hallo meiden! @ Deebie, hihi niet te enthousiast over de kilo's die erbij komen he, ze moeten er ook weer af @ shay, leuk die trouwfoto en zo zie je er idd toch leuk zomers uit! Wat betreft dat waterdichte molton, dat je uberhaupt hebt kunnen slapen!! ik heb hem ook hoor, maar dan wel met een gewone er om heen en dan nog een hoeslaken. Had bij de 1e zwangerschap eerst dat blauwe zeil uit het kraampakket er onder gedaan, nou toen wist ik echt niet hoe ik het had, dus de volgende dag maar zo'n molton gekocht. Hier verder alles oke!, nog 2 dagen werken!!!
Emma een dikke mega knuffel van mij!!!! Shay wat een super foto. Jullie lijken echt een heel lief stel. Deebie ik zag op je site dat je idd al een goeie buik hebt. Super meid wees er idd maar erg trots op.
Bedankt voor de complimenten over de foto... Dai: Dat zeiltje kraakte al zo erg dat ik dacht neeee daar kan ik nooit op slapen en toen had ik het er met mijn vader over en die kan ze bestellen via ze winkel dus koste me maar een 10 tje... Maar ik ga er idd nog maar een gewone molton omheen doen misschien helpt dat... Vannacht de hele nacht zonder deken of iets geslapen... Nog maar 2 dagen werken de tijd gaat hard he... debbie: Je hebt idd al een flinke buik je haalt mij al bijna in joh haha... Maar is wel leuk kan je ook al showen toch... Maar doe je voorzichtig met de kilo's wat eraan komt moet er ook weer af he... Ik zit nu met 37 weken op + 2 kilo... En nee ik doe het niet expres maar heb natuurlijk eerst die 8 kilo die ik afgevallen ben weer aan moeten komen... Happy: Over twee dagen weer testen zie ik... Nou ik moet naar de VK ( tja vraag me ook niet waarom maar de gyn had geen tijd ofzo en dan moest ik maar naar de VK in het ziekenhuis). Zal wel een hele simpele controle wezen... Bloeddruk meten en even aan me buik voelen... Ik ga wel vragen of ze al ingedaald is want dat idee heb ik wel... Me buik zit zo laag en heb van de week echt van die steken gehad onderin en ze zeggen dat het ligt aan het indalen...
Goeiemorgen dames! Ik heb mezelf voorgenomen straks even naar de stad te gaan om een 'tent' te kopen.. Heb nog wel 'gewone' zomerjurkjes die passen, maar die zijn aansluitend en ik wil nu echt iets wijds aan. Heb er al eerder naar gezocht maar ben bang dat ik toch weer op de gewone damesafdelingen van H&M en C&A uit kom, aangezien ze in zwangerschapswinkels niet verkopen waarnaar ik op zoek ben Verder heb ik last van zwangerschapseczeem Eczeem heb ik wel vaker last van, maar het is zeker vijftien jaar geleden dat het echt in mijn gezicht en hals zat en dat is nu dus weer het geval. Vervelend, gaan de mensen zo naar je staren. Nouja, hopelijk helpt het zalfje van de huisarts snel Happybest, ronde 20 alweer zie ik.. Hoe gaat het met jou? Nog nieuws?
@Shay....die kilo's zou ik idd ook wat minder willen, maar bij mijn dochter ben ik er ook 30!!!!!!!!!!!!! aangekomen! Verder was ik kerngezond, bloedruk enzo was perfect, maar ik hoop toch echt dat die 30 kilo mij bespaard blijft Ik ben benieuwd of ze is ingedaald. Spannend joh!!!!
