Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Hoi Emma,
    Ik heb ff je foto gekeken en ik zie idd een héééél licht streepje. Wat spannend zeg. Heb gelijk wat meer foto's van je bekeken. Leuk om er een gezicht bij te hebben. Ik zal vandaag of morgen ook wat foto's van mij en Emma plaatsen. Ik ga zo lekker naar een indoorspeeltuin.
    Ben nog steeds niet ongi en ik voel me verder goed. Verder hard aan het klussen....ik ben benieuwd!
    Meiden fijne zondag en ik ga duimen dat morgen je streepje duidelijker is.
    xxxx

2. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hoi Emma,

Ik zie toch echt ook een roze streepje hoor! Ik zal extra voor je duimen! Inderdaad erg leuk om te zien wat voor gezicht er bij de naam hoort!

Deebie veel plezier!

Ik had nog helemaal niet verteld hoe mijn ouders reageerden! Ze waren helemaal blij en vonden me erg dapper dat ik het al zolang heb volgehouden! Mijn vader voelde zich bij het idee al een beetje pake, dat was zo lief om te horen. Ze waren erg opgelucht toen ze hoorden dat de ontstekingen kwamen omdat ik zonder medicijnen zit. Ze vinden het echt super leuk en zijn toch wel erg blij dat ze het weten zodat ze me kunnen helpen! Lief hè!

Iedereen een fijne zondag!

3. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

moeilijk te zeggen zo van een foto....het zou kunnen...maar idd even over 3dg weer testen....ziet er al wat gunstig uit voor je!

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik zie toch ook een heeeeeeeeeeeeeel licht lijntje!
    Hier draaien de duimen overuren voor je Emma!

Ja ik heb het druk gehad met school en appartementjes bekijken hier in Belgie. Op dit moment wonen wij namelijk bij vrienden van ons in en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig hebben we nu per 1 dec een appartementje me 1 slaapkamer. Eindelijk weer een eigen plekje als jullie snappen wat ik bedoel.

Ik zal eens kijken of ik ook een foto van mijn man en mij erin kan plaatsen...

Fijne zondag meiden!

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou er staat een foto in hoor! hahahaa

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Debbie: Leuk om straks ook wat foto's van jullie te zien! Ben benieuwd! Hoe was het in de speeltuin? Ik duim heel hard voor je dat het bij jou snel raak is!

@Happybest: Wat fanatastisch hoe je ouders reageerden, fijn hoor! Als ik het zo hoor, heb je heel veel steun aan ze, ook voor de komende tijd.

@Danitjuh; Leuke foto zeg! En wat fijn dat jullie bijna een eigen plekje hebben, veel fijner dan hoe het nu is! Lekker iets om naar uit te kijken!

Fijne avond iedereen! Ik ga Mick even badderen ;)

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi!

Emma, was het al spannend. Is het nu zelf nog spannender!
    Ik zie idd ook een lijntje, en je weet wat ze daarover zeggen...:D
    Alleen weet ik niet zeker of hij ook wel te vertrouwen is als ie pas na een kwartier tevoorschijn komt.
    Over twee dagen weer testen. Dikke kans dat ie positief is!

Happybest, wat reageerden je ouders leuk!
    Kun je eindelijk je verhaal ook bij hun kwijt en voor hun een geruststelling waarom je die ontstekingen weer hebt.
    Hoe is het nu met je?

Danitjuh, fijn dat jullie per 1 dec. een eigen plekje hebben. Kun je daar lekker samen de kerst vieren! (niet dat met vrienden niet gezellig is, maar dat is leuker als je er gewoon op visite kan)

Debbie, fijne dag in de speeltuin gehad?

Hier nu eindelijk twee dagen vrij! Druk op het werk en veel te weinig personeel.
    Verder gaat ie goed. Hormonen gieren door m'n lijf en dat is minder gunstig voor relatie, maar vriendje begrijpt wel waarom ik zo kattig doe. (ik, kattig? Ben ik me 9 van de 10 keer niet eens van bewust, en als ik dat wel ben kan ik zo een uur gaan huilen :oops: )
    hahaha

Fijne avond nog! Ik ga vriendje zo mee zeulen naar de mac.. Hmmmm

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Het was inderdaad erg fijn hoe mijn ouders reageerden!

@stephanie. Het gaat niet echt lekker, maar dat geeft niet. Helaas heb ik wel weer een oogontsteking, maar de oogarts hoopt dat ik er deze keer binnen een paar weken af ben (i.p.v 5mnd de vorige keer :( )!

@danitjuh: wat een lieve foto! Fijn dat je over een goeie maand je eigen plekje hebt!

Iedereen nog een fijne avond!

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje zeg Happybest.... ontzettend veel beterschap meid! Hopelijk voel je je snel wat beter. Heel veel sterkte!

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ all ...thanks voor jullie reacties! ehhh kerst hahahaha...dat vieren wij in Nederland hahahaah we wonen nu in belgie..

@ happybest..jeetje oogontsteking ik ken er alles van ... ik zou er gek van worden ...ik ga desnoods snachts naar de huisarts als de pijn maar lichter wordt..succes ermee!

