Dank je Deebie . Een innestellingsbloeding zou wel fijn zijn maar ik ben bang van niet. Tenzij het niet kan dat er maar 8dagen tussen zit. Maar ik kan nu toch niets anders doen dan afwachten en duimen dat dat het is. Welkom Hope! Succes en hopelijk gaat alles heel voorspoedig.
Hallo allemaal. Wat een spannende tijd voor iedereen. Je zou willen dat iedereen kon zeggen dat ie zwanger was. Hopelijk komt die tijd snel. Hier gaat alles goed. Heb alleen niet het gevoel dat ik zwanger ben. Heb af en toe een vlaag van misselijkheid over me heen maar dat is eigenlijk alles. Daarom twijfel ik nog wel of ik wel zwanger ben. Ik moet de 27 afwachten dan moet ik naar de gyn. Best spannend. Weet iemand wat er dan gaat gebeuren? Alleen een gesprek of ook een echo als het nog zo kort is? Iedereen sterkte in deze spannende tijd Groetjes
@anne, je zal waarschijnlijk een inwendige echo krijgen (dat was bij mij zo) en uiteraard een gesprek hoe alles verder gaat lopen. en die onzekerheid hoort erbij hoor! mooie banner hoor!
Hoi meiden, willen jullie hier je licht eens over laten schijnen? Ik ben vandaag 9 dagen over tijd..(zit altijd rond 26-28 dagen, nog nooit meer dan 28 dagen gehad, dus daar ben ik van uit gegaan) Heb bij 2 dagen overtijd getest..(kon het niet laten)..was negatief Ik dacht: nouja, misschien ben ik iets later dan normaal met mijn menstruatie..ooof écht zwanger maar zit het stofje nog niet genoeg in mn urine.. Nou heb ik vanmorgen weer getest met ochtendurine. (Heb heel goed mn best gedaan om te wachten op , maar die kwam maar niet gelukkig!) Als je al een tijdje -8 maand- bezig bent met een kindje, én je bent 9 dagen over tijd, dan ga je toch lichtelijk hoop krijgen.. Maar de test was NEGATIEF.. BAHHH Ik weet het niet meer zo goed, hoe kan dit toch allemaal? Iemand een zelfde soort ervaring gehad? Zitten jullie ook altijd weer zo diep in de put, als er geen plusje verschijnt? Kan de hele dag wel huilen.. Gelukkig kan ik tegen jullie aan klagen..verder is er nog niemand die weet van onze plannen, omdat we van verrassingen houden.(we gaan in maart trouwen, dus iedereen zegt..nou als jullie getrouwd zijn, dan zul je vast wel een keer aan kinderen gaan denken )
@Mijleentjuh, ik zou de HA bellen en vragen of er een bloedtest gedaan kan worden. Als je inderdaad regelmatig cylcus heb en je bent met zwanger worden bezig zou ik dat gewoon even doen. Idd erg frusterend als je lichaam niet mee werkt he. En dan vooral die onzekerheid. Nou sterkte meid!
@Deebie Nee dit kan niet.. Terwijl ik je antwoord lees, voel ik iets, loop naar de toilet..en ja hoor...bingo.. Pfff dat wordt weer een jankdag..sta ook nog eens op het punt om weg te staan, wordt zo opgehaald..
He bah Mijleentjuh...wat ontieglijk balen. Ben je zo lang in spanning gehouden en nu dit. Sterkte meis!
@mijleentjuh: Balen zeg! Ik had inderdaad de vorige keer precies hetzelfde! Dan blijf je hopen en dan valt het erg tegen. Toch veel succes de volgende ronde! x-je en een (((knuf)))
mijleentjuh Dit is wel balen zeg. steeds weer hopen en dan komt het niet. Had ik 2 maanden geleden ook. Je wilt dan zo graag. Men zegt dan steeds je bent er te veel mee bezig. Je houdt het zelf tegen. Maar ja daar heb je niet zo veel aan. Ik had ook zo iets van laat het dan maar komen dan weet ik waar ik aan toe ben. Sterkte en hopelijk ben je tocht positief binnenkort. Groetjes
NOD DAG: Happybest: 15 nov Linneke: 15 nov Emma: 18 nov Sunshine: 23 nov Dannabelle: 28 nov Nessy: 30 nov Hope 1982: 30 nov Debbie: 2 dec Daiquiri: 7 dec Sanneke: 17 dec Mijleentjuh: ? Danitjuh: ? Zwanger: Stephanie 18-06-09 Shay Annemarie Wie volgt?? Even het lijstje weer erbij gehaald....
