Hai Stephanie, jeetje zeg! Flinke smak gemaakt dus! Voorzichtig aan maar! Wat ellendig dat jullie hond toch weg moet..... Ben benieuwd hoe het zal gaan bij de vk en hoe de echo gaat. Spannend hoor! Heel veel succes meid!
zo hehe ik ben eindelijk bij gelezen. Moest nog vanaf pagina 30 bijlezen. Das een werk zeg... En ik baal zo van mezelf. Nu kan ik het nog niet allemaal onthouden van iedereen. Ik ga even heel erg terug in de tijd grabbelen. Ik heb een oplossing gevonden om toch een beetje op sommige te kunnen reageren. Ik schrijf gewoon de dingen op, waar ik dus op wil antwoorden. Ga ik nog reageren op een hele tijd geleden. @Deebie Ik las dat je 1,5 jaar niet ongesteld bent geweest. Hoe kan dat dan? Dat is me een tijd. Ik schrok er van. Of heb ik het verkeerd begrepen. En Deebie... Je had het ook nog over de eisprong. Het rare is dat ik iedereen daar over hoor. Maar ik voel die nooit. Weten jullie hoe dat komt. En ik ben ook altijd heel regelmatig met mijn ongi. @ Stephanie. Wat gaaf dat je het hartje hebt horen kloppen. En spannnend 5 nov. naar de verloskundige. Hou ons op de hoogte. @ Allen Ik hoor verschillende verhalen over gyn. Wie gaat er eigenlijk al naar een gyn.? En is dat omdat jullie al zo lang bezig zijn of omdat je medicijnen gebruikt? En voor degene die nog niet naar een gyn. gaan, wanneer zijn jullie dit van plan en waarom? @Emma Wat fijn dat je je de laatste week weer bijna helemaal goed voelt. Ik leef echt met je mee. Hmmmm mijn nagels worden te lang. Is niet lekker tikken... Nu nog even iets over mezelf... IK heb ovulatietesten aangeschaft via de geboortewinkel. Maar die dingen zijn helemaal niet goed. Ze geven helemaal geen duidelijke streepjes. Ze waren heel goedkoop, miss dat ze daarom niet werken. (6,95 voor 5) Wie weet welke ovulatietesten ik beter kan halen, die ook een beetje betaalbaar zijn? Gr. lin
Gaat het weer een beetje met je Stephanie, na de val over de honden? Wat erg dat de grote weg moet. Heel verdrietig!
Hoi dames! Wat babbelen jullie veel @ Linneke, ik voel mijn ei ook nooit hoor! Waarom denk je dat de ovulatietesten niet goed zijn? Het kan namelijk ook zijn dat je net je LH-piek gemist hebt. Als je één keer per dag test schijnt dat te kunnen, dat je de piek net mist. En een vaag lijntje is géén lijntje bij een ovulatietest (bij een zwangerschapstest weer wel, verwarrend he?). Of misschien heb je op de verkeerde dagen getest. Of misschien heb je deze keer geen eisprong gehad. Het kan zijn dat je niet altijd een eisprong hebt, maar als je vrij regelmatig ongesteld bent is dat wel een aanwijzing dat je ook regelmatig een eisprong zou moeten hebben. Maargoed, het kan zijn dat je een maandje overslaat en in zéér zeldzame gevallen komt het voor dat je wel regelmatig ongesteld wordt, maar geen eisprong hebt. Ik heb ovulatietests van de Babyboomshop. Ik vind ze wel goed, ze geven duidelijk positief aan op logische dagen dus dat lijkt me betrouwbaar? Hihi je nagels worden te lang? Ik beoefen een contactsport, mag daarom nooit lange nagels hebben
Hoi! Idd, ovulatietests van babyboomshop. Deden het bij mij erg goed en je hebt voor weinig een starterspakket. Zitten ook zwangertesten in Debbie, alles kan natuurlijk na je spiraaltje. Hoor wel vaker dat je dan sneller zwanger wordt dan als je stopt met de pil. Hou het even in de gaten en anders over een weekje even een testje wagen. Ja, idd balen dat ie weg moet. Maar kan niet anders straks. Hij is me veeeeel te sterk als ik straks hoogzwanger ben of met een wandelwagen moet sjouwen. Mocht iemand nog iemand weten die wel geinterreseerd zou zijn... Allemaal een rustig avondje gepland? Liefs
