Gelijk heb je! Zou willen dat ik nu hetzelfde kon zeggen. Kan wel huilen als ik eraan denk dat ik straks een zware late dienst moet doen en morgen weer een vroege. Maargoed, gewoon doen. Wordt vanzelf 23:00!
leuk he het werken in de zorg haha altijd verschillende diensten... Hoeveel uur werk je dan? en ga je minder werken als jullie baby er is? of nog niet over nagedacht?
Haha Shay, ik ben wel blij met je gezelschap op de november NOD-lijst hier hoor! Maar ik was blijer geweest als één van ons zwanger was geweest - ik gun het jou net zo als dat ik het mezelf gun natuurlijk! Mja het aantal rondes is bij ons wat ingewikkeld, omdat we met een aantal onderbrekingen aan onze kinderwens werken. Ik ben nu een jaar en vier maanden van de pil af, waarvan we een maand of vier, vijf wèl voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt en de andere maanden niet. Dus we zijn om en nabij een jaar bezig. Maar het voelt eerlijk gezegd niet als 'heel lang', misschien ook door die onderbrekingen (gelukkig maar dat het niet als heel lang voelt!) @ stephanie, ben niet aan het werk.. moet hier thuis nog wat aan mijn onderzoek (studie) doen en ga zo even naar de stad voor de nodige boodschappen. @ iedereen, gebruiken jullie gewoon foliumzuur of een speciaal supplement waar ook andere dingen in zitten? Ik gebruik Etos Multi Zwanger Worden, zit ook bij dat topic, is ook erg gezellig
Ik slik alleen foliumzuur. Ik ken het van de Etos niet. Ik zal eens kijken, mss dat het ook iets voor mij is. Stephanie...sterkte met werken zeg. Balen hoor! Ik ben 2 daagjes vrij en mag vrijdagavond weer aan de bak. Ach valt wel mee...heb niets te klagen.
Om eerst even jullie vragen te beantwoorden. Ik slik ook alleen foliumzuur. Voorgeschreven door arts, dus hou het daar maar bij. En straks denk ik 24 uur werken. Nu werk ik 32 uur. Net trouwens ziek gemeld. Danabelle, fijn dat het niet zo lang lijkt dat jullie bezig zijn. Gaan jullie nog gewoon zo door of denken jullie er al over om naar de dokter te gaan? Ik ga m'n pyama tevoorschijn toveren!
@ Stephanie, ik was vorige week bij de huisarts (niet speciaal voor de kinderwens) en heb het even met haar besproken. We wachten nog even met onderzoeken enzo, manlief en ik zitten daar op dit moment niet echt op te wachten en over een half jaar, of over een jaar, is zwanger zijn nog steeds net zo leuk en bijzonder als nu natuurlijk! Dus als het dan nog niet gelukt is zien we wel verder
Nou gezellig stephanie ik ziek ook in pyjama tv te kijken en het zwangerschapsforum uit te pluizen... wat leer ik toch veel..
