Hey HappyBest! Fijn dat je er ook weer bent. Heb je een leuke midweek gehad? @ Shay: Leuk dat je al wat begint te zien! Ik kijk iedere dag in de spiegel maar zie geloof ik nog geen verandering. Fijn dat je vandaag wat beter hebt gevoeld. En nu zo door blijven gaan! Hier nog geen misselijkheid. Ook het afbouwen gaat goed. Heb alleen last van schokjes in mijn zenuwstelsel. Met name als ik loop. Verder nog geen terugval ervaren. Vandaag heb ik een dosis overgeslagen. Komende week 2 dagen wel en 1 dag niet en als dat goed gaat paar dagen om de dag en dan helemaal stoppen. Gisteren hebben we het nieuws aan mijn broer en schoonzus verteld. Was erg ontroerend. Voor het eerst dat ik er zelf om moest huilen. Maar a, wat wil je als je grote broer en vader het niet droog houden . Was erg leuk, we aten bij mijn ouders met z'n allen. Tegen het einde van het eten heb ik bij mijn broers dochtertje van 2 een slabbetje omgedaan met een stille hint. Het duurde even voordat mijn broer het zag. Hij keek, en keek nog een keer en zei: oh ja joh, is dat zo? Ik heb foto's van het gebeuren in mijn album. x Cyn
Dank je Chapri, dat geld natuurlijk ook vanuit hier voor jou ! Malleboe, het was echt heerlijk. Even met manlief samen weg na toch best wel een zwaar jaar. Wat ontzettend leuk en fijn dat je familie zo lief reageerden. Superleuk die foto's, dat is een leuke herinnering. En voor ons ook, want zo krijgen wij een gezicht bij de naam ! Oja, wat een ontzettend mooi en ontroerend gedicht heb je geschreven. Knap hoor, dat je het zo verwoorden kan ! Liefs
Malleboe, wat leuk zo dat slabbetje zeg! en wel bijzonder als ze zo reageren he...dat zie je niet vaak mannen die huilen, dan begin ik zelf ook zo! Danabelle, dat van die arbo arts dat moet te veranderen zijn, wat suf hee qua tijdstip en afstand...soms lijkt het net of ze nergens nadenken. maar ik neem aan dat als je belt dat dat geen probleem moet zijn. Welkom terug happybest! ik zag op tv al ware skioorden in het zuiden des lands, wat een mazzel dat jullie net nu daar waren! Groetjes, Dai
Ik heb nog niet alles bijgelezen, ben lekker veel wezen schaatsten de afgelopen weken. Gisteren wel helaas de al weer doorgebroken. Het goede nieuws is dat ik nu weer terug ben op een nette cyclus van 28 dagen. Maar ik ben wel behoorlijk teleurgesteld. ik dacht echt de klussen in de kerstvakantie goed resultaat op zou leveren. Nieuwe NOD: 7 februari. Ik ga nu proberen zoveel mogelijk bij te lezen...
@malleboe, wat een leuk gedichtje ... en later, mooi tafereel met dat slabbetje. @shay: wat fijn dat je medicijnen mag krijgen. Ik hoop echt dat je daardoor wat beter gaat voelen. @ricmar: welkom op dit forum testen: ik heb ze van matcare (9 voor de prijs van 6) en zet mijn test datum liever een paar dagen na NOD. Nu dus niet nodig gehad: was voor NOD toch al OD. ook wij zijn stiekem soms al bezig met namen verzinnen (ik vooral). Maar aangezien er in mijn vriendinnen groep ook al een aantal zwanger zijn, ben ik ook wel benieuwd waar zij mee zullen komen... @ happybest: balen dat je zoveel onstekingen hebt zeg. Wij gaan nu eten, Groetjes
Nou zeg ik blijf klagen hoor... Heb ik eindelijk meds gekregen... Ten eerste lijkt het niet te helpen en ten tweede zit er een leuke bijwerking bij... Naar de wc rennen... Komt het er van boven niet uit dan wel van onder... Maar ik blijf hoopvol en ga het nu nog een keer proberen mocht het dan niet helpen en de bijwerkingen blijven... Stop ik daar ook weer mee... Toch heb ik iets gevonden wat lijkt te helpen... COLA heerlijk... Wist niet wat me overkwam vandaag toen ik wat cola dronk voelde me een stuk beter... Helaas mag je daar ook niet te veel van drinken maar toch... Het begin van de muurschildering is er... Hij is er helemaal druk mee... Wel schattig hoor... Voor de rest eigenlijk niks spannends mee gemaakt... Wil zo graag schaatsen maar ja dat mag ik weer niet... Helaas... Jullie nog iets leuks gedaan dit weekend? De meiden die wachten op de nod... Weer een dagje verder op de wachtbank... Ik duim voor jullie..