Heeeeel rustig avondje zit me zelfs te vervelen wat erg... Mis me ventje ook zo... Maar jij zeker in spanning voor morgen? leuk hoor
Nee die ovulatietesten snap ik niks van, die ik heb. Er zijn nl. helemaal geen streepjes. Ik krijg een heel roze vlak. En er zat ook geen eens een gebruiksaanwijzing bij. Ik heb nu bij L10 ovulatietesten besteld. En ik hewb gestest op de dag dat ik volgens mijn vruchtbaarheidskalender een eisprong zou moeten hebben. En nofg een dag daarvoor. Dus ik snap het ook niet? Wat gaan jullie doen vanavond? Ik heb weer lekker een tv-avondje. WEl in me eentje, want manlief gaat altijd elke dinsdag bij zijn vrienden eten. Ze komen eens paar maand hier eten. En weet je wie er dan in de keuken staat. Juist ja.... dat is het mooie aan het verhaal. IK dus! hihi... Ik kom hier vanavond af en toe nog even buurten.
Spanning en sensatie hier in Amsterdam! Tegenover ons huis is net een drugsbende opgerold! Heb het vanaf het begin kunnen volgen... Er waren politiehonden bij en die werden helemaal gek toen ze drugs roken. 8 politiebusjes eromheen, 2 mensen in de boeien geslagen en net hebben ze het pakketje gevonden. De auto wordt nu afgevoerd. Dus nee, ik verveel me niet!
wat een druk geschrijf hier weer! @ Emma een drugsbende! zit jij daar even op de eerste rij! Heb je foto's trouwens ook gezien....erg leuk! @ Deebie....gefeliciteerd zou ik dan bijna zeggen met je ongesteldheid @ Shay, jij al weer meerdere zwangerschapsgevoelens of verder ook nog niks?
Haha, ja Dai, ik had kaarten voor de eerste rang Het is nu weer stil, heeft toch al met al een uur geduurd. We zullen het morgen wel na kunnen lezen op AT5 of TV-Noord-Holland ofzo haha! Heb SBS6 nog niet gezien hier
hier nog geen nieuws, we gaan morgenochtend testen Eindelijk is mijn vriend er ook echt mee bezig. Dus iedere keer als ik van de toilet kom, kijkt ie me zo lief vragend aan... Koste me trouwens wel veel tijd om bij te lezen vanaf zondag ochtend! Wat zijn jullie ook een kletskousen zeg! @nessy: welkom op dit forum @Linneke: ik voel mijn ei ook niet, ook nooit ovutesten gebruikt. En ik heb nu ook helemaal geen kwaaltjes die ook maar iets van een symptoom zouden kunnen betekenen. Alleen dat ik vandaag ongi had moeten worden en dat nog niet ben... @stephanie: vervelend dat je gevallen bent. Was je niet even heel bang dat het nu mis zou gaan. Dat lijkt me zo'n zenuwen gedoe... @ Daiquiri en Shay: wanneer gaan jullie testen? Op je NOD of een dag erna? @de rest: ik ben even kwijt wat jullie allemaal geschreven hebben, maar veel succes deze maand. Ik ga slapen en nog een paar uurtjes heel hard hopen dat mijn niet ongi zijn echt goed nieuws is, en niet een of andere stomme bijwerking van mijn nieuwe medicijnen... Weltrusten!
Zo Emma SENSATIE....hoe is het afgelopen? Spannend Sanneke ik duim voor je! Stephanie, succes bij de VK. Ben zo benieuwd, laat je gauw iets weten? En alle andere....ik weet het ff niet meer hahahaha Hier alles goed hoor. Heb nog steeds hele lichte bloedingen...eigenlijk genoeg voor een inlegkruisje, maar miss dat het vandaag doorzet ofzo. ik heb overigens geen last van buikkrampen of rugpijn. vreemd he? wat denken jullie....zal ik 4 november als mijn eerste dag nemen en een nieuwe banner maken of zal ik het toch nog even afwachten?
he sanneke wat balen zeg! hopen dat het nog een paar dagen weblijft en dan alsnog een testje te doen. klote he die onzekerheid. sterkte meid!
