P.S. Gisteren was er nog niks aan de hand bij Stephanie, heb even op haar site gekeken. -=] babywenting.babysite.nl [=-
Hallo meiden, Kwam me even melden. Ben helemaal beduusd nog dus even geen reactie, Wilde alleen zeggen dat ze me morgen gaan inleiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom het hele verhaal nog wel vertellen hoor. Even kijken of ik de tas nu echt klaar heb.
Mijn verhaal: Vanmorgen routine controle bij gyn. Bloeddruk te hoog, voor de zekerheid een plasje doen en daar zagen ze eiwit in. Aan de CTG, bloedprikken en weer plassen. Na een anderhalf uur gewacht te hebben kwamen ze met de uitslag. Het was allemaal iets te hoog, maar niet zo erg dat er toeters en bellen afgingen. Maar toch.... aangezien ik 40 weken ben en waarom langer wachten dan nodig is vroegen ze of ik niet ingeleid wilde worden.... En dan wel morgen! Jeetje, schrokken we daar even van. Maargoed, morgenvroeg om 7:15 melden en dan kijken wat het doet. Het gaat er bij allebei nog niet helemaal in hoor, zo maar eens kijken wat er nog gebeuren moet in huis, en aan de was. Sorrie voor de enorme ego, maar ben eventjes helemaal van de wap hierzo!
Spannend Stephanie! Wel vervelend natuurlijk dat alle uitslagen allemaal iets te hoog waren, maar inleiden lijkt me een goede oplossing? En dan heb je, als het goed is, morgen of misschien overmorgen je baby in je armen! Succes en sterkte met de bevalling! Dai, heb jij gezegd dat je er een stagiaire bij wilde hebben of niet? Ik heb gezegd van niet - niet meer vreemden in mijn huis/aan mijn bed dan nodig is graag maar ik snap ook niet zo goed hoe ze enerzijds kunnen zeggen dat 'in de zomerperiode er te weinig kraamverzorgsters beschikbaar zijn om het normale aantal uren zorg te kunnen verlenen', en anderzijds kunnen vragen of je een stagiare wilt? Zo'n meisje loopt dan dus ook maar halve dagen mee, en bovendien lijkt het me sterk dat haar stageperiode in een schoolvakantie valt?
@ Steph: wat SPANNEND zeg!!!! Moet wel een raar idee zijn dat je morgen misschien je kindje in je armen hebt! Heel veel succes hè, zet 'm op! @ Dai: als jij je prettig voelt bij 7,5mg dan moet je dat gewoon doen! Gaat het nu dan weer een beetje beter? Ik heb op mijn werk geregeld dat ik de komende week 6 uur werk ipv 8 uur. En dat gaat redelijk. Ik neem ook baker pauze...maar dat deed ik al. Merk wel nu al dat ik last krijg van mijn darmen door de ijzertabletten. Echt om sago van te worden want het doet vreselijk veel pijn om 's avonds last van gas te hebben. Morgen krijgen we de sleutel YEEH! Beetje jammer alleen dat iedereen zich er mee wil bemoeien...en dan met name de mamma's hahaha. Morgen eerst lekker samen het huis binnen stappen! Kheb er zin in!
NOD: Happybest: 6 mei (uitgaande van 30dg) Charpi: ? Chelleke: 15 juli Zwanger: Stephanie 18-06-2009 UITGEREKEND! Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Bloem ? Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Afspraken: 23-06: Dai groeiecho VK 25-06: Debbie 1e echo, gyn 06-07: Dai VK 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 21-09: Dai reumatoloog
Hey stephanie spannend zeg. kan me voorstellen dat je even beduust bent van het feit dat het dan als zo snel is. hoop dat de kleine niet lang op zich laat wachten. bij mij vroegen ze ook of ik een stagiare wilde. heb gezegt liever niet. mag wel meelopen maar niet alleen.