Shay en Annemarie gefeliciteerd !!! Ehhh ik hoef niet meer op het lijstje te staan van de NOD want ik mag toch voorlopig niet zwanger worden Al zegt me gevoel van doe het nou maar wel. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee aan moet Emma las dat je een flinke baaldag had ...dikke knuffel uit het Patatekesland Las dat er weer nieuwe mensen bij zijn gekomen Welkom ! Pfff probeer nu wel een beetje vaker te reageren, maar weet niet of het gaat lukken Wij gaan bijna verhuizen nog 17 nachtjes 8) dus tegen die tijd zal ik wel weer ff op non-actief komen te staan. Fijne avond allemaal!
@mijleentjuh: balen zeg! Ik had precies hetzelfde! Ook 9 dagen overtijd, twee keer negatief getest en toen toch nog de . Ik had zelfs al geprobeerd de huisarts te bereiken, maar dat was niet gelukt, omdat iedereen blijkbaar maandagochtend de huisarts wil bellen . En het lijkt wel of het nog veel erger is dan normaal, ik heb gisteren eigenlijk niets anders gedaan dan met buikpijn op bed liggen. Chagerijnig dat ik was, niet te pruimen! Gelukkig gaat het vandaag al weer wat beter en begin ik vol goede moed aan de volgende ronde, iemand al gehoord van het schema om de dag klussen en dan de randjesfietsen methode toepassen? Ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt lekker . @Linneke: ik moet foto's laten maken van mijn handen en voeten omdat ze bij mij vorige maand Reuma Artritis geconstateerd. Nu willen ze een startsituatie foto maken, waarbij als het goed is nog geen gewrichten zijn aangetast. Dan kunnen zijn mijn gewrichten beter beoordelen als ik volgend jaar, of later, terug kom met klachten. En als ik dan toch in het zh ben, kan ik gelijk even bloed laten prikken, en bij de verpleegkundige langs om te vragen of die 9 dagen langere cyclus te maken heeft met mijn medicijn gebruik, of dat het gewoon iets met de maand november is of zo (zag al meer mensen op het forum, zou het gewoon in de lucht hangen ofzo?) @hope: welkom op dit forumdeel @danitjuh: succes met de verhuizing. Niet te veel stressen, dat is sowieso nooit goed. Ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten doen als ik in jouw situatie zou zitten... sterkte! groetjes
Helaas ! Ze zijn gekomen . danitjuh succes met verhuizen. Waar ga je heen verhuizen? Gewoon in patatekesland (zoals je het zelf zo leuk zegt)of naar Nederland? Dikke knuffel allemaal en tot morgen! Oja Emma hoe is het met je examen gegaan?
Wij wonen nu nog bij vrienden in Belgie maar gaan dus naar ons eigen plekje in Leuven... Ga maar ff tv kijken The Cell met Jenifer Lopez dus zal wel dicht tegen me mannetje aankruipen aangezien ik niet zo goed tegen dat soort films kan hihhi ciao
Goeiemorgen meiden, Lekker geslapen? Hier redelijk, mijn kleine meid was er heilig van overtuigd dat er 100 kikkers in haar bed speelde :-s Hier de vruchtnbare periode in....ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig dus moet mijn man ff porren vanavond Fijne dag!
Goedemorgen dames Even klagen hoor. Ik heb vreselijk pijn in mijn knieen en heupen en mag er niks voor innemen. wordt echt gek van de pijn. moet wel in beweging blijven maar echt leuk is het niet. heb vanmorgen de ha gebeld en die zou mij tussen de middag weer terug bellen. hoop dat ie toch nog goed nieuws heeft en dat er toch pijnstillers voor zijn. @ deebie hopelijk is het dan raak vanavond Groetjes