Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    NOD dag:

Stephanie: 10 okt

Danabelle: 4 nov
    Sanneke: 4 nov
    Shay: 10 nov
    Daiquiri: 10 nov
    Danitjuh: ?
    Debbie: ?
    Happybest: 15 nov
    Puzzcat: ?
    Linneke: 15 nov
    Emma: 19 nov
    Sunshine: 23 nov

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Hai Sanneke, ik zit met hetzelfde...weet sinds maart dat ik reuma heb....
    slik ook sulfa en verder nog prednison...leuk is het niet, maar ja het moet he.

wat betreft de ibru...je kan beter een paracetamol nemen (per2)...

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi Sanneke,

welkom bij ons gezellige clubje :D

De dubbele NOD's blijven maar komen! haha

Zijn jullie bezig voor een eerste kindje?
    5e ronde zo te zien? En gebruik je ovutest oid?

Hier alles goed.
    Net bij vriendinnetje langs geweest en moet eigenlijk de honden uit gaan laten. 17:00 staat schoonvader weer op de stoep en wil ik het eten klaar hebben.

Liefs!

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Stephanie, ik vind t zo leuk dat je (voorlopig) lekker bij ons mee blijft kletsen! Babbel je ook al mee in een zwanger-zijn topic? Emma, hoe gaat het nu met je? En met man en zoon? Sanneke, wij hebben idd gelijk onze NOD. Al klopt mijn banner niet helemaal denk ik - maar mijn NOD is ook een beetje een gokje want mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 32 dagen.
    Ik was nog bij mijn behandelend arts pas, en die vond dat ik nou wel eens zwanger mag worden ;) Zou ik niks op tegen hebben haha.

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    haha, ja als de dokter daar nou eens een pilletje voor had ;)

Tuurlijk blijf ik hier meekletsen. Vind het veel te gezellig!

Doe ook mee met de juni mama's, maar dat zijn er zoveel dat je niet contact met iedereen hebt zoals je hier hebt zeg maar.

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @all: goeienavond allemaal! Ben ik ook weer even. Ik zit momenteel met een voorhoofdsholteontsteking :rolleyes: . Mentaal gaat het steeds een stukje beter gelukkig. En dat ondanks dat ik echt superveel hoofdpijn heb! Ook 's nachts slaap ik heel slecht, veel wakker en 's ochtends ook heel vroeg wakker en slaap dan niet meer. Mijn weerstand is daardoor nog steeds knudde. Morgen maar weer naar de huisarts.
    Ben trouwens ook andere vitamines gaan slikken nu, van de Etos (zwanger willen worden). Iemand daar bekend mee?

@Sanneke: Van harte welkom en dankjewel voor je lieve bericht. Ik vond het erg heftig jouw verhaal te lezen. Lijkt me heel zwaar om met zoveel pijn te moeten leven. Hopelijk komt er toch gauw verbetering voor je. Dikke knuffel voor jou!

7. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik ben nog steeds niet bijgelezen op het forum. Ik zit op pagina 30.

Ik heb een nwe banner erbij gezet. ff kijken of hij eronder staat.

8. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Hij pakt mijn banner niet., Weten jullie wat ik fout heb gedaan?

9. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Nog een keer die banner proberen

10. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    balen hij lukt niet ! GRRRRRR! HELP!

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Welkom Sanneke

Hier ben ik even de kluts kwijt... Ik had vanavond ineens allemaal steken in me onderbuik en nu ben ik bang omdat ik dat allemaal lees dat dat me ei was... heb ik straks voor niks geklust terwijl ik me ei al gehad zou moeten hebben volgens me cyclus en omdat ik zo een pijn had in die dagen dacht ik dat ook echt... En had ook last van gevoelige tepels maar dat heb ik nu nog... Maar zie nu ook geen slijm ofzo terwijl ik dat daarvoor wel een beetje had...
    Moest ff me gezeur kwijt want snap het echt even niet meer... Ben bang dat ik straks deze ronde misloop en tja misschien morgen pas weer klussen want hij is een beetje op omdat ie van mij zoveel moest hahaha

Genoeg over mij hoe is het met jullie?
    Stephanie hoe gaat het met je? zeker elke ochtend misselijk?
    Emma hoe is het nu met je? gaat het weer wat beter?
    En de meiden van 4 nov spannend... Voelen jullie al wat?

12. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    goeiemorgen meiden,
    @ Emma, oh jee...bijholteontsteking is niet fijn. Beterschap joh. Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen.

@ Shay...mss een vroege innesteling? wanneer dacht jij je ei te hebben?

@Sanneke...welkom meid! 4 november komt heel dichtbij, ik ben benieuwd en ga voor je duimen joh.

@Danabelle...ook voor jou komt het dichtbij he...SPANNEND. Ik gun het jullie allemaal zo!

@Stephanie...jij mag bijna naar de Vk....ook al zo spannend.

Ik ben nog steeds zo moe. Volgens mij kom ik ijzer te kort ofzo. Verder verlies ik nog steeds bruine / gele afscheiding, maar het is gewoon zo weinig. Mij normale portie alleen nu wat gekleurd dus...vreemd he?
    Fijne dag meiden!

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    goeiemorgen meiden!
    @ Emma2, ik gebruik ook Etos Zwanger Worden. Het leek me wel verstandig om naast foliumzuur ook andere stofjes binnen te krijgen die goed voor je zijn als je zwanger wilt worden.
    @ Linneke, we krijgen jouw banner wel te zien als we op de link klikken.. maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik weet ook niet hoe je dat moet veranderen. Persoonlijk vind ik de banner van de zwangerschapspagina zelf erg makkelijk, gewoon iedere maand eventjes opnieuw in je profiel zetten en voilà.

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeie morgen meiden!

Lin, heb je wel de goeie gepakt? Je moet die met de url kopieeren.
    Hahaha, vervelend he!

Emma, fijn dat je je mentaal wat beter voelt.
    Maar nu die ontsteking... bah! Zal goed zeer doen of niet?
    Ben je al bij de dokter geweest voor je slaapprobleem?
    Ik slik alleen foliumzuur, maar er was toen een topic over die pillen die jij bedoelt, misschien kun je die eens opzoeken.

Shay, balen joh. Ik zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn.
    Ja die innesteling, maar weet niet wanneer je ei was.
    Zaadjes kunnen het best lang doen hoor :D Dus als het je ei was is het nog niet zeker dat je 'm hebt gemist.

Debbie, vreemd van die afscheiding. Misschien kun je eens de dokter bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn.
    Vervelend he, vermoeidheid! Hoor ik veel in deze periode. Veel donker, weinig zon..

Danabelle hoe is het met jou verder?

Hier alles goed. Net gewerkt en ga zo boodschapjes doen.

Voel me verder redelijk goed.
    Op z'n tijd iets misselijk en veel honger. Erg moe en moet steeds 'snachts eruit om te plassen :(
    Maargoed, dat hoort er allemaal bij en ik mag niet klagen!

Wat is het trouwens koud he!
    Kan eindelijk m'n leuke nieuwe winterjas aan :D

Liefs

15. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm mij lukt het ook niet met de banner van 9maand.com

16. Daiquiri

Hey meiden!

Voor de dames met de niet-willende banners...gewoon de banner selecteren met de URL er in....ik gebruik ook die van de 9mnd site en gaat prima, als je maar de goede pakt!

@ Emma, gaat het alweer beter met de onsteking? heb het zelf nooit gehad maar mn man wel...dus ik weet hoe vervelend het is.

@ Shay, aangezien wij zo'n beetje gelijk lopen zou het een vroege innesteling kunnen zijn.....heb je gewoon een regelmatige cyclus? wanneer zijn jullie voor het laatst aan de slag geweest?

Hier verder geen nieuws!

Groetjes!
    Dai

17. Daiquiri

[ url=http://www.9maand.com][img ]http://ncban.9maand.com/107211.png[/img ][/url ]

Zoals de URL die hierboven staat moet je hem hebben...ik heb nu hier en daar een spatie er tussen gezet, anders komt mijn banner in beeld en dar hebben jullie dan niks aan.... ;)

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Daiquiri: het lukt me nog steeds niet, stom he :-k
    Ik gebruik inderdaad de link van de url, slecteer die helemaal en plak hem in mijn profiel bij onderschrift en dan op OK. Doe ik iets verkeerd?

Groetjes, Emma

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga nog eens proberen

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    =D> Jahoeeee! Gelukt.

Ha, ik weet al wat het was. Ik had nog een ander onderschrift met de dagen van alle afgelopen cycli....
    Dat kan hij kennelijk niet allemaal tonen!

Nu Linneke nog!

Dankje Daiquiri!

Deel Deze Pagina