Zo ik ga me bedje maar eens opzoeken...morgen naar school en dan heb ik vakantie! Op naar Hoorn voor 1.5 week whoeiiiiiiiii...Alleen gaat mijn mannetje niet mee...

Weltrusten iedereen!

11. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    NOD dag:

Stephanie: 10 okt
    Happybest: 15 okt
    Puzzcat: 15 okt
    Linneke: 18 okt
    Emma: 20 okt
    Sunshine: 21 okt

Danabelle: 4 nov
    Shay: 10 nov
    Danitjuh: ?
    Debbie: ?

Ons lijstje is weer wat verouderd! Wat zijn jullie nieuwe NOD's?

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Wat fijn is dat toch dat je elke keer weer van die lieve reactie krijgt. Dat lucht altijd zo op!

Emma heb je nog getest? Of wacht je nog even!

Mijn nieuwe NOD dag is (uitgaande van de langste) 15nov.

13. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    happybest...beterschap zeg! jeetje een oogontsteking lijkt me helemaal NIETS. ik hoop dat de dokter je gauw van de pijn afhelpt.

emma...heb je nog getest? of wacht je nog even? SPANNEND JOH! ik weet mijn NOD niet. ik heb op dit moment een heel raar gevoel in mijn lijf...kan het niet omschrijven.VREEMD!

hoe gaat het verder met de andere meiden?
    xxx

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Happybest en Debbie: Heb nog niet getest, ik durfde nog niet zo goed. Wat ik wel gisteravond ineens had is erg gevoelige (.)(.)! Vandaag is dit iets minder.
    Ben in elk geval nog niet ongi geworden. Ik heb ook echt helemaal geen ongipijn eigenlijk.
    Als ik naar het toilet ga ben ik wel elke keer aan het 'onderbroekstaren' :) ....... Ik vind het echt superspannend.

Denk dat ik morgen of overmorgen ga testen. Morgen komt niet zo handig uit helaas, omdat we dan met Mick om 7.00 naar het ziekenhuis moeten.

Deebie, wat apart dat je zo'n vreemd gevoel in je lijf hebt! Wat voel je precies dan?

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    zo ben ik ook weer had even geen tijd om te reageren....

Maar emma er staat idd een heeeeeeeel licht lijntje maar wel vreemd dat het er pas na een kwartier stond...

En emma en stephanie jullie hadden het over wondjes in je mond dat dat misschien te maken kon hebben met dat je zwanger zou zijn... Maar ik heb het ook dus denk dat het met een griepje te maken heeft...

Voor de rest heb ik eigenlijk niet zoveel te melden... Zit gelukkig weer in de nieuwe ronde en weer van die ongi af... Dat is zo vervelend en heb er ook altijd zoveel last van...
    Dus ja nu ronde twee en hopen hopen hopen... Mag rond het schatje ze verjaardag testen zou toch het mooiste cadeau zijn wat ik hem kan geven...

Liefs

16. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Hoi!

Morgen is mijn NOD en zaterdag heb ik een eerste test gedaan. Deze was negatief. (maar ook best vroeg... 3 dagen van te voren)
    Morgen ga ik (als ik niet ongesteld word) een 2e test doen.

Ik heb nu wat buikkrampen, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden.
    Maar het schijnt dat buikkrampen bij zwangerschap ook erg lijken op menstruatieklachten... even afwachten dus.

17. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Welke test heb je gebruikt?
    Bij Predictor mag je als er na 30 minuten een streepje ontstaat niet meer uitgaan van positief.
    Bij Healthypharm (huismerk apotheek) is dit na 10 minuten al...

18. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    nou emma, ik voel constant mijn buik rommelen. tsja...moeilijk uit te leggen. alsof er heel veel gebeurd in mijn buik....snap je? best balen dat ik gewoon niet weet wat mijn cyclus is. heel veel gaan af op hun "afscheiding" (sorry voor het woord hihihi) maar ook daar kan ik niet van op aan :-D dus weet eigenlijk helemaal niks. ook al loop ik dagen met een opgezette buik. NIET NORMAAL. maar ja...zwanger kan ik nooit zijn, want mij spiraal is er net uit. ik denk gewoon dat ik mega ongi gaat worden. maar ja...heb geen klachten...WWAAHHHH wat kan je lichaam toch raar doen he?

heel erg spannend sunshine...ik ga voor je duimen

19. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

NOD dag:

Stephanie: 10 okt
    Puzzcat: 15 okt
    Linneke: 18 okt
    Emma: 20 okt
    Sunshine: 21 okt

Danabelle: 4 nov
    Shay: 10 nov
    Daiquiri: 10 nov
    Danitjuh: ?
    Debbie: ?
    Happybest: 15 nov

Die van mij is 10 november, samen met Shay!

happybest, ik heb jou op 15 november erbij gezet!

Gisteren zijn we maar weer met de klus cyclus begonnen, hoe vervelend... ;)

Emma, spannend hoor, ben benieuwd of je ons gaat verrassen met een duidelijk positieve test!

Sunshine29, balen van de negatieve test, maar misschien was het idd wel wat te vroeg!

Groetjes!

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Oh gezellig kunnen we samen naar de 10 de toeleven...
    Ook wij zijn weer begonnen met klussen... Ik vind het ook echt zo vervelend... hahaha

Deel Deze Pagina