Jemig Stephanie, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mocht je dit nog lezen: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid, je kunt het! Dikke knuffels!!!!!!!! Hier nog steeds een stuitligging bij de beeb Ga me nu wel een beetje zorgen maken. Misschien dat hij gewoon nog teveel ruimte heeft, aangezien het m'n 2e is???? Verder zat ik sinds gister ineens zonder kraamzorg!!! Ik in de stress natuurlijk, want hoe zou dit nog goed moeten komen in die drukke periode waarin iedereen op vakantie is en geen ander kraambureau nog mensen erbij kan hebben.... Het bleek namelijk door een administratieve fout dat ze mij vergeten waren en "we kunnen er écht niet meer bij" terwijl ik me supervroeg had aangemeld. Ze maakten dus van hun probleem ons probleem, dus wij waren echt super pissed :x. Van dit bureau hadden we de vorige keer ook zorg gehad en dat beviel toen uitstekend. En nu laten ze ons zo in de kou staan.............extreem slechte service dus. Nu hebben we op de valreep zorg kunnen krijgen bij een klein bureautje......hopelijk zijn we straks erg tevreden over hen. Vandaag de babykamer op orde gemaakt met mijn moeder. Nog wat kleertjes wassen en dan is alles klaar. Wel een rustig gevoel geeft dat. Gr. Emma
Oh die stephanie is al in het ziekenhuis... spannend hoor... Ik neem zo me moeder mee voor de laatste echo... Ze is nog geen 1 keer mee geweest maar me vriend kan dit keer niet mee en aangezien ik nu natuurlijk de laatste tijd zoveel groeiecho's heb gehad vond ik het wel leuk om d'r mee te nemen en dan hoef ik niet alleen in die wachtkamer te zitten haha.... Mijn gyn loopt echt altijd uit dus daar houd ik nu ook al rekening mee... Maar ik irriteer me altijd aan mensen die erover gaan zeuren... Vorige keer ook een vent die helemaal flipte tegen de assistente dat ze toch zeker al wel een half uur zaten te wachten... En zij uitleggen dat de gyn op de operatiekamer was nou dat kon die niet begrijpen dat dat uitliep en dat hij ze afspraken niet goed plande en dat hij nu terug hoorde te komen... Ik wilde bijna op staan om te zeggen hallo als je eigen vrouw ligt te bevallen en er doen zich problemen voor wil je ook niet dat de gyn zegt sorry de tijd zit er op ik ga naar me spreekuur... Ach zulke mensen heb je er helaas altijd tussen zitten... Danabelle: Nog even over de kraamzorg ik krijg 46 uur en ik moet dan maar zien hoe ik het wil indelen hoeveel uur op een dag enz. En dan snap ik niet dat ze bij jou zeggen ja het is een drukke periode dus we moeten kijken hoe en wat... Ik beval ook in de zomer maar ik krijg gewoon waar ik recht op heb... Ligt het er dan zo aan waar jeergens woont? dat het hier minder druk is ofzo... En over de stagiare vroeg ze of ik er problemen mee had als er 1 mee kwam... Ze mogen hier niet alleen komen anders zou ik het ook niet willen... Maar ik heb gezegd maakt me niet uit hoor want ze gaf al aan dat dat waarschijnlijk het geval toch niet is aangezien het zomervakantie is en er weinig tot geen stagiares zullen zijn in die periode...
@ Emma: wat schandalig zeg. Ze maken idd van hun probleem jouw probleem. Je hebt toch wel gezegd dat je geen boodschap hebt aan administratie fouten en dat ze het maar op gaan lossen? Gelukkig kan je nog ergens anders terecht, maar wat als dat niet had gekund? Echt klantonvriendelijk. Hoe zou het met Steph zijn? Echt spannend hè! Laten we met z'n allen duimen dat het vlotjes zal verlopen. Gisteren heeft mijn vriend tegen de buikbaby gepraat. Was echt leuk. Er werd heel sterk op gereageerd hahaha. (l)
Stephanie ik duim heel hard voor je.... spannend hoor. Misschien heeft ze de baby al! Shay heel veel plezier maandag!!!Ik denk aan je! De rest ook een dikke knuffel van mij.
Wow, spannend hier!! Ben heel erg benieuwd, hopelijk duurt het niet te lang voor Stephanie! We duimen...... @Daiquiri: Ik denk dat jezelf wel aanvoelt wat je lichaam nodig heeft! Dus als jij je met dat halve tabletje beter voelt, zou ik dat zeker doen!! Je weet zelf het beste hoe je lichaam reageert.
Emma wat schandalig zeg!!!!! Hun probleem is nu jou probleem. Ik hoop dat dit bureau ook goede kraamverzorgsters heeft. Zal vast wel.... en Stephanie meid toch...............wat SPANNEND!!! Mijn vriendin is net getrouwd en vanavond een feest. Ik zal binnenkort een foto van mijn buik erop zetten, want die is enorm. Iemand dacht dat ik al 14 weken zwanger was...oeps!!! hahahaha Nou meiden, fijne dag!!!
Buddynieuws!!! ze hebben vanmorgen vroeg bij stephanie gel ingebracht om de weeen op te wekken. dit komt langzaam op gang.. ze zat nog vrolijk te puzzelen en tv te kijken.. kreeg tijdens t typen de volgende sms: ze hebben zojuist de vliezen gebroken in de hoop dat de weeen doorzetten, zo niet krijgt ze over een uurtje infuus. ze heeft nu 2 cm ontsluiting. baby heeft iets in t vruchtwater gepoept maar dit was niet erg einde buddynieuws!
Ja idd dat is handig dat we op de hoogte gehouden worden... Het volgende nieuws is vast dat de baby er is... Geweldig..
Bedankt Marieke, dat je ons op de hoogte houdt! We zijn allemaal erg benieuwd hoe het met haar gaat! En of de kleine er al is natuurlijk!!!! Liefs, Emma