Ik miste ze ook al! Wat ontzettend balen dat je je nog zo slecht voelt zeg. En zie nou dat je de 9 weken al voorbij bent, wat gaat de tijd toch snel! Ik heb stiekem even een nieuwe foto geplaatst..
Ja gaat snel he als je het zo ziet... Ga al bijna bevallen Maar voor mezelf gaat het niet zo snel waarschijnlijk vanwege dat ik me nog zo voel... Ben jij ook zo moe of moe geweest? ik val gewoon alleen maar om of zo voel ik me iig.... Maar ik bekijk net je foto maar je hebt echt al een buikje... Klinkt lullig maar je snapt dat ik het positief bedoel he...
Net de test gedaan. Niet Zwanger zegt het, maar kan zijn dat er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in de urine zit. Dus morgen en of overmorgen doe ik er weer 1. Kan gewoon haast niet anders dat ik zwanger ben. Ben altijd stipt op tijd ongi (om de 4 weken). Nu 2 dagen over tijd.
@ Linneke, goed zo, de moed er gewoon in houden, zeker als je anders altijd zo stipt bent, zou leuk zijn! @Danabelle, we doen helemaal geen testen, heb ook zoiets van zekerheid heb je toch nooit en het zou geen reden zijn om de zwangerschap af te breken. dit is toch een test voor het down-syndroom, of zit ik nu mis?
Dank je Shay! Vat het helemaal niet verkeerd op hoor. Buikje is een buikje en hij zit er! Moet er soms nog aan wennen dat het niet alleen maar vet is wat er zit. Scheelt dat de vorm ook veranderd. Linneke, balen van je negatieve test. Misschien heeft ie idd wel wat meer hcg nodig. Weet je wel wanneer je ei was? Niet dat die toevallig iets later was oid?
Nee ik weet niet wanneer mijn eisprong was. Ik voel dat nooit helaas. Ik ga lekker slapen. Ik ben trouwens met mijn nwe baantje gestopt. Er was daar zo weinig te doen, zat me gewoon te vervelen. Het was maar vrijwilligerswerk en dan moet het zeker wel naar je zin zijn.
Goeiemorgen dames Hoe is het met jullie? De combinatietest is idd bedoeld om de kans te berekenen dat je een kindje krijgt met het down-syndroom. Wij willen hem dus wel laten doen, al beseffen we heel goed dat de uitslag nog helemaal niets hoeft te zeggen. Een slechte uitslag zou voor ons reden zijn om een vruchtwaterpunctie te laten doen en n.a.v. de uitslag daarvan zouden we verdere beslissingen nemen. De medicijnen van de huisarts zijn zetpillen tegen de misselijkheid. Ik heb vannacht wel wat beter geslapen maar nog vóór ik iets gegeten had vanmorgen moest ik alweer overgeven, en mijn ontbijt van een uurtje geleden kwam er ook vrij snel alweer uit. Ik voel me héél slapjes nu
Ik werd vanmorgen wakker en daar hing ik ook weer boven me emmer... En het doet dan ook zo een zeer want er zit niks in en spuug je alleen gal...
@ Shay, verschrikkelijk gevoel is dat inderdaad. Ik loop ook al dagen met een rauwe, pijnlijke keel door het overgeven
vorige week heb ik toch lopen huilen omdat ik echt dacht dat ik het niet meer vol hield...De hele dag door misselijk, kan niks eten en dat spugen terwijl er niks inzit om uit te spugen... Ik moet zo even bloed gaan prikken voor me lever maar ik zie het echt niet zitten... Voel me slecht en futloos en opstaan kost al veel moeite...
@ Shay, ik weet hoe je je voelt.. Ga jij nu ook niet werken? (Ik weet niet of je werk hebt). Ik moet vanmiddag naar de tandarts en naar het ziekenhuis, feest! Gelukkig word ik gebracht, ben even niet in staat om er zelf naartoe te gaan. Ik hoop maar dat ik niet ga overgeven of flauwvallen daar
Hey ja ik heb werk hoor... Ik werk 24 uur dus vandaag en gister was ik vrij... Maar vorige week een hele week ziek geweest maar dat had ik volgens mij gezegd in een vorig berichtje naar je staat op pagina 83... Omdat je ook vroeg over die combi test...
