NOD dag: Danabelle: 6 okt Stephanie: 10 okt Shay: 13 okt Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Emma: 20 okt Debbie: Danabelle, hoe is het? Zie dat je morgen je NOD hebt! Duim voor je!
Maar meid we zijn 2,5 jaar bezig voor een beebje... Pas na een jaar kan je terecht bij de gyn namelijk...
Nou met mij gaat het wel... Beetje vage klachten steken in me buik en en steeds van die zeurende pijn... Misschien hoort het wel bij het ontpillen.. Ging vandaag even de stad in dacht dan neem ik gelijk even een paar testjes mee haha... Toen moest ik naturlijk met me stomme hoofd van mezelf testen gelukkig is er hier nog 1 in huis die zegt nou doe nou even een test het kan toch wie weet... Dus ja je raadt het wel.. Maar ja heb ik tenminste een keer een test gedaan... Hoe is het met jou dan stephanie nog nergens last van? Liefs
Erg herkenbaar! Nog ff geduld Debbie waar ben je? Groetjes, Emma Ps: ik heb dit weekend ook niet echt veel bijzonders gedaan. Alhoewel: een bankstel gereinigd! Hij is weer als nieuw. Helaas was het te slecht weer om lekker buiten te zijn..... Ps2: ben echt benieuwd of ik deze maand zwanger raak, ik zie aan m'n banner dat ik vandaag op m'n vruchtbaarst ben
Goedemorgen! Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Hier was het erg druk ! Puzzcat, ik vindt het super van je dat je zo goed de moet erin houdt, want dat moet niet altijd makkelijk zijn. Is het voor jullie eerste beebje? Ik hoop dat je geduld eens gauw beloond wordt. Danabelle, hoe is het bij jou? Al een test gedaan of wacht je nog even? X
Ja klopt ons eerste beebje! Maar ja wat moet ik anders... Dan duurt het maar langer hoor hihi Als ik maar een blonde beeb in mijn armen kan houden
Zo hee...daar ben ik weer! heb zo'n druk weekend gehad. ik ga zo eerst jullie berichten eens lezen. xxx
Morgen meiden. Heb de nier sinds 25 oktober 2005 dus bijna 3 jaar. Het is inderdaad onze 1e straks als alles goed blijft gaan natuurlijk. Hier eigenlijk dit weekend niet echt veel gedaan. Gister een verjaardag van 1 van onze vrienden. Hun zoontje werd 2 jaar dus dat was wel gezellig. Helemaal toet toet gek (auto's) 8) Moest vandaag eigenlijk naar school maar aangezien ze hier in Belgie met de treinen en ook de bussen staken schiet het echt niet op..dus wat een straf ik zit thuis Fijne middag iedereen!
Ik heb net ontslag genomen!!!! Oeh, wat voelt het goed Ik ga weer studeren, acupunctuur wel te verstaan. Daarna de veterinaire acu-opleiding in Belgie! Wat een opluchting! Ben helemaal blij! x, Emma
Haha Nou dan zal ik maar zeggen gefeliciteerd emma... Maar ik neem aan dat je dan volgend jaar weer gaat beginnen. Als je je babytje hebt haha Idd wel een straf hoor Dani maar heb je niet als je zo een kleine ziet dat wil ik ook. Het lijkt wel alsof ik alleen maar baby's zie de laatste tijd... En puzzcat waarom een blonde beeb? Debbie welkom terug zit je al in spanning voor de 14 de Grt
Joh ik zie alleen maar zwangere vrouwen en babies om me heen Maar ja zoals ik al zei eerst medicijn omzetten en dan voor het echie Zo emma dat lucht op he dat je het kan zeggen ...ontslag hahaha..
Hihihi das omdat mijn vriend zoooo erg blond was vroeger dat het bijna wit was En mijn moeder ook denk dus dat onze beebje een lekkere blonde word hihi En als het niet zo is is het ook goed hoor begrijp me goed haha
Hoi dames, Ik ben zaterdag al ongi geworden Twee dagen eerder dan verwacht. Nouja, om het even positief te bekijken: deze ronde begint twee dagen eerder! Wie weet word ik wel twee dagen eerder zwanger haha. Jullie schrijven wel veel, ik kan het niet allemaal bijhouden hoor! Ik zie trouwens ook overal zwangere vrouwen en babies, het lijkt wel een epidemie
wat leuk dat er nieuwe meiden bij zitten, fijn te weten dat er nog meer meiden zijn die zwanger willen worden met medicatie! @Puzzcat: jeetje al zolang bezig. zal (best) moeilijk zijn voor jullie. succes! ennuh waarom een blond beebie? wat een aagje ben ik he whahahaha (ik zag dat je al antwoord gegeven hebt...oeps ) @Datitjuh; Welkom! Wat moet het heftig voor jou zijn(geweest) en wat bijzonder dat je broer een nier heeft afgestaan. @Stefanie, hoe gaat het met je? Ben je ziek of zit je niet lekker in je vel? @Shay; nog 7 dagen en ja kan testen. Hoe voel jij je nu? @Emma; Gefeliciteerd dat je ontslag genomen heb. Wat spannend dat je nu een cursus gaat volgen. Het Mirena spiraaltje is mij prima bevallen. Ik heb een jaar niet gemenstrueerd en dat is natuurlijk GEWELDIG. Wel had ik maandelijks wat last van mijn borsten. De eerste maanden heb ik trouwens wel wat bloed/bruine afscheiding verloren, maar geen pijn in mijn buik, geen puistjes ..HELEMAAL TOP! Maar bij iedereen is het anders hoor. @Danabelle: Wat ongelofelijk balen zeg! Nou op naar de volgende! En sommige vroegen of ik het spannend vind om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Ik zie er niet tegenop, maar het zal voor mij best emotioneel zijn. Juist omdat we 2 jaar geleden te horen kregen dat we mss beter onze kinderwens na mijn dochter Emma konden invriezen. Het gevaar voor de baby zou vrij groot zijn ivm de hartafwijking van mijn man. Nu na een nieuwe neuroloog (lees: Vrouwelijk Neuroloog) en nieuwe testen van de medicatie, mijn goede gezondheid heeft de neuroloog aangegeven dat ze denkt dat ik er klaar voor ben en mij wil begeleiden. Garantie kunnen ze nooit geven, maar ik sta er goed voor! Iedereen in onze omgeving hebben wij 2 jaar geleden verteld dat het er voor ons waarschijnlijk niet inzit, iedereen leefde met ons mee .en nu 2 jaar later ..wordt er een begin gemaakt aan onze wens. Nu willen we het nog tegen niemand zeggen ..des te leuker is het straks om te vertellen Dus ik val jullie lastig met verhalen en het gevoel wat in mij zit whahahahaha Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Als je het wil vertellen natuurlijk. Ik ben nagelstyliste en voetverzorgende (een pedicure hoor!). Iets wat ik al 3 jaar met veel plezier doe. Ik werk in een studio bij ons in dorp en ik kan het prima combineren met mijn dochtertje en eventueel met een zwangerschap want ik kan mijn eigen uren indelen. Liefs!
