Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Knuffel voor jullie

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sunshine, wat erg zeg! Rusten rusten rusten jij!! Alhoewel dat makkelijk gezegd is natuurlijk.
    Bij het zb was het weer goed!

Debbie, succes bij de dokter! Laat je het even weten?

Grafiekje staat op de site als iemand nieuwschierig is. :)

3. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Daar was ik weer. We hebben de IUI achter de rug en nu is het weer afwachten 8), erg spannend allemaal. De eendebek was zeeeer gevoelig.
    Maar voor een goed doel hebben we alles over;)!

Weekend in Limburg was heerlijk. We konden alleen de wensballonnen niet oplaten omdat de wind verkeerd stond en ze dan in de aanvlieg route van de vliegtuigen kwamen. Das ook niet helemaal de bedoeling haha!

Hoe is het verder met jullie!

4. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hier alles prima.

En oh wat spannend zeg, nu geduldig afwachten. ;)
    Ik hoop het echt voor je!:D

Liefs

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend happy! twee weekjes wachten nu?

Ehm meiden???
    Ik heb ook een nieuwtje....

Ik ben weer zwanger!!!
    Nu al? Ja nu al.
    Gepland? Niet helemaal, dit vinden wij ook wel heel erg vlot en we moeten nog even aan het idee wennen.
    Als alles goed gaat verwachten we eind juli ons tweede wondertje. :)

6. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd!!!!! :D

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  8. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    @Happy, Spannend! Hoelang moet je nu wachten?

@Stephanie, Wow, wat een geweldig nieuwtje! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Wauw Stephanie!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!

Ik moet idd weer twee weekjes wachten nu.

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    wow stephanie gefeliciteerd...

Ben je net van je buik af en dan komt ie alweer terug haha... Was je ook niet aan de pil of iets meer gegaan dan...

Als wij een tweede willen gaat dat nog zeker even een tijdje duren... We willen eerst een ander huisje en ik ben nog steeds op zoek naar werk... En mijn zwangerschap liep ook niet echt geweldig met dat spugen dus ik ben nog even lekker aan het genieten dat ik weer alles kan eten en doen hahaha..

Jailey is ondertussen hartstikke verkouden arme kind... en dan kan ik d'r niet helpen want d'r hele neusje zit vol met snot en dan zou ik willen dat ik kon zeggen snuit maar even dat helpt maar ja daar is ze nog veel te klein voor... Helaas kan ik nu niks voor d'r doen...

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @ Happy, dat worden 2 hele spannende weken meid!

@Stephanie meid, wat een super nieuws!!!! Gefeliciteerd

Ik heb in het ZH gelegen. Met de baby is alles goed, met mij wat minder. Ik ben nu gelukkig wel thuis, met dezelfde klachten weer thuis gekomen. In het zh konden ze niets voor me doen, dan alleen maar voor me zorgen, dan ga ik liever naar huis.
    Ze gaan kijken of mijn bloedspiegel goed is ivm de medicatie (of ik mss niet te weinig binnen krijg) dat duurdt 10 dagen. Verder heb ik hoofdpijn 24 uur per dag en dat gaat gepaard met migraine aanvallen en benauwdheid. Ze kunnen niets geven voor de pijn en op die momenten zou ik me kop er wel af willen hakken. Het zit precies bij mijn ogen, alsof die eruit knallen. Ze hadden eiwitten gevonden, wat kan duiden op zwangerschapvergiftiging. De eiwitten zaten er gisteren nog steeds in maar niet teveel..en mijn bloeddruk was goed. Ik zal het dus gewoon wat rustiger aan moeten doen. Volgens de VK had ik geluk dat het in het hoofdpijn uitmonde en niet in weeen....daar schrok ik van.

12. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    @Deebie, Wat ontzettend vervelend voor je! Maar gelukkig dat met jullie kleintje alles goed is!!! Een hele geruststelling lijkt me.
    Hopelijk kunnen ze snel iets voor je betekenen. Luister goed naar je lichaam en doe vooral rustig aan! Heel veel sterkte!!!

13. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    thanks meid

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  15. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden!

Ben even niet geweest, want ben weer begonnen met werken deze week, dus tja dan heb je overdag ineens geen tijd meer he om achter je pctje te kruipen...

@ Stoetel, heb tijdens de zwangerschap alleen prednison gebruikt in een lage dosering, Gelukkig heb ik niet een hele zware reuma. Het type reuma is wel 1 vd beroerdste geloof ik (reumatoide artritis), maar ik heb het voornl in mn vingers en dan in de rechterhand. dat is dan weer beroerd want dat is mijn schrijfhand dus daz wat minder.