Daar was ik weer... Lekker naar het strand geweest met de hond van me ouders... Ga nu elke dag even mee lopen met me moeder want heb toch een beetje afleiding nodig... En bij mij thuis is het niet te houden met de warmte... Gewoon 27 graden in huis je zou er spontaan van gaan puffen... Dus lekker in de schaduw in de tuin gaan zitten... Bij de VK was het allemaal goed hoor... Heel aardig vrouwtje en ik vroeg over het indalen en ze is idd wat gezakt en kan niet meer draaien maar ze is nog niet helemaal ingedaald maar ze denkt ook niet dat ze dat nog gaat doen... Omdat het maar een kleintje is en zo eigenlijk wel lekker ligt want dan kan ze nog een beetje bewegen en waarom zou je jezelf klem gaan leggen als het niet hoeft? Als de weeen komen zal ze waarschijnlijk pas helemaal indalen... Maar ze ligt al wel zo ver dat er niks meer langs d'r hoofdje kan... Dus mochten me vliezen breken dan kan de navelstreng niet om d'r hoofdje ofzo... toch wel fijn om te horen dat ze echt niet meer kan draaien enz... Bloeddruk was ook goed 120/75 terwijl ik de hele zwangerschap 110/60 had dus ik ben iets gestegen maar het zal wel door de warmte komen... Stiekem hoop ik gewoon dat het is omdat het niet meer zo lang duurt voordat die kleine komt... Mensen zeggen nu steeds tegen mij jij gaat zeker een week waarschijnlijk wel 2 weken overtijd lopen... Tja mensen hebben in elke fase van de zwangerschap wel weer een nieuwe leuke opmerking klaar... Danabelle: komt het ook niet door de wamte je eczeem... Want ik had het vroeger wel eens en in de zomer werd het erger door de warmte omdat je ook gaat zweten... Maar wel erg vervelend hoop dat je zalfje helpt... En heb je een 'tent' kunnen vinden? Debbie: wow 30 kilo dan hield je toch ook wel veel vocht vast... Was toch wel zwaar dan je zwangerschap?
Logisch dat je bloeddruk nu wat hoger is....pffff...het is bloedje heet. Spannend voor julllie hoor!!!! Tjsa mijn bloeddruk was goed, maar heb idd een zware zwangerschap gehad.....5 maanden bed is niet niks natuurlijk Ik ga ff slapen, want ik ben echt enorm prikkelbaar.
Zo even weer een kleine update... Hebben jullie fijn een weekend gehad? Wij hebben echt een super weekend gehad. We zijn naar America geweest. Erg leuk gehad daar! @Chelleke: Spannend hoor!!! @Shay: Leuke foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je straalt echt Fijn dat alles goed was bij de VK. @Danabelle: Vervelend van die eczeem. Hopelijk wordt het niet erg door deze warmte? @Emma: Heel veel sterkte!! @Deebie: 30 kilo? Jeetje, 5 maanden plat liggen?? Dat lijkt me echt heel erg. Heb je er wel van kunnen genieten? Hoe was jullie weekendje weg? Ik ben inmiddels aan het aftellen, donderdag mag ik voor de eerste echo! Spannend!!!!!!!!!!! Gisteren een verjaardag gehad van een neef. En had toch maar besloten om 'het' te vertellen. We hadden op het verjaardagskaartje onze namen geschreven & een ?....hihi Wow, wat een super leuke reacties! Al duurde de hint even
Hallo meiden, Kom alleen even zeggen dat alles hier goed gaat. We zijn druk aan het genieten van ons meisje en nu de kraamhulp weg is zijn we er ook erg druk mee! Vandaar dat ik even niet zoveel van me laat horen. Ben jullie zeker nog niet vergeten hoor. Dikke knuffel
Hoi meiden, Shay, fijn dat alles goed was bij de VK. Goed dat de baby al is ingedaald, en kleine kindjes dalen inderdaad soms niet helemaal in voordat de weeën beginnen. Je bloeddruk is maar een klein beetje gestegen toch, is nog prima zo te lezen! Ik heb wel eens gehoor dat aan het einde van je zwangerschap je bloeddruk eerst stijgt, om daarna weer te dalen. Geen idee of het waar is hoor. Stephanie, leuk dat je even langskomt hier! Mooi dat alles goed gaat met Esmee, en hoe voel je je zelf nu? Naast trots en blij natuurlijk Sunshins82, leuk dat jullie toch je zwangerschap al wereldkundig gaan maken! En spannend, de eerste echo! Deebie, 30 kilo en 5 maanden op bed liggen, oei, dat is niet niks zeg.. Ik hoop dat de kilo's en het platliggen deze zwangerschap wat meevallen! Mijn eczeem jeukt nu al iets minder, het is nog wel duidelijk zichtbaar. Het kan idd erger worden door de warmte, dan gaat het een beetje broeien. Dus ik blijf maar braaf smeren, meer kan ik er ook niet aan doen nu. Heb trouwens de TentJurk gevonden in de stad. Vond de positiezomermode lelijk en duur dus ben uiteindelijk geslaagd bij de Open 32. Je ziet wel dat het geen positiejurkje is maar wat geeft het, hij is heerlijk wijd en luchtig en ik kon zowaar mijn 'gewone maat' kopen dus wie weet is ie na de bevalling ook nog draagbaar. Zo, pff, nu even eten in de oven schuiven..
