@ Daiquiri hmmm ik hoop dan maar op die innestelling... tja dit is de tweede ronde... eerste ronde gewoon 28 dagen... geen last van ontpillen heb hem ook nog geen jaar geslikt dus dat schilt misschien... Laatste klusdag was dinsdagavond en tja gistermiddag nog wel even gedaan gewoon voor de fun maar ben gelijk naar de wc gegaan en er kwam echt bijna niks uit haha... Volgens mij was hij gewoon op zegt ie zelfs ook haha En gisteravond ineens last van die steken maar was niet echt me lies volgens mij het zat hoger en ging meer naar me zij echt heel vaag allemaal... @ all leuk die nieuwe banners ik wil ook een nieuwe... Om heel eerlijk te zijn net zo een als stephanie maar ja die hebben we volgende ronde allemaal toch
ja ik wil ook zo'n banner als Stephanie! Alle mogelijke symptonen kunnen echter ook bijwerkingen zijn van de nieuwe medicijnen, dus zal echt nog even wachten tot de test het aangeeft. Ik moet morgen weer naar zh voor wetenschappelijk onderzoek. moet o.a. urine inleveren, dan wordt het wel heel verleidelijk om al vast te gaan testen. Maar ik ga het niet doen hoor, heb met mijn vriend afgesproken dat we dat pas woensdag gaan doen, als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden. Balen is dat he, als je weerstand zo laag is, zoals bij Emma nu waarschijnlijk ook zo is: iedere verkoudheid is gelijk gevaar voor holteontstekingen of anders in ieder geval 3 dagen ziek thuis. Klinkt heel bekend. Nu lekker slapen, want moet morgen al vroeg op! groetjes
goeiemorgen dames, mooie nieuwe banners hoor! en wat de andere meiden al zeiden, laten we gauw nieuwe banners aanmoeten maken a la Stephanie gisteren schreef ik over die lichtbruine afscheiding nou das helemaal weg hoor. het was ook zo weinig, maar ben wel blij dat het weg is. gisterenavond zo misselijk geweest...pffff....teveel drop gegeten of zal dan toch die griep doorzetten? nog leuke plannen voor het weekend? liefs!
Hoi dames! Ik ben gisteren alweer ongesteld geworden, dus kan door naar de volgende ronde.. Had nu voor het eerst een cyclus van 26 dagen. Mijn nieuwe NOD is ehm, laten we het maar houden op 28 november.
Dankje Deebie Ach ik heb er meestal niet zo'n last van, ben eerlijk gezegd blij dat ik nu een beetje 'normaal' ongesteld ben want het is meer dan een jaar telkens maar één dag geweest! De afgelopen maanden is het twee, drie dagen en dat vind ik eerlijk gezegd wel prettig, zo heb ik meer het idee dat mijn lichaam gewoon doet wat het moet doen
zo de werkweek zit er weer op. @Emma: vergeleken met jou verhaal valt mijn pijn wel mee. Eigenlijk zouden er meer woorden voor pijn moeten zijn. Eentje voor heel erg pijn, met steken en erg heftig. En een ander woord voor de zeurende 'pijn' van een reuma patient. Maar ik sluit me volmondig aan bij wat er eerder op dit forum is gezegd: met pijn is te leven, maar het is de vermoeidheid die het zo zwaar maakt. Maar dat valt bij mij ook wel mee: ik werk gewoon nog 32 uur per week. Nu zo aan het eind heb ik wel last van een aantal gewrichten (last is nog geen pijn), maar als je niets anders gepland hebt dan lui op de bank zitten en tv kijken, dan geeft dat ook niet. @Danabelle, wat vervelend joh, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! Ik verwacht de pas maandag of dinsdag, dus vandaar dat ik mijn test pas dinsdag of woensdag doe. Aan de andere kant (de twijfel slaat toe ): als ik eerder test en het is negatief, dan kan ik wel weer een ibutje gebruiken om zonder klachten van mijn weekend te genieten. mmm...
Lieve meiden, Ben ik heel eventjes, (heb ook nog niet bijgelezen..ga ik zondag uitgebreid doen!). Vandaag weer lesdag van de acupunctuur gehad en ze hebben mij daar even behandeld vanwege mijn hoofdpijn wat ik al een week heb. WEG! Het is gewoon WEG! Ze hebben mijn nek met manuele therapie gekraakt en acupunctuurpunten voor hoofdpijn geprikt en ik heb gewoon geen hoofdpijn meer! Hopelijk blijft het nu weg. Heb nog wel flink keelpijn. Misschien kunnen mijn collegae daar morgen nog wat aan doen Echt geweldig! Hebben jullie zelf ervaringen met acupunctuur? Liefs Emma Ps; heb wel gezien dat Danabelle ongi is geworden Wel balen weer hoor. Hopelijk gaat deze cyclus voor je gevoel een beetje vlot.
