Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant

Nou, ik ben nog niet met de pil gestopt, dus voor mij komt er zowiezo een WOD (Wel Ongesteldheids Dag):D

Liefs

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ik was al een tijd niet langsgeweest hier, maar ik dacht: eens even kijken hoe het hier gaat......

wat een nieuws!!!!

Stephanie: onwijs gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap!!!!!!!!! wauwie!!

En wat een prachtige foto's van Esmee en Nadine!
    Danabelle, wat ontzettend vervelend dat het met Nadine nog steeds niet goed gaat.... Wat zwaar ook voor jullie! Wat zijn de verwachtingen van de kinderarts?

Dikke knuffel ook voor de rest!!!!!!

Gr. Emma

3. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

hier tijdens de weeen niet de kans gehad om te lezen hoor, daarvoor was het net weer te dicht op mekaar.
    sms-en ook veel gedaan idd.
    tv hadden we wel, maar daar moesten we een kaart voor kopen, dus laat dan maar zitten, boek lezen en radio luisteren is ook al oke.

En grote onderbroeken (oftewel gewone) zeker meenemen, heb gewoon een aantal bij de hema gekocht en die gebruikt, en ach draag ze nu nog steeds, dus ze hebben het kraamverband doorstaan ;).

@ Stoetel. dan vergiste ik me, dacht dat je net gestopt was.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Emma, hoe gaat het nu met jouw kids? Daan had toch ook last van reflux en mogelijk koemelkallergie?
    De kinderarts denkt dat het met meer vaste voeding minder wordt, het spugen.. Maar bij een allergiegevoelig kindje is het raadzaam om later te beginnen met vaste voeding. En bij reflux wordt juist eerder aangeraden door onze kinderarts. Dilemma, dus. We zijn vanaf drie maanden af en toe groenten gaan proberen, in het begin kreeg ze er nog buikkrampjes van. Gisteren banaan gegeven en geen krampjes! Maar ook de banaan spuugde ze uit. Het is voor ons idd heel zwaar. Ze huilt zo veel :( We hebben waarschijnlijk ook een kindje dat, deels, huilt omdat ze meer wil dan ze kan. Want als je haar entertaint en nieuwe dingen leert, gaat het vaak wat beter qua huilen. Maar je kunt nu eenmaal niet de hele dag je kindje entertainen en rondsjouwen!
    Zag dat er een paar 'nieuwe' dames zijn hier, leuk, welkom! Spannend voor jullie! Chelleke en Happybest nog steeds niet zwanger zie ik.. Wat jammer.. gewoon volhouden, het gebeurt vast ooit een keer!

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hoi Danabelle, Daan heeft idd ook nog steeds problemen. Het gaat wel beter sinds we probiotica gebruiken. Ik ben destijds naar een natuurgeneeskundig therapeut geweest en die schreef dat voor, voor Daan. Hij heeft namelijk sinds het virus wat hij had toen hij 4 weken was en verstoorde darmflora en een lactose-intolerantie ontwikkeld (vermoeden ze).
    Ik kolf nu elke dag een flesje extra om dit poeder doorheen te mengen. Verder krijgt hij de borst en hou ik me vrij strikt aan een koemelkvrij dieet. Zodra ik yoghurt/biogarde eet is hij helemaal van slag voor minimaal 2 dagen (veel huilen, moeilijk slapen, veel gas in z'n darmen etc). Qua eiwitten eet ik m.n. soyaproducten, maar daar kan ikzelf vrij slecht tegen...maar ja.... Hopelijk kan ik toch op den duur weer wat normaler eten zonder dat hij weer klachten krijgt.
    Met Mick gaat het vrij aardig, houdt wel last van zijn astma en is daardoor ook snel moe.
    Ik vind het behoorlijk druk nu met 2 kids, mijn computer staat bijna nooit meer aan :( Maar hopelijk kan ik toch af en toe eens komen buurten hier.

Alvast trusten iedereen!!!!!!!

Oja: jullie zullen het er al wel over gehad hebben, maar hebben jullie ook allemaal de mex. griepprik gehaald?

6. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Bah ik moet even klagen hoor (alvast mijn excuses).
    Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest en nu blijkt mijn cyste er nog steeds te zitten. Nu kunnen we niets doen, niet puregon spuiten en zo ook geen IUI. Ik kan er zo verdrietig van worden.
    Ik doe momenteel niets anders dan op kraamvisite gaan en cadeautjes kopen omdat de meeste van mijn vriendinnen zwanger zijn. Ik heb nog nooit in die twee jaar last gehad van jaloezie maar nu voor het eerst wel een beetje (maar toch ben ik ook weer oprecht super blij voor ze). Bah wat vindt ik mezelf vermoeiend, haha!

Knuffel danabelle!

Leuk dat je weer even komt buurten Emma!

Liefs aan iedereen

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  8. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Nou je mag best even je verhaal doen hoor meid. Een hele dikke knuffel voor jou!!!

9. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    @Happy, Dat is toch geen klagen! Begrijpelijk, als al je vrienden/kennissen om je heen in een situatie zitten die jij je graag wenst. Jij bent ook maar een mens met gevoelens, dus ja dan mag je best even je hart luchten he! Jouw tijd komt ook nog, blijf daar in geloven en hou moed!!! Heel veel sterkte!

10. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Wat is het toch fijn dat dat forum er is! Jullie zijn zo begripvol en lief. Dikke kus

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Sorry, ik moet even mijn frustraties kwijt.

:x:x:x GRRRRRR, ik heb vandaag toch weer een epilepsie-aanval gehad :x:x:x!

En het is denk zelfs mijn eigen schuld.
    Ik ben gisteravond mijn medicijnen vergeten in te nemen :).
    Dus eigelijk ben ik het meest kwaad op mezelf.

Liefs

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat is niet zo fijn Bekijk bijlage 33978

13. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ik weet hoe het voelt meid. Sterkte!! En rust goed uit vandaag!!!!

14. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Sterkte stoetel! Rustig aan!

Heeft iedereen een fijne sinterklaas gehad (als jullie het gevierd hebben natuurlijk).
    Ik wel, echt super! Nu kan ik me weer voorbereiden op mijn verjaardag woensdag! Dat herinnerde me er weer even aan hoe hard de tijd gaat en hoelang we al proberen zwanger te worden. Ik was 26 (werd bijna 27) toen ik stopte met de medicijnen en nu wordt ik alweer 29:$!:D.

15. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven.;)

16. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @ Happybest....tsja meid, dan word je even met je neus op de feiten gedrukt, ik hoop dat jullie tijd snel aanbreekt. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Stoetel...succes bij de neuroloog morgen.

Mijn dochter is morgen jarig, 5 jaar alweer. Wat gaat de tijd toch onwijs hard!!!

17. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @Chelleke, wat een enige foto van je mannetje!!!

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :)

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Deebie van harte gefeliciteerd met je meisje!!

En chelleke de foto is inderdaad super! Jullie hebben een echt fotomodelletje want de vorige was ook al zo scheetig (die waar hij de pet zo stoer op had).

20. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    @Deebie, Gefeliciteerd met je dochter! Maak er een fijne dag van!!

@Chelleke, Wat een super leuke foto van jullie mannetje!

Deel Deze Pagina