Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Anne, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Evalien!
    Leuk om van je te horen! Geniet ervan!!!

Emma, sterkte met alle kwaaltjes! Niet fijn. Gelukkig is het nu een beetje afgekoeld, hopelijk helpt dat een beetje?! ;)

Deebie, leuk he om te zien dat er nu al zoveel veranderd aan en in je lichaam. Ik heb dat ook behoorlijk op dit moment. Oke, niet alle kwaaltjes zijn even leuk, maar weten waar we het voor doen :D

2. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Annemarie, VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie DOCHTER!!!!! Super zeg.Geniet er lekker van en rustig aan.

Chelleke wat ontzettend spannend zeg! Ik duim heel hard voor je!!

Emma dikke knuffel!

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Dank jullie wel meiden, erg lief! Mijn bekken gaat nu ook lekker meedoen pffff. Ik ga zo lekker een voetenbadje van Kneipp nemen (aanrader!). Lekker met een DVD-tje op de bank. Het zullen ook wel vooral de hormonen zijn en de voorbereiding van m'n lijf op de bevalling... Ben in elk geval blij dat het deze week iets minder heet wordt!!!!!!!!!!!!!
    Het is gewoon ook erg frustrerend dat je zoveel gas terug moet nemen omdat je lijf het niet trekt.:)

Shay, hoe is tie????

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Happy, voor jou ook een dikke knuffel terug... het is niet niks, weer een ronde erbij.... Konden we maar meer voor je doen dan superhard voor je duimen....

5. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    dank je wel dames. is een wondertje hoor.
    iedereen het warme weer een beetje overleeft?
    hoop dat het koele weer nu een beetje doorzet zodat jullie ook minder warm krijgen.
    iedereen een dikke knuffel

Annemarie

6. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Emma: Kan me voorstellen dat het frusterend is meis....nog eventjes volhouden.

Sunshine: Ja, leuk he al die veranderingen. Ik geniet er echt enorm van!!!!

IK ga weer ff verder strijken, had er de afgelopen tijd geen zin in...maar het moet nu toch echt gebeuren. Fijne dag.

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Annemarie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Evalien!

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Anne Gefeliciteerd met jullie dochter

wanneer je tijd hebt hopen we natuurlijk om foto's te zien... maar ga vooral lekker genieten...

Emma: Ik ben ook blij dat het wat minder warm wordt want zoals vorige week hou ik het niet lang vol... En ook ik heb gas terug genomen en vandaag is het een dagje bank hangen... Gister het hele huis weer schoongemaakt dus nu kan ik rusten...

Hier gaat het nog steeds hetzelfde... Geen buikpijn meer dus dat is een verbetering... Totaal geen gevoel dat de bevalling elk moment kan beginnen... Als het eenmaal gaat beginnen ga ik volgens mij echt janken omdat ik me dan pas besef dat we toch echt een kindje gaan krijgen...
    Me schoonmoeder zei gister heel leuk ga er maar vanuit dat het nog gewoon 4 weken duurt hoor... Jij gaat echt overtijd lopen :$ tja sommige mensen hebben altijd leuke opmerkingen klaar...
    Voor de rest gaat ook hier het slapen heel moeizaam... Weet echt niet meer hoe ik nog moet liggen en dat warme weer van de afgelopen dagen hielp daar ook niet aan mee... wat dat betreft mag van mij de bevalling beginnen want ik ben echt op aan het raken...

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Emma dank je wel maar dat duimen van jullie doet meer dan je denkt hoor:D!
    De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze, maar ik hoop dat je de tijd toch een beetje aangenaam doorkomt!

10. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

wat een hoop moest ik lezen zeg, maar inmiddels heb ik alle tijd, want hoef niet meer te werken tot half november of zo..:)

Annemarie VAN HARTE met de geboorte van jullie dochter! het was hier ook al zo verdacht stil...geniet maar lekker van jullie meisje!

Emma, Knuffel!

