Dankje Sanneke, fijn dat je een lekkere kerstweek achter de rug hebt... Hier waren de kerstdagen toch een beetje speciaal, we zijn namelijk begonnen met klussen voor de eerste keer op tweede kerstdag! Verder de dagen gezellig met familie doorgebracht, al ben ik wel blij dat de dagen nu weer voorbij zijn hoor, gewoon alles weer naar het normale. Ik zal me nog even moeten inlezen hier om jullie een beetje te leren kennen. Groetjes
hoi meiden, ik mag me helaas ook bij jullie aansluiten.. ik heb angio oedeem ( allergische reactie waarbij mijn mond, ogen, keel, maag-darmkanaal opzwellen) en moet helaas elke dag prednison slikken en xyzal.. en wil ook graag zwanger worden over 2 weekjes hier een afspraakje over in het ziekenhuis.. groetjes Daantje
Spannend Daantje wat je over 2 weken in het ziekenhuis te horen zal krijgen, ik hoop goed nieuws natuurlijk!
Nieuwe meiden welkom Malleboe en en en? Hier gaat het echt slecht... Ik weet niet meer wat ik moet doen... Heb deze ochtend al 3 keer over moeten geven... Voel me zoooo futloos en al me spieren doen zeer van het overgeven... Ik ga me morgen echt weer ziek melden en ook gewoon zeggen dat het nu echt niet gaat en ik wel weer kom als ik me beter voel... Zal wel problemen geven aangezien ik voor oud en nieuw opsta om te werken... Heb deze dagen ook al zo veel moeten huilen omdat ik niet meer weet wat ik nog kan doen en ik alleen nog maar thuis kan zitten en wachten tot de dag weer voorbij is... Klinkt misschien heel drama maar zo is het nu echt... Hoop dat het met jullie wat beter gaat.. Liefs
Wat vervelend Shay01 dat je je zo beroerd voelt, maar wat niet kan gaat niet en als jij je niet in staat voelt om morgen te gaan werken dan moet je dat niet doen ook al sta je op de lijst om met oud-en nieuw te werken, jij en je kindje gaan voor nu.... toch hoop ik dat je je snel wat beter voelt.
Hoi meiden, Charpi welkom Gezellig dat je lekker mee komt kletsen bij dit zooitje ongeregeld Wil je er ook bij op de lijst? Geef dan even je NOD door. Kunnen we ook bij jou in de zenuwen gaan zitten iedere maand! Hoe gaat het verder met je? Werken de medicijnen goed en mocht je er gelijk zwanger mee raken? Shay, wanneer houdt het eens op met dat spugen van jou? Wat vreselijk voor je! Krijg je wel genoeg binnen om je op de been te houden en voor het kindje? Misschien anders morgen eens een dokter bellen... Dai, gecondoleerd met het verlies van je opa. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe de komende tijd. Daantje, ook jij welkom bij het clubje! Wat veroorzaakt de alergische reactie bij jou? En ook niet niks op elke dag aan de prednison te moeten zitten. Zijn jullie al wel aan het klussen of wacht je op groen licht? Succes ermee iig! Dit is trouwens een heel vruchtbaar topic hoor 8) Hier alles goed. Vanavond weer werken, voor de verandering. Dus nu even forum kijken en dan zo omkleden. Tot snel Fijne zondag allemaal
heey meiden, Bedankt voor jullie reacties! Gisteren naar mijn opa en oma geweest, maar ik blijf dat toch moeilijk vinden, heb altijd het idee dat ik naar aapjes zit te kijken. Opa lag er wel heel erg mooi bij, echt zoals hij was. Dus al met het al, het was heel moeilijk, maar het voelde goed! Shay, wat naar dat je je telkens zo beroerd blijft voelen....heb je die dingen van Puur mama al eens geprobeerd waarover ik schreef? ik krijg er geen provisie hoor, maar bij mij werkte het de vorige ronde echt super en ik zit nu al dagen te wachten op mn bestelling dat ie binnen is, want ook hier speelt de misselijkheid af en toe op. Niet als bij jou, als ik het zo lees, maar het is zo fijn om je je even wat beterder te voelen. Ik vond het toen die 13,95 echt dubbel en dwars waard. @ Annemarie, ik wist ook niet dat een zwangerschap bij jou zulke risico's had, zeker als het zo zou kunnen zijn dat je moet kiezen tussen jou en de kleine. Tuurlijk gaan we uit van de 40%, maar ja je moet idd er wel bewust van zijn dat het mis kan gaan, goed dat jullie hier op deze manier in staan. @ Daantje en Charpi, welkom! leuk dat er weer nieuwe meiden zijn! en net wat Stephanie zegt, het lijkt hier soms van een leien dakje te gaan.... zonder gekheid, denk dat we hier gewoon wel op een normaal gemiddelde zitten hoor, maar de afgelopen tijd leek het wel een gekkenhuis af en toe. Groeten, Dai
Dankjewel voor het welkom! Natuurlijk wil ik graag op de lijst, waar kan ik die vinden? Ik verwacht mijn NOD pas 19 januari, dus we zijn nu begonnen met klussen , wat natuurlijk heeeeeeeel vervelend is Met mij gaat het hartstikke goed eigenlijk, ik ben al een jaar zonder depressie en dat is wel anders geweest helaas, daarom vond mijn psychiater het totaal niet verstandig dat ik van de meds afging om zwanger te raken, het risico is gewoon te groot dat het dan met mij weer helemaal mis gaat en dat zou ook voor het ongeboren kind veel schade geven, met later kans op angststoornissen. Nu lopen wij dus een iets groter risico op een kindje met een aangeboren afwijking, maar dat risico durven wij te nemen.... @Daiquiri, nog gecondoleerd met je opa, ik van natuurlijk midden in jullie topic binnen en was nog niet op de hoogte... en ik hoop dat jij en Stephanie gelijk krijgen en dat het bij ons ook van een leien dakje mag gaan, want ik zou er geen bezwaar tegen hebben om snel zwanger te zijn hoor.... Groetjes, Charpi
Charpi, zag net dat ik je niet eens welkom heb geheten.. sorry :schaam:. Welkom en bedankt.. Daantje, ook welkom hier. Ik schrijf hier nooit veel maar laat zo nu en dan van me horen (op dit topic).
