Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Deebie wat jammer dat er geen gips meer was.. Maar wat in het vat zit verzuurd niet zeggen ze;)! Fijn dat de kleine inmiddels gedraaid is en 6 pond;), ach heb je nog meer om van te houden haha!
    Alles goed gegaan. Alleen zouden moesten we om 12:30 aanwezig zijn voor het inleveren van potje van mijn man en zouden we om 14:00 de IUI krijgen. Helaas waren we pas om 15:15 aan de beurt. Ik was me toch een potje gaar van het wachten haha. Maar als het gelukt is wil ik er wel een hele dag zitten :D!

Sunshine 37 weken alweer!! Het einde komt in zicht, spannend hoor! Wel fijn dat alles goed is.

Chelleke, dat is snel gegaan zeg! Spannend. Wel fijn dat je nog lekker een weekje weg gaat!

Liefs

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    happy: 2010 moet jou jaar worden meid... Het is je van harte gegunt...

chelleke: ook jou jaar 2010 voor een brusje voor damian... En succes met je operatie in ieder geval...

Stoetel: ook jij hebt groen licht gekregen las ik... Dus ook voor jou een vruchtbaar nieuwjaar gewenst...

Sunshine: de laatste loodjes meid... Alvast succes gewenst en ga lekker genieten als die kleine geboren is...

Debbie: alweer 35 weken jij schiet ook al aardig op... Maar de kleine wordt toch niet nu al op ruim 6 pond geschat?
    Dai: met jullie ook nog steeds alles goed? Ik zie dat je meid alweer 7000 gram woog begin december... wat gaat dat hard he als ik naar jailey kijk denk ik ook wel eens waar is de tijd gebleven ineens ben je al zo groot... Ik weet overigens niet wat jailey nu weegt en hoe lang ze is ik moet eind deze maand pas weer naar het cb ben benieuwd...

Emma: hoe is het met jou kids?

Danabelle: hoe is het met nadine?

Stephanie: en hoe is met je zwangerschap? weer last van kwaaltjes enz... En hoe is het met jou kleine meid?

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :)

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ego:

Hier gaat het nog steeds helemaal goed... eigenlijk niet veel nieuws... nog steeds geen nieuwe baan maar ja daardoor kan ik wel weer lekker van jai genieten...

Bekijk bijlage 42110

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat alles goed gaat :)
    lekker mannetje :)

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    :$ dametje bedoel je;)

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Shay, die ogen!! En die wimpers, die griet moet straks alle mannen vaan d'r af slaan.

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :):):):) En of ik dat bedoelde :):):):)

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Shay dank je!! En ik moet stephanie gelijk geven wat een prachtige mooie grote ogen heeft jullie meisje zeg!

10. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @Shay...wat een mooie meid zeg!!!!
    En ja...onze zoon zit nu op 6 pond. Emma was ook 8 pond toen ze geboren werd.

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kom alleen even spammen.
    Hopelijk vanmiddag wat tijd en dan zal ik eens reageren en lezen.
    Jullie hebben veel geschreven!

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Nog eentje dan. ;)

13. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    O wat een schattige foto's allemaal hier!

Liefs

14. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    wat een schatje Stephanie!!!!

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Inderdaad wat een scheetje zeg!! Wat hebben jullie allemaal mooie poppies!!!!

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Maar die krijgen jullie ook allemaal hopelijk zo snel mogelijk...

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  18. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meiden,

Ik heb de pagina's niet gelezen, zag dat het er heeeel veel waren dus ik plaats gewoon mn vraag:)
    Ik had hem ook al bij zwanger worden geplaats maar toen werd ik van deze club op de hoogte gebracht vandaar..

Over een tijdje willen we gaan proberen voor ons eerste kindje maar nu gebruik ik medicijnen voor mn schildklier..
    Mag je je schildklier medicatie door blijven slikken tijdens de zwangerschap?
    En mag je borstvoeding geven als je die medicijnen slikt?
    En moet je vooraf een afspraak maken bij de huisarts en aangeven dat je een kinder wens hebt? zodat je evt. je schildkliermedicijnen kan aanpassen of iets of wordt je doorverwezen?
    Want moet deze ook op orde zijn (je schildklier) wil je gaan klussen voor een kindje?
    Of maakt dat niet uit?
    Mischien beetje stomme vragen maar ik zat er over na te denken en dacht mischien weten jullie het?!
    Ik kan het natuurlijk ook aan de huisarts vragen.. maar er zijn hier zoveel meiden dat er vast wel iemand antwoord kan geven...:)

Alvast bedankt!!

Liefs

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi draak (beetje vreemd om iemand draak te noemen ;))

Ik heb geen ervaring met schildkliermedicatie, maar iemand anders hier vast wel.

Ik zou als ik jou was sowieso eerst een afspraak maken met je behandelend arts en dit neerleggen. Hij of zij kan je er alles over vertellen.
    Ik weet toevallig dat een vriendin van me zich moest laten testen voor de schildklier toen ze niet zwanger werd. Kwam niks uit, maar ga ervanuit dat je schildklier wel degelijk effect kan hebben op het wel of niet zwanger raken.

Of je borstvoeding mag blijven geven en de med. tijdens de zwangerschap mag gebruiken ligt aan je medicatie natuurlijk. Staat er niks in de bijsluiter?

Succes!

20. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Draak ik weet het ook niet maar hopelijk krijg je snel een bevredigend antwoord. Succes!

Even een raar vraagje, ik had vanavond bij het afvegen wat roze op het papier :). Het is veel te vroeg voor ongie, maar zou het ook iets positiefs kunnen betekenen. Of hebben jullie dat wel eens vaker?

Deel Deze Pagina