Ach, je kan er druk mee wezen he.... VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Geniet er lekker van en we horen het vanzelf wel!
NOD: Happybest: Chelleke: 15 aug Zwanger: Emma 28-07-2009 Danabelle 10-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Sunshin82 03-02-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Afspraken: 23-07: Emma gyn 27-07: Dai VK 31-07: Danitjuh nefroloog 29-08: Debbie Groeiecho 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 03-09: Debbie Gyn 21-09: Dai reumatoloog
Shay en man gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Voor de rest van jullie een dikke knuffel. Ik ben jullie zeker niet vergeten, maar ontzettend druk met ons kleine meisje. Vriendje is weer aan het werk deze week.
Shay, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jailey!!! Hoop dat alles goed is gegaan, ben erg benieuwd naar je verhaal! wat een prachtige naam ook! Lekker dat jullie inmiddels thuis zijn! Hier wel voorweeen, hopelijk zet het door. Strippen kon bij mij (nog) niet omdat ik nog niet ontsloten ben . Maar de gyn raadde het bij mij sowieso af, omdat ik ook na het strippen zo 3 dagen met pijn kon zitten, zonder dat het doorzet. Wetenschappelijk gezien zeg maar, is de kans dat het doorzet niet heel groot. Dus mocht ik ontsluiting hebben, dan gaan ze meteen inleiden. Morgen gaan we denk ik even bellen of ze nog een keer kunnen voelen, je weet maar nooit! Knuffel, Emma
Wauw Shay, van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Wat een super leuke naam! Lekker genieten met z'n drietjes! X
Hier ook weer even een kleine update... Gisteren de termijn echo & nekplooimeting gehad. WOW, zo gaaf! De kleine is weer goed gegroeid, de nekplooi was 'maar' 1,3, dus opzich heeeeeel positief. Nu nog de bloedtest afwachten. Owjah, mijn nieuwe uitgerekende datum is nu 31 Januari 2010, dus of ik Februari ga halen?? hihi, spannend hoor. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Sunshins82: Fijn dat alles goed was!!! Een hele geruststellling he????? Emma: Nog ffies meid...ik hoop voor je dat het dit weekend doorzet. Hoe zal het met de andere dames zijn. SPANNEND!!!!
Hoi dames, Ik zal jullie niet langer in spanning laten.. Op 22 juli ben ik bevallen van dochter Nadine! Volgens mij is ze dan van dezelfde datum als dochter Jailey van Shay, wat leuk! Shay, van harte gefeliciteerd! Even kort 'het bevallingsverhaal': zoals ik had gemeld had ik maandag voorweeën. Dinsdagavond braken mijn vliezen. Die nacht had ik weeën om de acht minuten, ik sliep nauwelijks natuurlijk. Woensdagochtend vroeg had ik nog maar 1,5 cm ontsluiting en de VK vond dat ze me niet nog een slapeloze nacht kon laten doormaken. Ze stuurde me door naar het ziekenhuis voor 'bijstimulatie' (het bekende infuus met weeënopwekkers). Om half tien werd ik aan het infuus gelegd en mat de gynaecoloog 3,5 cm. ontsluiting. In de twee uren die volgden kon ik de buikweeën goed aan. Toen ik rugweeën kreeg had ik het niet breed.. De gyn kwam de ontsluiting checken, 7 cm., en kwam pijnstilling aanbieden. Dat laatste wilde ik met mijn VK bespreken dus mijn man had haar gebeld. Nou, het was maar goed dat ze meteen kon komen want ze was nog geen vijf minuten binnen of ik had volledige ontsluiting en persweeën. Uiteraard besloten af te zien van pijnstilling. Na een kwartiertje persweeën is Nadine geboren! Ons lieve meisje woog bij haar geboorte 2890 gram en is 48 cm. lang. Inderdaad een kleintje dus. Met Nadine gaat het goed, alleen de borstvoeding loopt nog niet helemaal soepel. Soms is ze niet wakker te krijgen of wil ze gewoon niet drinken. Ik krijg nu last van stuwing. Ben verder wel erg moe, maar dat is geen wonder ook met slapeloze nachten vóór en ná de bevalling. Heb geen hechtingen of pijn ofzo Ik zal een foto in mijn album zetten! Hoe is het met jullie hier verder?
Danabelle, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nadine!!! Geniet maar lekker van jullie meiske! Knuffels, emma
GEFELICITEERD DANABELLE... Leuk hoor je foto en mooie naam heeft je meisje... Hoe laat is ze eigenlijk geboren?
Jailey Bekijk bijlage 6002 In het kort het bevallingsvehaal: Zoals jullie weten dinsdag gestript en ik dacht dat doet helemaal niks nou s'nachts begon het toch echt... Ik gebeld naar het ziekenhuis en ik mocht komen... Eenmaal daar bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben en de ene vk zei oh dat gaat vandaag wel doorzetten even later komt er een andere vk en die zegt nee ik geloof nooit dat dat doorzet kom morgen maar terug oftwel blijf maar verder lopen met die weeen nog 24 uur lang... Wij weer naar huis 25 min rijden werd ik helemaal gek hier het werd erger en verloor op den duur ook bloed dus ik gebeld en ik mocht terug komen weer die vk oh je bent terug... En ja hoor ik had ineens een goeie 3 cm ontsluiting dus waarschijnlijk zet het toch door zei ze... s' middags pijnstilling gehad een prikje in me been waardoor ik kon ontspannen tussen de weeen door... Was echt een verademing... Op den duur had ik 8 cm ontsluiting en ik had het gevoel te moeten persen maar ik mocht nog niet... Nou dat duurde niet lang voordat ik het echt niet meer hield en toen had ik al 10 cm en mocht ik gaan persen... Om 19:05 begonnen met persen en 19:20 is ze geboren... Alleen heb ik een knipje gehad dus ik heb 5 hechtingen en daardoor loop ik als een oma en is het allemaal nog pijnlijk maar ja dat komt wel weer goed... Met jailey gaat het prima ze drinkt heel goed en is zooo schattig... Dus over het algemeen je moet er even wat voor doen maar je krijgt er zoiets moois voor terug...