@ Emma, na een romantisch etentje, op het goede moment, is het natuurlijk nooit vervelend om elkaar extra lief te vinden.....ik let trouwens tegenwoordig ook alleen maar op het 'slijm', maar ook niet iedereen heeft dat he...dus daz dan weer een mazzeltje dat ik daar op kan letten.. @ Shay, hoeft ook niks te zeggen als je helemaal niks voelt he....heb zat mensen in mn omgeving die echt 0,0 kwaaltjes hadden en toch zwanger bleken te zijn....maar ja we zullen gewoon moeten wachten he.... @ Sanneke, hoest daar? 4 november komt al aardig dichtbij...... Zo maf, was net mn benen even aan het ontharen...ja dat gebeurt wel vaker en is niet zo vreemd, maar mijn rechterbeen was helemaal geïrriteerd tijdens het scheren...allemaal bloedinkjes.....de laatste keer dat ik dat had, was tijdens de zwangerschap van mn dochter.....maar ja kan ook gewoon toeval zijn.... Groetjes, Dai
Nou dai spannend maar het is een goed teken dan... Nu maar wachten... Ja sanneke ik ben ook benieuwd... Hier wordt de auto verkocht wegens (hopelijk) gezinsuitbreiding... Wat klinkt dat toch leuk... Maar ik ben echt een beetje ongeduldig aan het worden... Dat wachten is zo moeilijk...
Middag meiden in onzekerheid Moet zo weer werken dus hou het kort. Zou tegen iedereen die niet weet of ze nou wel of niet zwanger zijn, ongi moeten worden en wel of geen innesteling hebben gevoeld willen zeggen... Ga lekker afleiding zoeken Anders gaan de komende dagen nog heeeeel lang duren. Heb ik ook steeds gedaan. Huis was schoon joh hahaha. Je gaat jezelf anders helemaal gek zitten maken. En je man trouwens ook Gelukkig is het droog vandaag Ik ga zo even brood smeren voor vanavond. Vriendje heeft feestje van z'n oma en die gaan lekker eten. (eten mis ik wel, feestje niet haha) Fijne dag nog en tot morgen!
Middag meiden 8) Nou ik ben normaal echt met rood bloed ongie maar nu is het bruin. Heb normaal ook buikpijn maar heb ik nu ook niet Vindt het allemaal maar een beetje vreemd. Mannetje en ik gaan trouwens vanavond in de woonkamer slapen omdat het plafond in slaapkamer aan het lekken is Ze gaan nu bellen om het te laten maken pfffff wat een gezeik zeg...ben blij dat ik en mijn mannetje per 1 dec ons eigen plekje hebben. PFfffff sorry hoor meiden moest het ff van me afschrijven! Lekkere middag allemaal verder!
@ Danitjuh, wanneer is je NOD dan? @ Stephanie....ben er gelukkig niet veel mee bezig, dus dat wachten zal wel loslopen....blijft natuurlijk wel spannend, maar dat komt ook wel weer goed...
goeiemorgen meiden, hoe gaat het met Sanneke, jou NOD komt lekker dichtbij. @ Emma, fijn dat je etentje zo leuk was. @ Danitjuh, wat balen van de plafond zeg, komen ze die vandaag repareren? @ Shay, nog even wachten meid en je kan testen. Die week voor het testen is ZOOOO erg he! Sterkte meid! @ Daiquiri, ook voor jou hartstikke spannend. Ik ben zo benieuwd naar jullie uitslagen.
