Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

dan ga ik jullie binnenkort maar eens informeren over de pilletjes MTX... :) maar dat duurt nog eventjes.

hier verder geen nieuws. alles gaat z'n gangetje.

Danabelle, suc6 met de homeopatische medicijnen, hoop dat het helpt bij je meisje!

groetjes,
    Dai

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Heb ik net een heel verhaal getikt klik ik op reageren en dan doet die pagina het weer niet dus kan ik weer opnieuw beginnen...

Danabelle: Gelukkig lijkt het iets beter te gaan met Nadine... en ik hoop dat die nieuwe middeltjes gaan werken...
    Hoe lang en hoeveel weegt ze nu dan? omdat je zegt dat ze niet goed groeit...

Dai: Sorry ik weet niks over reuma en de medicijnen daarvan... Alleen prednison en aziotheprine maar daar heb je nu niks aan haha... Maar hoe gaat het met je kleine meid? hoe groot is ze nu en wat weegt ze?

Emma: hoe is het nu met Daan?

Happy en Chelleke: Knuffel voor jullie meiden

Debbie en sunshine: Hoe gaat het met de zwangerschap? schiet het een beetje op voor jullie? en nergens last van hoop ik...

Stephanie: ik zag dat je ook langs was geweest... Je hebt het ook druk zeker? Ben je alweer aan het werk en zo ja lukt dat een beetje met het opvangen van die kleine en je wisselende diensten?

Ego:

Met Jailey gaat het hartstikke goed... Ze is vandaag weer om pikjes geweest bij het cb... Het ging opzich wel vanmiddag had ze er wel weer last van... Dan gaat ze echt huilen zoals ik d'r nooit hoor huilen en is ze echt zielig...
    Ze groeit goed mee met de grafiek ze is nu 59,5 cm lang en weegt 5250 gram...
    Verder gaat het met mij goed ik moet 2 november naar mijn arts voor me lever en dan zal ik wel horen hoe het gaat aangezien ik het niet merk als het slechter gaat...
    Ook ben ik nu druk met solliciteren bezig aangezien ik nu een ww krijg en sollicitatieplicht heb...
    Ik zal nog even kijken of ik nog een mooie foto kan spammen weten jullie ook hoe ze er nu uit ziet

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een mooi meisje!!!!!!

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Wat een scheetje!!!!

Ik heb alleen de pilletjes van de MTX gehad, maar ben nog niet bevallen:D, daar heb ik dan weer geen ervaring mee haha!
    Maar ik reageerde er goed op. Tot dat ik een darmbacterie/infectie kreeg en toen was het hek van de dam. Daarna MTX in combi met Enbrell en later alleen Enbrell. Maar ik heb het een aantal jaren alleen met MTX gedaan. Werkte bij mij wel snel.
    Sterkte ermee!

Dikke knuffel aan iedereen!

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Wat een mooie foto van Jailey Shay! Nadine woog net in het ziekenhuis 4870 gram. Ze is de afgelopen week eindelijk weer een beetje normaal gegroeid, nl 130 gram :D Bij de laatste meting bij het cb, een paar weken geleden, was ze 54,5 cm lang - ik neem aan dat ze nu ietsje langer is.

6. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey meiden

Hoe gaat het met jullie allemaal. 't is erg rustig op ons forum.
    Hier gaat het redelijk. Vannacht kwam Evalien om de 2 uur.
    Kwam er achter dat ze verkouden is. Erg zielig.
    Morgen mag ik weer gaan werken. Helemaal geen zin in. Maar ja het is nu eenmaal niet anders.

Groetjes Annemarie

7. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Zo nog even spammen.

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een lieve foto!!! :D
    gave knuffel zeg!

Mijn spam staat allemaal op m'n site.

9. Daiquiri

Heey meiden!

Shay, wat een schattig meisje is het toch zeg! En wat gaat het allemaal weer hard. En ze heeft ook alweer de 2e ronde prikjes gehad, moeten we hier over 2 weken.
    Hoe gaat het verder met solliciteren? in welke richting zoek je?