Hey misselijke meiden! Wat lijkt het me toch vreselijk als je de hele dag moet overgeven en niks binnen kan houden! Dikke knuffel voor jullie hoor! Linneke, goed dat je ermee bent gestopt. Ik vind ook dat vrijwilligerswerk wel leuk moet zijn! (ook niet vrijwilligerswerk, maar daar stop je niet zo makkelijk mee) Misschien heb je toch een late eisprong gehad. Al eens nagedacht over ovulatietesten? Hier is het ook niet zo geweldig. Griepje onder de leden ben ik bang. Alles doet zeer, pijn in keel, futloos. Maar even alles bij elkaar rapen voor m'n late dienst! Succes met alles vandaag!
Ik neem sinds een 1,5 maand Serlain 50 mg/dag, dat is hetzelfde als Zoloft geloof ik. Ik vroeg met toch ook dikwijls af of dit geen kwaad kan, maar als je dit nodig hebt, heb je het nodig niewaar? en mijn huisarts zei ook van soms beter een pilletje te moeten nemen, dan je slecht en depressief te voelen, want dat zou nog meer invloed geven op een foetus naar t schijnt. Ik ben blij dat hierover een onderwerp geopend werd. Ik heb reeds 5x IUI gedaan, maar tevergeefs, geeft zoveeeel stress voor mij, we laten de natuur gewoon zijn gangetje gaan nu.
Ben vanmorgen ongi geworden. Balen. Wel raar, 3 dagen overtjid. Stephanie. Ik heb ovulatietesten liggen, maar ik vind dat zo moeilijk om te doen omdat je het dan zo vaak moet doen. Omdat het zoveel dagen kan zijn dat je een eisprong hebt.
@ Kate, welkom hier! ik kan je niet helpen met je vraag, maar misschien 1 van de andere meiden! @ Linneke, balen en dan toch verrassend omdat je altijd op tijd bent...misschien toch onbewust tegen gehouden of zo...je weet het niet he. Hoe heb je het opgevat, omdat je er een beetje van uit ging dat het wel eens positief zou kunnen zijn?
@ Linneke: balen meid! Wees maar lief voor jezelf deze week. En dan vol goede moed op naar de volgende ronde. @ Katje: Welkom! Ik slik Zoloft (Sertraline) een SSRI anti depressiva. Mijn huisarts raad zeer af zwanger te raken tijdens medicijn gebruik. Ik wil in het nieuwe jaar proberen af te bouwen en het weer zonder meds te proberen. Mag ik vragen wat je diagnose is? Ik ben begin dit jaar overspannen geraakt en ben daarna depressief getest. Bij mij zit depressie in het aard van het beestje en ik heb vertoon ook symptomen van ADD. Hoewel mijn psycholoog niet dent dat ik daar een sterke diagnose in zou krijgen. Ik heb een paar emotionele en vermoeiende dagen. Ik merkt dat de donkere dagen onder m'n huid gaan zitten. Ik wil graag een lichtherapie lamp thuis, maar een goede is nog best duur. Daarnaast maak ik me nu al druk over het stoppen met de anti depressiva in het nieuwe jaar. Wat nou als ik terugval....het blijft eng Slaap lekker allemaal!
Oh Linneke wat balen! Ik had nog wel zo voor je geduimd! @shay en danabelle wat ontzettend vervelend dat jullie zo vreselijk misselijk zijn. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @malleboe. Wat jammer dat je je zo voelt. Zou je zo'n lichttherapie lamp niet tweedehands kunnen krijgen op internet? Sterkte! @katje Welkom hier! Jullie zijn dus ook al erg lang bezig als je al 5 IUI hebt gehad. Wat ontzettend naar dat het zoveel stress geeft. Ik hoop dat de natuur jullie ook gauw helpt.
EMMA EN DEBBIE WAAR ZIJN JULLIE? Ik begin me een beetje zorgen te maken over de dames... Ik heb me weer ziek gemeld... En morgen ga ik het weer proberen... Ben vanochtend naar de HA geweest en die wil me liever geen medicijnen geven omdat die ook bijwerkingen hebben.. En ook niet goed is voor me lever... Dus de conclussie is wachten tot het over gaat...