@ Sunshin82, ik heb de tabletten en heb het nu dus 2 weken gebruikt. Merk wel dat ik iets meer hoest, maar dat is ook een bijwerking dus dat kan kloppen, als het maar geen rare hoest wordt, want dan zou ik een longonsteking aan het kweken kunnen zijn.

Hoe was de pretecho gisteren trouwens?

@ Happybest, ja zo'n eendebek is ook niet alles, heb em met een uitstrijkje gehad (ook al zo'n feest). maar idd je moet er wat voor over hebben, en als het nu effect zou hebben, dan maakt het allemaal niets meer uit.
    En, verstandig dat jullie de wensbalonnen niet hebben opgelaten ;).

@ Stephanie, GEFELICITEERD!! Misschien een beetje eerder dan verwacht, maar daarom nog wel leuk toch? En dan is Esmee in ieder geval al een jaar geweest, dat is wel fijn! Weet je de precieze datum al en wanneer heb je een echo (of al gehad?) > Update je zelf de tabel even...

@ Deebie, Sterkte meid! ik hoop echt dat die knallende koppijn snel verdwijnt, want dat is echt waardeloos! En ik hoop niet dat het zwangerschapsvergiftiging is, dus doe maar lekker rustig aan, als je hier even niet komt, weten we waarom!

Hier gaat alles z'n gangetje. alweer 2 dg gewerkt en nu weer even lekker vrij, daz dan ook wel weer fijn. Moest wel wennen, maar dat had meer te maken met mn nieuwe functie dan met het feit dat ik aan het werk moest. Weet dat mn meiden in goede handen zijn, dus daar maak ik me al geen zorgen over!

Groetjes!
    Dai

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey kletskousen!

Bedankt voor de lieve reacties!
    Ja, het is wel heel snel. Dachten dat het niet zo'n vaart zou lopen.... Naïef.
    Zwanger zijn is ook niet helemaal mijn ding, maar we willen toch een tweede. Nu als het goed gaat lekker dicht op elkaar. Ook wel leuk!

Wat zielig dat Jailey zo verkouden is! Hebben ze daar niks voor bij de drogist? Otrivin baby oid.

Debbie, wat naar dat je in het zh hebt gelegen! Dikke knuff voor jou.

Dai, zal de tabel binnenkort even updaten. Geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Eind Juli. Morgen maar eens de gyn bellen. Na de echo weet ik dan wel wanneer de datum ongeveer is.

Wat een weer he trouwens! Kan de lampen aan in huis.

17. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Veel sterkte hoor Deebie! ;)

18. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Deebie beterschap meis!! Heel veel sterkte.

Shay jij ook beterschap voor je kleine meid!

19. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    @Daiquiri, Hou die hoest dan maar goed in de gaten! MTX is en blijft toch rotzooi he... En dan ook weer aan het werk, dat zal zeker wennen zijn.

@Shay, hoe gaat het met de verkoudheid van Jailey? Beterschap voor jullie kleine meid!

De pretecho...
    Goh, wat waren we nieuwsgierig naar ons klein mupke.
    Ons klein mupke blijkbaar niet naar ons, want kleintje wilde zich niet laten zien. Verstoppertje spelen was op dat moment echt veeeel leuker!! Handjes voor het gezichtje, gezichtje wegdraaien en ook nog eens de navelstreng voor het gezichtje....tsjah, dan doe je erg je best om te proberen of kleintje toch misschien anders wil gaan liggen, maar helaas...:( Verstoppertje spelen was toch echt veeeel leuker! Gelukkig zag deze hele aardige mevrouw ook dat ons klein mupke echt geen zin had en besloot dan ook te stoppen met de pretecho en een nieuwe afspraak te maken. Blijkbaar waren we niet de enige die dag...dus volgende week woensdag herkansing!! :D

Wordt vervolgd..;)

20. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Oh wat aardig dat je dan nog een keertje mag zeg!!! Super leuk!!!! Het is echt een heel leuk gezicht he?

Ik ga in december mijn buik laten beschilderen voor de voorkant voor het geboortekaartje lijkt me ook zo leuk. Mijn vriendin gaat binnenkort ook mijn buik gipsen....dus ook allemaal leuke dingen.

Liefs, Debbie

Deel Deze Pagina