he shit zeg. waarom wil het niet lukken nu met jou. Ik had gehoopt dat je goed nieuws zou hebben deze keer. maar we blijven duimen. ook voor jou chelleke. laten we hopen dat het voor jullie gauw raak is. dikke knuffel
Anne, mijn progesteron is de laatste tijd niet hoog of te laag. Maar deze maand krijg ik er wat voor. Op zich gaat het met de follikel groei steeds goed. Ik had deze maand ook weer twee. Ik krijg nu puregon. Maar de gyn heeft eindelijk gezegd dat ze me niet te lang meer wil laten aanmodderen. Gelukkig kijkt er eindelijk na twee jaar iemand naar mij, naar wat het laten staan van medicatie met mij doet.Dat was wel heel fijn om te horen. Ze wil dit even proberen en anders gaan ze insemeneren. Ik had even goede hoop deze maand maar helaas. Mijn duimen draaien voor je Chelleke!!
Happy, wat balen dat het niet raak is deze maand. Fijn dat er iemand is die jullie serieus neemt en er verder naar gaat kijken. succes! Chelleke, spannend! Hoe is het met de rest van de meiden? Hier gaat het erg goed. Esmee groeit als kool en is een heerlijk meisje! Zit sinds gisteren aan het fruit. Zo schattig! Heb foto's op m'n site staan.
@Happybest, fijn dat er iemand is die de moeite neemt om verder te kijken! Sterkte en veel succes, ook voor jou Chelleke! @Stephanie, wow, wat gaat dat allemaal snel! Leuk zeg dat Esmee nu lekker aan het fruit is hihi! Geniet er van! @Anne, jij bent weer begonnen met werken lees ik. Fijn dat goed voelt!! En hoe was dat eerste weekje werken voor Evalien? Ook de andere 'kleintjes' hier, echt super leuk om te zien hoe ze veranderen in korte tijd. Hier vliegt de tijd ook voorbij! 26 weekjes nu. Ik begin wel te merken dat het wat zwaarder wordt en dat niet alles zo vanzelfsprekend meer is hihi. Maar ik neem het maar zoals het komt, heb verder weinig keuze. Beetje pech gehad, afgelopen vrijdag werden de spulletjes bezorgd die we besteld hadden, behalve het ledikantje (hiervan waren we op de hoogte), maar nu bleek het dus om het ledikantje EN de commonde te gaan Deze worden nu pas in week 49/50 geleverd. Beetje aan de late kant, vandaar dat we nu een 'ruil ledikant en commode' hebben. Helemaal teleurgesteld natuurlijk Maar achteraf valt het wel mee, er staat tenminste iets, voor noodgevallen Gelukkig waren de rest van de spulletjes wel allemaal compleet, het leek wel kerst haha Fijne week voor iedereen!! Liefs
Happy: dikke knuffel meid... Sunshine: wat balen van die spullen zeg... Je wil je kamertje gewoon helemaal klaar hebben als de baby komt en niet nog moeten wisselen van spullen... Stephanie: ik wilde gister eens weten hoe jailey op fruit zou reageren... Dus ik probeerde er een hapje te geven maar ze moest er nog niks van hebben... ze had een heel klein beetje in d'r mond en toen deed ze gelijk pfff en keek ze heel moeilijk dus het liep zo weer uit d'r mondje dus dat wil ze echt nog niet maar ja moet ook pas bij 4 maanden... Danabelle: hoe is het nu? Anne: nee gastouder is juist niks voor mij... Ik wil me huis juist uit en weer onder de mensen zijn maar zo ben ik dat nog niet... En ik denk ook niet dat me vriend het zo leuk zou vinden als hij thuis komt of is dat er dan allemaal van die kleintjes rondlopen...
NOD: Happybest:27 okt Chelleke: 26 okt. Zwanger: Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Afspraken: 02-11: Dai naar reumatoloog 02-11: Shay naar arts 03-11: Anna naar met Evalien naar cb 05-11: Dai met Celine naar cb + prikjes 12-11: Shay met Jailey naar cb + 3 de prikjes 25-11: Sunshins82 Groeiecho
Heey meiden! Shay, succes vandaag met je gesprek! Happybest en Chelleke, blijf voor jullie allebei duimen hoor! Ook al hebben jullie geen zwanger gevoel Stephanie, wat leuk he zo'n eerste fruithapje, ik weet nog wel dat ik met Mirte eerder begon dan officieel is toegestaan, maar ja als ze het niet lusten, dan komt het er wel weer uit.. . Net als bij Jailey dus. Dat was bij mirte net zo, die kreeg een gepureerde appel, nou ze moest er toen niets van hebben. Annemarie, fijn dat het werken weer zo goed bevalt, en je hebt de eerste week er al weer op zitten, gaat dan gelijk ook weer zo snel! Met de opvang voor Evalien gaat ook alles goed? Waar heb je haar trouwens als je aan het werk bent? Hier alles prima, heb nu nog 3 weekjes verlof, dus begint op te schieten. Maar we gaan er dus nog maar goed van genieten! Celine groeit als kool, ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen. volgende week weernaar het cb dus dan zullen we het wel weten. Groetjes! Dai
Happy fijn zeg dat ze je nu eindelijk serieus neemt. Hopelijk is het nu snel raak. Stephanie leuk zeg het eerste vaste voedsel. Shay kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen. lekker naar je werk en geen gezeur in huis. hoe was je gesprek verlopen? al wat gehoord? mijn eerste week was lekker verlopen. Evalien gaat 1 dag naar het kinderdagverblijf en 2 dagen heb ik oppas aan huis. vrijdag was erg goed gegaan. ze was moe en huilde zich voor het eerst niet in slaap.
