NOD DAG: Sanneke: 4 nov Waar blijft het roze streepje of de duivels?Daiquiri: 8 nov Spannend Happybest: 15 nov Linneke: 15 nov Emma: 18 nov Sunshine: 23 nov Dannabelle: 28 nov Nessy: 30 nov Debbie: 2 dec Danitjuh: ? Zwanger: Stephanie 18-06-09 Shay Wie volgt??
Shay, GEFELICITEERD! Ik zou het ook niet kunnen geloven. Gooi er gewoon nog een test tegen aan. Beebiebregje. Ik gebruik ook Zoloft en heb ook van mijn psychiater gehoord dat dit geen kwaad kan voor de vrucht.Hoeveel je ook slik, dat maakt niet uit.
Hey Shay, destijds had ik met Mick ook voor mijn NOD getest en mijn test zag er precies zo uit als die van jou, dus tweede streepje een stuk lichter, maar superzwanger dus! Ik vind je test eigenlijk heel duidelijk! Kan me wel voorstellen dat het nog enorm onwerkelijk is voor je. Maarre... wanneer krijgen we je nieuwe banner nou te zien? Knuffels, Emma
Oh jullie waren trouwens toch met dat pendelen bezig nou ik geloof er toch echt nog steeds niet in volgens mij is het gewoon gokken... Maar als ik echt zwanger ben dan zou het bij mij dus wel kloppen... Oktober zwanger van een jongen maar ja we zullen het nog wel even zien haha Liefs
Haha, ja zelf ben ik ook een erg nuchtere Friezin. Maar wel grappig dat het dan bij jou in elk geval wel klopt hihi! @Linneke: je vroeg een tijdje terug wie er naar de gyn gingen. Ik ga erheen nadat ik zwanger ben. Heb namelijk een medische indicatie vanwege de moeizame vorige bevalling , mijn psychische problemen en de medicatie. Ook het feit dat ze er de vorige keer flink naast zaten met de schatting van het gewicht en alle gevolgen van dien (...) maakt dat ik beter in de gaten gehouden word en ze me niet nog een keer tot 42 weken laten doorlopen, met een baby van 10 pond. Zelf vind ik dat ook een geruststellend idee. Ik durf ook niet meer thuis te bevallen overigens.
Shay, wat doe je nou??? stiekem voor mij testen!!! Maar ik kan er niks anders van maken dan een tweede streep hoor!!! En jij maar niks voelen, duh! Van harte meid!!! hihi sorry voor mn enthousiasme...! @ Stephanie, mooie datum ben je trouwens uitgerekend...1 dag voor mn dochters verjaardag, mooiere periode kan haast niet.. Kan die kleine lettertjes in de tabel haast niet lezen joh! maar hier is het wel spannend ja! @ Deebie, nieuwe ronde nieuwe kansen....! dus bereid je maar weer voor op een drukke maand! groetjes! Dai
Shay hier vanuit deze kant ook een voorzichtige felicitatie maar ik zie toch echt wel duidelijk een 2e streepje! en dat nog wel zonder me bril Nou meiden gister nog een gesprek gehad met de nefroloog en tja toch best wel slecht nieuws eigenlijk. Hij raad het af om nu zwanger te worden en dat terwijl de gyn had gezegt dat het wel kon. Maar de een is de ander niet zei de nefroloog. Hij heeft alles uitgelegt dat ik dan ook gelijk aan de hemodialyse moet en dat 9 maanden lang Hij zelf zegt dat het risico nu te groot is dat het allemaal goed blijft gaan Ikzelf kan er ook aan overlijden dus dat is helemaal niet de bedoeling. Dus met andere woorden ik zal moeten wachten op een nieuwe nier en tja wie weet hoe lang dat zal gaan duren Mijn man is gelukkig wel heel lief. Zegt zelfs desnoods gaan we adopteren en ik ga mijn bloed laten nakijken of ik jou een nier kan geven Ik kan dus wel zwanger worden alleen raden ze het nu dus af dus misschien over een aantal jaar dat het wel goed blijft gaan met een nieuwe nier dat we dat wel zwanger mogen worden Heel fijn weekend iedereen !
