Nice pictures ladies!!!! Deebie, mooie en duidelijke echo! Bijna de 20 wkn echo, vind je het ook zo spannend? Lijkt wel als of dat iedere keer spannender wordt hihi...
@ Sunshins82: ik vind het idd ook heel erg spannend, al heeft laatst de echoscopist gezien dat het ruggetje en de hersenen er goed uitzien, maar het blijft spannend. Voel jij de kleine al schoppen????? Ik sinds een weekje. Nou alvast succes bij de 20 weken echo...ik mag 28 september
Deebie, wat een mooie echofoto! Leuk is dat he, als je kindje echt al zo'n compleet mensje ligt te wezen op de foto Sunshins en Deebie, wanneer hebben jullie de twintigwekenecho? Inderdaad spannend! Willen jullie het geslacht weten? Malleboe, hoe gaat het nu met jou en Justin? We willen hier wel snel een foto zien hoor! Ik ben van het weekend mijn kleine meisje wezen showen op de club. Iedereen vond haar een beauty natuurlijk
Duidelijke echo foto hoor debbie... Ik heb echo foto's en de kaarten die we gehad hebben in een boek geplakt nu want ik wilde die kaarten ook niet weg gooien dus ik dacht ik plak het gewoon in een boek misschien leuk voor Jailey later... Ook ben ik bezig met een fotoboek te maken via internet zo makkelijk en ziet er ook leuk uit... anders weet ik het wel weer dan blijven ze op de computer staan of ik laat ze een keer afdrukken en plak het weer niet in ofzo... Jailey ligt nu heerlijk te slapen dus moeders is het huis van onder tot boven aan het soppen en de was doen enz... En ik heb nu even een pauze in gelast en wacht even tot jailey weer om d'r fles komt aangezien mevrouw een uur geleden eigenlijk d'r fles al had gemogen maar ik laat d'r maar lekker slapen... De ene dag zit ze aan 5 flessen en de andere aan 6 dus ik denk dat het binnekort gewoon elke dag 5 flessen worden en dan weer verhogen met de voeding want ze wil nu af en toe meer hebben als dat ze krijgt... Volgende week donderdag moet ze voor de eerste prikjes ahhhh
Ja dat was bij ons ook zo, de echoscopiste heeft toen ook al het ruggetje en de hersenen gecontroleerd. Maar ik bedoel ook meer spannend in de zin van 'leuk om te zien hoe hij/zij weer gegroeid is'! En wat er allemaal weer veranderd is in die korte tijd. Ik mag vrijdag a.s. voor de 20 wkn echo. Daarna lekker op vakantie. Tsjah, ik heb altijd gezegd dat ik het absoluut niet wil weten, maar twijfel toch steeds meer. Mijn vriend wil het wel graag weten en ik ben bang dat als ik daar lig dat ik me wel laat overhalen En anders vragen we of ze het op een briefje wil schrijven, dan kunnen we later nog beslissen. De kleine mup is erg actief soms. Ik voelde het al vrij vroeg met zo'n 14/15 wkn, al wist ik toen niet precies wat dat was. Een soort vlindertjes of luchtbelletjes hihi. Nu wordt dat steeds heftiger en lijken het inderdaad meer schopjes. Ook als je je hand op je buik legt lijkt het soms wel of de kleine er naar toe komt, erg grappig. @shay, Alvast veel succes met de eerste prikjes van Jailey! Aaah, wat vind ik dat altijd zielig.
Shay, wat is Jailey er vroeg bij met haar prikjes! Nadine krijgt ze pas de 25ste. Sunshins, geniet maar van het gevoel van je baby! Ik mis die schopjes in mijn buik soms wel. Soms kijk ik naar Nadine en dan denk ik, ja, jij zat in mijn buik en dan aaide ik je zo over je bolletje (toen ze in stuit lag) of ik legde mijn hand op je bips (toen ze goed lag), en nu ben je al zo groot aan het worden! Niet dat dat minder leuk is ofzo, maar toch, het was heel bijzonder om zwanger te zijn - en nu is het heel bijzonder om mama van zo'n lieve dochter te zijn. Ben vandaag voor het eerst met Nadine in de supermarkt geweest. Werd wel eens tijd Shay, ik heb ook alle kaarten bewaard. De 'gefeliciteerd-met-je-zwangerschap-kaarten' gaan samen met de echofoto's en een aantal foto's die gewoon gemaakt zijn tijdens de zwangerschap (van vakanties e.d. maar ook echte buikfoto's) in een boek, en dan schrijf ik er af en toe wat bij en de 'gefeliciteerd-met-jullie-dochter-kaarten' gaan in een ander boekje. Ik wil net als jij zo'n fotoboek maken - maar ik moet even de tijd vinden ervoor.. Ben nu allang blij als ik ertoe kom de was en de strijk te doen enzo. En even te wandelen, zeker met dit mooie weer vind ik dat er wel bij horen als het even kan, en Nadine slaapt heerlijk in de wagen
Jailey zou d'r prikjes eigenlijk ook pas later krijgen maar die vrouw zei het hoort met 8 weken dus wil ze zich aan dat schema houden en dan is ze net 8 weken tja het moet toch gebeuren... Dat fotoboek doe ik bij kruitvat online dan kan je die software downloaden en er af en toe aan werken en weer opslaan want ik kan dat ook nooit in 1 dag...
