Hey meiden! Wat een weertje he! Vanochtend naar de neuroloog geweest. Was allemaal prima, over 3 maand terugkomen. As donderdag al naar de gyn! Stiekem vind ik dat erg spannend! Hoe is het Emma? Ik had de eerste week ook erge last van m'n (.)(.) Kon me niet fatsoenlijk omdraaien in bed. hahaha Shay en Daiquiri, vervelend he al dat klussen voor een baby! Wij hoeven niet meer per se en het is ook meteen weer heel anders. Debbie, lijkt me vreselijk als je lichaam vanalles uitspookt en je weet eigenlijk niet wat precies! Hopelijk wordt je snel ongi en kan je normale cyclus gaan beginnen. Sunshine spannend! duimen draaien Shay, ik had idd wondjes. Is een kwaaltje, maar hoeft niet. Had het ook vaker zonder dat ik zwanger was. Liefs
@Sunshine: Ik heb Matcare Midstream zwangerschapstesten. Heb dit probleem eigenlijk nooit gehad, zo'n twijfelgeval. Het was altijd of heel duidelijk positief of heel duidelijk negatief en hij bleef dan ook negatief. Zo gek! Balen van je negatieve test. Hoop niet dat je ongi wordt.... Ik blijf duimen voor je hoor! @Debbie: Hmm, apart hoor! Ik heb wel gelezen op internet een paar dagen geleden dat je wel zwanger kan zijn als je spiraal er net uit is. Maar dan moet je wel een bevruchting hebben gehad vlak voor het verwijderen van je spiraal. Het zou dan gewoon nog kunnen innestelen. Die kans acht ik zelf niet heel groot overigens, maar ik hoop het wel heel erg voor je zeg! Maar dat 'gerommel' is misschien ook wel dat je heel snel ongi gaat worden.... Het blijft afwachten helaas. @Shay en Daiquiri: Succes met klussen!
Hai Stephanie: Fijn om te horen dat alles goed was bij de neuroloog. En dus ook al bijna naar de gyn. Wat gaan ze dan ook weer doen? Bloedcontroles etc? Ik kom straks ook onder de hoede van een gynaecoloog, vind het ook erg spannend hoe dat allemaal gaat. Laat je weten hoe het is gegaan?
Tuurlijk laat ik het weten. Kan je nu nog niet zeggen wat ze gaan doen. Geeeeen idee! Misschien alleen intakegesprek, misschien gelijk een echo. We zullen zien. Vind 't wel spannend.
Hai Stephanie! Ben niet aan 't klussen helaas Ben wel echt veels te verslaafd aan dit forum. Zit veel te vaak achter m'n pc Moet nu zelfs nog koken hihi! Fijne avond allemaal! Gr. Emma Ps: ben nog steeds niet ongi!
Nog niet ongi? Ik heb zo het gevoel dat jij heel snel een gezellige test in handen hebt Nu nog koken? Hahaha Ik ben ook verslaafd hoor. Vreselijk is dat! En slecht voor je huishouden. Maar ach, morgen weer een dag.
ja emma mss heb je gelijk en moet ik gewoon ongi worden, al denk ik het niet. gewoon even geduld hebben. jij nog niet ongi? ziet er goed uit voor je stephanie, wanneer moet je naar de gyn. heb ik waarschijnlijk overheen gelezen. fijne avond
Ben niet hele dag aan het klussen... Want zoals je ziet MOET het nu nog niet.. We zijn alvast aan het oefenen voor volgende week hahah Ik had vandaag avonddienst dus was aan het werken nu weer lekker thuis ga nu ff eten...
Tja gisteren maar de spits afgebeten.... Je moet toch ergens beginnen he... Nou morgen eerst een uitstrijkje....voor het eerst....en elke eerste keer is spannend he, maar heb er toch wel de kriebels voor, al schijnt het allemaal erg mee te vallen....we zullen het gaan zien en beleven... Groetjes en voor de dames die aan de klus zijn, veel klusplezier! Voor dames op de wachtbank....bijt de nagels er niet af...
