Hoi daiquiri, welkom! We kletsen idd wat af hihihihi Gezellig hoor. Dus ook voor jou een spannende tijd. Hoe oud is jou kleine?
Goeienavond allemaal! Welkom daiguiri! Wat een vreselijke diagnose heb jij gekregen zeg, ongelooflijk.... Ik wens je vanuit hier ook echt alle succes toe! @Shai: je hebt gelijk. Ik denk dat ik maandag ga testen dan. Spannend! Ik moet het natuurlijk ook niet vergelijken met mijn eerste zwangerschap. @LInneke: :Leuk! De Jonge Gezinnenbeurs ben ik zelf nog nooit geweest. Ik wilde er dit jaar heen, maar het gaat weer niet lukken helaas, omdat ik dan weer cursusdagen heb. Laat even weten hoe het is geweest! Wel moeilijk lijkt me, als jouw 2 vriendinnen zo snel zwanger zijn geraakt.... @Stephanie: Hoi meid, leuk dat je even komt buurten! Alles goed met je? Hoe voel je je? Liefs, Emma
Hoi lieve meiden. Eindelijk tijd voor fatsoenlijke reactie hahaha Daiquiri welkom bij het clubje Wordt trouwens al een hele club. Geweldig! Wat vreselijk dat je te horen hebt gekregen dat je reuma hebt. Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven in je leven? En ik lees dat jullie al een kindje hebben? Leuk! Hoe oud, naam? We willen alles weten Emma, balen van je nega test, maar 4 dagen is ook wel vroeg he! Probeer gewoon te wachten tot je NOD. Scheelt tijd en verdriet. Linneke, als je dit nog leest. Fijn weekend in Friesland! (wij gaan in Februari naar zo'n nieuw park van Landal. Ligt daar ook) Danabelle al weg? Anders ook veel plezier! Hier alles wat beter. Blijf morgen lekker een dagje extra thuis. Zaterdag weer werken. Was misselijk af, maar vanavond toch weer last van. En 't stomme is.... ondanks dat toch chocola gaan zitten eten! hahaha Rest dikke knuf!
Onze jongedame is inmiddels bijna 16 maanden. Heb het ook nog niet helemaal een plekje kunnen geven, maar gaat steeds beter...een nare diagnos wordt wel eens vergeleken met ee rouwproces, je moet je nieuwe leven accepteren, want je ouwe is er niet meer. Mn dochter heet Mirte trouwens Hier komen de klusdagen er weer aan....maar kreeg net vandaag oproep voor een uitstrijkje ivm bevolkingsonderzoek....dat krijg je he als je de 30 gepasseerd bent.... dat maandag maar gelijk even doen, hebben we dat ook weer gehad....en als je zwanger bent mag het ook niet....en dat is as. maandag nog echt onmogelijk.... @ Linneke, veel plezier in friesland om jullie 1 jarig jubileum te vieren! @ Emma balen van de negatieve test, hopelijk heb je maandag meer suc6!
Welkom Daiquiri! Wat vervelend dat je ook de diagnose reuma hebt gekregen! Dat is inderdaad schrikken, ik weet wat het is. Heel veel succes en geniet maar lekker van jullie dochter. @Linneke, welkom in mijn mooie provincie ! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie jubileum! @Danabelle jij ook een hele fijne vakantie! @Emma ik hoop dat je je alweer wat beter voelt en dat je alsnog een positieve test in je handen mag houden straks! @Stephanie voel je je al weer wat beter?
Meiden die een weekend weg gaan....onwijs veel plezier! Ik kom uit Zuid-Holland, maar onze goeie vrienden wonen in Friesland, dus ook ik kom er geregeld! Hoe gaat het bij jullie Emma? Hoe voel je je? En Stephanie hoe gaat het met jou? Hier gaat alles goed. Ik ben niet ongi geworden en heb ook geen lichte bloedingen meer....dus nog even afwachten. Fijne dag vandaag!