NOD: Happybest: Chelleke: 25 nov. Zwanger: Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Afspraken: 02-11: Dai naar reumatoloog 02-11: Shay naar arts 03-11: Anna naar met Evalien naar cb 05-11: Dai met Celine naar cb + prikjes 12-11: Shay met Jailey naar cb + 3 de prikjes 25-11: Sunshins82 Groeiecho 26-11: Chelleke Reumatoloog
Chelleke, balen weer zeg! en het is ook net of de duvel er mee speelt he...de dag nadat je getest hebt wordt je ongesteld, zo suf! Hier verder alles oke, maar ik moet morgen naar de tandarts, gaatjes vullen en waarschijnlijk verstandskies eruit....tja kon niet tijdens de zwangerschap allemaal, dus ik had iets om naar uit te kijken!
Dai: mijn man heeft twee weken geleden zijn verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg dan wel de eerste 2 zijn door de tandarts zelf gedaan maar ik moet zeggen hij heeft er alleen de dag zelf last van gehad en de volgende heeft ie alleen s'ochtends nog een zakje voor de pijn ingenomen en daarna was het eigenlijk al over... 9 november moet hij de laatste eruit laten halen... De onderste 2 mogen ze schijnbaar niet tegelijk doen want dan kan het zo omzwellen dat je bijna stikt ofzo... wat een leuk verhaal weer maar waar het op neer komt is dat hij er niet veel last van had om het even positief af te sluiten... Chelleke: balen meid knuffel.. ego: Ik ben idd gister op dat gesprek geweest maar het was niks... Ze gaven eigenlijk gelijk aan dat het voor oproepkracht is dus dat je s'ochtends gebeld wordt als er iemand ziek is of je dan kan komen dus ik heb uitgelegd dat het moeilijk is omdat ik een dochter van 3 maanden heb en dan geen opvang meer kan regelen zo laat... Dus toen ik dat zei hadden vonden ze me gelijk al niet mee leuk geloof ik... Ze willen volgens mij of iemand die net van school is of iemand waarvan de kinders al oud zijn want dat zijn de meest flexibele mensen natuurlijk... Maar ze wilde nog wel het gesprek afmaken... Dus ik werd vanochtend gebeld dat ik het niet was geworden dus ik zei ja maar dat hadden jullie gister al gelijk gezegd... En ze hadden ook geen functie voor vast... En nou komt het mooiste waarom ze het ook niks vonden was dat ze me niet enthousiast genoeg vonden... Dus ik zei oh nou dat was niet de bedoeling dat ik zo overkwam maar ik denk dat het komt doordat gelijk in het begin van het gesprek al gezegd wodt dat ik het toch niet wordt omdat ik niet flexibel ben en daarna krijg ik nog een gesprek dus ja dan ben je wel iets minder gemotiveerd ja... Dus toen zei ze oh ja dat kan het ook geweest zijn dan... Ik ga nu op zoek naar andere werk iets in de administratie of in een kinderkledingzaak... Dan heb je tenminste vaste tijden en weet ik waar ik aan toe ben... Nou maar hopen dat het lukt om iets te vinden...
Shay, dat is ook suf zeg! Kan me voorstellen dat je dan niet meer zo enthousiast bent in je gesprek, en dan gaan ze dat als argument gebruiken om te zeggen dat ze niet verder met je gaan...nouja dat wilde je zelf ook al niet meer, dus nu maar weer vacatures bekijken! Het verhaal van de tandarts heb ik maar niet gelezen, hihi, neehoor gekheid, ik overleef het morgen vast wel
NOD: Happybest: 24nov Chelleke: 25 nov. Zwanger: Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-2-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Afspraken: 02-11: Dai naar reumatoloog 02-11: Shay naar arts 03-11: Anna naar met Evalien naar cb 05-11: Dai met Celine naar cb + prikjes 05-11: Happybest naar gyn 12-11: Shay met Jailey naar cb + 3 de prikjes 25-11: Sunshins82 Groeiecho 26-11: Chelleke Reumatoloog Bah Chelleke wat ontzettend balen! Mijn duimen draaien gewoon verder hoor! Knuf.. Dai sterkte bij de tandarts.