Malleboe: Je bedoeld Dai denk ik mijn dochter heet Jailey haha Maar de regel is als je bijna gaat bevallen moet je elke dag even melden dat je nog niet aan het bevallen bent en als je dat dan niet doet weten wij dat het zo ver is succes iig... Danabelle: We moeten morgen naar het cb ik had verkeerd in me boekje gekeken dus morgen weet ik hoeveel ze weegt enz... Dai: Het gesprek met de vk was met iemand die ik maar 1 keer had gezien dus zoveel had ik niet met d'r maar ik moest vertellen hoe ik terug keek op de bevalling enz... Dus ik heb me zegje even kunnen doen over hoe ik over 1 van haar collega's dacht want die heeft ons gewoon niet netjes behandeld maar ik heb ook verteld dat ik over de vk die ik bij de bevalling had heel tevreden was en ze haar moest bedanken.. Je mag idd na 6 weken weer met buikspieroefeningen beginnen maar ik had gelezen dat je even moest controleren of ze al dicht waren want anders zou het niet goed wezen daarom dacht ik dan vraag ik het maar even maar ze controleerde het idd niet... Voor de rest voeg ze over anticonceptie enz maar daar was ik gelijk alweer aan begonnen dus ook geen probleem...
Hihi bij ons vroeg ze ook of we alweer geslachtsgemeenschap hadden gehad.. want ik riep gelijk na de bevalling: volgend jaar nog eentje? Ze bood aan een avondje op te passen zodat wij volgend jaar nog halen
haha nee dat heeft ze bij mij niet eens gevraagd... Er staat officieel schijnbaar 6 weken voor dus vanaf vandaag mag je eigenlijk pas weer haha... Ik zou er niet aan moeten denken gelijk weer 1 nee zeker 2 jaar rust denk ik...
Hoi meiden, Even snel een berichtje: Vandaag om 12.32 is onze zoon Justin geboren! Verhaal volgt snel.
Die malleboe dat doe je ineens snel meid haha Van harte met de geboorte van jullie zoon... Ben benieuwd naar je verhaal...
Malleboe en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Justin! Wat leuk, en idd dat ging opeens snel dan? Twee september haalde je niet meer, maar drie september is ook een prachtige datum
Heey Malleboe!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Justin!!! Eindelijk weer een jongen in het rijtje....enneh 03-09 is ook een mooie datum he, en het is ook nog eens september geworden. Geniet van jullie kereltje en we horen vanzelf wel hoe of wat! Ik zal morgen wel even het tabelletje weer opsnorren, want dat hangt ergens tig bladzijden terug volgens mij Vanochtend naar het cb geweest en de kleine dame was al 3990gr en 52cm. Dus bijna een kilo aangekomen en 3 cm gegroeid....hoezo slagroom in mn borsten?? Ik heb gelijk gevraagd of ik naar 5 voedingen in totaal mocht....ze zei dat ik 5 voedingen had en een nachtvoeding, maar ik gaf al aan dat de laatste half 12 was en dan pas na 6 uur, dus dan heb je toch geen nacht meer. Dus komt er op neer dat ik dan naar 5 mocht en dat hebben we vandaag met succes ingevoerd...nu maar kijken of dat succes morgen een vervolg krijgt! Groetjes! Dai
He Malleboe, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Justin! Dat ging snel...?! Ben benieuwd naar je verhaal! Maarrrr eerst genieten natuurlijk! Liefs
Malleboe, gefeliciteerd met jullie zoon Justin. Geniet ervan. Dai: wat fijn dat de overgang naar 5 voedingen goed verlopen is. Ik hoop dat het zo blijft.
