1 Ja, meestal wel, maar niet altijd. 2 In mijn agenda, in de jaarkalender: een vierkantje om de datum betekent 'ongesteld' en een rondje is ovulatie.
@Sunshine: Wat vreselijk irritant! Je word zo enorm aan het lijntje gehouden: word je nou ongi of niet? Bah! Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. @Debbie: Ik voel mijn eisprong vrijwel altijd, als een uitstralende pijn in mijn lies. Wij proberen dan ook wel echt gericht te klussen, maar ik moet zeggen dat dat dus tot nu toe niet echt effectief blijkt. Bij Mick was het zo dat ik daar echt helemaal niet op lette. Ik hou het bij in mijn agenda. Nooit echt gelet op afscheiding. @Stephanie: Hoe laat moet je naar de gyn? Heel veel sterkte en succes!
Goeiemorgen dames! @ Deebie, ik voel mijn eisprong niet. En aan de afscheiding kan ik ook niets zien of voelen. Daarom gebruik ik nu ovulatietesten. @ Emma, de vermoeidheid is het ergste, en na lichte inspanning heb ik al spierpijn. Maar echt heel vervelend zijn de opgezette klieren.. Het zoent al niet lekker als je nek helemaal dik is zeg maar, laat staan dat het klussen prettig is met knopen in je liezen Nouja, ik moet het er maar mee doen he
Hoi meiden! Over de vraag van Debbie.. Ik wist mijn eisprong ongeveer dmv ovulatietesten. Die zijn heel nauwkeurig en je kan goed weten wanneer je ei eraan komt. Sunshine, wat balen dat je ongi er nog niet is en je testen negatief. Hopelijk ben je gewoon zwanger en duurt het even voor je positief test. Lichaam kan soms raar uit de hoek komen. Ik ben bij de gyn geweest. Gelijk een echo gehad en het hartje klopt Onze beebie is nu 0,5 cm groot. Schattig he! Hebben meteen de eerste foto meegekregen. Nu ga ik ook beginnen in het 9 maanden dagboek. Beetje gerustgesteld gelukkig. Straks werken van 13:00 tot 23:00 (eerst nog vergadering :S) Liefs!
heb voor het eerst in mijn leven een ovu test gedaan maar deze was niet duidelijk maar wel een heel dun/licht streepje te zien. vanaf vorige week dinsdag hebben we het om de dag gedaan dus dat moet goed zitten dan, toch? en de komende dagen ook maar klussen. ik ben gewoon vrolijk geworden en niet meer zo depri.....ik weet iig waar ik aan toe ben. al zit ik nog steeds als een zoutzak achter de pc hoor :-D
Zoals jullie aan mn nieuwe banner kunnen zien, ben ik met een nieuwe ronde begonnen. Eigenlijk gek, maar ik ben blij dat ik ongesteld ben, weet ik iig waar ik aan toe ben. Bij een cyclus van 28 dgn zou mn nieuwe NOD 23 oktober zijn.. daar ga ik nu maar even van uit. Ik ga verder klussen (écht klussen, ben de zolderkamer aan t renoveren, haaha)
balen sunshine, succes met klussen op de zolderkamer en hoop op veel geluk en liefde in deze nieuwe ronde...nieuwe ronde, nieuwe kansen!
NOD dag: Stephanie: 10 okt Linneke: 18 okt Danabelle: 4 nov Shay: 10 nov Daiquiri: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Puzzcat: ? Emma: 19 nov Sunshine: 23 nov
Balen sunshine maar ook jij dan maar welkom in de nov ronde ook al had je daar ook liever niet willen komen... @ debbie nou ik voel het dus ook niet hoor maar hou het een beetje bij via me banner en beetje op de gok eigenlijk... Want heb toch eigenlijk hele maand door wel genoeg seks dus moet er altijd wel een zwemmer aanwezig zijn toch.. En dit is nog maar de tweede ronde dus mocht het over een tijdje nog niet lukken dan ga ik het serieuzer aanpakken... @ stephanie wat leuk joh en dan ook echt zo klein
Hey Stephanie: wat geweldig! We hebben hier allemaal aan je gedacht hoor! Als ik vragen mag, hoe ging het precies, je eerste afspraak bij de gyn? Werd er ook bloed geprikt? En hoe ging de echo, want het zal toch een inwendige echo geweest zijn. Was dat niet eng? Of viel het mee? wellicht zal het overweldigende gevoel van een het zien van een kloppend hartje overheerst hebben! Geniet ervan meid, je hebt hem/haar nu voor het eerst 'gezien'. Het wordt steeds echter. Sterker nog, het IS hartstikke echt! ben heel blij voor je! Liefs, Emma Ennehhhh zet die foto eens even gauw in je album!