Woehaaaa, ik krijg helemaal de kriebels hoor! Straks zijn er prompt een aantal meiden zwanger! Ik heb wel stiekem wat vermoedens! Hoop dat mijn voorgevoel juist is. Ikzelf heb echt ook een vreemd gevoel in mijn lijf. Mijn baarmoeder lijkt ook erg laag te zitten (merk ik tijdens het klussen). En een beetje een weeeig gevoel. Maar zou wel mijn ei kunnen zijn dat eraan zit te komen. Heb nog geen steekjes in mijn liezen overigens, maar zou ook pas morgen zo moeten zijn. Ik ga het vanavond maar weer eens lekker gezellig maken @Shay: oeee, spannend joh, nog even en er mag getest worden! @Danitjuh; getver wat een ellende zeg, bah! Nog even en dan eindelijk naar jullie eigen stek! Veel relaxter! @Dai: wat maf! Hmm, dat zet je inderdaad wel aan het denken! Superspannend! @Debbie: het ging niet zo lekker met je meid, maar hoe is het nu, gaat het ietsjes beter met je? Hoop het zo.... Wachten duurt zo verrekte lang he! @Stephanie: hoe was het feest? Ik haal de lijst er nog een keer bij (vind het zelf wel handig om 'm op elke pagina even te hebben, zeker nu de NOD's eraan komen). Hopelijk wordt alles gauw hartstikke roze! En kunnen we leuke banners uitzoeken! Kus, Emma
@Deebie; he bah.... Vind het zo ontzettend naar voor je.... Kun je wel wat genieten van dingetjes? Heb je wat afleiding? Of iemand waar je even lekker alles aan kwijt kunt? Anders echt even flink spuien hier op het forum hoor! Kom je even tegen mij aan kletsen! Als ik iets voor je kan doen of zo, zeg het dan echt he! Dikke knuffels, Emma
lief van je meis! ik heb genoeg afleiding van die kleine griet van mij. die ga ik zo halen van de psz en gaan we lekker dansen (als ik er energie voor heb!) het is gewoon zo balen.....maar ja, ik zal gewoon nog effe geduld moeten hebben en zal hier geregeld mijn hart luchten. ik voel me sowieso al een stuk beter door jullie. er is in het verleden zoveel gebeurd met mij en mijn gezondheid dat ik met elk klachtje serieus mee om wil gaan. maar ben ik moe vanwege een zwangerschap of ben ik moe van de medicijnen en moet ik rustig aan gaan doen om voor mezelf te zorgen? je twijfelt gewoon elk moment....en dan zeggen ze dat je er niet mee bezig moet zijn....nou na al die jaren van teleurstellingen en verdriet kunnen ze niet tegen me zeggen dat ik er NIET mee bezig moet zijn. want ik heb al zoveel teleurstellingen moeten verdragen...ik kan een teleurstelling van een niet - zwangerschap wel aan hoor. als ik me cyclus maar weer gevonden heb! dat vind ik nu het belangrijkste!
Hoe oud is Emma nu? Hoe vaak gaat ze naar de psz? Wel goed dat je dan wel even ietsjes tijd voor jezelf hebt, of heb je 't erg druk? Nee, ik kan me ook voorstellen dat je niets kunt met 'er niet mee bezig moeten zijn'. Er is gewoon teveel gebeurd. En vooral nu die onzekerheid en je lichaam dat je niet kunt vertrouwen..... Juist een stukje zekerheid zou je nu op weg helpen en je beter laten voelen. Maar je lichaam is zich nu zo aan het aanpassen aan de verandering, dat je ook weer niet af kunt gaan op de symptomen die je hebt En ja...zijn het nu je medicijnen? Zo irritant! Zometeen even die kleine meid van je knuffelen en lekker wat eten. En dansen, da's helemaal een goed idee. Gewoon doen als het lukt! Ik doe het ook vaak met Mick en als je die kleine dan ziet dansen, krijg je een veel beter gevoel van binnen.... Heel veel sterkte met alles meid, ik denk aan je! Knuf, Emma
oh fijn dat je het begrijpt meid! het is allemaal zo verwarrend. ik ben natuurlijk ook afgebouwd met mijn medicijnen ben ik daarom zo moe. ik heb last van mijn borsten (de bovenkant en de zijkant) word ik mss ongi. ik ben af en toe misselijk en mijn buik is opgeblazen, dat komt mss omdat ik zo lang niet ongi ben geweest dat ik me op het ergste kan voorbereiden kijk als ik moe ben omdat ik zwanger ben dan weet ik dat. als ik moe ben omdat mijn medicatie mss niet aanslaat, moet ik meer rusten, want wil geen enkel risico nemen dat ik een aanval krijg...weet je...ik word van de ene kant naar de andere kant geslingerd emma word over precies 5 weken 4 jaar, dus heb genoeg afleiding met sint en haar verjaardag. (hoe leuk zou het zijn om dan te vertellen ) en dan komt kerst er natuurlijk weer aan en tussen kerst en oud en nieuw gaan mijn hubbie en ik samen weg. dus echt allemaal geweldige dingen!
Wel goed en fijn om wat leuke dingen in het vooruitzicht te hebben! Was het alvast maar zover he?! Waar gaan jullie heen op vakantie? Weet je trouwens al of en wanneer je er een test tegenaan gooit? Of denk je dat dat voor nog meer verwarring zorgt? Misschien dat je die moeheid dan wat beter aan de oorzaak ervan kan koppelen? Ook al weet je natuurlijk niet of je dan te vroeg test natuurlijk...Als dat je nog onzekerder maakt dan werkt het averechts en dat is niet de bedoeling.... Het zou inderdaad wel heel mooi zijn als je het dan aan Emma kon zeggen.... kan je er momenteel wel goed met je mannetje over praten? ik merk dat het bij mij het allerbelangrijkst is dat het tussen ons helemaal 100% goed zit. Af en toe levert alles behoorlijk wat spanning tussen ons op en ik merk dan ook dat ik zijn steun echt heel hard nodig heb. Gelukkig komt het gauw ook weer goed en we merken ook dat praten nu belangrijker is dan ooit tevoren omdat we door zulke heftige periodes gaan......
