Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Haj haj
    Ik kon me net echt niet meer inhouden,
    was zo misselijk (3 dgn met vlagen) en heb toch maar getest :)
    Een hele dikke vette........leeg vakje :D
    Nog geen innieminnie streepje ;)

Als ik mijn lfase aan zou houden is mijn NOD vandaag
    Maar als ik die 30 dgn aan zou houden is mijn NOD de 15e
    Maar volgens mij is meestal de lfase gelijk :(
    Nouja we moeten maar afwachten ;)

Geen bloed geeft moed blijf ik maar zeggen ;)

Moren naar de polsprothesepoli bij mijn orthopeed, ben benieuwd

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    chelleke: idd geen bloed geeft moed misschien te vroeg getest... We blijven hoopvol...

Emma: je hebt net nog een berichtje achter gelaten dus ook niet gelukt om dit weekend te bevallen... Dan spreken we bij deze af dat we dan deze week bevallen haha

3. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Shay en Emma, veel succes! De aller laatste loodjes....spannend!!!

Chelleke, jammer, maar inderdaad geen bloed, geeft moed hihi!

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam

Nee, helaas, en ik deed nog wel zo m'n best haha! Wel voorweeen gehad trouwens... Maar ja, dat had ik de vorige keer heeeel erg en ook begon dat al rond week 30 ofzo en ik beviel pas op 42w+3d.....
    Dus ik ga er maar vanuit dat het deze keer weer een latertje wordt. Maar als het deze week mag zijn; GRAAAAG!!!!!!!!!!!
    Veel sterkte meid, we houden vol!

Chelleke, wat balen zeg, die negatieve test, maar laten we hopen dat het de komende dagen alsnog een posi-test wordt!!!! We blijven duimen hier hoor!!!!!

Happy, laat je gauw weten hoe het vanmorgen was?

Knuffel voor iedereen!
    Emma;)

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Hoe was jullie weekend?
    Chelleke, kan me goed voorstellen dat je tóch (al) een testje hebt gedaan hoor! Jammer dat het vakje leeg bleef. Maar inderdaad, geen bloed geeft moet toch! Ik duim voor je dat er je er over een paar dagen een streepje bij hebt!
    Malleboe, wat fijn dat je vader jullie komt helpen met de babykamer (behangen). Ik begreep eerder al dat jullie huis nog niet helemaal is afgewerkt, maar is dat eigenlijk niet altijd zo met een eigen huis? Wij wonen hier nu twee jaar en zijn nog altijd bezig met allerlei dingen (we hebben dan ook een stokoud huisje en er zat nogal wat achterstallig onderhoud aan, maar toch).
    Emma en Shay, jullie willen deze week bevallen begrijp ik? Te nieuwsgierig naar jullie kindjes of zijn jullie het zwanger zijn helemaal zat? Ik ben het zwanger zijn nog niet zat :) maar ben natuurlijk wèl nieuwsgierig naar ons meisje - dus heb ook liever dat ze er over twee weken is dan over zes weken hihi. Voor een mooie datum zou ze op 07-08-09 moeten komen hè ;)
    Happybest, viel het achteraf mee of tegen dat je zo vroeg in Groningen moest zijn? En hoe was de controle op zich?

6. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Danabelle: je hebt gelijk dat een eigen huis nooit af is. Maar bij ons liggen er nog een paar grote dingen zoals het tegelen van de keuken en het leggen van het laminaat. Maar ook dat gaat deze week helemaal goed komen! Zaterdag aanstaande hebben we de housewarming en mijn verjaardag (ben vandaag 30 geworden) en dan wil je toch je huisje tip top hebben hihihi.

@ Happy: balen meid! Maar we blijven duimen en idd geen bloed geeft moed!!

@ Shay en Emma: Hebben jullie al wee-opwekkende foefjes geprobeerd? ;)

Wat ik me van de week ineens af vroeg...wat moet ik in godsnaam aan tijdens de bevalling?? Ik heb helemaal niks wat echt heel erg lekker zit en wat vies mag worden. Natuurlijk ook afhankelijk van hoe warm het is. Maare...wat hebben jullie voor de bevalling?