NOD dag: Stephanie: 10 okt Danabelle: 4 nov Shay: 10 nov Daiquiri: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Puzzcat: ? Linneke: ? Emma: 19 nov Sunshine: 23 nov Linneke gaat helaas ook naar de volgende ronde. Weet alleen haar NOD nog niet.
Nu is er afgelopen maand 1 zwanger geworden. Statistisch gezien zou er elke maand toch minstens 1 zwangere bij moeten komen. Namelijk 60% wordt binnen 3-6 maand zwanger. Is dat geen geweldig nieuws? Ben erg benieuwd wie de volgende wordt!
1. ik voel hem meestal niet denk ik....misschien af en toe, maar kan er niet op vertrouwen. 2. via de banner niet, want dat is ook maar een berekening...ga er wel vanuit dat het dan in die periode het best is, maar we klussen er ruim om heen zeg maar. Kan het beter aan de afscheiding zien, dus dat hou ik wel bij in een schemaatje zodat ik achteraf een beetje kan checken wanneer de eisprong zou kunnen zijn geweest. @ Sunshine, zou bijna zeggen gefeliciteerd met je ongi....niet echt, maar nu heb je igg duidelijkheid, onzekerheid maakt je gek! Kan me nog herinneren dat ik een keer een cyclus van 46dg heb gehad, dan heb je op een gegeven moment ook zoiets van...laat nu maar komen die zooi.... @ Emma, wat een heerlijk positieve insteek heb jij toch! maar dat is wel het beste! @ Stephanie, wat een enorme baby zeg hihi van wel 0,5 cm! heerlijk zeg dat alles goed en fantastisch he zo'n kloppend hartje, blijft een wonder! Hier druk aan de klus....dit gisteravond maar weer opgepakt en ging al weer een stuk relaxter dan het gepruts van de avond ervoor...
Hai Debbie! Hoe gaat het met je vandaag? Fijn te horen dat het je goed doet een beetje te weten waar je aan toe bent. Onzekerheid is gewoon zo vervelend! Ik hoop dat de snel verdwijnen hier. Kunnen we gauw weer aan de klus
Hoi Emma, Nou die test was niet goed geloof ik. Ik had een heel licht streepje maar hij moet veel donkerder zijn dan heb je iig je ei te pakken. En elke vrouw schijnt dat LH in haar urine te hebben zitten ofzo. Ik snap er zelf ook weinig van dus laat het maar ff. Ik was hem vergeten op te ruimen en mijn man komt thuis en die dacht dat het een zwangerschapstest was hihihi...arme vent! Verder gaat het goed. Ik ben blij dat ik geen last heb van mijn epilepsie heb sinds ik ben afgebouwd met mijn medicatie. Ik blijf nog wel héééél erg moe en kleine krampjes in mijn buik houden. En we klussen om de dag gewoon lekker door! Hoe gaat het met jou en je kleine man. Leuk naam trouwens Mick
Hai Debbie, ja ik heb ook een tijdje ovu-tests gedaan, maar ik werd er niet altijd wijs uit. Mijn streep werd nooit even duidelijk als de controle streep, dus dacht ik ook van; heb ik nou een ei gehad of niet. Gaf me dus soms nog meer onzekerheid! Wat sneu dat je mannetje dacht dat het een zw.test was.......... Wat balen trouwens dat je zo onwijs moe bent joh, lijkt me ook niet echt fijn met klussen.... Wel goed dat je het toch zo frequent doet. Zo worden je kansen mooi vergroot! Ik heb gister trouwens gelezen dat om de dag klussen de kansen vergroot tot wel zo'n 85%! Als je het vaker doet of juist minder vaak, zakt je kans heel snel naar slechts 35%. Ook schijnt het echt heel belangrijk te zijn dat je er echt veel van geniet. Als mijn weg zijn dan ga ik maar eens wat pittige setjes aantrekken whaha
Nou genieten doe ik er ook van hoor Alleen moet ik mezelf er echt toe zetten! Laten we hopen dat het genoeg is...we merken het vanzelf wel. Vindt het moeilijk om mijn NOD zo te bepalen. Want ja 14 oktober was natuurlijk niet mijn eerste ongi dag...wat denk jij? Tsja meid...nog een paar dagen en je bent er vanaf. Laten we hopen dat er veel zwanger worden in de maand november...is wel zo leuk met kerst