Ja Anne was toch ook bijna uitgerekend?? Spannend! @ Danabelle, fijn dat je geslaagd bent en ik ga duimen dat je niet meer last van je exceem krijgt joh. Ik heb idd 5 maanden op bed door moeten brengen omdat ik dus geen medicatie wilde nemen. Ik heb het niet voor niks gedaan want ik ben wel 9 maanden lang aanvalsvrij geweest, maar heb er dus ook heel veel voor gelaten. Echt genieten van mijn zwangerschap kon ik dus niet. Ik ben dus echt van plan om dit nu wel te doen en dat doe ik al.....je wil niet weten hoe ik straal!!! En die 30 kilo ... ze zijn er allemaal weer vanaf gegaan...nou ja bijna allemaal, ik heb er 3 kilo aan overgehouden, maar als dat alles is. Ik heb een gezonde dochter op de wereld gezet.
@ Shay, fijn dat alles goed was met de kleine! @ Danabelle, geniet nog maar lekker van je tentjurk...heerlijk met dit weer! @ Sunshin82, suc6 as donderdag met de echo! dan kunnen we bij jou ook een datum invullen!
NOD: Happybest: ? Charpi: ? Chelleke: 15 juli Zwanger: Annemarie 14-07-2009 Shay 20-07-2009 Emma 28-07-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Bloem ? Sunshin82 ? Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Afspraken: 06-07: Dai VK 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 21-09: Dai reumatoloog Even de tabel erbij gehaald....moest wel graven hoor.... Dames, als er nieuwe gegevens in moeten hoor ik het wel, of pas de tabel zelf even aan
Goedemorgen meiden sorry dat ik de laatste tijd niks van me heb laten horen. zit een beetje in de rommelmand. slecht slapen, veel last van harde buiken. druk in huis bezig. en het is veel te warm. lees wel van alles mee maar geen puf om overal op te reageren. hier gaat alles nog steeds door. nog geen kleine te zien. al heb ik soms wel het idee dat het aan het rommelen is. van mij mag het wel komen hoor. vrijdag gaan we weer naar de gyn en krijgen we weer een echo dus kunnen we de kleine weer even bekijken. maar wordt nu toch wel nieuwsgiergig naar het echte beeld. Hoe gaat ie verder met jullie? dikke knuffel voor iedereen
kijk daar hebben we anne weer... De laatste loodjes wegen dus zwaar... Vooral met dit warme weer... Ik hoop dat het snel gaat beginnen voor je... Ik word echt ongeduldig merk ik... stil zitten wordt moeilijk omdat ik heel de tijd bezig wil zijn zodat de tijd sneller gaat... Nog 19 dagen (tot uitgerekende datum dan) Nou ik ga me maar eens insmeren ga even met die hond naar het strand... Kan ze even zwemmen en ik even me voeten koelen haha...