Happybest, wel fijn om te horen dat de pilletjes (voor de 'bevalling') zo goed bevielen, en als jij dan weer bent bevallen, dan weet ik inmiddels ook wel of de pilletjes mij goed zijn bevallen... :).

Danabelle, fijn om te horen dat het iets beter lijkt te gaan met Nadine. en ook fijn dat ze gegroeid is. Gaan we langzaamaan weer de goede kant op!

Anne, hoe was je eerste werkdag gisteren? zal wel weer wennen zijn geweest. Ik heb zelf er nog maar een weekje aan vastgeknoopt, dus hoef pas 16 november weer aan de slag!

Hier verder alles goed, sinds gisterochtend helemaal over op flesvoeding. Gisteravond nog even wat handmatig 'afgetapt' onder de douche, maar de stuwing viel me mee. nu nergens last van.

Hoest verder met de zwangere dames? begint ook al lekker op te schieten.

En dikke knuffel voor de meiden die graag zwanger willen worden, dat het maar gauw zo mag zijn!

Groetjes Dai.

Ohja en ik snuffel de tabel er weer even bij, dus er kan weer ge-update worden!

10. Daiquiri

NOD:
    Happybest:27 okt
    Chelleke: 26 okt.

Zwanger:
    Sunshin82 31-01-2010
    Debbie 11-2-2010

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Bevallen:
    Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee
    Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien
    Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey
    Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine
    Emma 26-07-2009 Zoon, Daan
    Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine
    Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin
    Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle

Afspraken:
    02-11: Dai naar reumatoloog
    02-11: Shay naar arts
    05-11: Dai met Celine naar cb + prikjes

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    NOD:
    Happybest:27 okt
    Chelleke: 26 okt.

Zwanger:
    Sunshin82 31-01-2010
    Debbie 11-2-2010

Verrassing!
    Knul!
    Meid!

Bevallen:
    Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee
    Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien
    Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey
    Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine
    Emma 26-07-2009 Zoon, Daan
    Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine
    Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin
    Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle

Afspraken:
    02-11: Dai naar reumatoloog
    02-11: Shay naar arts
    05-11: Dai met Celine naar cb + prikjes
    12-11: Shay met Jailey naar cb + 3 de prikjes

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Stephanie: ik ben van de week op je site wezen kijken en toen wilde ik een berichtje typen in je gastenboek en toen liep je computer vast... argggg... Maar wat is je meisje alweer groot aan het worden zeg je loopt natuurlijk meer als een maand voor...

Dai: ik ben op zoek in de kinderopvang... kinderdagverblijf of peuterspeelzaal... Daar heb ik me diploma's toen voor gehaald dus dan moet ik er ook wat mee doen... Er zijn alleen geen vacatures beschikbaar ja veel als oproepkracht maar dat kan ik niet met jailey regelen met opvang enz... Wil het liefst gewoon vaste dagen of een rooster wat ik ver van te voren krijg zodat ik alles kan regelen... Dus nu ben ik met open sollicitaties bezig...

13. Daiquiri

waar woon je ook al weer in de buurt Shay, want ik zie ze toch nog al eens die vacatures, kan ik met je meekijken...:)

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik woon in zeeland.vlissingen om precies te zijn...
    Toevallig moet ik dinsdag op sollicitatie gesprek bij de kinderopvang dus we zullen zien...

15. Daiquiri

mhh ja dat is inderdaad een lastig gebied, maar succes alvast as. dinsdag, altijd weer spannend.

16. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey

Zo mijn eerste week zit er op. ging erg lekker. t was net of ik niet weggeweest was. vond het wel weer erg fijn om te werken.
    Hier gaat alles goed. Evalien doet het goed. 3 november moet ik weer naar cb met haar.

Shay spannend zeg. hopelijk komt het allemaal goed. succes dinsdag. is gastouder niet wat voor jou? kun je kinderen bij je thuis opvangen.heb je je eigen opvang. (als je genoeg ruimte hebt). Fijn weekend allemaal

17. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hey meiden,

Ik ben bang dat ik weer een ronde verder ben .. zucht..
    Het begint al bijna te wennen, ;)!

Liefs

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Ja zeg dat wel! Ik duim voor je! Heb je een gevoel?

Deel Deze Pagina