@Stephanie: Je hebt gelijk, geduld is een schone zaak Maar zoooooooo moeilijk hihi! Goed van je dat je nog een extra dagje thuis blijft! Nog ff bijkomen! Succes morgen! @Daiquiri: Succes maandag met je uitstrijkje! Zal best wel meevallen, vond ik in elk geval wel, terwijl ik er enorm tegenop zag! En ik denk dat wat je zegt ook waar is, dat het verwerken van een nare ziekte een soort rouwproces is. Op zich weet jij het ook nog niet zo lang, dus het heeft ook tijd nodig.... Toch klink je positief, houden zo! @Happybest: Hier nu keelpijn... Ook al een paar dagen koorts, maar ik slik nu steeds paracetamol en dat houdt me op de been! Moet wel voor Mick haha! Hij is zo actief nu dat ik straks ook even met hem ga wandelen denk ik... als het tenminste droog blijft nu! Enne, jij bent dus ook Friezin? Leuk! @Debbie: Gelukkig nu even geen bloedingen meer! Hopelijk kom je snel in een regelmatige cyclus! Ik duim!
Hehe, net even lekker gewandeld in het bos met Mick! Heerlijk zonnetje! Dat doet een mens goed en nu WEEKEND!
Hihi, ja klopt, ik ben geboren in Heerenveen, heb 18 jaar in Friesland gewoond, tot ik ging studeren. Ik ga er nog wel geregeld naartoe voor de rust! Mijn ouders wonen er namelijk nog. Iedereen fijn weekend! Hopelijk is iedereen weer beter? Hier steeds meer keelpijn Wondje in mijn mond gaat ook maar niet weg! Hopelijk komend weekend iets meer rust pakken zodat ik m'n weerstand weer wat op kan krikken Knuffels, Emma
Ik kan er niet over mee praten ben nog nooit in friesland geweest... Ook een beetj ver weg... Maar eindelijk het is weekend... En gelukkig is de weer bijna helemaal weg... Dus gaat de nieuwe klusronde weer beginnen (gelukkig) Prettige weekend allemaal
Nou eindelijk heb ik ook weekend. Meiden veel plezier en voor de meiden die gaan klussen.... SUCCES! whahahaha
Avond! Hoe is het met iedereen? Emma al opnieuw getest? Hier gaat wel. Erg last van m'n hormonen. Ben of tegen m'n vriend aan 't mopperen of zit 10 minuten als een gek te huilen om niks :S Vanavond lekker rustig aan, morgen weer vroege dienst. Fijn weekend nog! Liefs
Goeienavond allemaal! Nog iets leuks gedaan vandaag? Of gewerkt? @Stephanie: heel veel sterkte met je dienst morgen! Lastig dat je zo'n last hebt van je hormonen, hopelijk wordt het wat minder. Ik weet van mezelf ook nog wel dat ik destijds ook snel emotioneel was en snel geirriteerd...het hoort er helaas bij. Ik ga morgenochtend testen! Ben benieuwd! Ben wel wat misselijk, heb nog steeds wondjes in mijn mond en keelpijn. Ook erg moe, maar voor de rest gaat het wel! Het voelt (nog) niet alsof de gaan komen..... Afgelopen maanden had ik namelijk echt een opgeblazen buik. Nu niet. Het kan beide kanten nog op..... Whaaaa SPANNEND! Fijne avond iedereen!
Klinkt idd spannend Emma! Zal aan je denken morgen en voor een positest duimen! (en na m'n werk gelijk even resultaat bekijken hier )
Zag dat er 2 nieuwe leden zijn bij gekomen welkom! Hier druk druk...heb niet eens ff tijd om rustig te reageren... Iedereen fijne avond...
Hoi Danitjuh, leuk dat je weer even komt buurten! Jammer dat je het zo druk hebt.... Ik heb vanmorgen getest: negatief. Na een tijdje (kwartiertje ofzo) zag ik wel een heeeel licht lijntje. Dat lijntje lijkt ook roze. Zelfs mijn man zag het. Ik zal wel even proberen een foto te maken. Weet niet of het lukt, want het is heel onduidelijk, maar hopelijk kunnen jullie me zeggen wat jullie denken. In elk geval ga ik over 3 dagen weer testen als ik nog niet ongi ben geworden.
Er staat een foto in m'n album. Wel wat onduidelijker als in het echt, maar ik ben benieuwd of jullie ook wat zien... Groetjes, Emma