Hey shay en dannabelle gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. eindelijk. emma nu jij nog hopelijk ben jij snel aan de beurt. groetjes Anne
weet 1 van jullie hoe ik mijn banner kan veranderen lukt me niet helemaal. wordt er gestoord van. groetjes
Bedankt voor jullie felicitaties! Ohja ik moet mijn banner ook veranderen natuurlijk.. Haal hem wel even gewoon helemaal weg, heb nu niet zo'n zin om me in een nieuwe banner te verdiepen. Shay, Nadine is geboren om 11.58 uur. Jailey is een schatje zeg! Hoe groot en zwaar was ze bij haar geboorte? Ben benieuwd of jij ook inderdaad een klein kindje gekregen hebt
NOD: Happybest: Chelleke: 15 aug Zwanger: Emma 28-07-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Sunshin82 03-02-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Afspraken: 27-07: Dai VK 30-07: Emma Gyn 31-07: Danitjuh nefroloog 29-08: Debbie Groeiecho 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 03-09: Debbie Gyn 21-09: Dai reumatoloog Allemaal meiden geboren!!!!!!!!!! Nog eventjes en de eerste jongen dient zich aan
NOD: Happybest: Chelleke: 8 aug Zwanger: Emma 28-07-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Sunshin82 03-02-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Afspraken: 27-07: Dai VK 30-07: Emma Gyn 31-07: Danitjuh nefroloog 29-08: Debbie Groeiecho 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 03-09: Debbie Gyn 03-09: Chelleke naar Italië 21-09: Dai reumatoloog
Danabelle, ik lees nu pas het geweldige nieuws! Gefeliciteerd met jullie dochter Nadine!!!! Geniet ervan!!!! Shay, Danabelle, Wow, wat een mooie poppetjes zeg! Ik krijg er nu al de kriebels van hihi Danabelle, het maakt toch niet uit dat ze klein is, als ze maar gezond is! Dat is toch allerbelangrijkste!! Grappig zeg, allemaal die meiden hier....nog even, dan is de eerst boy er ook! Emma, hou je het nog een beetje vol?? Dikke knuffel voor iedereen
Danabelle: Ze is met 40 +2 geboren en ze was 2980 gram en 49 cm waarschijnlijk dat zei de kraamzorg want ze hadden 51 cm opgeschreven maar dat haalt ze echt niet... Dus idd een kleintje maar ze is perfect zo haha... Heerlijk poppetje... Emma: Nog eventjes meid dan kan je ook je ventje showen... Jailey doet het heel goed ze wil alleen steeds meer drinken als dat we d'r geven dus moeten er steeds bij geven maar dat is een goed teken zegt de kraamzorg... Ik heb alleen last van me hechtingen en me borsten auw auw ik heb het gevoel dat ik cup f heb...
Hoi dames, Hier even een nieuwe foto van Nadine. Wat een schatje he Shay, fijn dat Jailey het zo goed doet! Dat cup F-gevoel had ik gisteren heel erg.. Ik paste ook helemaal niet meer in mijn (voedings)beha's dus heb mijn moeder op een grotere uit gestuurd! Heeft de kraamverzorgster je wel tips gegeven tegen de stuwing? Het helpt om je borsten warm te houden, dat kan bijv. door pampertjes in je beha te doen. Werken ook meteen als zoogcompres. En je borsten masseren en een warme douche erop wil ook wel helpen. Sunshins82, jij ook bedankt voor je felicitatie! Nadine is gezond hoor! Ze wordt steeds alerter en komt nu ook zelf voor de voedingen. We gaan haar straks weer wegen. Gisteren woog ze 2670 gram en het is de bedoeling dat ze vandaag datzelfde weegt, liefst iets meer. Vanaf nu moet ze gaan aankomen in plaats van afvallen. Emma, hou je het nog een beetje vol? Dai, nog eventjes en jij bent ook aan de beurt! Oh wij krijgen nu trouwens minder kraamzorg.. ze moeten gaan 'dubbelen', omdat er te weinig mankracht (vrouwkracht haha) is voor al die gezinnen waar net een baby is. Vier uur per dag krijgen we nu. Nouja, het moet maar. We hebben wel een hele leuke kraamverzorgster
Jeetje zeg! Ben je een dagje weg en dan is er alweer een mooie meid geboren! SUPER GEFELICITEERD DANABELLE!!!GENIET ER LEKKER VAN! Mooi poppie hoor! En alweer zo'n leuke naam! Shay Jailey is ook een toppertje zeg! Emma houd jij het nog een beetje vol? Dikke knuffel! Chelleke bedankt voor de foto, weet ik in ieder geval dat ik wel goed bezig ben!
