Hey gatsie happybest. Als die spuiten dan maar helpen... Doet dat veel pijn? Ik zag trouwens op tv iemand die was van de reuma afgekomen door bijensteken. (bewust hoor, iemand kweekt die beestjes speciaal) Shay, onze kikkervis is nu van stuit tot hoofd 6 cm! Is al een echte beebie Heb (onduidelijke) foto in m'n album staan. Debbie, hoe is het ermee?
knuffel voor jou happybest @Emma; ik heb ook mijn hele zwangerschap bij een VK gelopen en als ik vragen had kon ik zo bij de gyn terecht. op het moment dat de VK twijfelde belde ze waar ik bij was de gyn en zo werkte die 2 goed samen. ik vond dat wel erg fijn tjsa....hoe het hier gaat? hetzelfde als afgelopen dagen, echt geen ongi te bekennen.
@ deebie het ziet er best positief uit die test hoor! dus idd nog ff geduld en dan een nog duidelijker test hopelijk....dus we wachten nog heel ffies met de felicitaties.... Jij had toch een krappe twee weken geleden die krampen......? @emma, is normaal hoor dat de volgende keer naar de VK lang duurt....zat echt bijna direct alweer de dagen te tellen, dat ik zo lang moest wachten...naar hoe verder je vordert hoe vaker je mag hoor... @ happybest, balen dat je die spuiten gewoon nodig hebt tegen de pijn, hopelijk is er snel een heel gezonde reden waardoor je geen of minder last hebt van de pijn! Hier nog helemaal niks geen zwanger of ongi gevoelens, verwacht zaterdag ongi te worden (logisch rekenend vanaf de vermoedelijke eisprong op 15-11)
Ja idd dat klopt! ach we zullen het nog even af moeten wachten. ik heb de moed een beetje verloren hoor, al ben ik me er wel van bewust dat het er "goed" uitziet maar na die negatieve test van vanmiddag, geloof ik er niet meer in
Hé dames, ik kom hier nog eventjes wat geks melden hoor.. Misschien heb ik het al eens verteld, maar mijn menstruatie is sinds het stoppen met de pil (juli 2007) heel licht. Ik heb twee dagen een inlegkruisje nodig zeg maar. Maar nu is het wel héél extreem licht; ik werd maandagochtend ongi, dacht ik, want ik vond twee rode druppels in mijn slipje, maar als ik een zwart slipje had gedragen had ik van niks geweten zeg maar.. en het heeft verder ook niet doorgezet. Ik vind dat wel raar hoor Volgens de huisarts kan het geen kwaad - maar ik baal er wel van en maak me er ook wel een beetje zorgen om!
Stephanie: heb jij 3 echo's gehad dan, gezien je album? Leuke foto's trouwens, vooral die van 12 weken is inderdaad een echt beebje al! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik vanaf 12 weken gewoon elke 4 weken een controle. Maar deze keer, op 12 weken krijg ik dus geen check, dat vond ik zo raar. Dus tussen de 9 weken en 16 weken heb je geen enkel idee of het wel goed gaat met die kleine. Ik ga denk ik toch maar eens navragen hoe dat zit. Lijkt mij dat je op 12 weken toch op z'n minst even moet kijken of het hartje klopt. En een 12 weken echo wordt toch sowieso vergoed, kortom daar heeft iedereen dan toch recht op? Ik vind het raar dat ik nu minder controles heb dan de vorige keer, terwijl ik er nu meer nodig heb toch? Sorry, maar heb gewoon erg veel moeite om zo'n lange periode te overbruggen. De verloskundige zie ik pas over 10 weken. @Danabelle: Kan je je niet door laten verwijzen? Het is best wel apart dat je zo'n geringe menstruatie hebt toch en dat al vanaf juli begrijp ik? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!
