Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    hallo

@shay fijn dat je ouders er zo blij mee zijn. ik heb ook net als jij van o als het maar goed gaat als ik naar de wc ga. heel vervelend

@nessy ow wat pijnlijk hopelijk voel je je gauw weer beter

@ emma, fingers crossed dat het goed gaat deze keer. zal voor je duimen.

groetje

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Emma ik ben voor je aan het duimen ik had ook twee dagen voor mijn nod getest en daar zag je me test van was ook een licht roze streepje... En zie hier het resultaat maar even wachten tot je nod en ik ken het dat duurt heeeeeeel lang...

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Meiden dank jullie wel! Ik merkte de laatste dagen ook iets mafs: onze kat was niet bij me weg te slaan. Het is echt geen schootkat, maar hij wilde steeds bij mij op schoot liggen en kroop stiekem 's nachts op bed. Dat was eigenlijk mijn eerste zwangerschaps'kwaaltje' haha. (schijnt zo te zijn dat katten aangetrokken worden door zwangere vrouwen hihi)

Oh, het blijft zo spannend. Het kan natuurlijk nog echt fout gaan.... Zo spannend of ook ik straks ongi word of niet......
    Ach ja... jullie kennen het ;)

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ emma : de duimen gaan weer draaien voor je !

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    spannend emma! ik ga voor je duimen

hier gaat het redelijk. ik heb gewoon een dip...ik kan er niks aan doen. jullie weten wat ik heb meegemaakt, of een deel daarvan en het is gewoon vrij emotioneel allemaal. ik kom wel gewoon langs hoor, maar ik heb gewoon een dip. ik hoop dat mijn oogjes gauw slinken, want morgen is mijn ma jarig en niemand weet waar we mee bezig zijn....slaap lekker voor straks.

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ach, meid.... heel veel sterkte vanuit hier hoor! Dikke knuffel voor jou!

7. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    @Deebie. Nee Deebie, ik weet niet wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik leef met je mee. Ik voel me ook wel eens rot en dan zelfs zonder reden, maar dat heeft iedereen denk ik wel eens.

@Emma. Ik hoop met je mee, dat het zover is Em! Straks nog een roze naam erbij. Spannend!

@Nessy. wat pijnlijk voor Nes, die nierstenen. Hopelijk ben je er nu vanaf.

Liefs Lin

8. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden, en nieuwe meiden welkom!

Paar dagen druk geweest en de computer helemaal niet aan gehad, dus moest weer heel wat bijlezen.

@ Sanneke....herken wel veel in jou hoor....heb precies hetzelfde programma afgelopen zeg maar...ook die foto's en zo....heb nu alleen sinds een paar dagen meer last van mijn tenen en dan vooral als ik op mijn knieën op de grond zit, net of ik dan op iets hards zit met mn tenen en dat doet dus zeer....weer lekker handig....

@ Emma, ik voel POSITIEF nieuws aankomen.....als dit zo doorgaat, hebben we een continue stroom van zwangere meiden....joehoe!!!

@Nessy, wat een onaangename verrassing zeg.... gelukkig is de pijn alweer wat afgezakt...succes met het herstel!

Fijn weekend verder!

Dai

9. Daiquiri

NOD DAG:

Emma: 18 nov gaat de goede kant op.....
    Sunshine: 23 nov
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Hope 1982: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Sanneke: 17 dec
    Mijleentjuh: ?
    Happybest: ?
    Danitjuh: ?
    Linneke: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Annemarie
    Wie volgt??

Linneke, zie je op dag 1 staan....ben je weer opnieuw begonnen, of begint de banner gewoon op nieuw en kan het nog alle kanten op? ik hoop het laatste!

10. Daiquiri

suf, nog ff een vraagje.....wat is randjesfietsen....heb er ff over nagedacht....maar kon er niks bij bedenken hoor..... :)

11. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Hoi Dai,

Het is vandaag idd mijn NOD dag, maar ben nog niet ongesteld geworden. Dus ik wacht met spanning. Als ik het maandag nog niet ben, ga ik testen. Ik ben altijd heel regelmatig dussssss

12. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik weet ook niet wat randjefietsen is en ben ook heel benieuwd?