@Sanneke, bah wat balen.... Wat Debbie zegt inderdaad misschien nog even afwachten en over enkele dagen nog eens testen. je weet het maar nooit. Maar goed, kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je deze cyclus af kan schrijven zeg maar. @Stephanie, we denken aan je hoor! Razendbenieuwd hoe het is gegaan... @Debbie, na een uurtje werd het weer rustig gister. Wel heftig was het hoor, zag je zo al die politielui met zaklampen naar die auto toelopen, de mensen eruit sleuren, fouilleren, in de boeien slaan.... net een film! En dan die hysterische honden eromheen..... Aan beide kanten van de weg stond een dikke file, want niemand kon erlangs. @Shay: ben je de avond nog een beetje doorgekomen?
Volgens de pendels kan ik deze maand ook afschrijven. Maar ondanks dat heb ik erg goede hoop dat het deze maand misschien wel gaat lukken. Ook volgens de statistieken moet er echt gauw iemand positief gaan testen! Ik krijg trouwens wel steeds iets meer gevoelige (.)(.). Ach, we zien het wel. Gelukkig kan ik het deze maand wat meer loslaten. Ik voel me nog steeds erg goed. Denk ook omdat een studiegenoot even mijn hele nek en rug heft gekraakt. Ik ben van een hele hoop krampen en spanning af. Leve de manuele therapie! Altijd handig om wat (huis)artsen in je vriendenkring te hebben
NOD dag: Stephanie: 10 okt Sanneke: 4 nov Daiquiri: 8 nov Shay: 10 nov Danitjuh: ? Debbie: ? Happybest: 15 nov Linneke: 15 nov Emma: 18 nov Sunshine: 23 nov Dannabelle: 28 nov Nessy: 30 nov Heb Puzzcat er even tussenuit gehaald. Mocht ze terugkomen dat zetten we haar er weer in, maar weet niet of ze nog in dit topic terugkomt, ze is al zo lang niet geweest, dus vraag het me een beetje af. Hebben jullie haar nog gesproken?
Hoi! Puzzcat idd niet meer gehoord. Kom alleen even snel vertellen want heb haast! Alles is goed Beebie is 1,8 cm en dat is goed voor de 8 weken. Uitwendige echo gehad en kon het heel goed zien! Beebje zelfs al zien bewegen! Hartje gaat als een sneltrein. Dus ons geluk kan niet op. Iedereen weet het nu ook trouwens. Ga nu snel verder anders kom ik nog te laat op het werk. Liefs!
Wauw goed zeg! Wist niet dat dat al met een uitwendige echo zou lukken! Super! wat een goed nieuws, ben echt heel blij dat alles oke was! Werkse en pas goed op je zelf!
Heey meiden! @ stephanie, wat een grote baby al... 1,8cm! is toch niet te geloven dat iets van nog geen 2 cm al zo'n levendig wondertje kan wezen! Super mooi! @ Deebie, zou gewoon van 4 november uitgaan....veel meer bloed zal je toch wel niet meer gaan verliezen en je moet toch een datum kiezen dus dan de 4e maar....vind ik altijd lastig van die vage ongi.....maar het is wel duidelijk een ongesteldheid verder...niet dat je mogelijk toch zwanger zou zijn? @ Sanneke, balen, maar gewoon weer afwachten....zie aan je banner dat je cyclus ook nog wel iets varieert, dus misschien iets langere cyclus, of toch nog te vroeg om zwanger te kunnen testen.. Ik ga pas een week na NOD testen....tenzij ik erg duidelijke verschijnselen zou krijgen...tja of gewoon ongesteld wordt....ook een duidelijk verschijnsel... @Emma, zie Puzzcat alleen maar op het NOD forum... Groetjes! Dai