Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ik zit ook al steeds te kijken of er al iemand is komen buurten, maar 't is inderdaad erg stil vandaag :( Komt vast straks wel. Ik ga nu weer even studeren, daarna mijn kleine boef ophalen en dan koken. Hmm, denk dat het weer een kliekje wordt haha! Morgen worteltjes.

Fijne middag nog iedereen!

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    NOD DAG:

Sanneke: 4 nov.............
    Happybest: 15 nov
    Linneke: 15 nov
    Emma: 18 nov
    Sunshine: 23 nov
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Danitjuh: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Wie volgt??

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    sorry heb net mijn huisje lekker gepoetst en kom ff kijken.
    hier alles goed. de duivels zijn weg dus het echte werk kan weer beginnen ;) verder niks spannends van deze kant.
    fijne dag verder!

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Weer een nieuwe maand :D
    Kun je straks weer gericht gaan klussen!

Hier ook wat gepoetst, nu verdiende pauze en hierna bankhangen met de viva en viva mama.
    Of toch eerst nog wat strijken...

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lekker gegeten allemaal?
    Wij gezond met aardappels, boontjes met spekjes en een rundervink.. jammie!
    (moet maar vaker aan de gezonde hap voor de beebie he)

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ik moet nog eten ;)

Mick heeft wel al gegeten en ligt nu na badje+driftbui:evil: lekker op bed! Hehe!

Nu kliekje uit de vriezer, want hubbie is over klein uurtje thuis.

Daarna lekker op bed tv kijken!

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi!
    Ik heb het erg druk tegenwoordig (nieuwe baan.. en moet studie ook nog afronden!) maar kom hier nog regelmatig kijken hoor, al schrijf ik niet altijd iets. Is Shay zwanger? Wat super! Gefeliciteerd Shay!
    Wij hebben ook lekker gegeten. Ik heb zowaar de energie gevonden om redelijk gezond te koken; boerenkoolstamppot met rookworst. Moet nu nog aan de studie, zucht :( Nouja, de laatste loodjes..

8. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hallo dames

Ik heb vanmorgen getest en duidelijk positief. Yess.
    Ga morgenvroeg naar de HA en hopen dat ie het bevestigd. Wel een twijfel achtig gevoel hoor.
    Ene kant denk ik ja het is zo maar ben toch bang dat de ha dan zegt dat het niet zo is.

nu maar duimen voor morgen.

@ shay
    gefeliciteerd,

Annemarie

9. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    Nou zeg dat gaat hard: Shay van harte hoor! En Annemarie ook van harte!

Ik probeerde vandaag ook een afspraak te maken bij de huisarts: tussen 8 en 9 alleen maar in gesprek tuut tuut tuut, en toen moest ik echt naar mijn werk! Echt irri!
    Morgen heb ik tussen 8 en 9.30 ook al een afspraak op mijn werk (en dat is de enige tijd dat mijn huisarts bereikbaar is..., dus het zal toch echt tot woensdag moeten wachten voordat ik meer duidelijkheid krijg over mijn 8 dagen overtijd en toch twee keer een negatieve test (durf nu niet zo goed meer te testen, test bij de HA wel...)

groetjes

10. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Anne: Gefeliciteerd! Wauw wat gaat het opeens hard zeg.

Succes Linneke, ik hoop echt dat er gauw duidelijkheid komt.

11. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Danabelle: Zet 'm op meid! Hopelijk komen er voor jou straks iets rustiger tijden....

@Annemarie: Poeh, wat spannend zeg! Als 'ie zo duidelijk positief is, moet het bij de huisarts ook wel zo zijn toch?

