Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey Stephanie

Ja weet niet of ik het helemaal goed gedaan heb. Ik had mijn einddatum ingevuld en nu was ik al 5 weken volgens mij moeten het er maar 3 zijn maar zo gaat het wel lekker snel.
    welke regenboogbanner?

groetjes

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Die Shay en ik hebben :D
    Klikken op de banner en dan kun je er zelf eentje maken. Je moet de eerste dag van de laatste menstruatie invullen he.

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    of bevaldatum. Wanneer is jou dag?

4. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Bij ons vieren we geen Sint Maarten. Vind ik wel jammer. Vind het wel jammer. Vind het wel gezellig van die zingende kindjes aan de deur. En ik heb nog wel wat leuke snoep ook voor ze.

Ik vind het wel spannend. zaterdag is mijn NOD dag. Ben benieuwd.

5. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

Annemarie gefeliciteerd! weer een zwangere erbij....

Stephanie, ben je weer helemaal in orde?

Nessie, spannend hoor...Succes donderdag!

Sanneke, ben ook wel benieuwd naar de sulfasalazine vraag, dus let me know.....ik kan er trouwens wel goed tegen maar las op de verpakking dat je als je zwanger bent maar 2 gr per dag mag hebben, maar in 1 zit toch al 500mg, en volgens mij is dat 5 gr, of ben ik gek.....?

Hier is de :evil: :evil: alweer haast voorbij en zit nog maar op dag 3....wel errug vlot, maar dat maakt niet uit...gaan we weer verder!

groetjes,
    Dai

6. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Annemarie NOG GEFELICITEERD!

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Sorry ben wat laat met reageren...
    Vandaag naar de HA geweest ze deed geen test ik vroeg ernaar maar ze zei dat het niet hoefde omdat die testen die hun gebruiken eigenlijk hetzelfde zijn. Gebruiken ze eigenlijk alleen als ze twijfelen en omdat ik duidelijke testen had zegt ze ja het is echt zo...
    Binnenkort afspraak met de verloskundige maken... En over 2 weken moet ik naar me arts dus komt allemaal goed...
    Besef het me nu wel wat meer...

Liefs

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Slaap lekker meiden :D

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Nessy wat spannend zeg! Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat!

Annemarie wat fijn dat het nu bevestigd is, nogmaals van harte!

Stephanie fijn dat het weer goed is. Wat eng allemaal zeg! Gebeurd dat vaak? Vindt je het niet eng dat het gebeurd als je alleen bent?

Sanneke wat balen zeg! Bah! Hopelijk is het gauw voorbij en kan je weer verder met de volgende ronde!

Emma hoe is het met jou?

Linneke voel jij al wat? En waarom vieren ze bij jullie geen sint maarten als ik vragen mag?

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Sanneke: Bah! Word je zo lang in spanning gehouden en dan krijg je dit......Kop op hoor meid, positief blijven!

@Happybest: Dankje, met mij gaat het wel aardig, alhoewel... Zit momenteel niet zo heel goed in mijn vel, door een voorval. Ik begon me juist weer sterker te voelen, maar door een soort van conflict heb ik een flinke knauw in mijn zelfvertrouwen gekregen gister. Zit ook weer veel spanning in mijn lijf. Moet ook nog vandaag examen doen en moet nog heel egr veel leren. Maar kan mijn koppie d'r niet echt bijhouden zo.
    UWV belt straks ook nog en ik moet om 13.45 naar de psychotherapeut en ik zie er erg tegenop......

Gisteren ook vrienden van ons op bezoek gehad en zij blijkt zwanger te zijn nu. Wel super natuurlijk, want wij hadden niet gedacht dat zij kinderen wilden! Maar zelf wil ik nu ook weleens een positieve test :x

Pff, sorry. Kunnen jullie me een klein beetje opvrolijken? :(

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @ Sanneke, wat balen zeg!

@ Emma kom op meid! Mss ben je wel zwanger. Succes vanmiddag meid, ik denk aan je. En je opvrolijken,, ik ben er slecht in grappen vertellen. Gisteren naar een concert van Amy Macdonald geweest en ik lag op mijn platte bekkie :-D....grappig? niet MIJ uitlachen he? whahahahahaha
    Succes vandaag meid!

@ Nessy...wat super spannend zeg. Het is jullie zo gegund!

12. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    :D Sorry...........

13. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    nou je bent niet de enige die lacht hoor....oh wat ging ik af! ik heb ben echt een klungel :-D eerste klas

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    NOD DAG:

Happybest: 15 nov
    Linneke: 15 nov
    Emma: 18 nov
    Sunshine: 23 nov
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Sanneke: 17 dec
    Danitjuh: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Annemarie
    Wie volgt??

15. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    nou HA nog niet bereikt hoor, wil maar niet wakker worden vanmorgen, en de :evil: :evil: :evil: zijn nu echt flink aan het feesten in mijn buik. Au Au Au! IK WIL DIT NIET MEER, IK WIL ER VOOR 9 MAANDEN VANAF ZIJN! Het lijkt wel of het nog erger is dan normaal. Ik zit mezelf ook veel te veel op te naaien zo

Sorry Emma, ik kan je niet opvrolijke vandaag, zie hierboven.

@Daiquiri: heb jij met die sulfasalazide ook een verandering in je cyclus? 500 mg is 500 mili gram, dus 1/1000 ste gram. Oftewel 500 mg = 0.5 gr, dus 4 pilletjes per dag is dat maximum van 2 gr.

moet vandaag wel even een afspraak maken voor foto's maken, en het liefst deze week nog, want zolang ik ongesteld ben, weet ik zeker dat ik niet zwanger ben, en kan ik dus veilig in de rontgen apparaat...

16. Mijleentjuh

11 jun 2008
    31
    0
    0
    administratief medewerkster
    ergens in overijssel
    Hey,

@ Deebie: Ik ben nu 8 maanden aan het proberen om voor het eerst zwanger te worden.. En nu 9 dagen over tijd..Durf helemaal niet meer te testen..heb precies een week geleden ook gedaan..Negatief..
    Is elke keer weer zo'n teleurstelling om weer een negatieve test te hebben, dus ik wacht nog even.

@ Stephanie: Ik zei idd slikTE..maar slik het nog steeds hoor!
    Beetje raar geformuleerd idd. wil er alles aan doen om een gezond kindje te krijgen hoor!

Heb trouwens sinds gistermiddag een klein beetje -een soort van bruinige- afscheiding (sorry voor dit gedetailleerde verhaal..)
    Schrok er van..denk de hele tijd: zal ik testen, niet, wel, niet enz..

Hoor wel eens van innestelingsbloed..ik weet het niet want als ik dat dan bereken, dan ben ik rond de vruchtbare dagen helemaal niet sexueel actief geweest..(is dan toch +/- 6 dagen ervoor?)
    Vind de test best wel duur om eens in de zoveel dagen maar eens te doen. Gebruik ze liever als ik ook echt weet dat het inderdaad positief zou kunnen zijn.

Nou wat een verhaal weer he?
    Iemand goede ideeen?
    :rolleyes:

17. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    IK ga pas testen als ik 2 dagen overtijd ben. Ik heb niet eens testen in huis.

Gisteren had ik ook weer wat. Ik moet elke maand naar de apotheek om medicijnen te halen. Nou was weer de helft er niet van de medicijnen. Elke maand is het wat met die medicijnen. 9 van de 10 keer zijn ze er gewoon niet. Ik heb al een ziekte waardoor ik helemaal niet tegen stress kan en hier wordt ik juist gestresst van. Ik kwam gisteren helemaal in tranen thuis en smeet de medicijnen zo door de kamer.

Dus Emma bij mij ging het gisteren ook niet zo lekker. Ik hoop dat jij je nu weer wat beter voelt. Ik gelukkig weer wel

Ook heb ik gisteren op een advertentie gereageerd voor vrijwilligerswerk. Ik wil toch weer meer gaan werken. Ik verveel me thuis een beetje erg. Het was een advertentie van receptioniste in een wijkcentrum hier een paar straten verderop.

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Wat balen meid, ik hoop dat je je gauw wat beter voelt :(

Hier gaat het nu echt kl.te Sorry voor het woord. Ik zit hier nu te janken achter de computer. UWV belde namelijk net en zei dat ik keuzes heb gemaakt op basis van de verkeerde redenen. Kortom: ik had geen ontslag moeten nemen en mijn ziktegeld zou nog doorlopen t/m juni volgend jaar.... Ik ben dus helemaal verkeerd geinformeerd, omdat ik van een medewerker te horen had gekregen dat het in december stopte. Dus ik had zoiets van: dan neem ik ook meteen ontslag. Hij zei dat ik recht HAD op nog een half jaar ziektewetuitkering en dat ik dat nu volledig misloop.
    Ben nu echt weer volledig mijn zelfvertrouwen kwijt. Straks nog naar de psychotherapeut. Zie hier erg tegenop.
    Getver getver.......... :cry: :cry: :cry:

Wat een kl.te dag

sorrysorrysorry

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ik maak me om de financien hier namelijk ook soms best wel zorgen en nu dus helemaal.

20. Mijleentjuh

11 jun 2008
    31
    0
    0
    administratief medewerkster
    ergens in overijssel
    Emma 2,

Niet huilen hoor..
    Laat het allemaal even bezinken en praat er strax even over met de psychoterapeut..
    Het is idd wel érg kl.te als ik dat zo hoor..

Ik had gisteren zo'n dag..van alles bij elkaar en dan wordt t eventjes te veel af en toe.

Rustig afwachten, en laat je niet gek maken!

Deel Deze Pagina