Super zeg dai... Dan wordt ze idd al groot gaat snel met die kleintjes... Heb dat ook altijd als ik een kind van iemand lang niet gezien heb dan zeg ik altijd wow wat is hij/zij gegroeit zeg... Hier gaat het wat minder... Ben echt steeds heel moe en kan geen eten meer verdragen... Vooral warm eten... Heel jammer En stephanie heb het er al met mijn vriend over gehad over trouwen enz dus dat komt wel goed denk ik... Soms heb ik ineens van die dagen en denk je overal 10 keer over na... Nou ik ga een poging doen chinees te eten... Terwijl ik dat altijd zoooo lekker vond..
Bij mij is het chinees eten gelukt haaha! Heb wel een heel erg opgeblazen buik nu pfffffff en zit errrrug volale:
Wat is het stil hier de laatste dagen ineens... Het chinees eten is me niet gelukt... snik snik... Ik ga naar de ikea kerstspullen kopen...
Hoi meiden, m'n laptop doet t nog steeds niet maar ik lees via m'n telefoon wel regelmatig mee hoor! Ik vind het lastig de goede keuze te maken wat betreft zwanger worden met zoloft. De meningen zijn er zo verdeeld over. Jammer dat er nog zo weinig onderzoek naar is gedaan...
Middag! Malleboe, Keuzes maken is altijd moeilijk. Zelfs als je zonder medicatie voor een kindje wil gaan is die keuze nog moeilijk volgens mij. Denk er goed over na en jullie komen er wel uit! Shay, gefeliciteerd met je 7 weken Wat balen dat je niks binnen kan houden! Hopelijk gaat het snel over. (ik was er met zo'n 10 weken vanaf) Wel geslaagd voor de kerstspullen? Dai, wat goed van je dochter! Je zal ze nu wel extra goed in de gaten moeten houden of valt het mee? Hoe is het met de NODjes? Zal es even op het lijstje kijken. Ik ga zo weer werken! Fijne zondag allemaal
Ik hoefde niet zoveel bij te lezen dit keer! Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik heb nog steeds vreselijk last van mijn sinussen, echt bonkende hoofdpijn. Morgen misschien toch maar naar de huisarts..... Afgelopen 2 dagen had ik weer acupunctuurles. Heb toch maar verteld van mijn zwangerschap omdat bepaalde punten (en dat zijn er aardig wat) dan niet geprikt mogen worden. Ben nu wel af en toe wat misselijk. Morgen een echo...spannend. Ben benieuwd of we al wat kunnen zien. Het zou me wel een stuk meer zekerheid geven. Balen dat je zo misselijk bent Shay...hopelijk wordt het gauw wat beter. Malleboe, het blijft moeilijk... Maar denk er goed over na en laat je goed informeren. Het gaf mij een veel geruster gevoel. Fijne zondag iedereen!
Heey meiden, Shay, vervelend dat het eten niet zo lekker gaat, hoop voor je dat het van korte duur is! @ Stephanie...we moesten haar al in de gaten houden want ook kruipend was ze al vliegensvlug! Lopen gaat nog niet zo snel, dus kunnen we haar nu beter in de smiezen grijpen zeg maar....gelukkig vindt ze het zelf helemaal geweldig! @ Emma, succes morgen met de echo! En alle NOD-ladies, drie stuks al nu, wordt nu echt spannend!
NOD Danabelle: 28 nov Nessy: 30 nov Hope 1982: 30 nov Debbie: 2 dec Daiquiri: 7 dec Sanneke: 10 dec Linneke: 14 dec Happybest: 15 dec Mijleentjuh: ? Malleboe: rond de jaarwisseling Danitjuh: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Shay 20-07-2009 Annemarie 26-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 30-07-2009 Afspraken 01-12: Emma 1e echo 02-12: Emma gyn, Happybest gyn uitslagen en reumatoloog Stephanie gyn 12 weken controle drukke dag! 09-12: Sunshine gyn, Sanneke reumaconsulent 10-12 Twee keer gyn shay 22-12: Shay bloeduitslagen 16-01: Daiquiri reumatoloog Dankje Dai!
