Ik ken idd ook het gevoel, heb ook al errug lang geen werk, en het loon van mijn vriend vliegt hier de deur uit, terwijl we nooit onnodige dingen uitgeven, zoals uitgaan, dure kleding ofzo.. Denk dan wel eens: hoe moet dat toch als we strax een kindje hebben.. Maar aan de andere kant: we willen het al zo lang..hoe lang moeten we blijven wachten..wachten tot ik weer werk heb heeft schijnbaar geen zin (dan moet je wachten tot je een ons weegt nl.) Verder ben ik bijna 29, en mn aanstaande bijna 33, en wil graag meerde kids, dus mag wel een keer beginnen nu! Maar het blijft erg vervelend om het financiele gedeelte niet voor elkaar te hebben al voor dat je een kind hebt.. Snap het helemaal hoor! Kop op..
Dankje Mijleentjuh, Je reactie doet me goed. Ik zal er straks ook maar even over praten bij de psychotherapeut. En verder maar even proberen de zinnen te verzetten voor zover dat gaat. Gister zei ik nog tegen iemand: uiteindelijk komt alles altijd weer goed. Dus daar vertrouw ik nu ook maar op. Ik zei ook tegen de UWV-arts dat ik liever snel beter wilde worden dan een half jaar ziektegeld. En dat is natuurlijk ook zo. Mijn man zei ook al 'het is het geld dubbel en dwars waard dat je weer beter word'...................... Zo lief...... hij werkt zo hard en heeft het momenteel niet makkelijk op zijn werk door een conflict.
Ik heb nu telkens een cyclus van exact 28dg...heel idioot....kan een keer 27 of 29 zijn, maar kan er bijna de klok op gelijk zetten...dit heb ik echt nooit gehad....dus daz wel maf... wel fijn om te horen dat die dosering van de sulfa wel goed is.... is soms ook zo onduidelijk allemaal.... @ Emma, succes straks bij de psychotherapeut, hopelijk kan je goed je verhaal kwijt...kan me goed voorstellen dat je even je tranen moest laten gaan....als mensen eens wisten hoe vaak ik hier achter mn pc-tje al heb zitten janken......maar lucht altijd weer op moet ik zeggen! @ Linneke.....irritant als de medicijnen er niet zijn....je zou toch zeggen dat als je elke maand komt, dat ze dan die boel wel op voorraad hebben....kan je niet een paar dagen voordat je het op wilt halen bij de apotheek, ze bellen, zodat het klaar ligt? ik verzin maar wat hoor.... Receptioniste is altijd wel leuk en zeker makkelijk als het zo dichtbij is! @ Mijleentje...heb ook maar 1 test in huis en die wil ik eigenlijk alleen maar gebruiken als ik het idee heb dat het wel eens echt raak zou zijn....dus die ligt mooi opgeborgen tot het grote moment daar is! Innestelingsbloed is volgens mij mogelijk tussen de 6 en 10 dg na je eisprong. Hier gaat alles verder zijn gangetje, was vandaag niet helemaal fit, kwam al met knallende koppijn het bed uit, was blij dat ik vandaag niet hoefde te werken. Groetjes! Dai
Hoi lieve meiden. Slecht weer op komst? Arme jullie! Kan wel zeggen over 't geld... ook wij komen iedere keer maar net rond, zonder bijzondere uitgaven. Ach, vroeger hadden ze ook niet zoveel geld en hebben onze ouders ons ook groot gekregen moet je maar denken. Emma, hoe is 't nou? Hoe is het gegaan bij de peut? *dikke knuffel!* Als jullie testen te duur vinden moet je eens dipsticks kopen. Ik had ze van babyboom. Zijn helemaal niet duur en betrouwbaar. Mijleentje, ik zou gewoon nog een testje doen hoor. Ovutestje zou ook kunnen... Hier alles weer goed hoor! Lief dat jullie zo bezorgd zijn. Was eenmalig gelukkig! Net lange dag gewerkt, maar wilde eventjes kijken hoe het hier was. Hoezo verslaafd?
Gelukkig ben je weer uitgehuild! Hihi Mijn vriend heeft ook een zware baan, waarin hij zich niet helemaal happy voelt. Voel me vaak schuldig dat hij zo hard (over)werkt, en dat ik nooit iets terug kan doen. Het is een hele lieverd..werkt zich echt uit de naad maar mag alles zelf betalen..Zucht.. Denk soms: die schat verdient eigenlijk een betere vriendin..(maar hij heet me wel ten huwelijk gevraagd, dus das wel weer leuk!) Groetjes
Hey meiden Ach ja alles komt wel goed zeggen ze altijd en daar moet je dan maar op vertrouwen... En net als wat stephanie zegt met die geld zorgen, vroeger konden ze het ook... Ook wij hebben geen geld in overvloed en me vriend werkt ook veel... Maar ja we redden het elke maand wel weer maar er liggen nu weer van die leuke rekeningen van de belasting die weer betaald moeten worden... Daar kan ik wel eens om janken van hoe moet dat dan... Heb het vandaag aan me mams verteld en ze vond het heeeel leuk... Maar ze kon het nog niet geloven net als ik zelf... Liefs
vroeger konden ze het ook. ik denk ook dat sommige mensen teveel van zichzelf eisen. 2 auto's, groot huis en dure kleding. ik mag niet klagen met hoe ik leef, maar zoals ik altijd zeg....gezondheid heb je niet voor het uitkiezen en in een kartonnendoos zou ik nog heel gelukkig zijn, ziels gelukkig! de liefde voor je gezin is belangrijker dan geld. al ben ik het er mee eens dat het wel makkelijk is.