NOD: Happybest: Chelleke: 8 aug Zwanger: Emma 28-07-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 09-09-2009 Sanneke 17-10-2009 Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Afspraken: 27-07: Dai VK 30-07: Emma Gyn 31-07: Danitjuh nefroloog 29-08: Debbie Groeiecho 28-08: Chelleke reumatoloog en reumaconsulente 03-09: Debbie Gyn 03-09: Chelleke naar Italië 21-09: Dai reumatoloog Even een vraagje: hebben we van Danitjuh nog wat gehoord, ze staat nog wel op de afsprakenlijst, maar ik weet het zo ff niet meer.
Danabelle, ook jullie gefeliciteerd met jullie dochter Nadine! Wat een meiden allemaal...! Maar ja, Emma gaat tenminste zeker weten voor de eerste jongen zorgen. Hoop dat je inmiddels ook al druk in de weer bent... Hier verder weinig nieuws, vandaag 37 weken, dus ik mag thuis bevallen, is ook weer een geruststellende gedachte. Groetjes en fijn weekend allemaal! Dai
wat een schatjes allemaal zeg. fijn dat alles zo goed gaat. hopelijk is emma snel aan de beurt. met het eerste jongetje. ik heb eigenlijk geen last van stuwingen. mijn borsten zijn aardig slap zeg maar. ook niet pijnlijk meer bij het voeden alleen soms de eerste aanhap van evalien. maar daar bijten we ons dan doorheen. ben onder mijn gewicht voordat ik zwanger werd in 2 weken tijd. ben ik erg blij mee. hopelijk wordt dat nog iets minder zal erg fijn zijn. groetjes en een fijn weekend
Annemarie, heb even een banner voor je gemaakt, deze kopieren en bij je profiel aanpassen bij het kopje Handtekening. Daar staat nu als het goed is je oude banner nog (het plaatje dus niet al die letters)....deze weghalen en dan deze. Dan zou het goed moeten gaan... als je de url plakt en kiest voor voorbeeld, zie je dat het een plaatje wordt. Heb het even getest bij mezelf en ik had ineens een dochter van ruim 3 weken... dus die moet er maar bij jou onder. Als je mijn bericht quote kan je de banner goed kopiëren.
Hier gaat het nog steeds goed... vandaag d''r eerste luier verschoond eerder kon ik het echt nog niet omdat het lange staan nog erg vermoeiend is... Voor de rest net even potje zitten janken omdat ik verkeerd ging zitten en me hechtingen auw auw had het gevoel dat het kapot ging... Ik heb er nog erg veel last van helaas ook al zijn het er maar 5... Ik zie alleen op tegen morgen want me man moet weer gewoon gaan werken en dan heb ik de kraamhulp wel maar toch dan moet ik ineens alles gaan doen en voel me nog niet fit genoeg om alles ineens zelf te doen...
Hey dai dank voor het meedenken. had hulp gevraagd op het forum en ze hebben me geholpen. weet niet wat er mis is gegaan. maar gelukkig is het gelukt. balen shay dat je nog zo moe bent. hopelijk knap je snel weer op.
Shay, dikke knuffel omdat het allemaal nog niet zo wil. Kan het me goed voorstellen hoor! Succes daar! Even een spam