Trouwens, Sanneke, ben jij vandaag naar het ziekenhuis geweest? Hoe ging dat? Hopelijk verder geen vervelende onderzoeken? Ik vind het trouwens erg knap dat je 32 uur werkt....petje af. Ik vind het ook erg sterk hoe je erover praat en relativeert. Heb ik echt respect voor, want ik vind het echt niet niks als je reuma hebt...
mhhh ik zie dat ik mijn post niet gepost heb hier.....gelukkig was het niet zo'n superlange tekst, maar eigenlijk weet ik niet eens precies meer wat er in stond....dus ik ga er even over nadenken.. @ Danabelle....op naar eind november....helaas, maar is niet anders. ! dag ongesteld is wel maf hee. Ben je het net en dan ben je er al weer klaar mee....kan me voorstellen dat je dan liever 3 dagen hebt.... @ deebie, bij jou heb ik goede hoop....beetje bruine afscheiding, nu misselijk....wie weet zit er een klein stiekem roze wolkje aan te komen....zou leuk zijn! @ Sanneke78, ik werk 24 uur (ben al mamsie en wilde niet meer dan 3dg werken), maar nu ik weet dat ik reuma heb vind ik dat eigenlijk wel fijn. Daarvoor werkte ik 36 uur. Ik heb net wat jij zegt wel last van de gewrichten, maar niet altijd pijn....heb zelf geen last van vermoeidheid...maar denk dat ik (nog) een lichte vorm heb...en dat wil ik natuurlijk graag zo houden... @ Emma, wat toppie dat je hoofdpijn zo weg was! heb zelf nooit accupuntuur gehad, maar hoor er goede verhalen over....en bij jou heeft het gedaan wat het moest doen! Fijn weekend verder allemaal! Groetjes Dai!
Goeie middag meiden! Kom even gedag zeggen voor ik zo weer moet werken. Hoe is het met iedereen? Emma, hoe is het met jou? Gaat het weer de goede kant op? Wat gaaf dat je zo van je hoofdpijn af komt! Ik heb alleen een keer acupunctuur gedaan om af te vallen. Viel giga af, maar kwam volgens mij meer omdat je niet mocht eten hahaha. Toch geloof ik er wel in hoor. Sanneke, ik vind het erg knap hoe je met je reuma omgaat. Ga je nog wat leuks doen 't weekend? Danabelle, balen van je Op naar de volgende ronde! Die is vast zo voorbij met zo'n korte cyclus. Debbie, zo te horen kun je niet wachten tot je kan testen @all Maken jullie maar snel zo'n gezellige regenboogbanner aan Hier alles oke. Hele week al gewerkt en vandaag en morgen late dienst Maargoed, hoort erbij! Fijn weekend iedereen!
Hai Stephanie, ben ik weer even kort. Ik had begrepen dat dat acupunctuurpunt zorgt dat je minder snel honger krijgt dus dat klopt dan wel Vandaag hebben ze hiep-hiep-hoera punten geprikt (zo noem ik het maar want het werkt tegen psychische klachten). Enoooorm pijnlijk was dat. Maar goed, hopelijk doet het wat. Ik ga in die punten elk geval geen naalden meer steken. Drukpuntmassage schijnt ook wel te werken . Zou mooi zijn als ik dan zonder Zoloft kon, maar da's nog iets te voorbarig denk ik. Nu weekennnnnnnd! Het regent helaas wel he.... Maar ik ga zo wel lekker met mijn mannetje uit eten! Trouwens, een vriendin van mij heeft een kindje in onvolkomen stuit, 30 weken zwanger. Als ze 36 weken is ga ik haar met acupunctuur behandelen om het kindje te draaien. Wel gaaf. Maar goed, we hopen natuurlijk, en dat zal ook wel, dat het kindje de komende 6 weken nog draait
goeienavond meiden, ik had weer ff een hoop bij te lezen. ik persoonlijk heb nog nooit iets of iemand in mijn omgeving gehad die iets met acupuntuur gedaan heeft, maar op een of andere manier heeft het me altijd gefacineerd. laten we hopen Emma dat het bij je vriendin niet hoeft en dat de baby gewoon nog even lekker uit zichzelf gaat draaien. spannend hoor @stephanie...sterkte met je late diensten joh. hoe het hier gaat....het gaat niet zo... ik voel me nog steeds erg moe en na het avondeten soms een beetje het zuur...niet heel erg. en ja mijn (.)(.) zijn gevoelig aan de zijkanten, toch heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden. mss ook omdat ik mezelf wil indekken hoor. ik heb gewoon al 2 slechte dagen....kan om alles janken en zie het gewoon ff niet zitten. ik vind het gewoon fijn om mijn verhaal bij jullie kwijt te kunnen. mannen begrijp je niet he? mijn vent die zegt constant...nou je zal nu wel ongi moeten worden. hij bedoelt het goed hoor, want hij is bang dat ik teleurgesteld zal zijn, na alles wat er de afgelopen tijd gebeurt is.....maar ik voel me anders, of zal hij toch gelijk hebben....snik snik snik....ik weet het niet.