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag Malleboe! De keuken betegelen en laminaat leggen zijn inderdaad nog aardige klussen. Maar als het allemaal lukt kunnen jullie zaterdag trots aan iedereen jullie nieuwe huis showen :D
    Mja ik heb ook wel eens een gedachte gewijd aan 'wat moet ik aan tijdens de bevalling'. Het líjkt me zo dat je op een gegeven moment van onderen gewoon niets meer aan hebt - dus daar zou ik me niet te druk om maken. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en mijzelf kennende ga ik daar gewoon naartoe in de kleren die ik op dat moment aan heb (overdag) of in een joggingbroek met een shirtje/topje ('s nachts). En ik neem twee stuks nachtgoed mee.
    Ach, het wijst zich vast wel vanzelf?
    Enne, of het vies mag worden.. bij mijn vriendin hadden ze na de bevalling van haar eerste (in het ziekenhuis) gevraagd of dat nachthemd toch zeker wel weg kon, met die vlekken? Vriendin zei verontwaardigd dat ze toch een wasmachine had? Nachthemd is gewoon helemaal schoon geworden en ze heeft het tijdens de bevalling van de tweede weer gedragen. Nogmaals in de wasmachine, en ze draagt het nu nog steeds hoor! Dus wat vies wordt, kan ook weer schoon worden!

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier gisteravond roze aan het papiertje....dus de duivels zullen hier vandaag ook wel arriveren ;)

@ Danabelle
    Wij wonen hier nu ook 2 jaar maar zijn ook nog steeds niet klaar, pffff soms irriteer ik me er wel eens aan. :)

@ Malleboe
    Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag
    Ik had 2 goedkope bigshirts bij de Wibra gehaald voor voor en na de bevalling.
    Zaten prima en heb ze nog steeds want ze zijn gewoon schoon geworden, hihi :)

9. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Malleboe, gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Maak er een leuke dag van zaterdag!

Inderdaad, als je een eigen huis hebt is het nooit helemaal klaar, er is altijd wel nog iets te doen. Wij wonen nu 3 jaar hier en dachten eigenlijk dat we voorlopig klaar waren, maar we kunnen nu opnieuw beginnen hihi....;) Maar met alle plezier natuurlijk!

Ik denk dat je er nu wel over nadenkt wat je voor kleding aan doet bij de bevalling, maar op het moment dat het zover is, maakt het waarschijnlijk niet meer zoveel uit, toch?

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Jammer weer Chelleke, dat je toch verwacht ongi te worden :( Hoe is het met Damian eigenlijk? Ik kan me ook wel eens ergeren aan dingen die nog gedaan moeten worden hoor.. Wij hebben een vliering en die zijn ze, ooit, gaan isoleren maar het is dus nooit afgekomen. En ik kan/wil de vliering niet definitief 'inrichten' zolang hij niet geïsoleerd is. Met als gevolg dat het één grote ravage is van dozen, bakken, stukken isolatiemateriaal en, jawel, spinnewebben ;) Ik probeer er maar zo min mogelijk te komen hihi.

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Met Damian is alles goed :)
    Het is een klein boefje ;)

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    malleboe:gefeliciteerd met je verjaardag... Ik heb 2 hempjes in me tas gestopt voor de bevalling want dan heb je het waarschijnlijk warm genoeg en van onder mag je toch niks aan...

danabelle: ik ben nieuwsgierig idd maar ben het ook wel beu... Want je zit nu eigenlijk alleen maar te wachten en dat duurt echt lang... En ik slaap heel slecht dus van mij mag ze komen...

Nou hier rommelt er nog niks... Iedereen vraagt maar en en? en als ik dan zeg nee hoor ik heb nergens last van dan komt de opmerking ohhhh dan gaat het zeker nog 2 weken duren... Waarom moeten mensen zulke opmerkingen maken?
    Alsof bevallen bij iedereen hetzelfde gaat en ik weet niet meer wat ik voel of moet voelen...
    De laatste dagen sta ik steeds op het punt om in janken uit te barsten... Eigenlijk door het gezeur van iedereen om me heen... Tot deze week ging het gewoon goed en maakte ik me nergens druk om ook niet om de bevalling en nu zit iedereen er maar over te zeuren waardoor ik ervan in de stress raak... Gister zei me schoonzusje je belt toch wel even als het gaat beginnen? dus ik uhhh denk je dat ik daar dan zin in heb je hoort het wel als het er is... Ja maar je kan toch even bellen dan weten wij dat het gaat beginnen... Dus ik thuis tegen me vriend ja wedden die willen zeker naar het ziekenhuis komen en dat wil ik echt niet hebben... Zie het al voor me dat ze op de gang zitten te wachten dan word ik echt gek... Maar ja volgens hem maak ik me weer druk om niks en dan denk ik te negatief over zijn familie... Dus ja ik weet het ook niet...
    Weer genoeg geklaagd

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hey meiden,

Malleboe gefeliciteerd!!