Emma succes en veel plezier bij de echo morgen. Ik zag dat nessy en hope onder hun banner dag 3 van cyclus hadden staan, dus dat betekend denk ik dat zij door zijn naar de volgende ronde. Dus nu spannend voor Dannabelle!
zou kunnen, happybest, maar er zijn ook banners die gewoon weer opnieuw beginnen te tellen na afloop van de cyclus....vind ik niet zo handig, maar ja...die van deze site doet dat geloof ik sowieso, daarom ben ik maar geswitched.
Goeiemorgen allemaal! De echo viel inderdaad enorm mee! En...nog veel belangrijker: het hartje klopt! Er zit een kleine frummel van 6,5 mm hihi! Super gewoon. Ik ga zometeen een foto in mijn album zetten. Hoe is het met iedereen die nu rondom zijn NOD zit? Knuffels, Emma
Hey! Emma, fijn dat de echo goed was Ik mag morgen weer. Ben nu al op van de zenuwen Zo komt vriendinnetje langs, die had ook al ongi moeten zijn.... spannend! Liefs
Hoi dames, Ben helaas vandaag ongi geworden. Mijn cyclus was een aantal maanden vrij regelmatig (29-31 dagen) maar nu was het vorige maand 26 dagen en nu 32. Tja. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar..
Emma wat fijn dat alles goed was! Stephanie veel succes en veel plezier morgen! Danabelle, bah wat vervelend meid! Dikke knuffel van mij!
daar ben ik weer......morgen NOD vanmiddag negatief getest! nu lees ik veel negatieve reacties op de testen van Matcare! maar ach...... weinig nieuws van deze kant. heb de laatste tijd veel nagedacht over een verzoek dat me is gedaan, maar heb besloten dat ik het ga doen. Ik word binnenkort geinterviewd door de ViVa en dan kom ik met foto (dat vind ik wat minder) en interview in de viva te staan (ivm mijn epilepsie en mij kleine meid)
Debbie, wat leuk! Laat je wel even weten welke viva het wordt? Danabelle, balen van je ongi! Misschien wordt het nu een kerstkadootje?
NOD Danabelle: ? Nessy: ? Hope 1982: ? Debbie: 2 dec Daiquiri: 7 dec Sanneke: 10 dec Linneke: 14 dec Happybest: 15 dec Mijleentjuh: ? Malleboe: rond de jaarwisseling Danitjuh: ? Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Shay 20-07-2009 Annemarie 26-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 30-07-2009 Afspraken 02-12: Emma gyn, Happybest gyn uitslagen en reumatoloog Stephanie gyn 12 weken controle drukke dag! 09-12: Sunshine gyn, Sanneke reumaconsulent 10-12 Twee keer gyn shay 22-12: Shay bloeduitslagen 16-01: Daiquiri reumatoloog Alweer tijd voor de december ronde!
He bah Danabelle.....op naar de volgende ronde dan maar, met hopelijk een beetje meer geluk. We blijven duimen voor je! Debbie: wat waren er voor negatieve reacties over de matcare dan? Ik heb die ook altijd gebruikt en had wel goede ervaringen..... Stephanie en Happybest succes morgen!
@ Danabelle wat balen meid nieuwe ronde dan maar weer... Ik hoop een mooi kerstcadeautje voor je.. @ Emma super dat je echo goed was... Ik was vorige week 6 weken en 3 dagen en toen was het 5 mm dus die van jou is nu al groter haha... @ stephanie Succes morgen spannend... En over die kerstspullen die stomme ikea had niks... Dus heb maar even ergens anders wat gehaald... En was in breda dus konden we gelijk even naar de prenatal... Weet nu precies welke kleuren de kinderkamer moet hebben... Als je daar binnen komt lopen kijken ze ook gelijk naar je buik haha... Maar ja die heb ik nog niet... @ debbie laat idd wel weten welke viva het wordt... Enne geen bloed geeft moed... Ik blijf maar fruit eten... Alles kost moeite om te eten... Moest vandaag weer werken en dan moet ik eten opscheppen gadverdamme...
En welke kleur wordt het? Wij zijn er denk ik ook al wel uit. Donker met wit. Misschien een fel kleurtje als accesoirekleurtje. Matcare schijnt niet zo goed te zijn omdat ze vaak positief geven terwijl 't negatief is. Heb ze zelf niet gebruikt. Shay, balen dat je zo slecht eten kan! Nog even doorbijten en hopelijk ben je er met de 12 weekjes wel vanaf.