@Danabelle: je hebt gelijk, het is wel soms te zot voor woorden hoor. Toen ik nog heel diep in mijn depressie zat moest ik toch maar weer proberen te werken. Ik weet nog goed dat ik een uur heb zitten huilen bij de arbo-arts omdat ik voelde dat ik dat niet aankon. Ben toen toch gaan werken en heb toen een zware terugslag van gehad. Zelfs de crisisdienst thuisgehad. Door die werkwijze van hun ben ik nu nog veel langer uit de running.............
Meiden ik moet wat kwijt.... Ben net gebeld door de kinderarts en mijn zoontje moet voor 3 dagen opgenomen worden in het ziekenhuis. Het dringt eigenlijk nu pas tot me door. Hij drinkt namelijk zo ontzettend veel en nu gaan ze nakijken waar dat nou aan ligt. Zijn urine was namelijk goed. Getver.... Weten jullie hoe zoiets gaat? Blijft er dan 1 van de ouders die 3 dagen bij of breng je hem en haal je hem na 3 dagen op? Details hoor ik namelijk pas vanmiddag.
Emma wat vervelend... Hoop dat er wat duidelijk wordt nu die helemaal wordt gecontroleerd... Maar ik denk dat je gewoon bij hem mag blijven hoor als je dat wil... Ouders mogen altijd bij hun kinderen blijven maar ze raden aan om gewoon naar huis te gaan en de volgende dag weer terug te komen... Maar als je hem niet alleen wil laten zeg je gewoon dat je bij hem wil blijven.... Heel veel succes...
@ stephanie hoe voel je je nu? want jij bent de eerste die mag gaan testen... Ik moet nog 7 dagen wachten maar voel helemaal niks heb echt gewoon nergens last van dus denk dat ik de volgende ronde ik kan...
Hoi meiden! Goh Emma, wat een naar bericht zeg. Ga er wel vanuit dat je bij hem mag blijven. Arm kind! Sterkte iig! Ik voel me grieperig. Vanochtend gewerkt, belde ze net of ik ook vanavond wilde... nou mooi niet dus! Verder geen last, ja misselijk met vlagen, maar zie hierboven. Zal de griep zijn. Lekker weertje he! En wij zitten weer achter de computer Verslavend zo'n forum.
NOD dag: Danabelle: 6 okt Stephanie: 10 okt Shay: 13 okt Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Emma: 20 okt Debbie: Danabelle ik heb je op rood gezet
Ja erg he maar ik moet zeggen hier is echt geen lekker weer gewoon van dat grijze weer bah... Ik voel dus ook niks dus ik heb zoeits van nou dan zal het wel niet zo zijn want je zou toch iets moeten voelen... Ik twijfel of het me moeder vandaag ga vertellen... Me vriend wil het liefst dat niemand het weet maar vindt het moeilijk om het voor me moeder te verbergen en me moeder weet altijd alles van mij dus ja...
@ Emma, wat rot dat je zoontje naar het ziekenhuis moet! Maar misschien kunnen ze er zo wel achter komen wat er aan de hand is, al blijft het nooit leuk dat hij drie dagen niet thuis is natuurlijk. @ Stephanie24, mijn nieuwe NOD zou 4 november moeten zijn.. Ik ben ook grieperig, bah.
Emma wat vervelend zeg! Als het goed is mag je er idd bij blijven. Mijn schoonzus mocht dat namelijk wel, maar ik weet niet of het ook verschil maakt per ziekenhuis. Sterkte meid ik zal voor jullie duimen! Voor de grieperige meiden: heel veel beterschap!
@all: Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes. De kinderarts belde vanmiddag weer en zei dat hij in elk geval tot vrijdag moet blijven. Het weekend mag hij evt. naar huis, maar maandag moet hij wellicht weer komen. Er mag 1 ouder blijven slapen, wel fijn. Maar het lijkt me best vervelend om daar te moeten slapen. Ik slaap al zo slecht.... Maar goed. We komen zo ws. wel achter de oorzaak. Ze gaan bloed prikken, urine nogmaals checken, 24-uurs vochtbalans en echo van de nieren etc. Ben dus ws. voorlopig even niet op het forum Maar probeer jullie wel op de hoogte te houden. Hmm. Wel weer veel stress deze maand zeg....niet zo gunstig! Veel beterschap aan de grieperigen onder ons! Vroeg naar bed maar! Groetjes, Emma
NOD dag: Stephanie: 10 okt Shay: 13 okt Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Emma: 20 okt Danabelle: 4 nov Debbie: Danabelle, ik heb je even aangepast oke?
NOD dag: Danabelle: 6 okt Stephanie: 10 okt Shay: 13 okt Happybest: 15 okt Puzzcat: 15 okt Emma: 20 okt Debbie: Danabelle: 4 nov
Succes emma en als je de tijd hebt hou je ons op de hoogte he... Ik heb het vandaag toch maar aan me moeder verteld... Reactie: Alsof ik dat nog niet wist ik ben je moeder hoor moeders voelen dat soort dingen gewoon aan...
Dankje wel! Vind het ook wel fijn om ff van me af te schrijven... Goh, dat je moeder het gemerkt heeft, je kunt ook niks voor ze verborgen houden
Hoi! Shay, wat grappig dat je moeder het al wist! Moeders weten altijd alles En Emma, ik wens je bij deze vast veel sterkte en als je kans ziet horen we natuurlijk graag hoe het met je mannetje is. Ik ga even kijken hoe mooi paars m'n muurtje wordt!
Dank je Stephanie! @Shay; moed houden hoor, ook al voel je niks! Het zegt niet altijd wat! Liefs, Emma
Tja ik weet ook niet wat dat is met moeders... En nee hoor emma geef de moed niet op maar ja als je zo leest iedereen heeft klachten enz maar ik heb nergens last van dus vandaar... liefs