Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    heej meiden, jullie willen niet weten hoe goed jullie berichten mij doen. echt hoor. reuze bedankt.
    vandaag zou ik zo gezegd mijn eisprong hebben. ik voel me niet anders, dus ben gewoon bang dat ik geen eisprong heb.....ik heb vanaf woensdag om de dag geklust, dus vrijdag, zondag en gisteren...dan zou ik toch wel goed zitten? gisteren wel last van mijn baarmoeder maar alleen toen we aan het klussen waren.\

@stephanie; ik gebruik geen ovutesten, ik merkte dat ik daardoor er nog meer mee bezig ben.

@shay; ik was in het begin ook erg onzeker, maar ik kreeg al vrij vroeg een echo en op een zeker moment gaat je lichaam veranderen. ik kon bv met 11 weken mijn gewone kleding niet meer aan. en toen moeder voor moeders bij mij over de vloer kwam toen kwam steeds meer het besef dat ik echt zwanger was en dat was bij 6/7 weken.

ik kreeg trouwens gisterenmiddag bericht dat emma vrijdag niet naar school kan, want de juffrouw heeft er dan groep 4 bij en dan lijkt het haar niet handig als Emma naar school gaat. mij ook niet. dus nu gaat ze morgen. vanmiddag even een gesprek met de juffrouw. spannend he?

nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes...jullie zijn lief!

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    @Debbie: Je hebt gedaan wat je kon meid, nu maar afwachten. Feit dat je baarmoeder wat pijn deed zou kunnen betekenen dat je toen je ei had. Ik heb dat ook altijd, die gevoeligheid bij het klussen tijdens de eisprong. Je baarmoeder schijnt dan wat lager te zitten.

NOD
    Linneke: 15 nov SPANNEND...
    Emma: 18 nov gaat de goede kant op.....
    Sunshine: 23 nov
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Hope 1982: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Happybest: 15 dec
    Sanneke: 17 dec
    Mijleentjuh: ?

Danitjuh: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Annemarie
    Wie volgt?

Even het lijstje teruggehaald hoor! Ben nu even Mick naar bed aan het doen. Tot later!

Ps: Ik ga morgen dus nog een keer testen, digitaal. Nog geen tekenen van :evil: op dit moment gelukkig.... Zou het dan toch? :-k

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Morgen!

Emma, ik denk dat het dan toch....
    Kun je niet stiekem vanmiddag al testen? Moet al een stuk duidelijker zijn als de eerste test :D

Debbie, hoe is het vandaag?

Linneke, je staat op de 15e op de lijst. Hoe is het met jou?

Ik ga zo lekker douchen en een broodje eten... honger! hahhaha
    Vandaag komt wehkamp met m'n bestelde positiebroeken en shirt :D
    Voor 't werk besteld. Wat ik nu aan heb kan echt niet meer!

4. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    oh domme ik...zit ik weer te surfen over eisprongen en dan lees ik dat er vrouwen zijn die geen eisprong hebben.....en ik ben al zo onzeker. En vooral omdat je leest dat jammer genoeg hier heel veel vrouwen last van hebben. Dan besef ik dat ik geluk heb dat ik een kleintje heb.
    PFffff....het is niet mijn maand deze maand!

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve Debbie, laat je niet gekmaken hoor! Het is wel goed om het eruit te gooien hier. Soms ben je het gewoon ook even helemaal zat.
    Maar het is allemaal begrijpelijk meid... Hopelijk gaat het gauw weer wat beter met je. Dikke knuffels vanuit hier!

Emma

6. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik moet ook gewoon niet surfen. ik merk dat het de afgelopen dagen gewoon hartstikke goed gaat. ik word gewoon treurig van alle verhalen van andere vrouwen. treurig voor hun hoor en dan ga je toch bij jezelf denken dat het jou (mij in dit geval) ook kan overkomen. snap je wat ik bedoel?
    en ik lees overal, afscheiding, tempen en ovu testen en dat doe ik dus helemaal niet. heb jij dat gedaan? ook mijn ei voel ik niet, jij wel?
    dank je wel lieve meid!

7. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    trouwens Emma...ga jij nog een dag wachten? ben zo benieuwd

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Debbie, stoppen met surfen naar gekke dingen jij!
    Zo heb ik mezelf gek gemaakt over miskramen. Vond de gyn niet zo leuk.
    Ook jij krijgt nog een mooi tweede streepje op je test. Alleen kan wachten soms lang duren...

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de eerste keer helemaal niets gedaan van tempen, ovutesten ed.

Voor deze zwangerschap heb ik 1 of 2x ovutesten gebruikt om te kijken of mijn ei echt komt als ik die pijn in mijn lies voel. Dat klopte, dus ik test niet meer en kan denk ik wat dat betreft wel op mijn lijf vertrouwen.
    Teveel testen, tempen, ovutesten ed. kan denk ik ook weleens tegen je werken, ik bedoel: dat het teveel stress oplevert.
    Ik heb het deze maand echt los proberen te laten, weer eens lekker uit eten geweest, lekker ontspannen en voor het eerst in 3 jaar weer een wijntje.... Ik denk dat dat bij mij erg heeft geholpen. Ik was lange tijd zo vreselijk gespannen en gestresst....

Is het niet iets om jezelf eens lekker te laten verwennen, lekker naar de sauna of zo, met een voetmassage of een gezichtsbehandeling? Of een rugmassage? Dat soort dingetjes zorgen bij mij altijd voor ontspanning. Ben afgelopen zondag ook nog naar de sauna geweest.
    Of is dat niet iets wat je leuk vind?

Ik zou graag willen testen..... Maar heb nog maar 1 babyboomtestje en 1 etostest..... Ik hoop dat ik me in kan houden tot morgenochtend en anders laat ik het wel weten hihi!

Sterkte met alles meid! Wat ga je vandaag doen?

10. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    heej meiden, heb het nog nooit zo vaak op één dag gezegd...maar jullie zijn TOP. voel me zo opgelucht. je kan idd gek worden via internet. ik adviseer het altijd iedereen, maar ja.....rot weer, luie dag en lig met mijn laptoppie op de bank naar K3 te kijkenn ;)
    ik ben de hele maand niet bezig geweest met zwanger worden, maar vandaag dus wel!
    heb genoeg leuke dingen in het vooruit zicht. Eerst maar eens afspreken hoe dat gesprek van vanmiddag gaat. En ik kijk erg uit naar mijn meissie's verjaardag! We hebben het erg druk met afspraken. Jammer dat hier geen sauna in de buurt zit, tenminste hier 100 meter verder opwel, maar het zal je gebeuren dat mijn buurman naast me zit hahahahahaha (hij is trouwens wel leuk hihihi)
    en voetmassage's geef ik zelf (is mijn werk) maar geef mezelf er geen tijd voor...dom he?

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een leuk werk heb jij Debbie :)
    Toch maar eens wat tijd vrij maken voor jezelf. Heeft Emma helemaal gelijk in!

12. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Thanks meis! Zal ik zeker gaan doen.

13. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm, nou ja, ik neem maar aan dat ik zwanger ben dan......hoezo onzeker ;)

Ik heb namelijk net toch maar ( :oops: ) een testje gedaan en weer een 2e streepje....
    Morgen een digitale test en dan zal ik proberen niet meer zo te zeuren ;)

Ik heb weer een foto in mijn album gezet. En dus mijn banner toch maar veranderd....

14. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey emma

Lijkt er echt op dat je zwanger bent he.
    Ik ga je gewoon feliciteren. gefeliciteerd.