Wow Dai, al naar vijf voedingen, jullie gaan als een speer! Nadine was die eerste keer bij het CB ook een kilo aangekomen, en 2 cm. gegroeid. Ze was toen 50 cm. Vijf dagen later in het ziekenhuis was ze opeens 53 cm. In het ziekenhuis zeiden ze dat het CB vast verkeerd gemeten had (natuurlijk, het ziekenhuis doet het altijd goed he - lees ook mijn verhaal met de weegschaal ) maar dat lijkt me sterk.. Nadine was nl bij haar geboorte 48 cm (en dat was in het ziekenhuis, waar ze naar eigen zeggen goed meten), en dan zou ze in vijf weken vijf centimeter gegroeid zijn? Ze groeit hard, maar zó hard? Nouja, ze wordt in ieder geval ook al aardig groot. Ik ga vanaf eh, straks, als ie binnenkomt, een Puckababy proberen. Wellicht dat Nadine zich dan meer geborgen voelt en wat minder huilt. De combinatie borstvoeding - kunstvoeding lijkt hier goed aan te slaan. Opvallend is wel dat Nadine op de fles (130 ml) níet doorslaapt, en op borstvoeding (5 minuutjes drinken tijdens de laatste voeding) wèl. Wij zitten trouwens op zes voedingen in totaal nu, waarvan vier keer flesje en twee keer borstvoeding. Als het goed gaat met haar buikje wil ik proberen drie keer borstvoeding te geven en drie keer een flesje. Dat zou in principe nog moeten kunnen, want naast de twee keer borstvoeding kolf ik op dit moment ook nog twee keer. Dat wil ik een paar dagen volhouden en dan wil ik terug naar één keer kolven óf een extra keer borstvoeding. Mocht dat laatste niet lukken dan wil ik zo lang als het gaat twee keer borstvoeding blijven geven. Ik ben héél benieuwd naar Malleboe's bevallingsverhaal en natuurlijk naar hoe het met haar en Justin is! Vind het in ieder geval heel leuk dat ze hier al zo snel haar bevalling kwam melden!
Ja inderdaad, gewoon dezelfde dag nog!! dan zal het op zich wel 'lekker' zijn verlopen, anders kan ik me niet voorstellen dat je je hier al zo snel vertoont, maar wel super leuk. Vandaag weet ik niet of 5 voedingen gaan lukken, maar nu slaapt ze toch al weer een tijdje, maar vanaf vanochtend 10 uur is ze dus wakker geweest tot 1 uur of zo en maar huilen en doen, dus ik heb de hele ochtend niks gedaan....tja rust je zelf ook weer uit he.. Danabelle, fijn dat Nadine goed reageert op de voedingen, maar normaal gesproken slapen ze juist door op bv en niet op fv, dus die dame van jullie die draait dat gewoon even om. Prettig om te weten dat ze die ziekte trouwens niet heeft, moet een hele geruststelling zijn. Gr. Dai
We zijn naar het cb geweest en ze is 54,5 cm en weegt nu 4110 gram dus ze doet het perfect... Jailey is een heel erg tevreden baby ze is redelijk veel wakker eigenlijk maar ligt niet alleen maar huilen... Ze lacht de laatste tijd veel en vindt het gewoon fijn om bij papa en mama te zijn s'avonds is ze vaak wakker en kijkt ze met ons naar de tv... Ze vindt het heerlijk om te zitten... Ze krijgt trouwens 5 of 6 voedingen per dag het ligt er een beetje aan hoe het uitkomt... ze krijgt 120 cc en dat is flesvoeding en ze slaapt er al 2 weken op door... Ik heb trouwens altijd gehoord dat ze van flesvoeding eerder doorslapen als van bv...
Wat een mooie foto's Shay! Leuk zeg dat je man 'Jailey' heeft laten tattoëren! Wij laten Nadine in principe niet zomaar beneden. We denken dat rust en regelmaat haar goed doen, en dat houdt dus in: ze wordt wakker voor de voeding? Dan gaan we haar verschonen, dan voeden, dan knuffelen, dan even spelen en als ze moe wordt (of al in slaap valt) gaat ze weer naar haar bedje. Haar eruit halen als ze wakker was of lag te huilen hebben we wel geprobeerd, maar dat leek alleen maar averechts te werken.. Zo zie je maar weer, ieder kind is anders.