@Dai, ja dat was echt super. Dat hebben we idd erg getroffen. Ben ik toch nog eens op wintersport geweest haha ! Hoe gaat het met jou? @Sanneke. Oh wat vervelend zeg ! Ik heb nog wel zo [-o< [-o< dat wij ons nu konden aansluiten bij het roze lijstje! @Shay, wat vervelend dat het niet helpt. Jij hebt ook veel pech met de bijwerkingen ! Wat leuk dat je vriend/man een muurschildering maakt, ben erg benieuwd.
Hoi meiden, Heb een beetje terug gelezen, wat fijn dat het met de meeste goed gaat. Hier gaat het ook heel erg goed. Ik voel me fantastisch. We zijn niet meer met een kleine bezig, maar dat komt misschien over een half jaartje weer. Wegens omstandigheden ga ik thuis mijn eigen salon beginnen en daar voel ik me super goed bij. Met een kleintje zijn we niet meer heel erg mee bezig, vooral na alles wat we hebben meegemaakt, is dit voor ons beide het beste. Een hele dikke knuffel en ik hou het hier zeker in de gaten. Liefs!
Wat super Deebie, dat je een eigen salon gaat beginnen! Wat doe je ook alweer voor werk? Ik ben heel blij dat je je zo goed voelt, dan heb je de juiste keuze gemaakt. Heel veel succes en laat je weten hoe het gaat? Liefs
NOD Happybest: 14 jan Charpi: 19 jan Hope 1982: 28 jan Sanneke: 7 feb Zwanger: Stephanie 18-06-2009 Shay 20-07-2009 Annemarie 26-07-2009 Emma 28-07-2009 Sunshine 01-08-2009 Danabelle 06-08-2009 Daiquiri 16-08-2009 Malleboe 06-09-2009 Afspraken: 13-01: Happybest reumatoloog voor prednisonspuiten en oogarts 15-01: Daiquiri 1e intake + echo 16-01: Daiquiri reumatoloog 29-01: Malleboe 1e afspraak VK + termijn echo 02-02: Sanneke reumatoloog 16-02: Emma gyn
Weer even het lijstje erbij gepakt... Happy nog 3 hele dagen wachten... emma en stephanie zijn jullie er ook nog? hoe is het met jullie? liefs
Happybest, het gaat nu toch echt dichterbij komen je NOD, mijn duimen draaien op volle toeren.... en ook naar de reumatoloog zie ik, is dat een erg pijnlijke aangelegenheid die spuiten? Deebie, fijn dat je je zo goed voelt.... een eigen salon beginnen is niet niks, zal een spannende tijd voor je zijn. Shay, wat vervelend zeg dat je meds niet echt aanslaan, sterker nog dat de bijwerkingen het alleen maar erger maken... ik hoop op een snelle verbetering meis.... al lijkt cola je een beetje te helpen, lekker drinken zou ik zeggen.... Sanneke, wat jammer zeg dat je ongi bent geworden, kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld was ook al was je cyclus nu mooi 28 dagen.... zet m op in deze volgende ronde meid! Malleboe, wat heerlijk meid dat je broer zo lief reageerde toen je het vertelde.... ik vind de manier trouwens super leuk gekozen! Fijn ook dat het afbouwen goed gaat met de meds.... hopelijk zet dat zich zo door! Hier gaat alles goed, de eerste zenuwtjes beginnen te komen, ook al denk ik echt dat het niet raak is, toch ga je denken van stel nou dat.... Ik heb ook mezelf laten pendelen en tot nu toe heb ik 2x feb, 1x maart en 1x juni teruggekregen, toch leuk.... al sterkt het me ook in mijn geloof dat het deze maand niet raak is.... maar we zullen moeten afwachten, tot nu toe totaal nergens last van....
