Hey meiden Ik was een paar daagjes afwezig. Ben er weer. Ik heb geen bloedtest gehad, dat deden ze niet, maar de assistent heeft ook een test gedaan. In de bij sluiter van de test stond precies 5 minuten en daarna niet, als ie dan negatief was dan kon het na 5 minuten toch positief zijn. maar ja ik snap er niks meer van. Maar ik ben nog steeds niet ongi morgen maar testen. hopelijk isie positief. groetjes
@ Danitjuh, wat vervelend dat de neuroloog een zwangerschap op dit moment afraadt Mijn behandelend artsen hebben mij ook een tijd lang afgeraden om zwanger te worden. Op een gegeven moment gingen ze elkaar tegenspreken en mocht het van de ene arts wel, en van de andere niet. Heel verwarrend! Gelukkig 'mogen' wij nu weer wel. Ik zie dat je 32 bent, ik ben 27 dus het is misschien wel een ander verhaal. Als ik nog 5 jaar had moeten wachten, tja, vooruit dan maar, maar als jij nog 5 jaar moet wachten dan wordt het misschien toch moeilijker vanwege je leeftijd. Wel super dat je man zo lief reageert! Sterkte.
@Danitjuh, heel veel sterkte meid. Ik weet hoe het voelt. Het is fijn dat je man zo achter je staat en dat je zoveel steun aan elkaar hebt. Ik wil je ook heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd. Ik denk aan je..... @Anne, ook voor jou spannend. Laat je het morgen wel weten. @Shay, ook voor jou onwijs spannend, al was het echt wel een duidelijke streep hoor Fijne zondag voor de rest!
Was die test dan positief of negatief na 5 minuten? Hou je ons op de hoogte? Die test van Shay was al super positief. Zal morgen helemaal van de test afknallen Net weer thuis, nu even ertegenaan (met de was en zo he )
Hey Ja tuurlijk laat ik het weten morgen. Hij was na 5 minuten positief maar het moest precies op de 5 minuten zijn. nou we zien moergen wel hoop ik
Heey meiden! Ik zoef door naar december! dus kzal weer ergens het lijstje opsnorren en mijzelf op 7 december zetten! @Anne ik ben benieuwd hoor! @ Shay, morgen istie superduidelijk die test, kan niet anders!
Jullie horen of zien het morgen wel... kan ik vast niet slapen hahah @ dai balen zeg weer een nieuwe ronde... Op naar 7 dec dan maar... Liefs
NOD DAG: Sanneke: 4 nov............. Happybest: 15 nov Linneke: 15 nov Emma: 18 nov Sunshine: 23 nov Dannabelle: 28 nov Nessy: 30 nov Debbie: 2 dec Daiquiri: 7 dec Danitjuh: ? Zwanger: Stephanie 18-06-09 Shay Wie volgt??
Dai balen zeg! 7 december is 1 dag voor de verjaardag van mijn dochter, dus een perfecte datum om dan een klein feestje voor jou te vieren. Moed houden hoor! @ Shay.........laat ons niet langer in SPANNING!
Ik zal de spanning voor jullie eraf halen... Er stond toch echt weer een tweede streepje dit keer was het iets donker dus denk idd dat ik er maar aan moet geloven... Maar was een beetje gaan twijfelen... Gisteravond geklust (voor de lol dan) en daarna ging ik naar de wc om de zwemmers even weg te brengen en toen was het in plaats van wit roze dus ik janken ik dacht zie je wel ik ben ongi geworden... Maar ging vanmorgen naar de wc niks te zien... Dus misschien dat het dan door het klussen kwam... Maar ja de test er staat een tweede streepje net iets donkerder dan de vorige... Dan kan het toch niet zo zijn dat ik een vm heb gehad omdat er toch roze uitkwam gister... Ik ga morgen naar de ha Liefs
shay toch gefeliciteerd meid! ik had ook last van bij mjin zwangerschap. alles is meer doorbloedt dan als je niet zwanger bent. de kans dat er dan een adertje springt is heel normaal hoor! knuf
Hai Shay, je bent nu superonzeker en dat is heel begrijpelijk meid. Maar wat Debbie zegt wilde ik je ook gaan vertellen. Je baarmoedermond is supergoed doorbloed en het gebeurt vaak dat je dan ietsjes bloed kan verliezen. Goed dat je naar de huisarts gaat. Die kan wellicht ook wat van je onzekerheid wegnemen. Niet teveel nare dingen in je hoofd halen, vertrouw op je eigen lichaam! (oke oke, ik heb makkelijk praten vanachter m'n pc, sorry, maar ik probeer je ietsjes op te vrolijken!) Dikke knuffel van mij!
Kwam even goed nieuws bekijken... Shay Gefeliciteerd! Mooie banner heb je trouwens! We gaan lekker met z'n allen op regenboogbanner Iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel, veel te snel voorbij alleen. Net gewerkt, zo boodschapjes doen en wat in huis aan de gang. Morgen alweer vrij! Wat een weertje trouwens he
Tipje: Doe een digitale. Als er zwanger staat, of een dik kruis dan geloof je het misschien iets meer, had ik ook.
Goeie tip Stephanie! Deed ik destijds ook en dan kun je er echt niet meer omheen. Ook mijn man (ICT) geloofde het toen pas haha!