Hallo meiden. Ik ben weer terug in Belgie bij mijn man na 10 dagen in Hoorn te hebben doorgebracht! Heb echt 10 dagen leuke dingen gedaan en vooral mijn peet-dochtertje opgezocht Vindt het totaal niet leuk in Belgie maar ja komt goed Ik las dat er weer iemand bij was gekomen (heb ook maar 15 pagina's moeten lezen) dus welkom! En wat een verhaal brengt dat weer mee zeg! Verders ben ik dus nu ongi, maar dat wist ik al want ik gebruik dus nog gewoon de pil Ik wordt nu a.s. maandag opgenomen in het ziekenhuis i.v.m. onderzoeken voor mijn nier en dan komt de gynecoloog ook gelijk langs om het een en ander uit te leggen. Risico's enz... heb ik eigenlijk allemaal al 3 keer gehad maar ja een 4e keer kan er ook wel bij toch 8) Dus ik hoop dat ik als ik van de week terug ben uit het ziekenhuis ook nieuws heb dat mannetje en ik snel mogen gaan klussen 8) Fijn weekend iedereen!
@Debbie: Oh meis wat vervelend . Ik hoop dat je nu niet lang meer in die vreselijke onzekerheid hoeft te zitten. Heb je wel wat afleiding? Lijkt me ook zo moeilijk, al die dingen die je voelt..... nu weet je nog steeds niet waar het naartoe gaat. En dat emotionele is ook zo vermoeiend he.... Echt heel veel sterkte meid, ik denk hier aan je hoor... @Danitjuh: Spannend meid, maandag! Ik hoop dat het je allemaal meevalt, ik zal voor je duimen hier!
Heey meiden! @ Deebie, gooi het maar lekker uit hoor, dat kan hier he dus daz fijn. Snap dat je jezelf wil indekken, dat doe ik ook altijd, maar heb jouw voorgeschiedenis niet meegekregen, maar dat zal ook wel niet niks zijn. Succes en hoop echt op een positest voor jou! @ Danitjuh, weer terug in Belgie! wat gaan 10 dagen snel voorbij he! en succes as. maandag! @ Emma, ben je lekker uit eten geweest met je man? @ Shay...gisteren heb ik ook een steek gehad, ben benieuwd! nog een weekje wachten en dan weten we meer! Duurde wel heel kort hoor die steek, waren ook eigenlijk meer een soort krampjes.... Groetjes allemaal! Dai
NOD dag: Stephanie: 10 okt Danabelle: 4 nov Sanneke: 4 nov Shay: 10 nov Daiquiri: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Puzzcat: ? Linneke: 15 nov Emma: 19 nov Sunshine: 23 nov @Sanneke hoe is het trouwens met jou? @Daiquiri, het was echt onwijs gezellig gister! Heeeeeeeeeerlijk gegeten, njammie njammie njammie en heerlijk genoten van elkaar. Dit etentje was echt gepland op het goede moment, na een behoorlijke tijd van ellende, even wat aandacht voor elkaar en weer eens lekker lachen! Ben zo benieuwd naar de tests straks van iedereen! Ik heb het idee dat ik al 2 dagen behoorlijk vruchtbaar ben Nu hebben we ook lekker de tijd om te klussen, dus ben benieuwd. Heb echter nog niets van mijn ei gevoeld ofzo, maar ben ook maar eens op mijn afscheiding aan het letten. Heb wel weer heel erg keelpijn, vervelend. Hopelijk helpen die Etos zwanger worden vitamines daar ook wat tegen. Wat een rotvirusjes circuleren er momenteel zeg! Knuffel, Emma
@ daquari maar bij mij was het al snel daarna natuurlijk en bij mij duurde het echt uren... Af en toe een harde steek heel vaag... Maar denk ook niet dat het een innestelling was... Maar ja nog een week idd... Maar ik geloof er niet in want ik voel niks. Voel me gewoon zoals anders... En nu zou je toch al wel wat moeten voelen... @debbie ik hoop voor je dat het voor een goed doel is dat je je zo voelt en straks gewoon een positieve test in je handen hebt...
NOD dag: Stephanie: 10 okt Sanneke: 4 nov Shay: 10 nov Daiquiri: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Puzzcat: ? Linneke: 15 nov Emma: 19 nov Sunshine: 23 nov Dannabelle: 28 nov Het moest even veranderd worden want dannabelle was al op rood voor deze maand...