Zwanger willen worden mét medicatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Deebie, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn NOD is 23 november en ik was in eerste instantie van plan om niet eerder dan 23 november te gaan testen.

Maar vandaag had ik een afspraak bij de neuroloog, dus daarom heb ik vanochtend toch getest om een evt. positieve uitslag bij de neuroloog te kunnen melden.

Ik ging er helemaal vanuit dat het negatief zou zijn en was rustig bezig met het klaarmaken van een ontbijtje. Na enkele minuten ging ik kijken en ja hoor... EEN TWEEDE STREEPJE!

Het is nog heel onwerkelijk en nog niet helemaal doorgedrongen. Maar dat komt vast nog wel!

Fijn weekend allemaal! :D

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Jeetje Sunshine!!!!!! Van harte gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!

Ik zat me vandaag al af te vragen hoe het met je zou gaan! Zie daar: het antwoord!

Wat onwerkelijk he? Poehhhh!

Wat een bizarre maand was dit!

3. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Dank je!

Behalve de neuroloog vertellen we het voorlopig aan niemand. Daarom ben ik blij dat ik het aan jullie kan vertellen. Wat is het moeilijk om zoiets voor je te houden!

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Sunshine, van harte!

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Sunshine: ja erg he? Ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen, maar we houden het voor onze ouders nog heel eventjes geheim. Voor mijn moeder heb ik namelijk een speciaal sinterklaascadeautje: een bon voor de 9-maandenbeurs! Dan zou het kwartje wel moeten vallen! :)

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    NOD

Malleboe: 23 nov ?
    Dannabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Hope 1982: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Happybest: 15 dec
    Sanneke: 17 dec
    Mijleentjuh: ?
    Linneke: ?

Danitjuh: ?

Zwanger:

Stephanie 18-06-2009
    Shay
    Annemarie
    Emma 28-07-2009
    Sunshine

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Gefeliciteerd Sunshine...

Ik geloof dat de novembermaand onze maand is wat leuk... Zomerkinders..

@ debbie goed teken dat je nu nergens last van hebt had ik ook niet... Ik ga voor je duimen meid...
    Ook jij moet naar de 9 maanden beurs... MET dikke buik...

maar dat is pas toch nog geweest die 9 maandenbeurs dat zag ik staan bij die hallen toen ik 2 maanden terug in utrecht was...

Hier gaat het goed... Nog steeds alleen s'avonds steeds vlagen van misselijkheid en alleen ben heel erg moe... nog 1 dagje werken en dan een week vrij... Uitrusten...

Btw ik zooooo een leuke box gezien... rondkijken mag toch al wel... Wil het pas als ik er wat zekerder van ben echt gaan kijken en kopen want vindt het nu allemaal nog zo eng...

liefs

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Sunshine van harte meid! Geniet er maar lekker van.

Linneke wat balen meid dat je weer ongie bent geworden. Misschien is december onze maand :D ! Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan!

9. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Dat is een leuk idee!

Ik denk dat wij het met kerst aan de familie gaan vertellen. Maar hoe precies, dat weet ik niet. Misschien iets met de echofoto...

10. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Volgens de calculator ben ik 30 juli uitgerekend.
    Bijna iedereen in onze familie is in de zomer jarig, dus deze kan er ook wel bij :)

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    gefeliciteerd sunshine. geniet ervan meid!

12. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    sunshine

Gefeliciteerd

13. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het bij Mick middels 2 cadeautjes (1 voor mijn vader en 1 voor mijn moeder) gedaan. Een pakje blauwe muisjes en een pakje roze muisjes!

Later heb ik ook nog een echofoto met een gedichtje gedaan, was erg leuk geworden!

14. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Gefeliciteerd Sunshine!

15. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

GEFELICITEERD Sunshine!

Wat een feestelijke maand is november toch zeg! En dan te bedenken dat de echte feestmaand nog moet komen.... ;)

16. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Hoi allemaal,

Idd een feestmaand, maar de maand juli wordt pas echt feest! :)

9 december ga ik voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Ben benieuwd of er dan ook een echo gemaakt wordt. Ik heb nogal onregelmatige cyclussen gehad, dus ik hoop dat ze een echo maken om de exacte datum te kunnen berekenen..

Vraagje: als je (vanwege medicijngebruik) onder behandeling bent bij een gynaecoloog, moet je dan óók naar een verloskundigenpraktijk, of is de gynaecoloog in plaats van de verloskundigenpraktijk?

Woensdag ga ik naar de huisarts en hij zal me wel meer info geven, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig.. :oops:

17. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Ik zie dat je in het groene gedeelte van je banner zit,

hopelijk wordt november voor jou ook een feestmaand!

18. Sunshine29

11 okt 2008
    34
    0
    0
    Toen ik gisteren bij de neuroloog was, vroeg hij of ik mee wilde doen aan het EURAP onderzoek.

EURAP is een internationaal onderzoek naar de effecten van anti-epilepticagebruik tijdens de zwangerschap op het ongeboren kind.

Wie van jullie doet daar ook aan mee of is van plan er aan mee te doen?

19. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Mijn NOD kan weg, ben het vandaag geworden :rolleyes:

20. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    @Malleboe: Jeetje meid wat balen............. Ik blijf voor je duimen de komende maand!

@Sunshine: Bij mijn weten enkel bij de gyn. Ik moet voor het eerste gesprek wel eerst naar de verloskundige en die moet me doorverwijzen. Wel apart en een beetje omslachtig lijkt me. Ik word er dinsdag over teruggebeld of ze die verwijsbrief gewoon niet even kunnen opsturen. Als ik toch verder volledig onder behandeling van de gyn kom, lijkt me de kennismaking met de verloskundige niet echt relevant.

NOD

Danabelle: 28 nov
    Nessy: 30 nov
    Hope 1982: 30 nov
    Debbie: 2 dec
    Daiquiri: 7 dec
    Happybest: 15 dec
    Sanneke: 17 dec
    Mijleentjuh: ?
    Linneke: ?
    Malleboe: ?

Danitjuh: ?