Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi hoi,

Iedereen nog bedankt voor het warme welkom.
    Jullie zijn lieverds! :)

2. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Tjeee wat is er veel gekletst...en ik was hier gisteren nog!
    Maar ook een lange dialoog hihi tussen twee meiden ;) moet kunnen en meelezen is net zo leuk hoor...

@ Nessy, welkom hier en wat een verhaal zeg....en zoveel miskramen, bijna onvoorstelbaar dat jullie er nog weer voor durven gaan! echt super!

@ Emma, drukke dagen voor jou zo te zien ;) veel plezier ermee en hoop dat je op het goede moment geklust hebt!

@ Happybest, welkom terug! mag aannemen dat je ei nu toch wel op springen staat!

@ Stephanie, succes woensdag met de echo!

En ik ga even het lijstje er weer bijpakken....moet bij mezelf wat aanpassen!

3. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

NOD dag:

Stephanie: 10 okt

Sanneke: 4 nov
    Daiquiri: 8 nov
    Shay: 10 nov
    Danitjuh: ?
    Debbie: ?
    Happybest: 15 nov
    Puzzcat: ?
    Linneke: 15 nov
    Emma: 19 nov
    Sunshine: 23 nov
    Dannabelle: 28 nov

Heb mezelf op 8 november gezet, want dat is mn officiële NOD, dat is dag 28 en de laatste 4 mnd heb ik altijd 28dg, maar op de 1 of andere manier ga ik altijd van 30 uit.....

4. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    goeiemorgen meiden,
    lekker geslapen? ik als een roosje, helaas vanmorgen wat een klein beetje bloedverlies dus denk dat de duivels eraan komen. nu weet ik dat de meeste er altijd van balen, maar ik ben er wel een beetje blij om. ik ben zo moe dus ik moet gewoon wat rustiger aan doen en niet zoveel plannen. mijn medicijnen zijn natuurlijk verlaagt en moet dus rustig aan doen. dat doe we dan maar braaf he? eerlijk gezegd ben ik wel opgelucht. nu kijken of het doorzet. xxx

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Goeiemorgen iedereen

Jammer debbie maar nu weet je wel waar je aan toe bent want deze ronde was een beetje een rare ronde voor je... Nu kan je echt vanaf je ongi dag gaan rekenen... En je moet idd maar rustig aan gaan doen want anders moeten straks je medicijnen weer verhoogd worden... Daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten... En je baby ook niet... Een baby heeft meer aan een gezonde moeder dan een zieke dus doe maar voorzichtig...

Hier gaat het wel heb niet goed geslapen en dan die wekker zo vroeg... Moest me vriend naar ze werk brengen hij moet een nachtje doorwerken... Dus dat wordt voor mij weer een nachtje niet slapen... Ach ja ik zei nog tegen hem ben blij dat ik je nu niet nodig heb haha

6. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    dank je shay! je hebt helemaal gelijk, daarom weet ik nu waar ik aan toe ben. al blijf ik het wel raar vinden, want had toch echt vorige week zaterdag een posi ovutest, maar goed....eerst maar even kijken of het doorzet! en dan verander ik mijn banner!

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Goedemorgen meiden :)

Hier ook niet zo goed geslapen.We werden vanacht 2 keer
    gebeld en toen we opnamen werd er opgehangen. :evil:
    Kan daar zo pissig van worden en geen nummer te zien anders had
    ik zeker terug gebeld.Maar goed...vanavond gewoon iets vroeger
    mijn nest in. ;)

Deebie ....als je vorige week een positieve ovulatie test had lijkt
    het me te vroeg voor een ongie.Maar ja....je weet inderdaad nooit.
    Eerst kijken of het doorzet.

Shay...goedemorgen.! :)

8. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    goeiemorgen nessy,
    oh dat is niets wakker gebeld worden en dan ook nog zo onbeschoft ophangne.....gggrrrrr kan ik me ook zo kwaad ommaken.

het is idd nog heel erg vroeg, maar ik heb 14 oktober mijn spiraal verwijderd en daarvoor ben ik ruim een jaar niet ongesteld geweest, dus ik wist mijn cyclus dus niet. nu had ik 25 oktober een pos ovulatie test....geen idee. heb alleen lichte rugpijn, maar toen ik wel ongi was verging ik altijd van de pijn. het is helderrood, dus echt wel ongi....we zullen zien. ik ben in ieder geval opgelucht dat ik ongi ben of ga worden, waarschlijk als enige van dit hele forum hahahahahah

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Goeiemoge meiden!

