Ja Stephanie dat ? sloeg op het berichtje voor jou ik snapte het even niet. Ach ja geen borstvoeding geven vind ik zo erg niet dan kunnen de mannen er ook een beetje bij betrokken raken toch hahaha Vindt die van mij alleen maar leuk volgens mij
Testen jullie trouwens ook wel eens voor je NOD? Ik wel aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap al 4 dagen voor mijn NOD positief testte. Ben daar een beetje door verpest. Ik test nu elke maand (soms ruim ) 4 dagen voor mijn NOD, maar altijd negatief dus. Heb al heel wat sensitestjes gebruikt.......... erg slecht voor je portemonnee. Heb nu nog 1 test liggen en ik mag van mezelf pas nieuwe halen als ik mijn volgende NOD heb (mocht dat nog komen )
Ik heb ze juist niet in huis zodat ik niet eerder kan testen. Zou het liefst nu al testen maar dat heeft geen zin haha. Dat afwachten vind ik echt moeilijk. Maar haal die testen pas als mijn nod dag is misschien een dagje ervoor
Oh! Snapte 'm al niet helemaal. Gaat lekker hier hahaha Zal wel beetje onduidelijk zijn geweest... komt vaker voor. Emma, ik heb eerste keer (vorige maand dus) 1 dag voor NOD getest. Wist niet precies wanneer die zou zijn en was op de dag dat m'n ouders 25 jaar getrouwd waren op vakantie. Was wel benieuwd toen! Nu hoop ik maar dat ik 't kan volhouden. Die dagen duren zoooooooooo lang. Kan me wel voorstellen dat je door die eerste keer nu steeds eerder wil testen hoor. Maar idd, kost handen vol geld! Debbie, waar ben je? We zijn benieuwd naar je NOD, dan kun je op de lijst.
Oh ja tuurlijk! Sorrie, was ik even vergeten. Ik ga trouwens zo m'n bedje opzoeken, morgen weer vroege dienst. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen dames! Hè puzzcat, ik zie dat wij dezelfde nod datum hebben, wat grappig. Maar ik zie ook dat je al in ronde 24 zit, wat lang zeg. Wat vervelend. Loop je al bij de gyn, of willen jullie het zelf blijven proberen (als ik zo brutaal mag wezen). X
Goeiemorgen! Ja leuk dat het lijstje steeds langer wordt! Wat een spannende maand. he Debbie, wat ik me eigenlijk afvroeg, ik heb wel eens over een spiraaltje nagedacht (omdat je niet aan de pil mag als je bv geeft), maar durfde dat destijds niet. We hebben toen voor zover we al sex hadden enkel condoom gebruikt. Voelde toch niet erg veilig, enkel condoom. Aangezien ik het liefst weer iets van een jaar bv wil geven denk ik aan een spiraaltje. Wat zijn jouw ervaringen hierbij? Werd je heftiger ongesteld? Hoe zat het met de buikpijn? Groetjes Emma Ps: Testen voor je NOD kost inderdaad handenvol geld.... En elke keer is het ook een erge teleurstelling als ie negatief is. Maar het gekke is; ik voel elke maand echt zoveel aan mijn lijf dat kan wijzen op zwangerschap, dat ik me niet in kon houden. Heel apart, maar goed, heel veel meiden hebben dat, dat je lijf je zo voor de gek houdt.
Nou sorry hoor maar dat wachten is echt te moeilijk Wil gewoon testen zodat ik weet of we weer een nieuwe ronde ingaan of niet. Enne debbie kunnen we samen wachten want ik moet nog 10 hele dagen wachten en jij 11 totdat je kan gaan klussen.
Het rare is dat ik helemaal niks voel... Heb alleen s'avonds steeds buikpijn en eet minder heb niet meer zoveel honger (kan nooit kwaad) maar dat hoort gewoon bij de ontpillingsverschijnselen dus ja ik denk gewoon dat ik naar de nieuwe ronde mag over 10 dagen... Hoop niet dat dat ontpillen lang duurt maar denk het ook niet want heb het nog geen jaar geslikt. Dus ja zullen zien.
Hoi dames! Ik heb nog geen kwaaltjes hoor, ik denk niet dat ik zwanger ben eigenlijk. Maargoed, je weet t niet
Ik loop al een jaar bij de gyn,heb ook allerlei onderzoekjes gehad maar er kwam niks uit Dus alles blijkt goed te zijn... Dus gewoon door blijven proberen
Poeh, heb ik echt respect voor hoor! Hoe houd je de moed erin? Ik zou pas over 2 dagen mijn ei hebben, maar heb vandaag toch echt steken links in mijn buik. Hmmmm.... Heb wel het gevoel dat het deze maand ook niets wordt. Ook wel een beetje omdat ik nog niet zo lang op de juiste dosering van de Zoloft zit. Voel me eigenlijk sinds ruim een week echt goed. Maar ja, we zien wel! Groetjes, Emma Ps: jullie nog wat leuks gedaan vandaag?
Hey Nou idd knap dat je dat nog volhoudt.. en je weet wat ze zeggen waar een wil is is een weg... Dus ik hoop het voor je. Ik heb niks leuks gedaan moest werken maar voel me vandaag niet goed.. Ben missselijk en aan de ene kant wil ik wel wat eten maar als ik eten zie ga ik bijna over me nek dus vrees dat ik ziek ga worden... bah Grt
Nou meiden mag ik me ook toevoegen tot jullie clubje Ik heb een nier sinds okt05 van mijn broertje gekregen. Dus ik slik ook een berg medicijnen. Ik heb afgelopen woensdag te horen gekregen dat die nier langzaam aan het aftakelen is. Ik heb nog ongeveer 2 jaar voordat ik weer terug moet aan de dialyse. Ik gebruik 1 medicijn wat omgezet moet worden cellcept wordt nu imuran. De rest van de medicijnen kan ik tijdens een zwangerschap gewoon blijven gebruiken. Alleen mag ik dan geen borstvoeding geven. Wij zijn nog niet begonnen want ik slik nog de pil. In november gaan ze beginnen met het over zetten van de cellcept dus een spannende tijd. Is het dan "stabiel" dan mogen we voor het echie Dus tot die tijd oefenen 8) Groetjes danielle
Hey dani Welkom... Nou zeg niet echt positief dan over je nier... Maar ik slik ook imuran en ben ook nog maar 3 weken van de pil af... Dus we zullen zien... Liefs
Hoi, Wat een verhaal zeg! Bijzonder dat je broertje zijn nier heeft afgestaan aan jou. En wat zal het een teleurstelling zijn geweest toen je erachter kwam dat je lichaam 'm niet wil accepteren. (als dat het is) Vandaag een jaar geleden zie ik! haha, oefenen is toch ook niet erg? Heb je ook nog even om aan het idee te wennen. Is dit jullie eerste? Wens jullie iig veel succes en welkom bij ons clubje! Hoe is het met de rest? Shay niet lekker in het velletje? Ik ben hier ontzettend trillerig en warm. Ook verhoging net. Dikke baal, want vanavond late dienst. Hoe is het nu met je? Puzzcat, lijkt me moeilijk dat je een jaar bezig bent, alles lijkt goed te zijn en toch lukt het niet. Blijven oefenen! Jullie geluk komt vanzelf. Rest even vergeten! iig knuffel en een fijne zondag voor iedereen!