Shay, nu is het jouw beurt, wat is het allemaal snel gegaan zeg. Je schoonmoeder zei misschien wel nog 4 wk, maar je kan het ook zo zien: met 4 weken, (of eerder!!!) heb jij een kleine in je armen, het einde is nu echt in zicht.

Sunshin82, fijn dat de echo goed was! blijft mooi om te zien he zo klein frummeltje en dan alles er al op en aan.

Hier alles goed, vandaag naar VK geweest en liep mooi op schema.

Groetjes!
    Dai

11. Daiquiri

NOD:
    Happybest: ?
    Charpi: ?
    Chelleke: 15 juli

Zwanger:
    Shay 20-07-2009
    Emma 28-07-2009
    Danabelle 10-08-2009
    Daiquiri 16-08-2009
    Malleboe 09-09-2009
    Sanneke 17-10-2009
    Bloem ?
    Sunshin82 03-02-2010
    Debbie 11-2-2010

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Bevallen:
    Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee
    Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien

Afspraken:
    08-07: Emma gyn
    20-07: Dai VK
    21-07: Debbie 2de echo
    31-07: Danitjuh nefroloog
    28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente
    21-09: Dai reumatoloog

12. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Lekker dat je verlof hebt Dai!!! Geniet ervan. En sterkte met de laatste loodjes.

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dai: Lekker verlof en wat klinkt dat ver november pas weer werken heerlijk... En je hebt gelijk over 4 weken of minder heb ik een kindje maar dat geloof ik nog steeds niet zo haha... Komt wel als de bevalling begint denk ik haha...

En we zijn weer een dagje verder... zo tellen we langzaam de dagen af... Het weer is weer helemaal omgeslagen regen regen en af en toe onweer... Oftewel een mooie dag om te bevallen je kan toch niet veel anders doen haha...
    Ik moet vanmiddag weer naar de vk... Ik ga maar vragen wat dat is met het slapen want of ik nou op me rug of op me buik of op me zij lig ik krijg elke keer bovenin me buik buikpijn... En als ik opsta uit me bed heb ik het ook... Dus ik slaap gewoon heel slecht...

14. Daiquiri

succes bij de VK, en volgens mij kun je het beste op je zij slapen, op je rug 'mag' dacht ik niet, of wordt niet aangeraden.

15. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Succes bij de VK Shay!!!

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    En daar was ik weer... bloeddruk was goed 110/70... En ze is nu helemaal ingedaald... Dus dat is de verklaring dat ik van het weekend allemaal zo een last van me buik had... Dus daar was dat goed voor dan weten we dat ook weer...
    Voor de rest kreeg ik nog wel de tip mee om een euro mee te nemen naar het ziekenhuis want in de rolstoelen van het ziekenhuis moet een euro haha... Dus volgende week weer terug of niet natuurlijk...

17. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Shay, wat fijn dat alles goed was! Was de buikpijn niet voor niks gelukkig..... Nu ligt de baby mooi klaar voor de start!
    Ben benieuwd of onze kleine ook is ingedaald, heb zo'n buikpijn en bekkenpijn, kan nauwelijks lopen.

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ja klopt, op je linkerzij is het beste, dan wordt de placenta het best doorbloed heb ik begrepen...

Fijn dat je nu lekker vrij bent!!!! Lekker hoor! Geniet er maar van!

19. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Fijn dat alles goed was bij de gyn, Shay! Spannend en wel een goeie tip van de VK hahahaha...je zal daar staan zonder een eurootje!!!!
    Emma: veel sterkte met je buik en bekkenpijn meid!!!!

20. Daiquiri

Shay, fijn dat alles goed was en de kleine goed ingedaald is...was al die buikpijn in ieder geval niet voor niets! en overal euro's instoppen nu he, dat je nooit mis kan grijpen... ;)

Emma, en op je linkerzij was ook gunstiger tegen maagzuur, mocht je er last van hebben, zoals ik dus.....:x

Welterusten iedereen!

Dai

Deel Deze Pagina