@Deebie, GEFELICITEERD met je kleine grote meid! @chelleke, wat een schatje! Even een update van mezelf. Ik ben vandaag bij de neuroloog geweest. De Lamotrigine moet ik blijven verhogen. Waarschijnlijk tot de 100mg. De Keppra mag ik nu af gaan bouwen. Nu 2x 250mg pd i.p.v. 2x 500mg pd. Dinsdag 5 januari moet ik weer terug komen, in de hoop dat ik dan mag stoppen met de Keppra en dan dus ook met de pil!!! Liefs
Deebie nog gefeliciteerd met de 5e verjaardag van Emma! veel plezier met het partijtje vandaag, hoop dat je het binnen houdt, want het weer is niet zo geweldig. Happybest, van harte met je 29e verjaardag! Ik werd voor het eerst moeder toen ik 29 was, dus wie weet brengt dit jaar ook dit mooie geluk!! een fijne dag toegewenst in ieder geval. Stoetel, dat wordt aftellen naar 5 januari! zou wel fijn zijn als je dan kan stoppen met de pil, kunnen jullie gaan beginnen!! Ben hier een tijdje niet geweest, want was eigenlijk super druk met van alles en nog wat. en dat terwijl we niet eens aan sinterklaas deden. Afgelopen zondag is Celine gedoopt, dus daar was ik het hele weekend druk mee en vooral de zaterdag want had nog niet de goede kleren en moest dus op het laatste moment aan het shoppen, maar wel geslaagd gelukkig . MTX lijkt hier goed te gaan, sinds zaterdag is die dosering verhoogd en de prednison is met een kwart omlaag gegaan en ik voel me prima! Celine heb ik sinds vorige week aan de Comfort voeding en ze spuugt praktisch niet meer, dus wij zijn hier helemaal blij! Groetjes, Dai
Hallo!! Weinig tijd dus hou het even ego. Vandaag de echo gehad en alles is goed! Mooi hartje zien kloppen. Alleen iets minder ver dan ik dacht, maar toch een lange cyclus gehad dus. Tot snel!!
Dai dank je wel! Stephanie fijn dat alles goed was. Hier ook goed nieuws. Ben gister bij gyn geweest en de cyste was weg. Maar het mooiste was dat het slijmvlies goed was en er een eiblaasje van 18mm zat. Ik heb gisteravond pregnyl gehad en krijg morgen om 10u mijn 2e IUI. Spannend....
Daar hebben we nu alle hoop op gezet. @Stephanie24, Fijn zeg dat alles goed is. @Happybest, Dat is zeker spannend, veel succes morgen. Liefs
NOD: Happybest:23 dec Chelleke: 23 dec. Zwanger: Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-02-2010 Stephanie ??-07-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Afspraken: 03-12: Dai naar reumaconsulent 03-12: Happybest naar gyn 09-12: Stephanie gyn + eerste echo 10-12: Dai met Celine naar CB + prikjes 15-12: Happybest naar reumatoloog 30-12: Dai naar reumaconsulent 05-01: Stoetel naar neuroloog 01-02: Dai naar reumatoloog __________________
@Happy: Ontzettend veel succes morgen. Wat enorm spannend! Zo zie je maar, het kan ineens 180 graden omslaan (had gelezen over je cyste). Ik ben zo blij voor je dat er weer een kans is! Wie weet wie weet. Blijf er in geloven hoor, de positiviteit die jij elke keer weer weet op te brengen is bewonderenswaardig en zo'n instelling helpt alleen maar mee!!! Als iemand het verdient om nu eindelijk eens zwanger te raken dan ben jij het! Ik duim extra hard morgen meid! @Stoetel: Wat vreselijk dat je weer een aanval had! Was het thuis gebeurd en was er iemand bij je? Het lijkt me echt verschrikkelijk angstig namelijk. @Chelleke; idd een superfoto!
@Happybest...heel erg spannend vandaag meid. Sterkte en heel veel succes!!! @Stephanie...fijn dat alles goed was!!!
Happybest, hoop dat alles goed gegaan is en nu maar enorm aan het duimen voor jullie! Stephanie, fijn dat alles met de echo goed was, hoever dacht je zelf dan dat je was? Vanochtend weer naar het cb geweest en Celine heeft de prikjes er weer in zitten, verder was alles goed met haar, nu hoeven we pas in februari weer heen, dus dat duurt nog even. Gr. Dai
NOD: Happybest:23 dec Chelleke: 23 dec. Zwanger: Sunshin82 31-01-2010 Debbie 11-02-2010 Stephanie ??-07-2010 Verrassing! Knul! Meid! Bevallen: Stephanie 20-06-2009 Dochter, Esmee Annemarie 02-07-2009 Dochter, Evalien Shay 22-07-2009 Dochter, Jailey Danabelle 22-07-2009 Dochter, Nadine Emma 26-07-2009 Zoon, Daan Daiquiri 01-08-2009 Dochter, Celine Malleboe 03-09-2009 Zoon, Justin Sanneke78 15-09-2009 Zoon, Jelle Afspraken: 15-12: Happybest naar reumatoloog 30-12: Dai naar reumaconsulent 05-01: Stoetel naar neuroloog 01-02: Dai naar reumatoloog 04-02: Dai met Celine naar cb
Ik was alleen thuis. Ik was de trap van boven naar beneden aan het stofzuigen. Ineens lag ik op de bank in de woonkamer en werd ik wakker van de telefoon. Daartussen ben ik alles kwijt. Ik had op mijn tong gebeten, een blauw schouderblad en ik was erg licht in mijn hoofd. Later kwam daar ook nog verschrikkelijke spierpijn bij over mijn hele lijf. Het klinkt misschien gek, maar ik ben helemaal niet angstig. Dat komt denk ik doordat ik zelf niks van de aanval meekrijg. Liefs
bedankt! Bedankt voor het duimen ik hoop dat het raak is, spannend! Ze kwamen namelijk nu met het nieuws dat ze het van mijn man nog eens willen testen, want ze hebben antistoffen gevonden. Ze willen kijken of ze die kunnen "wassen". Ze hebben invloed op de kwaliteit en op de kansen. Hopelijk valt alles mee. De vorige keer hebben ze het blijkbaar niet gezien en in assen ook niet. Maar misschien kan het ook spontaan, geen idee, had namelijk mijn eigen gyn niet. Afwachten maar weer, maar misschien maakt het allemaal niets meer uit!
Spannend Happybest, ik duim mee! Dai ik zie in je onderschrift dat Celine heel goed groeit! Mooi zo Ze is al een stuk groter en zwaarder dan Nadine, zij woog donderdag bij de kinderarts 5885 gram en was 62 cm lang. Stoetel, lijkt me ontzettend vervelend.. Heb haast dus verder geen update.
Celine zit ook een kleine beetje boven de gemiddelde lijn van de curve, het is ons michelinvrouwtje! Gisteren hebben we een stukje banaan geprobeerd, ze vond het wel een beetje vreemd maar heeft het niet uitgespuugd in ieder geval. Verder was ze vrijdag ietsje ziek van de prikjes van donderdag, maar de volgende dag had ze al nergens meer last van gelukkig. Stoetel, lijkt me wel raar hoor dat je zo een stuk mist, en blijkbaar ben je dan (terwijl je het niet meer weet) wel in staat op de bank terecht te komen. Wel goed dat je er zelf geen angst voor hebt, dat is ook het belangrijkste! Groetjes, Dai