We gaan romantisch een weekend naar Heerenveen. Ik ben een trouwe schaatsfan en er is dan het NK allround hahahaha...dus heel romantisch is dat niet :-D Op zich kan ik er met Menno (hubbie) redelijk over praten. Hij snapt niet hoe ik me voel, maar luistert zeker wel. Hij heeft ook wel door dat ik anders ben dan anders! Normaal bruis ik van de energie! Maar ben het echt met je eens....veel praten met je partner. Vooral belangrijk als je een kleine hebt....vond ik hoor....want je praat honderuit over je prachtige kindje, maar je bent ook nog man en vrouw, toch? ik heb geen zwangerschapstesten in huis. ik had wel gehoord dat je met een ovutest kon testen dus dat had ik vanmorgen gedaan....negatief natuurlijk. maar ach......ik ga morgen of woensdag een test halen bij kruitvat en er dan eens een testje tegen aan gooien. bij emma had ik ook 2 dagen voor NOD hartstikke positief getest. bedankt he meis...voel me al iets beter. xxxx
Heerenveen? Daar was ik gister! Is mijn geboorteplaats. Mijn ouders wonen er ook in de buurt. Moet je ook lekker in het Oranjewoud gaan wandelen....da's absoluut wel romantisch Ben zelf dus een echte Friezin, dus schaatsen zit mij in het bloed. Ik was er zo eentje die meteen op de Friese doorlopers werd gezet om achter een stoel te krabbelen op het ijs. Klats klats klats..........boem Ik mis het natuurijs! Ik had inderdaad zelf ook vaag iets gehoord dat je met ovutesten kon testen, weet alleen niet precies hoe het zit. Zo'n goedkoop testje van de kruitvat schijnt wel erg goed betrouwbaar te zijn. Blij te horen dat je je ietsjes beter voelt meis! Geniet lekker ff van Emma. Knuffels!
Oja, als je dan toch in het Oranjewoud bent, moet je ook even lekker thee drinken in Tjaarda. Lekker Gezellig!
Je hebt groot gelijk! Wij zijn eigenlijk pas sinds kort bewust meer tijd voor elkaar gaan inlassen en om leuke dingetjes te plannen. Die momenten komen niet echt meer vanzelf als je een kindje hebt. Zo hebben we Mick afgelopen 3 dagen bij mijn ouders gebracht en heeeerlijk van elkaar genoten. Gisteravond kwam ineens de buurvrouw langs om de sleutel te brengen. Die gaan saampjes een week naar curacao. Hun 2 kindjes naar opa en oma!
Nou das toevallig hahahahahahaha. ik zal de tips zeker onthouden. We hebben een simpel hotelletje en dan gaan we na het schaatsen kijken lekker samen uiteten! Mss eerst even lekker opfrissen! Heerlijk even eruit. Hele goeie vrienden van ons wonen in Sneek, dus ben geregeld in Friesland. ik ga idd morgen of woensdag een kruitvat test halen daar hoor ik de meeste positieve verhalen over! je hoort het gauw! xxxx
ja, het sluipt er zo langzaam in om wel te praten maar meestal gaat het even tussen door ... of je bent te moe ... of je wil gewoon even stilte om je heen ik zou geen week zonder emma kunnen maar we gaan geregeld een weekendje weg...weer even verliefd worden op mijn vent en hem ff voor mezelf te hebben whahahahahahahaha
Hoi meiden, Ik heb een paar pagina's mee gelezen en wou me graag bij deze groep toevoegen.Ik slik verschillende medicaties. Ik heb astma,schildklier problemen en een bloedstollings probleem. Voor mijn astma neem ik nu 2 inhalers.Dat was een paar jaar anders want toen zat ik meer aan de prednison dan niet.Maar mijn astma is nu erg stabiel gelukkig.Voor mijn schildklier neem ik Thyrax en Selenium/Zink. Ik heb een traagwerkende schilklier met antistoffen(Hashimoto). En voor mijn bloedstollingprobleem(FactorVLeiden) neem ik dagelijks 2 injecties tegen trombose. Voordat ik wist dat ik de Hashimoto en FactorVLeiden had heb ik veel miskramen gehad.Maar nu dat ik aan de medicatie zit heb ik wel goede hoop dat het weer gaat lukken. Afgelopen week mijn schildklier en bloedwaarden weer geprikt. Schilklierwaarden zijn nu goed maar bloed was toch weer te dik dus injectie dosering is nu naar 2x daags 100mg Clexane verhoogd. Voordat we weer zwanger probeerden te raken nam ik bloedverdunnende tabletten maar dat willen ze niet als je zwanger raakt. De injecties heb ik echt nodig daar ik al verschillende keren trombose heb gehad. Inmiddels is mijn 2e IUI poging net van start gegaan. Erg spannend allemaal! Hoop dat het weer gaat lukken.