heej meiden, ik voel een lang verhaal van mijn kant aankomen hahahahaha...bereid je maar alvast voor vanmorgen een test gedaan en die was negatief. er zal vast iets fout zijn gegaan met innestelen. nog geen teken van een ongi te bekennen. toch is dit niet wat ik wil....het gaat tenslotte tenkoste van mijn eigen gezondheid omdat ik er 's nachts erg mee bezig ben. mensen die zeggen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn.....dat gaat niet, vooral als je weet wat wij de afgelopen 2 1/2 jaar hebben meegemaakt aan teleurstellingen, miskraam en vooral veel aanvallen. mijn epilepsie aanvallen zijn het ergste...de zwaarste die er zijn en die kunnen worden veroorzaakt door stress en slaaptekort. nu is dat wat er de afgelopen anderhalve week hier in huis is. zeker niet tussen ons, maar wel omdat ik het echt voelde en ik weet hoe een zwangerschap voelt...dat is iets wat je aan niemand kan uitleggen. nu had ik gisteren een positieve test in handen. al gemaild naar mijn vriendin en die zag zonder twijfel een streep. ook mijn eigen vent zag hem duidelijk. ik twijfel daar dus geen seconde aan, dat ik het me ingebeeld heb. alleen vanmoregn was de test wederom negatief (net zoals gisteren middag!) stel dat ik gister die test weggegooid had was ik dus 24 uur in de veronderstelling geweest dat ik dus zwanger was, maar omdat de streep verdween ben ik nog een test gaan doen en die bleek negatief te zijn en zoals ik al zei...vanmorgen dus ook. ik zit er zwaar aan te denken om dit te staken, want ik wil die teleurstellingen niet elke maand gaan meemaken, vooral nadat ik die miskraam gehad heb. het gaat tenslotte om mijn eigen gezondheid (natuurlijk ook van de toekomstige baby, begrijp me niet verkeerd) maar ik ben mama. ik kan niet in bed blijven liggen omdat ik mss een aanval kan krijgen. mijn meiske moet aangekleed worden, naar school en lekker eten. en het "loslaten" gaat niet. elke dag ben ik er mee bezig. vooral nadat ik me "echt" zwanger voelde (dat gevoel al sinds maandagmorgen anders is). tijdens mijn ongi en die 2 weken voor mijn eisprong was ik er totaal niet mee bezig, maar sinds ik dus die pijn in mijn buik kreeg (en ik verzeker je...dat was ENORM!) ben ik er dus mee bezig. als gevolg.....dat ik al 2 heel voorzichtig moet doen, want ik voel me belabberd. al met al een heel verhaal geworden. een verhaal geschreven in een opwelling en vol emoties....................misschien begrijpen jullie het niet en zullen jullie zeggen dat ik er niet zoveel mee bezig zijn maar ik verzeker je.....na wat wij hebben meegemaakt kan dat niet, echt niet. mijn vriendin die alles van dichtbij heeft meegemaakt, snap sowieso al niet waar wij de energie en de kracht vandaan halen....tsja....dat is nu net de vraag die ik me sinds gisterenmiddag afvraag.
@ debbie, was idd een lang verhaal... maar het belanrgijkste is: lucht het wel op om er over te schrijven? Ik weet natuurlijk niet precies hoe jij je voelt, maar kan me wel de teleurstelling wel voorstellen, zeker als je je zwanger voelde. Het enige wat ik zou kunnen zeggen, (vanuit mezelf gezien dan), probeer even geen testen te doen, als je ongi wordt, nou dan merk je het wel. tja en ik ben zelf in principe van de ruim over datum testen, maar daar help ik je nu niet mee (mezelf wel, om dit soort evt. teleurstellingen te voorkomen, want je krijgt er toch een klap van mee, eerst posi dan nega). Kortom, ik vind het zwaar k##te voor je en gooi je gevoelens er hier lekker uit!
lief van je meis! ik voel me er idd een stuk prettiger bij dat ik er over kan praten en misschien denk ik er heel anders over als ik ongi ben.
