Hey Dank voor jullie snelle antwoord. denk dat ik een inwendige krijg, vind het best wel spannend. groetjes
Hey deebie geeft niet op 27 november om 8.50 lekker vroeg (is mijn man erg blij mee) en om 9.00 bij de gyn. Hoe gaat ie met jou?
Hoi allemaal, Sorry dat ik niks heb laten horen. Helemaal geen erg in gehad dat jullie miss. ook benieuwd zijn naar mijn NOD. Maar helaas NIET zwanger. Ik werd zondag ongi. Mijn man vond het dit x erger dan ik. Ik was wat laconieker, ik weet niet hoe het komt. Misschien omdat ik ergens anders mee bezig was. Nl. mijn nieuwe baantje. Vanmorgen gesprek gehad en ik ben aangenomen! Helemaaal leuk daar. Het is een receptiebaantje in een wijkcentrum bij ons om de hoek. Ik heb er helemaal zin in. Ik ben zelfs al ingewerkt voor een anderhalf uur. Wordt nog meer ochtenden ingewerkt hoor, maar dit is een begin. Nou ik ben helemaal blij en ook met Emma. Wat fantastich om te horen dat je al zwanger bent. Hoe lang ben je nou bezig geweest? VAN HARTE MEID!
Heey Linneke, balen van de ongi, maar gefeliciteerd met je baan! Dat was toch waar je het vorige week over had? nou, dat is dan ook wel snel gegaan!
Hey Linneke, wat geweldig van je baan! Super hoor en ook heel knap dat je het weer probeert. Heel veel succes! Wat balen van je ongi....hopelijk is het voor jullie toch snel raak.... Wij zijn 8 rondes bezig geweest.
Goeiemorgen allemaal! NOD Sunshine: 23 nov Malleboe: 23 nov ? Dannabelle: 28 nov Nessy: 30 nov Hope 1982: 30 nov Debbie: 2 dec Daiquiri: 7 dec Happybest: 15 dec Sanneke: 17 dec Mijleentjuh: ? Linneke: ? Danitjuh: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Shay Annemarie Emma 28-07-2009
Goeie morgen! Linneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat je iets hebt om je gedachten even lekker te verzetten. Balen van je ongi, dat wel! Wat een weertje he! Vanmiddag ga ik naar een beurs in de Rijnhal. Is net zoiets als de 9 maand beurs maar dan anders. Eerste jaar dat het gehouden wordt. Ben erg benieuwd!
@Stephanie: wat leuk! Ik ben zelf van plan om naar de 9 maandenbeurs te gaan in februari. Ga je daar ook nog heen? @Debbie: Ja, ik voel me eigenlijk heel goed! Beetje gevoelige (.)(.) en tegen het eind van de dag meer moe dan anders, maar verder prima! Ik geniet er nog maar van dat ik niet misselijk ben! Vorige keer begon dat na 6 weken zwangerschap en het hield niet meer op! Ben gewoon ook zo onwijs blij en gelukkig dat we in verwachting zijn! Het is een magisch gevoel en sta er nu veel bewuster bij stil. Hoe is het nu met jou?
Ik heb trouwens op de dag van de positieve digi-test meteen aangemeld bij moeders voor moeders. Die komen maandag al over de vloer. Hopelijk kan ik meedoen ondanks mijn medicatie. Weten jullie dat?
Geen idee of je daar met medicatie aan mag meedoen. Ik heb het niet gedaan vanwege de onregelmatige werktijden. Dus heb er ook geen verstand van. Trouwens wel de dvd van mvm gezien. Aanrader! 9 maanden beurs wil ik ook naartoe ja. Lijkt me geweldig om nu zelf eens daar rond te sjouwen met een dikke buik
je hebt idd de 9 maanden beurs en die beurs die laatst is geweest..weet ff niet hoe die heet. nou hopen dat we straks allemaal met een dikke buik over die 9 maanden beurs zwalleken whahahha hier gaat het goed....heb helemaal nergens last van! voel me niet raar of moe....voel me gewoon debbie
Heey meiden.... vanochtend ff lekker wezen shoppen met mn moeder....nouja het was meer utiwaaien, allemachies zeg waaide zo de winkelstraat door! Maar ben geslaagd en heb een mooi broekpak van Mexx gekocht....dus weer een aanslag op mn rekening, maar zo af en toe moet je op je werk ook in het nieuw verschijnen he! Emma, fijn dat je nog niet misselijk bent....hoop voor je dat dat zo blijft, maar dat merk je snel genoeg!
OwEmma dan ben je ongeveer net zo lang bezig als ik. Ja Dai, dat is dat baantje waar ik het vorige week over had. Is idd snel gegaan!