@Sanneke: wat vreselijk irritant! Ik vind dat een huisarts ten alle tijden bereikbaar moet zijn! Die van mij is ook zo slecht bereikbaar. Bij ons in de dierenkliniek zijn we echt nooit onbereikbaar! Je komt er altijd door omdat we zoveel lijnen hebben. Zo zie je maar weer dat het bij dieren gewoon zelfs vaak beter geregeld is :rolleyes: !
    Jeetje en dan nog tot woensdag wachten. Wel apart hoor, dat je al zo lang overtijd bent. Zou wel een mooie stunt zijn als het bij jou ook raak is! Voel je je verder goed?

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dames! Annemarie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Het gaat inderdaad opeens hard hier.. Sanneke, wat jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt! En slecht dat de huisarts niet bereikbaar is. De onze is wel 'voor noodgevallen' bereikbaar als je één toetst buiten de beltijden. En de assistente is ook, gelukkig, vaker bereikbaar dan jouw huisarts. Heel irritant dat je nu tot woensdag moet wachten met alleen het bellen al!
    Ik heb ook poging gedaan tot huisje poetsen vandaag, heb de vloer maar weer eens gedweild.

13. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Shay, nu is het echt he! Geweldig joh, moet alleen nog even een beetje bij je landen volgens mij.... :)

Ik hou de moed er wel in hoor....jammer dat het niet raak is, maar dat ben ik na 1 maandverband alweer vergeten hoor, dan ben ik weer druk doende met nieuwe bannertjes maken enzo....is ook weer leuk en dan kijken op welke datum je uit zou komen als je zwanger zou raken....klinkt vreemd, maar op een bepaalde manier heb ik daar best lol in!

Groetjes!
    Dai

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi Dai, zo doe ik het ook steeds ;)

Nog even en we hebben 50 (vijftig!) pagina's!

Gefeliciteerd dames!

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    :whistle: Shay doet haar vreugdedansje

Er zijn idd geen :evil: te zien... Was er zo bang voor vandaag op me werk... Maar ik ga morgenmiddag als het goed is naar de HA en als die het tegen me zegt geloof ik het misschien... Waarschijnlijk geloof ik het pas als het geboren wordt...
    Maar ik ben de hele dag al vrolijk liep te zingen op me werk heel vreemd voor mij... Maar ja vele van jullie kennen dat gevoel vast wel... En de rest zal dat gevoel nog wel wel krijgen..
    Ik had het al zo gehoopt na die eerste test en toen gister dat ik wat roze zag ik heb zo gebrult vond het zoooo erg en me vriend was zo lief en vanochtend ook met die test die streep ik nog duidelijker hoor je bent hartstikke zwanger met een big smile op ze gezicht :D die gelooft het al helemaal niet haha...

Ik blijf voor jullie duimen want jullie geduim heeft bij mij ook geholpen... Thnx meiden voor alles...
    Jullie horen er wel weer van..

Liefs

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    shay van harte meid. Ik ben echt superblij voor je! Voelde je het aankomen dat het een positieve test zou worden?

Annemarie jij ook van harte!

Wat teuten jullie veel haha, ik kon het haast niet meer bijlezen! Ik ben blij te horen dat het met de meesten van ons goed gaat. Houden zo en ik hoop dat er veel shay en annemarie volgen!

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    dank je wel...
    Nee hoor voelde het totaal niet aankomen...
    Zat hier maar te klagen over dat ik niks voelde en iedereen altijd maar klachte heeft als ze zwanger zijn... Maar dat hoeft dus niet..

18. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Wat spannend zeg! Ik ben erg blij voor je. :whistle:
    Heeft het nu uiteindelijk lang geduurd voordat het raak was?

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Goeiemorgen!

@Shay: Echt spannend hoor vanmiddag! Hoe laat moet je?

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    NOD DAG:

Sanneke: 4 nov.............
    Happybest: 15 nov
    Linneke: 15 nov
    Emma: 18 nov
    Sunshine: 23 nov
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Danitjuh: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Anne13528 (ik heb je vast toegevoegd hoor...)
    Wie volgt??

Annemarie, ben je al bij de HA geweest?

Deel Deze Pagina