Heey meiden! Shay, wat een mooie tattoo heeft je man laten zetten zeg! en bijzonder ook dat hij dat wilde! Deebie, mooie echofoto hoor, krijg nu alweer heimwee naar mn zwangerschap (net wat Danabelle zegt)....maar een kindje in je armen is ook super leuk hoor... Sunshins82, succes vrijdag met de echo, toch idd weer spannend maar ook mooi om te zien Hier gaat alles goed, al heeft Celine haar jengelmomenten, maar snachts slaapt ze helemaal door. gisteren zelfs naar de voeding van half elf sliep ze door tot half 7, dus dat was wel lekker. Ohja, ik zou de tabel nog even opsnorren.... Gr. Dai
NOD: Happybest: Chelleke: Zwanger: Sanneke 17-10-2009 Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Afspraken: 11-09: Sunshins82 20wk echo 17-09: Shay naar cb + prikjes 21-09: Dai reumatoloog 21-09: Dai nacontrole VK 28-09: Deebie 20 wk echo 01-10: Dai naar cb + prikjes 05-11: Dai naar cd + prikjes Volgens mij istie weer aardig bijgewerkt.
Heb ik ook nog wat voor de tabel: 25-09 Danabelle naar CB + prikjes 06-10 Danabelle naar arts Dat laatste is trouwens best spannend. Zoals jullie weten gebruikte ik tot aan mijn zwangerschap langdurig antibiotica. Tijdens de zwangerschap mocht ik dat niet gebruiken, en het gaat ook niet samen met borstvoeding. Ofwel: ik ben al sinds begin december antibiotica-vrij Gebruik wel homeopatische medicijnen nu. In oktober ga ik met mijn behandelend arts bespreken hoe en wat nu verder. Ik denk, en hoop, dat antibiotica voorlopig niet nodig zijn. Ik ben weliswaar regelmatig moe, maar heb het idee dat dat meer komt door 'gewoon het moederschap' (klinkt vast gek, maar ik bedoel dus de vermoeidheid die iedere mama heeft) dan door mijn ziekte. Ik hoop dat de ziekte nou eindelijk eens een keertje overwonnen of tenminste stilgelegd is. Heb verder geen klachten op het moment, dus mijn hoop mag gegrond heten Shay, heb je wel eens eerder zo'n fotoboek gemaakt? Ik heb er een gemaakt van onze huwelijksreis, dat was via de Hema website. Is een erg mooi boek geworden, en was idd niet moeilijk om te doen! Zat net nog het filmpje te kijken dat mijn man maakte toen Nadine een half uurtje oud was.. *smelt* ben blij dat ie dat gefilmd heeft! Dai, fijn dat Celine zo heerlijk doorslaapt! Nadine slaapt ook overwegend door. Soms van elf tot half acht, soms van twaalf tot zes maar al met al best goed, we hoeven er niet meer midden in de nacht uit *klopt af*.
Hey dames ik ben er weer even. Mallenboe nog gefeliciteerd met je zoon justin mooie naam. shay mooie tatoe van je man. Dai en dannabelle. fijn zeg dat jullie dochters doorslapen. ben erg jalours op jullie. wou dat evalien dat ook es ging doen. ze slaapt wel 6 uur achter elkaar maar dan van 20.30 tot 03.30. gisteren geprobeerd om elf uur te voeden dus haar wakker gemaakt en dan hopen dat ze doorslaapt maar nee hoor madam was er al weer om 03.45 ja ja heb een kwartier winst. nou dat was dus ook de laatste keer doe het niet nog eens, ze zal het vanzelf wel leren hoop ik dan maar. verder bij cb geweest en ze was in 5 weken tijd 1,5 kilo aangekomen veel te veel. maar het blijft een schatje. ze heeft van 6 tot 8 haar jengel moment. verder is ze heel erg lief. ga vandaag een id kaart voor haar regelen we willen nog even een paar dagen naar tjechie. erg veel zin in.