Chelleke ik hoop dat het niet doorzet!

Emma en Shay houd jullie taai!!!

Vanmorgen was het errug vroeg. Letterlijk met pijn en moeite in groningen gekomen :)! Maar we zijn met heel fijn nieuws thuisgekomen. Met mijn progesteron was helemaal niets aan de hand:$!!! Ik snap er niets meer van. Dat was in Assen de reden dat we moesten stoppen. De gyn denkt dat hij misschien te laat geprikt heeft (in assen). Maar het maakt me niets uit, ik ben al giga blij dat het nu goed is. We zijn naar huis gestuurd voor 6mnd met 25mg clomid. Dus hopelijk maken we nu echt kans elke maand! Wat een opluchting zeg!!

Dikke knuffel

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Wat een goed nieuws Happybest!! Ik zou het gaan vieren als ik jullie was :)

15. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey!

Emma en Shay, aftellen geblazen voor jullie. Ik hou het forum hier wel in de gaten!

Happybest, wat fijn dat de berichten een stuk beter waren dan toen in Assen. Ben je er iig niet voor niets zo vroeg uit gegaan vanochtend!

Chelleke, weer rustig geworden in de broek of heeft de ongi toch doorgezet inmiddels?

Hier verder alles goed, wat meer last van de rug en last van een aangespannen buik (vooral savonds) en....maagzuur!!! wat dat laatste betreft kan ik niet wachten tot de bevalling achter de rug is, dan ben ik daar allemaal weer vanaf. Maar ja dat getrap in mn buik is toch ook wel een super leuk gevoel.

Groetjes!

Dai

16. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Happybest, wat een geweldig nieuws! Ik kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting voor jullie is. Succes ;)

17. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik heb trouwens ein-de-lijk een foto in mijn album gezet :) Buikje 36 weken!

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Malleboe: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!

Happy: wat een goed nieuws zeg!!!! Idd, lekker gaan vieren, dit goede nieuws! Da's alvast in de pocket. Het geeft vast weer moed om door te gaan nu! Hou vol meid!!!!!

Shay: Ik herken dat soort gevoelens wel, is echt niet gek hoor! Laat ze allemaal maar lekker zeuren...ene oor in, andere uit..... Anders kost het erg veel energie. Plan wat leuke dingetjes om te doen de komende dagen, voor zover dat gaat. Als je met je gedachten bij wat andere dingen zit, gaat de tijd sneller! Kop op hoor meid! Knuf!

Danabelle: Prachtbuik!!!!!!!!!

@Iedereen: Is het nou zo bloedheet of ligt het aan mij? Pffffffffffff ik heb een opvlieger die al uuuuuren duurt!

PS: idd, een huis is nooit af. Wij wonen hier nu 5 jaar en er staan nog steeds mega-klussen op het programma. Maar ja, met kids is dat ook niet eenvoudig....

19. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

@ Danabelle, mooie buik hoor!

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Shay
    Dikke knuffel.

@ Happybest
    Super nieuws :)

@ Dai
    Oooh vreselijk dat zuurbranden...ik heb dat zeker 7 maanden lang gehad.
    Ik had voor de zwangerschap van Damian al veel last van zuurbranden, ten minste dat dacht ik
    Pffff tot dat ik zwanger was. Rennies joeg ik er door heen, vla en melk ook.
    Ik sliep bijna rechtop en heb zoveel geprobeerd met helpen deed niks.
    Gelijk de dag na de bevalling was het over, heerlijk. :)
    Nu heb ik maagtabletten en die blijf ik in de zwangerschap ook gebruiken, hopen dat ik het dit keer niet hoef mee te maken.
    Dikke knuf voor je zuurbranden.

@ Danabelle
    Wat een mooi buikje! :)

@ All
    Hier een WOD ;)

Deel Deze Pagina