Hey Deb, dan schijnt bij jou vast ook de zon! Ik ga zo even naar buiten met Mick! Zal ons goed doen! Hai Nes, haha, heb je ze een beetje lopen stangen, heerlijk! Prachtkinderen heb je ook zeg! Kan me voorstellen dat je er nog zo eentje wil Goh Stephanie, dat is ook zo! Kreeg je dan weer een echo?
nou de zon is heel erg zijn best aan het doen ga er vanmiddag ook nog effe uit. ik wil emma even lid maken van de bibliotheek. fijne middag!
Wat leuk Debbie! Wil ik met Mick ook tzt doen. Ik stuur nog wel wat zonnestralen jouw kant op! Trouwens in Alphen woont ook familie van mij en mijn opa woont in Leiderdorp, ook die kant op Ben je in Alphen ad Rijn geboren?
Ja bij mij zegt het ook geen fluit hoor, zou ook wel erg snel zijn. Gister moet het zaadje het eitje dan gevonden hebben en meteen even ingenesteld in mijn baarmoeder. Zulk snel zaad heeft mijn man nou ook weer niet denk ik hihihihi
hihihihihi....je hebt je ei wel gevonden? nou meid...nog even afwachten. ik gok op een goeie kans voor jou deze maand!
Mijn banner klopt echt van geen kanten volgens mij. Trouwens, Mick is volgens mij heel wat slaap aan het inhalen, hij slaapt al 2,5 uur!
Ik heb ook best een goed gevoel erover. Ik zit ook erg goed in mijn vel sinds afgelopen weekend. Voel me ook niet meer grieperig. Keelpijn is bijna helemaal weg! Zonnetje schijnt, Mick slaapt, wat wil je nog meer? Oja, zwanger zijn hihi Nou ja, we moeten nog even geduld hebben
oh lekker joh. emma zit lekker tv te kijken! ik heb vandaag trouwens een uitnodigingsbrief voor de basisschool gekregen. morgen even bellen en dan afspraken maken voor de wendagen....SPANNEND! ik zal straks nog even wat foto's plaatsen in mijn album
Trouwens, hebben jullie al eens gekeken op buikbanden.com (links op de zwangerschapspagina staat een link). Echt leuke buikbanden! Die ga ik aanschaffen als ik zwanger ben! Mijn schoonzusje had een tweeling gekregen, daar hebben ze ook hele leuke voor, maar ja, die zijn dus al geboren
Jeetje Deb, jouw meissie wordt echt groot! Tsja, en ook bijna jarig! De tijd gaat hard he.... Ik ga eens even bij Mick kijken, want hij slaapt toch wel apart lang....
Ja groot he? En ze is zo vrolijk en gezellig! Nou meid, ik ga ook even wat aandacht geven aan mijn kleine (b) engell. Fijne dag verder!
Hey kletskousen! Moest zomaar een boel bijlezen. Rood Debbie? Balen, maar dan kun je wel als 't doorzet gaan tellen voor een goede cyclus Dan krijg jij gewoon in augustus je beebie. Spannend, Emma naar de basisschool, wat worden ze dan snel groot of niet? Emma, fijn dat je alles weer wat positiever ziet. Ik moest even kijken wie je was, herkende je avatar niet! Leuke foto's trouwens Die buikbanden had ik ook al gezien. Net zo leuk! Rest ben ik alweer vergeten, sorrie! In ieder geval voor iedereen een dikke knuffel. Hier gaat alles z'n gangetje. Gister onwijs op m'n smoeltje gegaan. Knie kapot, goeie broek kapot, handen kapot. Gestuikeld voor de deur over de honden Hebben trouwens besloten dat de grote hond er waarschijnlijk uit moet. Met pijn in ons hart, maar we hebben straks veel te weinig tijd voor het arme beestje Morgen vk idd, gesprek over onderzoeken en gelijk de 2e echo. Fijne dag verder! (ik ga zo naar de makro)
oei oei oei...stephanie, jij hebt dan een harde klap gemaakt. vreselijk om je hond weg te moeten maar voor het hondje is het gewoon het beste. als jij geen tijd meer hebt......sterkte ermee. het blijft altijd een moeilijke beslissing. bij mij idd de duivels of toch ook weer niet? ik voel me in ieder geval opgelucht. ik vloei echt superweinig...wel een rood soort kers....zal wel mijn niet bevruchte ei zijn