Mijn zoontje heeft vannacht vreselijk lopen spoken! Ben er 6x uit geweest :( Hopelijk vannacht een beetje meer slaap inhalen ;)
    Vandaag helemaal geen buikpijn meer trouwens. Nu maar afwachten..... Volgens mij heeft extra klussen ook niet echt zin meer nu gezien mijn afscheiding :oops: . We zien wel!

@Debbie: Ben benieuwd of het nu eindelijk gaat doorzetten, ik neem aan dat je ervan uit gaat dat je nu een nieuwe cyclus start he? Voel je je al iets beter meid?

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar ik heb ook maar eens voor me laten pendelen, leek me wel leuk!

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    heej emma,
    wat zielig dat je manneke zo in de weer is geweest! ik hoop dat hij vandaag nog even lekker kan bijslapen en dat jij er dan lekker bij duikt...jahooeeeee!
    ik lag er gisteren om 22.00 uur en werd om 8 uur wakker. ik voel me idd iets beter, eigenlijk ontzettend opgelucht.
    mijn pendel komt in iedergeval NIET uit whahahahahahaha
    xxxx

12. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Debbie, je klinkt een stuk beter dan gister! Gelukkig maar! Hmmmm die pendel klopte inderdaad dan niet :( Hoe snel kreeg jij reactie bij het pendelen?
    Nou ja, in elk geval weet je deze maand een beetje beter waar je aan toe bent. Rustig aan doen he, fijn dat je in elk geval goed geslapen hebt!

Ik heb voor de verandering weer even mijn banner veranderd en nieuwe foto links geplaatst. Ook een paar nieuwe foto's in mijn album.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Emma

13. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    NOD dag:

Emma: 18 nov

Weet eigenlijk niet helemaal of mijn NOD nu klopt, heb hem maar een dagje bijgesteld naar de gunstige kant :)

14. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Hoi Emma,
    Dan heb je het goed gedacht, want ik voel me ook een stuk beter! Het is mjin 1e ronde en voor mijn gevoel mag ik dit niet eens een ronde noemen. Alleen mijn ongi zet nog niet door en heb ook nergens pijn.....

ik kreeg mijn pendel dezelfde dag nog van JustFem.

Mooie banner en hele leuke foto's. Leuk om er een gezicht bij te hebben. Getrouwd in Artis? Woon je in Amsterdam?

15. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Deb, ik woon inderdaad in Amsterdam. Was ontzettend leuk om te trouwen in Artis! Was die dag ook stralend weer en dat voor april! we hadden toen ook voor iedereen vrijkaarten voor de dierentuin, erg geslaagd. Ze hebben erg mooie zalen. En de trouwfoto's zijn echt super geworden! Kost wel een rib uit je lijf, maar goed, ben ook van plan om maar eenmaal te trouwen ;)

Trouwens, ikzelf heb ook Justfem gevraagd om te pendelen. Ben benieuwd! Heb haar gister een pb gestuurd.

16. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    NOD dag:

Emma: 18 nov
    Nessy: 30 nov

Heb mezelf er ook tussen gezet maar de datum kan nog veranderen.
    Het ligt eraan wanneer ik IUI heb etc.Maar voor nu hou ik 30nov aan.

17. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Emma....inderdaad leuke foto's ! :D

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk Nes! Welkom op het lijstje! Spannende tijden meid!
    Dankje nog voor je leuke reactie op Mick's foto! Hij kan ook heel leuk dansen in zijn lederhose op Tiroler muziek. Ik heb het gefilmd, want dan kan hij het later terugzien hihi!

Sanneke, hoe is het met jou? :evil: of.........?

19. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Hahaha....ja dat is zeker leuk dat je het hebt opgenomen.
    Zo heb ik mijn tweeling opgenomen toen ze 2-3 jaar waren een een
    liedje zongen.Toevallig vond ik de 11-12 jaren oude diskette van de week
    toen we aan het opruimen waren in de wandmeubel.Je had hun gezicht
    moeten zien toen ze ernaar luisterden.Ik lag helemaal dubbel van het
    lachen.Zat ze al te plagen dat ik het op mijn hyves zou zetten...haha! :)
    Maar daar zagen ze de lol niet van in...ik kreeg metteen in koor "NEE"
    te horen. ;)

20. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    hahahaha nessy...je mag ze natuurlijk niet voor lul zetten he! :-D
    ik zit ook geregeld op hyves. i love it!

oh Emma, ik woon in Alphen aan den Rijn. Vlakbij Amsterdam dus!

Deel Deze Pagina