@deebie ik ben het helemaal met de meiden eens, neem lekker de tijd voor je zelf

Groetjes Anne

15. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ook ik slik medicijnen. Begin dit jaar heb ik de diagnose depressief gekregen en ik slik sinds april Zoloft (sertraline) en dat is een anti depressiva. Er zijn 2 soorten depressies. Je kan depressief raken na een ingrijpende gebeurtenis maar het kan ook in je aard zitten. Dat laatste heb ik. Al sinds in me kan herinneren heb ik last van innerlijke onrust. Ook ben ik heel erg prikkelgevoelig. Dit houdt in dat ik emoties heel sterk ervaar. Niet alleen mijn eigen emoties maar ook van anderen. Ook pas ik in het profiel van ADD (een zusje van ADHD) maar geen sterke diagnose.

Morgen ga ik naar de huisarts om te overleggen of ik de meds af moet gaan bouwen of niet. Ik zie er erg tegenop, want stoppen met de meds vind ik eng ivm kans op terugval.

Hij weet nog niet dat ik al gestopt ben met de pil, dus ik ben heel erg benieuwd naar zijn reactie. Mijn psychologe vind het geen slecht idee om zwanger proberen te raken. Ze denkt zelfs dat ik er mijn rust in zal vinden. Omdat ik er gewoon heeeeeel erg aan toe ben moeder te worden :rolleyes:

Nou ja, ik houd jullie op de hoogte!

Liefs.

16. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @Malleboe; welkom! ook jij het nodige mee gemaakt, ik hoop dat je wat hebt aan deze topic. sterkte! en succes want ik lees dat je over 5 dagen kan testen. het gaat hier momenteel hard met de zwangere hihihihi

@Emma...ik kan je gewoon feliciteren. Van harte meid! Geniet ervan! Knuffie

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    \:D/ weer een nieuwe regenboogbanner...

GEFELICITEERD emma

welkom in de fase van onzekerheid haha

en welkom malleboe...

18. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor de felicitaties!

@Malleboe: Welkom! Ik slik ook Zoloft, al een jaar en ben dus nu zwanger met Zoloft! Ik slik 150 mg per dag. Er is geen gevaar voor je baby, hoe hoog je dosis ook is. Ik zou adviseren: bouw NIET af. Dat is mij ook sterk afgeraden. Je slikt het juiste medicijn en het is belangrijk dat je geen terugvallen krijgt omdat dat juist WEL slecht is, voor jou en de baby.
    E.e.a kun je ook nalezen op:

http://www.poppoli.nl/smartsite.dws?id=11735

Hier staat uitgebreide info. Ik word tijdens mijn zwangerschap ook door de pop-poli begeleid.

Sterkte met alles en succes morgen!

19. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Emma van harte hoor! Geef je nu maar over aan het feit dat het echt zo is! GEFELICITEERD!

@ Debbie, ik voel mijn eisprong volgens mij ook niet hoor....en je moet maar zo denken, op internet lees je meestal alleen de negatieve verhalen, de goede verhalen, die er veel meer zijn, hoor je niet...Daz toch met alles zo? als je een rotervaring ergens hebt dan vertel je dat aan iedereen en als alles gaat zoals het gaat, dan hoor je nooit iemand!

@ Malleboe, welkom....ben benieuwd wat je huisarts ervan vindt!

Morgen ga ik ff langs de dokter, heb de hele week al hoofdpijn (met vlagen, maar dan wel stevig). Heeft soms migraine achtige trekjes en kan natuurlijk niet aan de gang blijven met de paracetamol. Ben benieuwd...

Zal even een nieuw lijstje plaatsen trouwens!

20. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

NOD
    Linneke: 15 nov SPANNEND...
    Sunshine: 23 nov
    Malleboe: 23 nov ?
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Hope 1982: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Happybest: 15 dec
    Sanneke: 17 dec
    Mijleentjuh: ?

Danitjuh: ?

Zwanger:
    Stephanie 18-06-09
    Shay
    Annemarie
    Emma
    Wie volgt?

Malleboe, heb je op de 23e gezet in het lijstje....klopt dat een beetje?

Deel Deze Pagina