Je kan wel eerder gaan klussen, maar dat heeft voor een baby geen zin. Dus zoals er staat, vanaf dag 8 om de dag, op 10 ovutesten tot ie positief is en dan die dag en twee dagen erna. Daarna 1 dag niet en dan voor de zekerheid nog een keertje. Ik heb het zo gedaan en was in ronde 2 zwanger!
Dank je! Alles weer helemaal goedgekeurd. Over 4 weken naar de vk en over 8 weken 20 weken echo. Jij veel plezier vanmiddag!
Deebie mooi hoor! Ik schrok zo straks, want ik zag weer iets roze op wc papier en gisteravond en vanmorgen wat strak onder in mijn buik. Dus ik al verdrietig, maar ik dacht echt dat het zo was deze maand. Ik heb nooit gevoelige borsten en nu wel. Maar net was er zo goed als niets meer, dus ik hou mijn duimen gekruist. Moedeloos wordt je ervan.
Oh happybest wat spannend joh!!!! Ik duim zo enorm met je mee!!!! Dank je wel stoetel!!!! Hoe gaat het met jou????
Happy, wat balen zeg!!! Hopelijk is het vals alarm meid. Duimpjes draaien gewoon door voor een tweede streepje. Heb nog een filmpje van Esmee. YouTube - Esmee aan het kletsen!
heey meiden! wat een berichten hier weer zeg! Happybest spannende dagen zeg! en zeker nu je roze hebt als je afveegt. En tja het kan helaas alle kanten op, want een zwangerschap kan zelfs als een ongesteldheid aanvoelen, heel maf eigenlijk...misschien is dat ook wel weer een vorm van zelfbescherming, dan ga je er gewoon maar vanuit dat je ongesteld wordt en dan zou je misschien wel zwanger zijn! Ik hoop het wel voor jullie, en de symptomen lijken gunstig, maar ik kan niets anders doen dan duimen draaien!! Was zelf niet zo van de SMEP en SOEP, en je kan in principe ook direct na je ongesteldheid zwanger raken, zeker als je een rare cyclus hebt, dus wij deden het in principe vanaf het moment dat de ongesteldheid weer foetsie was ongeveer om de dag. Hield geen ovulatietesten bij, merkte vanzelf aan mn lichaam wanneer het wel eens zover zou kunnen zijn, en had zeker door wanneer het Moment al weer geweest was, want dan ging het allemaal niet meer zo soepeltjes zeg maar... . We hebben hier inmiddels het idee dat Celine wel eens tandjes zou kunnen krijgen, is ook al bijna 6 maanden dus dat zou makkelijk kunnen, maar tot nu toe nog geen tandjes gezien alleen de bijverschijnselen, dus we smeren lekker met de Dentinox als ze savonds naar bed gaat. Fruithapje ging vandaag voor het eerst zonder morsen en ging er helemaal in, wel een klein bakje (home-made), maar op is op, dus ik was trots genoeg! Deebie, succes met de laatste loodjes zeg, het begint nu wel enorm op te schieten! Stephanie, Fijn dat de echo goed was, nu op naar de 20wk echo! Weltrusten allemaal voor straks! Dai
Vannacht heeft het hier flink gerommeld. Ik dacht even dat het begonnen was. Pijn in mijn buik wat gepaard ging met rugpijn (heb bij mijn dochter rugweeen gehad). Maar na een paar uur zakte het weer!!! Ik vond het wel heel erg spannend. Happybest.....hoe gaat het met jou, meid. Moet de hele dag al aan je denken.
Spannend meid! Kunnen heel goed voorweeën zijn. Wordt het ineens wel heel écht he! Niet vervelend bedoeld, maar bedenk je wel dat voorweeën rustig 2 weken kunnen aanhouden.. Dai, wat fijn dat het fruit er goed in ging. Dan wordt je meisje ineens zo groot he. En tandjes zou idd goed kunnen. Esmee heeft nog steeds niks op komst.
ik zit ook steeds te kijken of happy al bericht heeft gegeven... Het is d'r zo gegund... ik werd vanochtend zelf wakker en ik dacht ik moet ff kijken hoe het met happy is... hoezo zp verslaafd