@ de werkvraag Ik werk momenteel niet. Ik hoop binnenkort weer parttime aan de slag te gaan. In verband met mijn ziekte lukt het sowieso niet om fulltime te werken, parttime is al heel spannend maar ik wil het graag proberen! Zijn er hier meer dames die vanwege hun ziekte/aandoening niet fulltime kunnen of mogen werken? @ Deebie, wat fijn voor jullie dat er toch een begin wordt gemaakt nu met het vervolg op jullie kinderwens! Wie weet kunnen jullie tóch nog een gezond kindje krijgen, ik gun het je van harte
ik kan idd ook niet fulltime werken, omdat ik veel stress moet vermijden (dus ook mijn schoonmoeder....flauw grapje tussen door hahahah) en ik moet 8 uur per dag slapen en goed uitrusten. ik ben gewoon gauw vermoeid, maar verder kan ik alles hoor. ik kan wel fulltime werken, maar het is gewoon beter voor mijn gezondheid van niet. vervelend dat je nu geen baan hebt, ik hoop dat je gauw een leuke baan vindt. liefs!
@Shay, Debbie, Danitjuh: Thanx, ik ben echt superblij dat de knoop is doorgehakt. Ik ben dierenarts en loop nu 2 jaar in de ziektewet (volledig) omdat ik een heftige PPD heb en bekkenklachten. Mijn PPD is nu (pas) aan het verdwijnen sinds ik op de hogere dosering Zoloft sta en was dan ook nu pas in staat om deze stap te zetten. Erg moeilijk was het wel, ik heb destijds geknokt voor deze baan, maar het was een superzware baan, veel (nacht) diensten. Dat laatste wil ik gewoon echt niet meer. Tijd voor rustiger vaarwater, nieuwe studie, nieuwe mensen........Dit is goed geweest, absoluut! @Danabelle: Wat onwijs balen dat je ongi bent geworden. Ben wel blij dat je er toch nog positief over kunt praten! Op naar de volgende ronde......ik blijf voor je duimen! Enne: ik mag dus ook nog steeds niet werken, zit in de ziektewet voor een depressie, en had (! ) een erg stressvolle baan. Groetjes, Emma
Hey meiden! Zoveel bij moeten lezen in 1 dag! hahaha, ff kijken of ik nog wat onthouden heb Danabelle, balen dat je ongesteld bent geworden! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Wat hebben jullie trouwens allemaal leuke banen! Ik werk als ziekenverzorgende in een verzorgingshuis. Emma, gefeliciteerd met je ontslag! (klinkt een beetje raar, maar gefeli omdat je er zelf voor gekozen hebt en er 100% achter staat! Erg stoer! Debbie, je valt niemand lastig met je verhalen hoor! Daarom is het forum toch ook? Zodat je lekker je verhaal kwijt kan en met meiden kan kletsen die zo'n beetje in hetzelfde schuitje zitten Puzzcat, wat voor haarkleur heb je zelf? Mijn vriend is ook blond en ik ben donker, m'n moeder beweerd dat we rode kinderen krijgen hahaha. Even over mij.. Ik heb het hele weekend gewerkt, nu een dagje vrij. Ben een beetje grieperig denk ik. Beetje misselijk, darmen doen raar. Warm en koud. Moe. Maar schijnt te heersen. Gister m'n vriend even moeilijk gemaakt Hormonen! arm jong hahaha Nu ga ik even bij m'n moeder op de koffie. Tot straks
@Stephanie: veel plezier bij je moeder! Hopelijk ben je snel weer helemaal beter! Dank je voor je feliciaties Ik had nog nooit ontslag genomen, dus eens moet de eerste keer zijn hihi! Wist niet dat het zo goed kon voelen! Ik voel me zo vrij als een vogeltje twiettwiet Zo, nu ga ik even achter m'n pc vandaan, want moet studeren. Vanavond ga ik mijn man namelijk weer lekprikken met mijn acu-naaldjes hihi!