Emma ik ben zo benieuwd hoe het met jou gaat! Ben je ongi geworden en zo nee....wanneer ga je testen. Ik heb het eelt op mijn duimen staan Stephanie wat spannend meid! Zo'n eerste keer is heel spannend en iets wat je nooit meer zal vergeten weet ik uit ervaring :-D Shay...veel klusplezier :-D...rot altijd he? Ik heb de afgelopen dagen ook geklust en ben heel benieuwd allemaal. Ik heb nog steeds een opgezette buik, als of tie elk moment kan ontploffen. Op mijn buik slapen lukt zelf niet, omdat ik dus een druk op mijn buik heb...en krijg ik lichte krampjes. Nee...ik voel me heel raar. En ongi klachten heb ik dus ook niet. Gisteren wel een paar druppeltjes bloed na het vrijen. Maar normaal gesproken verga ik van de pijn in mijn rug en buik als ik ongi moet worden. Sorry dat ik jullie er verder mee lastig val. Het is gewoon lekker om je verhaal kwijt te kunnen, want manlief denkt dat ik gewoon ongi moet worden...maar dat gevoel heb ik zelf dus niet. Ik ben anderhalf jaar niet ongi geweest dus je zou zeggen dat er een bloedbad moet plaatsvinden...ja toch?
En Emma? Heb je al getest. Ik heb ook al eelt van het duimen voor iedereen haha. Daiquiri, succes met je uitstrijkje! Deebie, ik vind het erg spannend voor je! Ik duim me ook suf voor jou. Het zou geweldig zijn natuurlijk. En zo niet, dan maar gouw ongie, zodat je verder kunt! Stephanie; wat spannend zeg! Mischien krijg je je hummeltje al te zien. Shay, veel plezier met oefenen haha ! Ik moet vrijdag naar de gyn voor mijn eerste inwendige onderzoek. Vindt het toch wel erg spannend! Maar ook wel weer fijn dat je na deze maand weet of alles goed is met ons. Helaas gaat het verder prut, bah. Vandaar dat ik jammer genoeg niet erg vaak met jullie kan kleppen hier.
Happybest wat spannend allemaal voor jullie zeg. Ik duim ook erg voor jou hoor. Geef niet dat je er zoveel bent. Denk maar goed aan jezelf! Sterkte meid! En een dikke knuffel voor jou
Dames! Ik ben weer terug van weggeweest Heb nog niet alles gelezen hier maar ik begrijp dat Emma overtijd is? Spannend zeg! Wij hebben deze ronde in mijn vruchtbare periode maar één keer geklust, en dan was het zo'n twee dagen voor de eisprong dus denk niet dat dat zoden aan de dijk heeft gezet. Maargoed we'll see.
Fijn dat je er weer bent Danabelle. Ach je weet het nooit he? Ik ben zwanger geraakt van Emma 3 dagen voor mijn eisprong en dat ook in 1x. Je weet het nooit he. Succes meid! Ik duim voor je
Wel vervelend hoor debbie dat je nu niks weet eigenlijk... Kan je maar beter even goed ongesteld worden weet je tenminste waar je zit met je cyclus en ben je misschien van die kwaaltjes af... Sinds ik ongi ben geweest heb ik nergens meer last van... Voel me gewoon weer zoals altijd dus was toch wel even goed om leeg te bloeden... Het oefenen vind ik idd geen probleem vooral niet nu ik met de pil gestopt ben... Vraag voor jullie allemaal hoe lang zijn jullie al aan de pil of in debbie d'r geval spiraal? Waarschijnlijk net zolang als dat je al met je partner gaat? Grt
Hoi Shay, Ik zit vanaf mijn 19de aan de pil, toen anderhalf jaar niks (vanwege zwanger willen worden, zwangerschap en ontzwangeren ) en ik ben toen ik 27 was aan een spiraaltje gegaan.
Uitstrijkje viel uiteraard mee, maar blijft een stom gedoe! Maar ja, als ze wel wat ontdekken, dan ben ik blij dat ik er op tijd bij ben. Ach, en als je al een bevalling hebt meegemaakt, lijkt alles mee te vallen! @ Deebie, succes met wachten he!