NOD: Happybest: Chelleke: Zwanger: Sanneke 17-10-2009 Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Afspraken: 11-09: Sunshins82 20wk echo 17-09: Shay naar cb + prikjes 21-09: Dai reumatoloog 21-09: Dai nacontrole VK 25-09: Danabelle naar cb + prikjes 28-09: Deebie 20 wk echo 01-10: Dai naar cb + prikjes 06-10: Danabelle naar arts 05-11: Dai naar cd + prikjes
vertel ik hier gisteren dat ik het zo fijn vond dat ze doorsliep......nou dat moet je dus nooit zeggen... vannacht de hele nacht in de weer geweest, nadat ze overigens de hele dag wel voorbeeldig was, dus ik was er al bang voor en ja hoor....ze heeft mijn voorgevoel laten uitkomen.... Nu slaapt ze eventjes denk maar ze is eigenlijk ook weer de hele ochtend wakker geweest op een uurtje na of zo en dan kan je weinig met haar beginnen...laten huilen is ook geen optie, want ze houdt gewoon niet op, af en toe wel vermoeiend, maar als je haar dan oppakt en ze kijkt je met van die poppe-oogjes aan, dan kan je ook niet boos zijn he. Danabelle, ik kan me voorstellen dat dat bezoekje aan de arts wel even spannend is...wie weet wat Nadine heeft bewerkstelligd bij jou
Hoi dames, Nou het was hier weer tobben de afgelopen dagen. Nadine is sinds een paar weken meer gaan spugen, en het werd echt stééds meer en meer. Tot aan het extreme aan toe. Op een gegeven moment zaten na een paar uurtjes álle slaapzakjes (ik heb er zeven) en álle Puckababy's (drie stuks) in de was en had ik haar al die keren ook moeten omkleden omdat ze zó veel spuugde. En ze lag maar te brullen en deed overdag geen oog dicht. 's Nachts sliep ze wel. Uiteindelijk bij de huisarts beland, zij heeft de diagnose reflux gesteld en medicijnen voorgeschreven. Ondanks de medicijnen ging het alleen maar slechter.. Nadine was zelfs wat afgevallen En ze zag er slecht uit, echt oververmoeid. Dus wij gisteren naar de dienstdoende kinderarts. Hij heeft ons een andere manier van toedienen van de medicijnen verteld en legde uit dat het geen kwaad kan dat ze nu wat was afgevallen, want over een paar dagen moeten de medicijnen echt aangeslagen zijn en dan komt ze heus weer aan. En kan ze ook weer slapen! Ze ligt nu al even rustig in haar bedje. Is voor het eerst dat ze langer dan vijf minuten stil is. De afgelopen dagen was ze, soms, stil als we haar rechtop hielden. Dat hebben we dus ook héél veel gedaan.. En gisteren was ze écht niet stil te krijgen. We hopen dat het nu snel beter gaat! @ Dai, Nadine wil nu ook opeens weer nachtvoedingen. Ach, geeft niks, ze is een baby en baby's hebben dat nodig. De een langer dan de ander.
Danabelle wat vervelend. Heb je haar bedje (matrasje) ook scheef opgehoogd? Mijn neefje is met een paar weken in het ziekenhuis geraakt omdat hij zelfs wegviel. Ze hebben ook reflux vastgesteld en het advies gegeven om het hoofdeinde op te hogen zodat de voeding niet terugliep. Dat heeft heel erg geholpen. Misschien een tip. Sterkte!!
Jeetje danabelle echt zielig dat ze zo moet spugen... Toen Jailey zoveel spoog heb ik er ook op internet over gezocht en dan kom je steeds bij dat reflux terecht maar wat je eraan kan doen ik zou het niet weten... Wat ik bij Jailey deed is d'r op benen legen als je zit en dan je knieeen optrekken dat ze recht voor je zit zeg maar want dan zakt het beter maar of dat helpt bij reflux ik denk dat daar alleen die medicijnen bij helpen.. Dus ik hoop dat het snel aan slaat... Jailey krijgt nu 5 x 150 maar ze doet er erg lang over en de 123 speen kan ze nog niet aan dan stroomt het zo langs d'r mondje... S'avonds laat ze vaak staan omdat ze dan echt genoeg heeft... Nu slaapt ze van 23:00 tot 08:30 we komen nu wel echt in een vast schema zeg maar dus dat is wel lekker... Dit is de laatste week vakantie van me man dus ik moet er echt nog even van genieten en zaterdag ga ik in Antwerpen lekker shoppen met me zus mag wel na die 9 maanden haha