Lieve Emma, Wat een dikke baal zeg! Ik denk ook dat er bij de innesteling wat is misgegaan. Je had zoveel symptomen! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Volgende maand is Mick beter en ben jij gewoon zwanger Ik ga nu weer, kwam alleen even uitslag bekijken. Oma en mams komen op de koffie. Liefs
Lieve Emma, Ik heb het ook wel eens gehad dat mijn lichaam me in de steek liet. Ik heb natuurlijk een miskraam gehad, terwijl mijn lichaam niet aangaf dat ik zwanger was (waarschijnlijk omdat het bij de innesteling al niet goed zat). Nu geeft mijn lichaam gewoon signalen dat ik zwanger ben. Als je mijn buik ziet zou je denken dat ik 3 maanden zwanger ben whahahahahaha. Ik moet ook mijn buik inhouden op mijn werk enzo....omdat het gewoon opvalt. Das toch raar? En heb hele lichte krampjes...de hele dag door. Niet pijnlijk maar zooo vervelend. En dat stomme wachten......maar ach daar hebben we allemaal last van. Ik heb gisteren een test gedaan.....ik weet het belachelijk.....maar ik dacht dat ik daardoor het los kon laten en dat me lichaam mss de ongi vasthoudt omdat ik er mss zo mee bezig ben. Ik ben volgens mij de enige op dit forum die uitkijkt naar d'r ongi zodat ik gewoon verder kan. Ik ben ook zoooo emotioneel....zit de hele dag te janken. Maar ach....mag eigenlijk niet klagen als ik naar dat kleine moppie kijk.
Heey dames, hoe is het met jullie? Deebie het klinkt wel logisch dat je uitkijkt naar je ongi, omdat je dan verder kunt! Emma, wat rot dat je ongi bent geworden Ik heb eens gelezen dat van de drie bevruchtingen, er maar ééntje tot een zwangerschap leidt dus het is heel goed mogelijk dat je eitje wel bevrucht was maar dat er met de innesteling iets is misgegaan. Heel vervelend Even een ehm, persoonlijk vraagje.. zijn er hier ook dames die met pijn- en vermoeidheidsklachten kampen? Hoe pakken jullie dat aan als je 'moet' klussen maar je hebt pijn of je bent moe? Ik vind dat soms best lastig
Heej Danabelle, Ik ben ook zo moe en heb nergens zin in. Het is echt geen moetje...maar ik moet op dit moment even zin maken. Dus we maken er samen maar wat leuks van, en dat lukt aardig! Hoe voel je je verder?
NOD dag: Stephanie: 10 okt Puzzcat: 15 okt Linneke: 18 okt Sunshine: 21 okt Danabelle: 4 nov Shay: 10 nov Daiquiri: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Emma Even het lijstje terug gehaald... Van de 11 mensen is er 1 zwanger geraakt in de okt ronde... Dus zo zie je maar zo makkelijk gaat het nog niet...
Lieve meiden, Wat is het toch fijn, zo'n forum te hebben waar je je hart kan luchten en waar zoveel lieve meiden zijn die je ondersteunen als je even in een dipje zit... Dank jullie wel! @Stephanie: zo zie ik het nu ook maar gewoon: volgende maand is er minder stress als het goed is en ga ik gewoon heerlijk veel klussen en probeer ik het wat meer los te laten. @Deebie: Ik begrijp je heel goed hoor, dat je een test hebt gedaan. Voor jezelf is het momenteel gewoon het enige waar je een beetje houvast aan hebt. Je lijf kan zo'n ander beeld geven....... Ik duim dat er snel duidelijkheid komt! Wat een prachtige foto's staan er in je album zeg........wauw! Echt een prachtgezinnetje waar je supertrots op mag zijn! En wat je zegt daar ben ik het helemaal mee eens; ook ik kijk nu steeds naar mijn lieve kleine Mick en dan denk ik: wat een prachtvent is het toch, en wat mag ik ontzettend blij zijn dat we in elk geval al een kindje hebben! En dan geef ik hem ook maar steeds een extra dikke knuffel! @Danabelle: Afgelopen maand waren we ook zo moe en kregen we allebei de griep. Tussendoor hebben we toch nog wat geklust, maar meer omdat het 'moest' zeg maar. Ik wilde gewoon dat kansje pakken. En we waren er ook dichtbij. Ik hoop dat ik het komende maand echt wat meer van me af kan zetten, me in mijn hoofd niet zo bezig houdt met zwanger worden enzo. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wil gewoon ook echt weer genieten van het klussen, maar volgens mij komt dat nu wel weer goed. Vaak zijn we 's avonds echt zo moe, maar dan wordt het gewoon een ochtendklus haha!