Hè meissie wat vervelend. Ik weet niet wat je allemaal meegemaakt hebt, maar je voelt het zo als je het voelt. Als het niet meer goed voelt moeten jullie samen een moeilijke beslissing nemen. Wat betreft het er niet mee bezig moeten zijn, dat bestaat voor ons hier niet. Wij kunnen er niet niet mee bezig zijn, omdat het voor ons niet zo makkelijk is zonder medicijnen (of minder). Ik snap je helemaal wat dat betreft. Ik kan helaas niet veel voor je doen behalve dan vanuit hier een super grote mega knuffel naar je sturen!
Hey meis Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, zeker omdat je met je medicatie zit wil je er toch op tijd bij zijn. Dus zo maar even zwanger worden is er niet bij. 2 weken spanning is het gelukt of niet. Nu wil ik je geen valse hoop geven maar ik had precies het zelfde 1 dag overtijd een test gedaan en die gaf toen een heel licht streepje wat ook weer verdween, bij de assistent van de huisarts geweest en die bevestigde dat ik niet zwanger was. maar mijn ongi bleef uit. 4 dagen later weer een test gedaan en die gaf duidelijk aan dat ik toch zwanger ben. Het is erg moeilijk want je lichaam kan je ook in de war maken waar door de ongi langer wegblijft maar geen ongi is toch iets positiefs. ik hoop dat ik je er een beetje aan hebt en wil je zeker geen valse hoop geven. Veel sterkte, liefs annemarie
Heej meis, Bedankt voor je berichtje. Je hebt wel gelijk dat ik nog niet ongi ben en mss moet ik daar gewoon aan denken, maar dat lukt ff niet! Het is gewoon fijn dat er meiden zijn die je begrijpen. En ook mijn man is een wereldvent en hij kent en begrijpt me. Ik moet gewoon nu ff aan mezelf denken, want mijn kleine meid is bijna jarig en die wil wel een gezonde en vrolijke mama horen zingen Meiden ondanks dat ik jullie "niet" ken, bedankt voor jullie lieve woorden! Dikke knuffel voor jou
@ deebie, meid, lucht lekker je hart hier op het forum. Ik snap echt je twijfels wel. Ben het ook eens met Daiquiri: gewoon even niet testen de komende dagen en als dan over een week nog eens kijken of het rood echt is uitgebleven. Geniet lekker van je kindje en probeer (al weet ik dat het moeilijk is) je niet te druk te maken. Deze week sinterklaas, dat geeft misschien wat afleiding ? Sterkte en een dikke knuffel ook vanuit hier... @danabelle, ik wou dat ik zo'n lichte menstruatie had, hier 4 dagen met kramp op bed, nou van mij mag het hier de komende 9 maanden wegblijven! Ik zag trouwens dat Nessy en Hope nog wel ergens op de zwangersschapspagina rondzwerven, maar hier al een tijdje niets gezien. Op NOD december forum had hope berichtje over NOD 28 december. En bij Nessy was IUI deze maand niet gelukt, maar nieuwe nod niet gegeven geloof ik. Ik ga nu echt aan het werk, (zit al weer een uur te lezen, terwijl er ook gewoon gewerkt moet worden vandaag). groetjes
Bedankt meid! Als ik niet ongesteld ben geworden kunnen we volgende week samen testen zie ik hihihihi ik spreek Hope idd bij een andere topic en die is ongi geworden!
ja mijn NOD staat op de tiende, maar ik denk dat ik tot het weekend wacht met testen, (wilde eerst zelfs een hele week wachten maar denk niet dat ik dat vol houdt). Ik wil wel echt graag samen met mijn vriend testen, dus als ik dan nog niet ongi ben ga ik pas zaterdag 13 op zijn vroegst testen.
Ach Debbie, wat ontzettend vervelend nu je je zo voelt.... Ik wou dat ik wat voor je kon doen. In elk geval heel veel knuffels ook vanuit hier en heel veel sterkte met alles. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid en test je alsnog positief. Ik gun het je zo, net als de andere meiden hier! Zeker na de ellendige tijd die jullie hebben doorgemaakt. Probeer het nog even vol te houden om niet te testen..... Liefs, Emma