@Shay: Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn om te horen dat jullie een geweldige dag hebben gehad!! @Daiquiri: Wat fijn dat alles goed was bij de groeiecho!!! @Deebie: Succes morgen! Spannend he? Ik mag volgende week 'pas' @Danabelle: Ik denk (weet het wel zeker hihi ) dat het hier om twee verschillende personen gaat! Ik ben Sunshins82 en sta niet op die lijst. Ik weet nog niet precies hoever ik ben. De banner is volgens mijn eigen berekeningen, dus even afwachten op de eerste echo, 2 juli. Ik heb geen idee wie die Sunshine is?? @Allemaal: Geniet van het mooie weer!!
Thanks Sunshine82!!!! Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb ook een zwangerschapsblog aangemaakt. Dus voor alle nieuwsgierige onder ons hahahahahahaha Geniet van het mooie weer.
Dannabel Ja ik snap het soms ook niet meer. denk dat ze uit voorzichtigheid gezegt hebben. vrijdag was alles helemaal goed. dus zolang het goed gaat laten ze het lekker zitten. heb ik geen probleem mee. kan het nog lekker groeien. het was vrijdag 2666 gram. dus nog lekker klein. ze gaan denk ik kijken hoe het met mij gaat en met de kleine. en dan gaan ze conclusies trekken. iedereen een fijne dag vandaag
Anne: ik was vrijdag ook bij gyn en ons meisje was toen 2500 gram en ik loop een week achter op jou dus dat kan wel kloppen... En de echoscopist zei de grens om een kindje geboren te laten worden ligt op 2500 gram dan mag je kindje mee naar huis als het geboren wordt... Dus die grens hebben we gelukkig bereikt... Maar heb je zelf het gevoel dat het niet lang meer gaat duren of dat helemaal niet? Over het sunshine gebeuren bestaat er wel een gewone sunshine? Ik ga eens even me trouwfoto's op de computer zetten...
Hihi het Sunshine mysterie....... Shay, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! nu op naar de volgende happening!
NOD: Happybest: ? Charpi: ? Chelleke: 15 juli Zwanger: Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Bloem ? Sunshin82 ? Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Afspraken: 25-06: Debbie 1e echo, gyn 06-07: Dai VK 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 21-09: Dai reumatoloog
Shay grappig dat we zo dicht bij elkaar liggen he. ik heb geen idee. ik voel van alles maar weet niet wat het nu gaat worden. ik voel me goed. altijd gehad, maar lichaam kan in 1 keer wat anders doen,heb ik wel gezien. ik wacht gewoon af wat ze weer zeggen vrijdag.
@ shay : gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Verder wil ik iedereen feliciteren met het zwanger zijn, ik ben al een tijdje niet geweest dus alsnog bij deze Ik heb zo´n behoefte aan iets lekkers maar wil het niet nemen dus ik ga het gewoon van mij afschrijven Ik ga gezond doen...pak straks een appel 8)
Hallo meiden! Even een heel kort berichtje, maar dat maak ik snel goed. Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ons meisje doet het ontzettend goed en we zijn vandaag lekker thuis gekomen. Heb een paar foto's op de site staan. Volgen er snel meer, plus het hele verhaal natuurlijk. Tot snel Dikke zoen!
Ahhhh, Stephanie, wat een schatje is Esmee!!! Ben er maar trots op! Fijn dat jullie thuis zijn, geniet ervan!!!!!! Mooie foto's. De kleertjes die ze aan heeft komen mij bekend voor, heb precies hetzelfde, eerste kleertjes die ik gekregen heb van mijn ouders! hihi Tsja, ik hoop dat het Sunshine of Sunshins mysterie nu opgelost is hihi
Shay, van harte meid! Fijn dat je zo'n superdag hebt gehad. Ben heel erg benieuwd naar de foto's. Stephanie WAT EEN SCHEETJE ZEG!!!Geniet er maar lekker van met z'n drietjes. Liefs
De eerste foto's Wat schattig... Ze is nu alweer bijna een week oud gaat snel... Geniet ervan weer lekker thuis te zijn...
Kunnen jullie me opvrolijken. Ik heb vannacht een droom gehad dat ik een gehandicapt kindje krijg en mijn vriendinnen ons uitlachen: zie je nou wel, we zeiden het toch al :-s Ik ben zo zenuwachtig voor strakkies...mijn eerste echo Liefs
Ow meis. wat naar voor je die rare dromen. kan wel zeggen dromen zijn bedrog maar je zit er toch mee. ik was er ook heel bang voor. een dikke knuf en geniet lekker van je eerste echo. Mischien een rare troost maar ze kijken alleen maar hoe groot de kleine is. ze kunnen nog geen afwijkingen zien op de echo. heel veel sterkte en een dikke knuffel