Hey Linneke, hoe is het trouwens met jou? Ongi of ehhh.....? Sterkte+ knuffels, Emma @Shay: Mijn nieuwe NOD is 19 november (toch nog maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen...)
Emma wat balen zeg ook ik had het verwacht dat je zwanger was... Welkom dan maar in de volgende ronde Echt super balen joh en ik snap dat je nu echt zoiets hebt van waarom ging het nou verkeerd... Maar ja bekijk het even van de positieve kant want je hebt al een kleintje dus je weet dat er niks verkeerd is en dat het wel kan... Dat wil je nu vast niet horen maar probeer je ook maar een beetje uit je dip te halen... @ danabelle ik heb er eigenlijk niet zoveel probelemen mee maar ik ben ook wel eens moe of niet echt zoveel zin maar dan probeer ik toch maar even zin te maken omdat ik weet dat het voor het goeie doel is... Ik heb hier een man in huis die nu heel veel moet werken en dan te moe is dus dat is ook wel een probleem...
@ Shai: Dankje Zo zei mijn man het vanmorgen ook haha! Alleen heb ik na mijn bevalling zoveel lichamelijke problemen gehad en dus die depressie, dat ik mezelf een beetje wijs heb gemaakt dat mijn lijf niet meer sterk en gezond genoeg is om zwanger te geraken en 9 maanden een kindje te dragen. Het zal puur psychisch zijn denk ik Vanmiddag moet ik ook weer naar de psychotherapeut. Misschien ook iets om te bespreken bedenk ik me nu...... Ps: Mijn man is ook echt supervaak moe en heeft dan niet de energie om te klussen. Daardoor moet ik vaak het initiatief nemen, maar goed, daar is voor mij ook wel overheen te komen. Wat ik zelf best vervelend vind, is dat die anti-depressiva er bij mij heel erg voor zorgen dat ik bijna niets meer voel zeg maar, waardoor het klussen veel minder fijn is dan vroeger. Sinds mijn bevalling is de lol er daardoor aardig af. Maar ik probeer weer moed te krijgen voor deze maand.
Ja ik denk dat je dat wel met psycho kan bespreken daar zijn ze voor he... Maar dat is wel een heel vervelende bijwerking dan... Weet ook niet wat je daar aan kan doen... Maar dan is het voor jou dus vaak wel een moetje en heb je er niet echt veel plezier in?
Emma: Na mijn bevalling is de sex ook wel anders hoor. Lastig uit te leggen, maar ik begrijp goed wat je bedoel. Probeer het gezellig te maken...massage (heerlijk als je moe bent hihihihi) kaarsjes...
Emma, balen dat je ongi bent geworden....daz natuurlijk balen, zeker omdat je toch wel zwanger leek te zijn! Nog een paar daagjes wachten en dan mag ook jij weer op de voor een nieuwe ronde! Hier zouden we gisteren geklust hebben, gewoon netjes om de dag...maar door dat uitstijkje van die ochtend kwam de zin bij mij gewoon niet op gang...suf he...zag gewoon de hele tijd dat gedoe voor me....dus vanavond maar op herhaling!
Zag aan Linneke d'r banner dat ze 5 dagen overtijd is. 16-10 voor 't laatst wat gepost. Ben benieuwd! En puzzcat zit al op dag 3 van de nieuwe ronde. Ook ongi geworden dus. Mijn vriend heeft altijd zin... Dus als we 'moesten' klussen maakte ik vaak zin. Als je dan eenmaal bezig bent is het toch wel weer fijn! Debbie, wat balen dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Kan het niet zijn dat je lichaam eraan moet wennen dat het nou alles zelf moet doen zeg maar? Dat je net als met ontpillen ook zwschap kwaaltjes kan krijgen. Kijk eens op het forum van anticonseptie middelen. Misschien vindt je daar wat antwoorden. Straks werken. Niet zo zin in, maar dan gaat de tijd wel sneller. (kan ik niet zenuwachtig worden voor morgen) Dus als ik niet meer terug kom. Iedereen nog een fijne dag en tot morgen!
Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik ben dus niet de enige die weleens tegen dit 'probleem' aanloopt. Als je medicijnen hebt waardoor je weinig voelt, lijkt het me ook niet prettig.. Iemand vroeg hoe ik me nu voelde, nou, ik heb best wel een goede periode hoor nu! Alleen, dan ga ik dus (overdag) veel dingen doen enzo, want dat kan ik niet altijd dus dan wil ik mijn kans benutten, en dan val ik 's avonds echt als een blok in slaap en komt het klussen er alleen in het weekend van.. Nouja, daar moeten we maar eventjes een weg in vinden.
@Debbie: Dat klinkt goed, massage! En ik hou ook wel van wat romantiek! En na de bevalling inderdaad, daar kun je ook over meepraten, is het echt zo anders, de sex. In ons geval duurde het ruim 10 maanden voor we voor het eerst weer konden klussen (vanwege mijn bekken en een subtotaal ruptuur) en dus ook doordat door de medicatie het gevoel verminderd is. Samen met het feit dat zwanger worden niet zomaar vanzelf gaat, maakt dat het steeds meer 'moeten' wordt. Maar ben van plan om het deze maand voor ons allebei wat spannender te maken en het zsm zwanger willen worden wat meer los te laten. @Daiquiri: Kan ik me voorstellen hoor, is ook niet fijn als je met je gedachten nog bij die ochtend zit. Gauw vergeten hoor! En veel klusplezier de komende dagen! @Danabelle: Jeetje meid, is het vooral moeheid wat je hebt of ook pijn in je gewrichten? Ben er zelf niet zo bekend mee, met chronische Lyme, maar het lijkt me inderdaad heel lastig dat je 's avonds steeds zo moe bent. Wat ik ook weleens probeer is lekker vroeg en gemakkelijk eten (zorgen dat er niets meer is dat je verder nog moet doen 's avonds), daarna lekker tijd voor elkaar.... Maar is ook niet altijd en voor iedereen haalbaar uiteraard. Knuffels voor iedereen! Groetjes, Emma
Mensen zeggen altijd zo makkelijk....je moet het "niet verplicht" gaan doen omdat je zwanger wil gaan raken. NOU ECHT WEL! Ja mss ligt het aan mij hoor, ik probeer van die "moetjes" wel iets bijzonders te maken.....ja toch?
NOD dag: Stephanie: 10 okt Linneke: 18 okt Sunshine: 21 okt Danabelle: 4 nov Shay: 10 nov Daiquiri: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Puzzcat: ? Emma: 19 nov Is 'ie zo weer up to date?
Denk dat het vanavond wel weer goed komt.... Lijst lijkt me oke, weer voldoende data om ons op te concentreren in ieder geval... en nog 2 dames die nog op kunnen gaan voor roze! @ Deebie.....verplicht wordt het idd wel een beetje.....hoezo kind uit liefde verwerkt.....(dat is natuurlijk wel zo....) maar het zijn meestal niet de meest onstuimige vrijpartijen....zoals in de welbekende kasteelromans.....
Vandaag een 3e test gedaan.. weer negatief. Ik begrijp nu echt niets meer van mijn lichaam. Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 28 dagen. Alleen september was een uitzondering. Toen had ik een cyclus van 35 dagen, maar dat kwam door een 'persisterend follikel'. (dan wil de eisprong niet goed doorzetten en heb je een week lang buikpijn van de ovulatie, logisch dat je cyclus dan ook langer duurt) Deze maand had ik daar geen last van. Hoop niet dat het elke maand zo gaat, want dan wordt het een duur grapje!
Jeetje Sunshine, das niet leuk zeg. Ik zou het nog ff aan kijken en anders toch even contact opnemen met je Gyn? Sterkte meid, ik hoop dat je gauw ongi wordt of alsnog een positieve test. Heb een rara vraag aan jullie? 1) voelen jullie je eisprong? (ik dus niet!) 2) hoe houden jullie het bij, via bv de banner of je afscheiding? Ik heb dus geen flauw idee wanneer mijn eisprong is of geweest is. We klussen ons suf whahahahaha Toen ik zwanger raakte van Emma was het raak 3 dagen vóór mijn eisprong (die de banner aangaf). Ben erg benieuwd. @ Stephanie...succes bij de gyn, meid! Fijne dag allemaal!