He emma wat vervelend meid! Ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag! En dan ook nog examen. Ik zal extra hard voor je duimen. Geld is verdorie inderdaad hier ook altijd een probleem. Omdat ik nu niet kan werken laat staan fatsoenlijk bewegen, is het hier ook geen vetpot. We staan elke maand een beetje rood. Wij doen ook helemaal geen gekke dingen. Ik snap je helemaal. Wat betreft UWV, dat slaat helemaal nergens op. Ze hadden je veel beter in moeten lichten. Je hebt namelijk recht op 2jaar als je gewerkt (bepaalde periode)hebt! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
@All: lieve meiden, jullie zijn schatten. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes allemaal. Ik voel me wel een stukje beter, alleen erg moe van al dat gehuil. Het is niet alleen dit, maar ook een aantal andere dingen die elkaar te snel hebben opgevolgd. Het werd me even teveel en het ging juist zo goed.......... Mijn examen kan ik gelukkig opschuiven, dus ik probeer hem morgenavond te doen. Dan ben ik er ook maar van af (hoop ik dan). Ik ga gauw wat te eten maken. Knuffels ook voor jullie! Ps: Shay: wat leuk dat je het je moeder hebt verteld!
Emma, fijn om te horen dat onze berichtjes je goed doen Shay, wat leuk dat je het je moeder hebt verteld. Het went allemaal vanzelf wel. Die moet ook even aan het idee wennen dat ze oma wordt! Debbie, happybest alles goed met jullie? Ik ga iedereen welterusten zeggen. Ben erg moe en ga lekker op de bank. Knuffel!
@Sanneke, misschien een stomme vraag, maar waarom moet jij een rontgenfoto laten maken dan? @ Emma, ik ben blij dat je er wat aan hebt dat schrijven hier en alle lieve antwoorden. @ Shay wat leuk dat je het je moeder hebt verteld. Mijn moeder heb ik verteld dat we bezig zijn en dat vind ze al geweldig. Ze zegt nu al dat ze volgend jaar niet in het buitenland gaan varen als ik 7 maanden zwanger zou zijn. Is toch leuk dat ze er ook zo mee bezig is. Slaap lekker allemaal !
Goeiemorgen allemaal! Ik ben er maar kort, moet zo weg. Heb wel errrg slecht geslapen, maar ik heb wel alles een beetje op een rijtje weten te zetten. We gaan ook de financien een beetje op een rijtje zetten, dat zal me vast meer geruststellen. Straks ook weer ff het lijstje bekijken, ben ff kwijt wie wanneer z'n NOD heeft! Tot straks!
Goeiemorgen allemaal, Hoe gaat het met iedereen? Vandaag eindelijk een wat betere dag. Ga niet zoveel doen. Nog 1 weekje en mijn meiske gaat naar de basisschool Geniet van deze dag!
Goeiemorgen allemaal! Zo als het nu lijkt is het ons deze maand ook weer niet gegund De komen er volgens mij aan. Het is alleen nog bij het afvegen een beetje en nog niet helder rood (sorry) maar zo begint het altijd. Wel een beetje snel volgens mij aangezien ze vorige week woensdag met de laatste inwendige echo zagen dat mijn ei waarschijnlijk dinsdag gesprongen was. Dan is het nu een dikke week. Het is wel weer dag 31. Ik snap niets meer van mijn lijf. Het lijkt wel of het niet mag! Want de pijn wordt alleen maar meer en op meer plaatsen. Ik weet niet meer hoelang ik dit allemaal volhoud want het is geen makkelijk jaar geweest (klinkt misschien wat drammatisch maar zo bedoel ik het niet). Bah! Zo dat lucht op! Emma fijn dat het weer iets rustiger is geworden en dat je examen opgeschoven kon worden. Ik zal voor je duimen! Waar moet je examen in doen? Deebie wat spannend dat je meiske al naar de basisschool gaat! Wat gaat de tijd snel he! Fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat! Stephanie hier gaat verder alles zijn gangetje op bovenstaande na haha! En jij voel jij je al helemaal mama!
@HappyBest, hier gewoon je gal spuwen hoor! Gewoon lekker doen, lucht lekker op. Het is idd niet makkelijk geweest voor jullie! Maar zou de bloeding geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Sterkte meid!
Ik slik thyrax voor mijn schildklier en moet bij zwangerschap gelijk onder behandeling van de internist en zal mijn medicatie zelfs moeten verhogen omdat de baby volledig afhankelijk is van de hormoon-schildklierproductie van de moeder.
Deebie, idd spannend.. Ga zo nog even een ovulatietest doen. Omdat dit de eerste keer is dat ik er echt mee werk ben ik al op dag 8 begonnen met testen en toen was de lijn heeeeel licht en het wordt steeds donkerder. Dus zit nu al op 6 of 7 testen maar dan weet ik voor de volgende maand wanneer ik ongeveer kan beginnen.