Oh Danitjuh, wat vreselijk verdrietig om te horen Wat een ontzettend lieve man heb je, fijn dat hij je in elk geval goed kan steunen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo vreselijk voor je Een hele dikke knuffel en ik denk hier aan je.......
Tjee Danitjuh....heftig, weet niet wat ik moet zeggen hoor....snap de reden wel...en als je er zelf ook aan kan overlijden, dan is het duidelijk wat de risico's zijn, maar poeh he....En wat een kerel heb je zeg! Toppertje! goed dat jullie er samen over kunnen praten, daz het belangrijkste nu!
Danitjuh, ik leef ook met je mee. Ik vind het allemaal zo erg voor. Dat is nog al wat trouwens dat je man een nier af wil staan. Petje af hoor!
thanks voor jullie reacties! doet me erg goed! tja ik kan niets anders zeggen dan : onze tijd komt nog wel....alleen nu niet maar dus iets later! @ lineke, ja ik vindt het ook toppie als mijn man een nier kan afstaan...de nier die nu in mij zit is van mijn broertje.. weltrusten !
Ik breek even in meiden, wat goed dat hierover gepraat wordt, want sommige mensen kunnen zo veroordelend zijn... Ik ben zelf gelukkig al zo'n 4 jaar van de medicijnen af, maar slikte een hele poos sterke pijnstillers en spierverslappers. Ik was al gestopt met die prit voor mijn man en ik trouwden, maar het ging gewoon weer goed zonder. Anders had het ons niet tegengehouden met de pil te stoppen en 'te zien wat ervan komt'. Tuurlijk kun je je arts vragen om medicijnen die wat vriendelijker zijn voor je ongeboren baby, maar zwanger zijn mét medicijnen garandeert geen gehandicapte, zwakke of zieke baby, het vergroot de kansen. Maar daarom hoef je toch niet van je kinderwens af te stappen. Ik weet wel dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn, maar meiden die daarvoor durven gaan: hopelijk mogen jullie snel zwanger worden en een gezond beebje krijgen... En als het niet gezond is, is het ook waardig om te leven, vind ik...
jeetje Danitjuh, wat is dat balen zeg! Wat ben ik blij dat ik niet in jou schoenen sta. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen. Mijn vader heeft eerst een nier van zijn broer en later ook nog een van zijn zus gekregen. De tijd die hij daarmee heeft gekregen (o.a. het niet meer drie keer per week zh voor dialyse, maar ook het volop kunnen sporten etc) heeft hij zo intens van genoten, en ik als zijn dochter ook! En dat was dus al 20 a 30 jaar geleden. De techniek gaat steeds verder. Via via laatst ook nog goed nieuws van een nierpatiente die uiteindelijk toch wel voor een zwangerschap mocht gaan en daar een prachtige gezonde baby aan over heeft gehouden. Hopelijk krijg jij toch ook nog weer een keer groen licht! Het blijft denk ik voor iedereen op dit forum schipperen en keuzes maken tussen onze grote kinderwens en onze eigen gezondheid. Dus bij deze voor iedereen ((((((((((((((knuffel)))))))))))))) om ons allemaal sterk te maken in het maken van de juiste keuzes! (juiste keuze nu: lekker gaan slapen, het is echt bedtijd...)
Danitjuh...dikke knuffel meid.Het is niet niks maar hou hoop en misschien mag je toch sneller zwanger raken dan je denkt. [-o< Niet opgeven hoor.Heel veel sterkte!
Hallo meiden, Danitjuh, wat een slecht nieuws! En wat heb jij een lieve man die je zo steunt. Dat zul je hard nodig hebben nu. Eerst groen licht en nu gaat ie net zo plotseling weer op rood. Kan niks anders doen dan je heel veel sterkte wensen! Daiquiri, hoe is het bij jou? Shay, alweer getest? Wordt tijd voor een andere banner FreeWilly, wat een lief inbreekberichtje Hoe is het met de rest? Hier alles oke. Beetje lui