Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Daiquiri, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Celine! Mooie naam! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en natuurlijk naar een foto van Celine.
    Stephanie, wat een mooie foto van Esmee!
    Hier lijkt het trouwens iets beter te gaan. Ik heb een weegschaal gehuurd en Nadine zit, wonder oh wonder, al iets boven haar geboortegewicht! Dat had ik niet verwacht, aangezien ze vorige week maar 10 gram was aangekomen in 2,5 dag tijd.. Toen had ze nog 90 gram te gaan tot haar geboortegewicht, nu zit ze er zelfs zestig gram bóven. Ze is ook iets vaker wakker nu.
    Hoop dat de kinderarts morgen tevreden is.
    Overigens drinkt ze zo'n 50 cc. per voeding. Dat is vrij weinig. Maar met acht voedingen per dag kom je dan toch op de 200 cc. en dat is net voldoende, heb ik begrepen.

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Enne Malleboe, succes met de laatste loodjes!
    Ik krijg nu iedere keer van die mailtjes van dingen waarvoor ik me had aangemeld, ze wensen me succes met de laatste loodjes ;) Best een gek idee dat ik nu nog zwanger had moeten/kunnen zijn!

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
  4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
  5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Super spam dames :)

6. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Danabelle: ik heb dat geboorte pakje van Prenatal ook :D ooooh ik word nu zooo nieuwsgierig naar onze baby!

7. matje

matje Niet meer actief

ook ik heb epilepsie
    ik ben tijdens de zwangerschap gestopt met medicatie (op eigen risico)
    Gelukkig ging dat goed....
    heb wel foliumzuur e.d. genomen

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ah danabelle ik had dat mutsje ook mee naar het ziekenhuis maar ze past hem niet zit krap dus die doen we maar niet meer op heb nu een wit noppies mutsje ook echt te schattig...

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

23:30 laatste fles
    8:30 werd ik begroet met een dikke glimlach toen ik maar eens ging kijken of alles nog wel goed was. :D

Nu koffie!
    En daarna naar de evt. gastouder om kennis te maken.

Fijne zonnige dag vandaag!

Dikke zoen

(Matje, welkom!! Ben je nu zwanger of heb je inmiddels al een kindje?)

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dat doe je goed stephanie zo lang kunnen slapen...

Jailey kreeg gister om 11 uur d'r laatste fles en sliep toen tot 4 uur en daarna wilde mevrouw niet meer slapen terwijl ze wel moe was... Dus de fles gegeven in d'r bedje gelegd en daardoor werd ze weer wakker en huilen natuurlijk d'r weer gepakt het laatste restje van d'r fles gegeven en toen nog ff bij mama gelegen en ze sliep dus weer in d'r bed gelegd en weer huilen dus na een tijdje weer gepakt en viel na een tijdje in slaap dus weer in bed gelegd en toen is ze eindelijk is slaap gevallen... Dus om 6 uur kon mama eindelijk slapen maar om 8 uur stond me schoonmoeder ineens op de stoep... Dus geen uitslapen voor mij... En helaas is me man ook pas rond 11 uur klaar met werken dus even rusten gaat niet meer lukken vrees ik... Ben blij als hij straks ook lekker vrij is...

Maar het ergste is eigenlijk dat ik nu ineens alleen ben met haar maar ik ben doodsbang dat er iets met d'r gebeurd... Dan ligt ze lekker in de box te slapen maar dan hoor ik zo lang niks en dan ben ik zooooo bang dat ze niet meer ademt dus ik betrap mezelf erop dat ik steeds even bij d'r kijk of ze nog wel ademt raar he?

11. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hier eindelijk een fotootje van Daan!

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Emma, wat een lieverdje is Daan!
    Shay, kon je niet gewoon gaan slapen toen je schoonmoeder op de stoep stond? Als mijn moeder hier op de stoep staat word ik meestal naar bed gestuurd! Schoonmoeder woont niet in de buurt dus die staat niet zomaar op de stoep. Enfin, vervelend dat je zo moe bent (maar dat is normaal volgens mij, heb er ook last van), maar nog vervelender dat je zo bang bent dat er iets met Jailey gebeurt! Ik hoop dat je snel van dat nare gevoel af bent.

13. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey ladies!!!

ik lig nu lekker op bed met een slapende dame naast me in de wieg dus even tijd om een stukje tekst in te tikken...

heb al wel wat teruggelezen en ik wil bij deze Emma feliciteren met de enige kerel in de harem, Daan!!

jullie hebben van mij vrijdag nog een update gekregen van hoe het er toen voor stond, nou daarna is het allemaal veel erger geworden...savonds maar op tijd naar bed gegaan en toen werden de weeen gewoon weer erger.

snachts mn man laten bellen naar de VK, maar ja die kwam natuurlijk niet omdat de weeen niet om de 4-5 minuten waren en dan kan ze eigenlijk weinig doen. (kwamen soms om de 6 maar soms ook om de 20 min)
    Toen we 'sochtends niet gebeld hadden, nam ze zelf even contact op om te vragen ho het was. aangegeven dat er geen verandering was in de frequentie. wel balen, maar ja. ze vroeg ons om aan het eind van de middag weer even te bellen.
    Maar om half drie hield ik het niet meer, de weeen waren echt heel heftig en ik had natuurlijk vanaf dinsdag eigenlijk geen fatsoenlijke nacht meer geslapen. Dus mn man weer gebeld en toen kwam ze langs, maar eigenlijk meer met de gedachte om me iets rustgevends te geven.
    Toen ze boven kwam, kreeg ik net een wee en ze zag dat deze toch behoorlijk heftig was en ze ging mij toucheren.
    Haar reactie was: ik hoop niet dat je schrikt, maar je hebt 9 cm ontsluiting. Alleen in combinatie met de weeen-frequentie klopte dit niet. daarnaast waren ondertussen mijn vliezen gebroken. die hoeveelheid paste allemaal in een maandverbandje omdat ik haast niks meer had. Ze wilde dus niet de bevalling thuis laten gebeuren omdat dit te veel risico's met zich mee zou brengen.
    Dus ambu gebeld en deze kwam met alle toeters en bellen aan. Ik was met tien minuten in het ziekenhuis, ben aan het infuus gelegd en 3 keer persen en mn meisje was er!! Bloedverlies bleef uit en ik ben ongeschonden, dus zonder hechtingen uit de strijd gekomen.

Om een super lang verhaal kort te houden, de bevalling was perfect en snel, de aanloop was een drama!

zo dat was het verhaal, binnenkort kom ik weer verder teuten!

Bedankt voor de felicitaties allemaal en Malleboe, nu ben jij!!

Groetjes,
    Dai

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Jeetje wel heftig hoor dai maar wel mooi dat die weeen niet voor niks waren en je gewoon al op 9 cm zat... Veel plezier met je meisje...

Hier gaat het wel... Ben natuurlijk erg moe van de nachtvoedingen op zich gaat het wel goed s'nachts maar als ze s'nachts komt wil ze daarna niet gaan slapen dus zit ik meestal bijna 2 uur met haar tot ze is stil wil zijn... En dat breekt op...
    Ik heb d'r vanochtend alleen in bad gedaan dus steeds een klein beetje water pakken om d'r badje te vullen omdat je natuurlijk nog niet te zwaar mag tillen... Nou het ging hartstikke goed en daarna mocht ze d'r fles helemaal leeg gedronken maar een kwartiertje later kwam ie er weer uit zelfs door d'r neus en zielig... En nu blijft ze de hele tijd wakker en weet ik niet goed wat ik moet doen een klein beetje geven zodat ze toch iets binnen heeft want ik kan d'r toch niet laten doen...
    Nou ik ga d'r toch maar een beetje geven want dit is echt zielig...
    Morgen komen ze van het CB even langs dus kan ik het even vragen want dit is niet de eerste keer dat ze spuugt...

15. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    hey dames

dai wat een heftig verhaal zeg. wel lekker met 3 weeen dat ze er was.
    emma wat een schatje zeg. echt een lieverd.
    shay is de voeding wel goed? mischien over op andere voeding?
    hopelijk hebben ze op het cb een goed advies. balen dat je snachts zo lang met haar bezig bent zeg. kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. sterkte.

16. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dai van harte met jullie dochtertje Celine!!!!
    Wat een verhaal! En dat je zulke onregelmatige weeen had! Gelukkig deden die weeen wel goed hun werk! Ook fijn om te horen dat je zelf ongeschonden uit de strijd bent gekomen ;) Hoe doet Celine het verder?

Shay, wat vervelend dat die voedingen nog niet goed lopen. Ook dat ze zoveel moet spugen kan niet goed zijn. Hopelijk kunnen ze je goed adviseren. Wie weet idd andere voeding of zo? Ben benieuwd wat ze zeggen...

17. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Broederliefde.....................;)

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dai, ik herken wel iets in jouw bevallingsverhaal. Ook ik had voorweeën en (daardoor) slapeloze nachten. Het grote verschil is dat mijn VK me naar het ziekenhuis stuurde toen ik wel regelmatig weeën kreeg, maar niet snel genoeg achter elkaar en de onsluiting nog niet doorzette. Maar eenmaal in het ziekenhuis en aan het infuus was het bij mij ook in 2,5 uur gebeurd. En ook zonder hechtingen enzo, wat dat betreft hebben wij wel geluk geloof ik!
    Emma, wat een lieve foto weer! Dat pakje dat Daan draagt, heeft Nadine in het grijs.. En dan wel: drie keer! Tja, één keer zelf gekocht, twee keer gekregen - en twee van die pakjes zijn dan ook nog dezelfde maat ;). Maar het is een heel handig en mooi pakje dus ik heb er geen probleem mee dat ze er drie stuks van heeft!

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    :D Altijd handig, en het is een heel leuk pakje! Wist niet dat er ook andere kleurtjes waren.

Omdat Daan een stuk kleiner is dan Mick heeft hij nu veel kleertjes aan die Mick nooit gedragen heeft, zo heb ik toch veel 'nieuwe' kleertjes:D

20. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Emma: wat een lekker ventje zeg! En hoe vindt broer het?

@ Dai: Wat een verhaal joh! En balen dat je naar het ziekenhuis moest. Of wilde je dat ook? Wel fijn dat de geboorte zelf vlot is verlopen en zonder 'kleer'scheuren.

@ Shay: vervelende dat je niet kan rusten en dat de voeding nog niet goed wil lukken. Als je mannetje straks vrij is wel je rust pakken hè! Had je met je schoonmoeder afgesproken? Ik zou het niet op prijs stellen als de moeders om 08:00h zomaar ineens op de stoep staan.

Ik ben uitgeput van een dagje strand. Is echt too much gewoon. En dat terwijl ik normaal gesproken echt een zon, zee, strand mens ben. Maar ik heb het er nog warm van.

Verder is de baby al iets ingedaald en qua gewicht zijn we keurig op schema. Vanavond had ik in mijn nachthemd ineens twee natte plekjes zitten. Mijn vriend zegt: je hebt gemorst. Dus ik kijk...zie ik 2 natte plekjes bij mijn tepel. Ik riep meteen: neeee gatsie mijn tieten lekken!! Ik dacht, nou ja twee kleine plekjes dus het zal wel loslopen. Een half uur later voel ik ineens weer een natte plek...ja hoor, ze lekken ècht. Maakte mijn vriend er een dom grapje over in de trand van: gatverdamme wat vies zeg. Nou dat in combi met moe zijn en oververhit zorgde natuurlijk voor een tranendal. Je voelt je al onzekerder omdat alles aan je lijf anders is en dan gaan je tieten ook nog eens lekken...........pfffffffffffffff nu is het definitief: IK BEN HOOGZWANGER :)

Deel Deze Pagina