Joh dat geeft toch helemaal niet Hope, kan gebeuren hoor, neem je niets kwalijk.... toch duim ik met je mee dat je ongi wegblijft hoor!
Hoi meiden, Hier nog steeds geen duivels en zit op dag 37 ik ga 31 december testen. Dan ben ik vrij en vind het wel een leuke dag om te testen, hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat ik niet zwanger ben... Daq: gecondoleerd meid! Sterkte voor jou en je familie. Shay: wat een ellende bij jou zeg ik hoop deze periode snel over gaat. Nieuwe meiden: welkom bij ons cluppie! We zijn hier echt elkaars steun en toeverlaat dus lucht je hart gerust
Ohw Malleboe wat spannend zeg meid, al 6 dagen overtijd.... knap dat je pas de 31ste wilt gaan testen, wat een geduld kan jij opbrengen....
Even een update hoor meiden... Zoals jullie weten gaat het al een paar dagen niet zo... Gister 6 keer over moeten geven verschrikkelijk... De kilo's komen er niet bij en gaan er alleen maar af... Heb ook echt geen energie meer... Dus ik heb me ook voorlopig ziek gemeld en mocht het nog niet echt beter gaan ga ik terug naar de HA want dit gaat zo niet langer... Me vriend moest helaas ineens gaan werken vandaag maar ik moet bloed laten prikken maar zie het niet zitten om zelf auto te rijden omdat ik totaal geen kracht meer heb... Dus nu gaat me moeder mee... Heb me de laatste dagen wel afgevraagd waar toch die roze wolk is waar je schijnbaar op moet zitten tijdens je zwangerschap... Malleboe je houdt ons wel in spanning zeg... Ik hoop het echt voor je meid... En ik hoop dat je niet allemaal last krijgt van die kwaaltjes dan... Emma hoe is het nu met je meid? Dai helaas kan ik niet zomaar om die puur mama... Want eigenlijk alles wat ik neem moet in overleg met de HA zelfs een paracetamol kan ik niet zomaar innemen... Zoals je in veel bijsluiters leest is eigenlijk alles schadelijk voor je lever dus vandaar... Maar als het zo door gaat ga ik terug naar de HA en dat voor stellen om te proberen...
Wat vervelend Shay, dat je je zo beroerd voelt. Ik kan me voorstellen dat die roze wolk dan ver weg is, waar iedereen het over heeft. Misschien is het inderdaad een goed idee om naar de HA te gaan en te overleggen of er iets is wat jouw klachten kan verminderen.... Ik leef met je mee en hoop dat het snel beter met je gaat!
Shay, nog steeds zo ziek lees ik? Dikke knuffel vanuit hier! Hier alles oke. Ga zo even nieuwe foto in album zetten Verder geen nieuws!
Hoi meiden, Ik heb het niet volgehouden...heb vandaag getest. Maar ik vetrouw de test niet. Ik had een heeeeeel licht streepje en heb met senitest dipstick getest. Nu lees ik op meerdere sites dat Sensitest bijna altijd een lichte streep geeft. Dus van de week nog maar even naar Kruidvat Zelf vooralsnog niet het idee zwanger te zijn. Hoewel ik wel last heb van mijn darmen...maar dat kan ook van de kerst zijn Maar nog geen spoor van de duivels, heb vandaag een OB gedragen, en die kwam er helemaal schoon uit
@ stephanie je krijgt al een aardigje buikje... Ik heb wel een soort van balletje maar niet zoals op jou foto van 11 weken... maar ja ben dan ook al 4 kilo afgevallen... @malleboe ik was er toen ook heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden maar die ob bleef gewoon wit... Morgen maar even die kruitvat test doen dan.. Ik hoop het voor je meid..
@ Shay: dus jij hebt ook de OB in de gaten gehouden hahaha. Tja ik zie normaal echt een paar dagen vooraf een klein beetje bruin. En nu dus echt helemaal niks. Had jij ook van die ongi-krampen? Vannacht nog maar een OB-test doen. Het vervelende is dat ik verder geen zwangerschapskwaaltjes heb...ook m'n (.)(.) zien er niet anders uit. Wat erg zeg, ik ben in staat om nu nóg een Sensitest te doen....ik heb er nog 1 liggen Aaaaaaaaargh IK WORD GEK hahahaha.