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    @emma ik ben heel hard aan het duimen voor je

@linneke voor jou ook

@deebie dikke knuffel voor jou! Ik vindt het heel rot voor je.

Hier gaat het ook niet lekker. Helaas moet ik familie gaan inlichten omdat het erg hard bergafwaarts gaat met mijn lijf. Het is erg moeilijk vol te houden.
    Ik volg jullie wel hoor :D en ben heeeel erg blij voor de zwangeren en bijna zwangeren ;) onder ons! Keep my fingers crossed!

14. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey Happybest

Sterkte met het vertellen aan de familie.
    Hoop dat ze je goed opvangen.
    Heel veel succes

Liefs Anne

15. Daiquiri

NOD DAG:

Linneke: 15 nov SPANNEND...
    Happybest: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Annemarie
    Wie volgt??

Lijstje maar even opnieuw geplaatst...

Aha, dus dat is randjesfietsen....nog een heel werk haha....nou we fietsen er wel gewoon door heen hoor.....:)

16. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dank je Anne! Hoe gaat het met jou? Voelt het al een beetje echt?

Als ik 32dagen aanhoudt is mijn NOD 15dec.

Linneke: 15 nov SPANNEND...
    Happybest: 15 dec

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Annemarie
    Wie volgt?

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ben ook door gefiets hoor dai haha

18. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey happybest

Het is mischien raar maar ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, dit komt omdat ik eigenlijk niks voelt. Ben sochtends niet misselijk en mijn
    (.)(.) voel ik ook niet heb alleen volgens de ha mijn knieeen wat mijn hormonen zijn. en verder heel af en toe misselijk maar dat zijn echt vlaagjes. als ik zo zit voel ik echt niks. je gaat dan echt twijfelen of het dan wel zo is. zal niet klagen hoor want als je het wel hebt lijkt me niet fijn maar ja de twijfel is er dan wel als je alle andere verhalen leest.
    ik moet de 27 om 9 uur naar de gynecoloog denk voor de 1e echo die zal dan wel wat uitwijzen denk ik.

Sterkte

Anne

19. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Happybest: Wat ontzettend zwaar en moeilijk voor jullie :cry: Ik hoop dat je familie je goed kan steunen. Dit is echt vreselijk..... Ik heb er diepgaand respect voor dat je het kunt opbrengen om toch voor de meiden hier te duimen en blij voor degenen te zijn die bijna of al zwanger zijn. Dikke knuffel voor jou...

@Debbie: Hoe is het nu met je meid?

Ik zit hier nog steeds met grote twijfels of ik nou wel of niet zwanger ben. Ik zal een foto in mijn album zetten met een test van 5 dagen voor mijn NOD en 1 dag voor mijn NOD. Hij is wel wat rozer....maar toch....

Woensdag ga ik nog een Etostest doen. Die van eigen merk, want die kun je in de houder van de clearblue doen, wisten jullie dat al? Scheelt aardig wat geld. Misschien geloof ik een digitale test wel ;)

Kunnen jullie me zeggen wat jullie van mijn testjes vinden? Ik hou het niet meer uit hier!

20. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Emma, ten eerste durf ik het bijna niet te typen maar volgens mij mag ik je wel feliciteren :D :D ik zie toch echt een lijntje! Wauw wat spannend zeg.

En heel erg bedankt voor je lieve woorden en je dikke knuffel. Daarom is het zo fijn om mijn hart af en toe te luchten. Ik moet zometeen de gyn bellen, om te zien hoe het nu verder gaat (wat we nu gaan doen enz).
    En ik vind het voor jullie gewoon echt fijn :D. Live goes on! Ik probeer te blijven hopen dat onze tijd nog wel komt. En gelukkig heb ik een top man die me troost al is het voor hem ook moeilijk.

Hou me op de hoogte hoor ik vind het zo spannend voor je!

Liefs

Deel Deze Pagina