd. Misschien geeft zekerheid wat rust. @emma. Wat fijn dat je alles nu duidelijk hebt. Wel spannend volgende week. Ik denk wel dat ik mijn ouders nu ga inlichten. Volgens mijn zus maken ze zich erg zorgen (en dan weten ze bijna nog niets) en dat is ook niet de bedoeling. Ik wou het eerst niet, maar we zijn nu een jaar verder. Verder blijft het tussen ons.
Hmm ik zie nu dat mijn vorige reactie niet helemaal duidelijk is.. Happybest wees me daarop door te zeggen dat het fijn is dat wij NU groen licht krijgen van de dokter Maar dat is, gelukkig, alweer een tijdje geleden! We mogen al een tijdje definitief voor een kindje gaan, en gelukkig gaat het al die tijd al stabiel-redelijk met mij! @ Emma, klinkt wel alsof het niet prettig is voor Mick allemaal Arm kindje, zo vaak zo ziek! @ Happybest, wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden Goed dat je naar de gyn gaat, is in ieder geval één stapje in de goede richting he? @ Stephanie, leuk dat je nu echt begint te beseffen dat jullie een kindje krijgen! Heb je het eigenlijk al aan mensen verteld?
Dank jullie wel, echt lief wat jullie schrijven....... Echt hartverwarmend dat jullie zo meeleven. Enne, ik heb toch stiekem maar wat testjes in huis gehaald. Ik heb ook erg last van mijn onderrug en gek genoeg: mijn BEKKEN! Precies op de plekken waar ik steeds last van had tijdens en na mijn zwangerschap, maar waar ik inmiddels alweer een maand of 6 geen pijn meer van had, als ik niet te gek deed tenminste . Ik dacht vanmiddag al: ojee, ALS ik zwanger ben en NU AL bekkenpijn krijg.................... Ik zou het echt bizar vinden als het raak is, maar je weet het maar nooit! Ik denk dat ik donderdag al ga testen. Ik kan toch niet wachten Slaap lekker straks, ik kruip vast mijn nestje in En ik hou jullie uiteraard weer van alles op de hoogte hier! Emma
Nou Emma het is je gegund hoor. Je bent er mss deze maand toch iets minder mee bezig geweest ivm je manneke. Ik hoop het echt voor je! HappyBest. Ik vind het echt super rot voor je joh. Op naar de volgende ronde (lopen we mss gelijk?) Mijn spiraaltje is vandaag verwijderd! Het voelt echt zooo goed. Het deed helemaal geen pijn. Het is een aardige Gynaecoloog. Ik heb gelijk nog even wat vragen gesteld over de foliumzuur en ik moet idd even de dubbele dosis nemen. Verder heb ik al bloed verlies. Wanneer zal ik nu beginnen met me banner. Want echt ongi ben ik niet, maar heb wel bloedverlies. Graag jullie advies/mening! Fijne avond. xxxx
Hoi Debbie! Je banner is al leuk zo! Al is het voor de sier Ik zou 'm aanpassen wanneer je de volgende maand echt ongesteld wordt. Misschien heb je nu wat bloed doordat ie er nu uit is. Wondje of zo? Geen ervaring mee hoor, dus gis maar wat. Fijn dat het goed en pijnloos ging! Nu ga ik echt zo slapen Forum is verslavend! Emma, misschien kan je me straks vergezellen bij de juni mama's
@Deebie, Wat fijn dat het geen pijn deed, je leest dat toch wel vaak.... Ook fijn dat je een goede gynaecoloog had die je gerust stelde, dan ben je ook veel meer op je gemak en ontspannen. Super, die banner, je hebt groot gelijk! Je kunt hem altijd weer aanpassen toch @Stephanie, Ik ben benieuwd hoor, ben er inderdaad deze maand wel veel minder mee bezig geweest, dat zal ook wel helpen. Ik heb ook erg slecht geslapen vannacht, veel wakker, vreemd gedroomd... We zien het wel. Het kan nog steeds een griepje zijn, ik reken maar nergens op. Over een paar dagen testen, heb er wel zin in!
NOD dag: Stephanie: 10 okt Shay: 13 okt Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Linneke: 18 okt Emma: 20 okt Sunshine: 21 okt Danabelle: 4 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Zo, even het lijstje wat naar voren gehaald
Ik vind het zo spannend voor je, Emma! Het klinkt allemaal wel erg bekend hoor! En Stephanie, ik denk dat je gelijk hebt, mss een beetje bloed van een wondje ofzo. Irritant, ik zit net te lezen dat het wel 60 dagen weg kan blijven! Dus dan maar een hoop klussen xxx
Deebie, fijn dat je spiraaltje er nu uit is! Wel balen dat je bloedt nu maarja, alles voor het goede doel toch Ik heb geen idee hoe je cyclus kan zijn na spiraalgebruik.. bij pilgebruik kan het al van vrouw tot vrouw erg verschillen. Succes in ieder geval met de eerste echte pogingen
NOD dag: Stephanie: 10 okt Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Linneke: 18 okt Emma: 20 okt Sunshine: 21 okt Danabelle: 4 nov Shay: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ?
Heb het even aangepast emma want ik stond nog in okt maar die ronde is al over... Zit weer in de nieuwe ronde dus nieuwe kansen... Maar ik heb echt last van me ongi niet normaal... buikpijn,rugpijn en verlies zoveel bloed dat ik denk dat ik straks niks meer over heb... Heb ik nog nooit gehad ook niet zo erg voor de pil... Dus misschien komt het van het ontpillen erg vervelend... Emma ik duim voor je dat je ook roze wordt in de lijst deze maand... Debbie Succes met klussen en welkom in de rondes van afwachten en ongeduldig zijn...
tja danabelle helaas idd maar ja had het ook niet verwacht... En jij stond zo alleen bij nov dus ik dacht ik kom er gezellig bij staan... Kunnen samen hopen dat het snel nov wordt haha In de hoeveelste ronde zit jij
Middag! Allemaal druk aan het werk? Ik moet vanmiddag maar voel me helemaal niet lekker. Helaas te laat om ziek te melden ben ik bang Emma, nog steeds de klachtjes? Duren de dagen te lang of valt het wel mee? Shay, balen dat je zo last hebt van je Zou best van het ontpillen kunnen komen geloof ik. Maar daar wordt het niet minder vervelend van. Doe maar lekker rustig aan Puzzcat...... Hoe is het daar? Je NOD dat vandaag zie ik! Happybest, heb je je ouders inmiddels al ingelicht? En hoe reageerden ze? Debbie, wilde je nog even succes wensen met klussen!
Ja stephanie ik doe ook rustig aan sta ziekgemeld heb de laatste dagen zo slecht geslapen en alleen maar buikpijn enz dus dan merk ik het gewoon dat ik me slaap echt hard nodig heb dus vandaag en morgen even lekker thuis en dan vrijdag pas weer...