Hai Shay dank je Weet je, ik herken het wel die vreselijk heftige ongesteldheid tijdens ontpillen. Duurde bij mij ook behoorlijk lang toen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
@Stephanie: Goed dat je je hebt ziek gemeld! Gelukkig kon het nog. Goed om aan jezelf te denken. Hier kruipen de dagen voorbij....echt superlangzaam gaat het zeg! @Linneke: Dank je! Hoe voel jij je eigenlijk? Merk je al e.e.a.? @Danabelle: Ik slik multivitamines van Mama&baby van VSM geloof ik, weet niet precies hoe het heet (sorry, ben een beetje vaag geloof ik ). Heb net trouwens even met Mick samen een pak melk gehaald en een fles dixap. Kom ik bij de auto.....Boete van, maarliefst 60 euro , omdat ik de blauwe zone kaart vergeten.... Ik word echt gek!!!!!!!!! Ik stond er maar 10 minuten hooguit, voel me al niet lekker, Mick is nog steeds niet helemaal opgeknapt en mijn man nog steeds ziek thuis... Ik weet dat ze daar niet op letten, maar hier in Amsterdam zijn genoeg andere taken voor de politie te doen dan dit soort zaken. Ik ga echt een boze brief schrijven want mijn frustraties zitten mij heel hoog! Bah! Sorry meiden, het moest er ff uit. x, Emma
Ja momenteel trek ik echt het ongeluk aan lijkt wel! Ben nu een boze brief aan het schrijven, dat lucht al op grrrr Ik probeer me maar wat meer te focussen op het positieve: mijn behaalde examen Groetjes, Emma
He bah emma, wat een pech allemaal. Maar wie weet wordt je wel super beloont straks ! @stephanie. Morgenavond vertel ik het mijn ouders. Ben erg benieuwd naar hun reactie. Het moet ook wel, want mijn oog is ontstoken en moet morgen naar de oogarts. Dat kan ik niet verbloemen . Helaas laten de ontstekingen me niet met rust. Ik heb het niet meer onder controle helaas. Maar ja alles voor onze wens. De gyn gaat nu deze maand mij, mijn man en ons samen onderzoeken. Dan weten we over een maand zeker of alles goed is of niet. Ik hoop voor iedereen dat jullie snel zwanger zijn. En wij ook natuurlijk, want mijn lijf begint het op te geven . Voor alle zieken onder ons: BETERSCHAP !
Jeetje HappyBest! Wat heftig toch allemaal zeg! Ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet. Succes morgen bij de oogarts. Sterkte!
hallo dames, ik ben 20 en heb een aangeboren hartafwijking e heb op mijn 10e een open hartoperatie gehad en nu 10 jaar later slik ik selokeen tegen ahrtritme stoornis wat ik er boven op heb gekregen en afgelopen zomer heb ik een hartstilstand gehad en ze zeiden dat het waarschijnlijk aan de medicijnen lag die i ktoen kreeg te veel.. nu voel ik me weer goed en willen we graag een kindje maar ik zal dit de rest van mijn leven houen en ook moeten slikken.. nou be ik best bang dat mijn afgeboren hartafwijking in het dna zit ofzow en dat de selokeen niet zo goed is voor de baby ookal is hier niks over bekend en zal i khet echt moeten slikken. hoe gaan jullie hiermee om? zijn jullie ook bang dat je je kind misschien wat aandoet als het bijv ook een afwijking heeft in mijn geval hart. groetjes
Jeetje Happybest, wat vreselijk allemaal. Ik hoop dat het onderzoek morgen niet erg vervelend is. Ik hoop ook dat je veel steun bij je ouders kunt vinden, straks als je het allemaal vertelt. Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je! Ik moet je zeggen dat ik me wel schuldig zal voelen als ik straks zwanger ben omdat jullie met veel meer narigheid zitten dan ik. Waar ik mee zit valt in het niet bij jullie pijn en ellende. Ik hoop voor een ieder hier dat alles zoveel mogelijk naar het positieve mag gaan de komende tijd. Niet alleen qua zwanger worden, maar qua alles. @Rose: welkom hier! Ik kan me je bezorgdheid en vragen voorstellen. Heeft je arts hier niet meer info over? Zeker ook voor wat betreft de erfelijkheid en kansen op overerving. Wat mijzelf betreft: ik heb me wel helemaal ingelezen op de risico's, mogelijkheden en onmogelijkheden bij de Zoloft, het medicijn wat ik slik. Zodra ik zwanger ben wordt ik begeleid door een team bestaande uit een gynaecoloog, psychiater en kinderarts, tot een paar weken na de bevalling. Dat geeft mij veel rust.
Dank je Deebie! Het lucht al op dat ik het hier van me af kan schrijven! Welkom Rose, ook jij hebt weer een hele geschiedenis zeg! Ik weet niets van jouw medicijnen, maar in ieder geval veel succes. Je zorgen snap ik wel. Ik denk dat iedereen hier met medicijnen zich toch altijd een beetje zorgen maakt!