Erg he charpi die wachtbank... Maar je moet maar zo denken iedereen die hier zwanger is heeft ook op die wachtbank gezeten... En wat duurde dat soms lang... Gelukkig heb ik er maar 2 keer gezeten haha... Toevallig zaten wij er allemaal samen en 1 voor 1 kwam er weer een zwangere bij... Ik heb me toen ook laten pendelen geloof er nog steeds niet veel van maar bij mij klopte de maand wel alleen het geslacht weet ik nog niet... Ondertussen boekt iedereen vakantie voor de zomer... En iedereen die vraagt wanneer ben je uitgerekend... Dan zeg ik Juli... En iedereen zegt oh nee precies in de zomer verschrikkelijk zeg... Ben blij als die kleine er is en ik lekker in het zonnetje met hem/haar kan gaan wandelen terwijl iedereen weer moeten werken... Gister was er een vriend van ons met ze kleine is nu 1 jaar... Aan het kruipen en lachen doet ze... Me vriend is helemaal nieuwsgierig waar is dit voor en dat voor... Dan zeggen ze dat mannen soms koudwatervrees hebben nou deze niet hoor... Helemaal in ze element nu die met die babykamer bezig is en is van alles aan het opzoeken heel schattig...
@ shay, erg joh dat wachten. Ik denk telkens de ongie komt eraan. Durf bijna niet naar de wc, erg hè. oja dat zou ik nog vragen, wat voor muurschildering maakt je vriend. Ik vindt het zo leuk dat hij dat doet. @chapri, wachten is erg hè, zoals je in mijn onderschrift kunt zien, ben ik bijna exper op het wachtbankje haha. Ik hoop dat ik er gauw af mag want het went nooit. Wat betreft de spuiten, fijn is het niet maar het is altijd beter dan de pijn van nu (als het aanslaat tenminste).
Joh Happybest ik had helemaal niet in de gaten dat je al zo lang bezig bent.... kom ik aan in mijn eerste maand.... ik gun het jou van harte meid, laat het bij jou maar raak zijn, ik wacht nog wel even wat langer... alsof ik er ook maar iets aan zou kunnen doen.... Ik hoop dat die spuit je snel wat pijnverlichting geeft! Shay, leuk joh dat je vriend helemaal in de babydingen zit! Hij is er zo te horen helemaal klaar voor.... en mij zou het helemaal niet uitmaken wanneer ik uitgerekend ben, en in de zomer is toch ook best fijn niet.... je kan tenminste lekker met je kleintje naar buiten toe....
Hai Shay! Ben er nog! Ben vrijdag en zaterdag weer volle dagen op 'school' geweest voor mijn studie acupunctuur en zaterdag werden Mick en mijn man erg ziek (overgeven, buikgriep). Was wel sneu, want mijn man was ook nog jarig. Gelukkig gaat het met hem alweer beter, maar met Mick gaat het nog niet zo goed, die houdt maar hoge koorts. Hij is ook erg jengelig en de nachten zijn erg kort, wel vermoeiend dus. Overmorgen wordt mijn man geopereerd aan zijn keel, wat ook een behoorlijke nasleep schijnt te hebben, dus ik vrees dat ik niet veel hier kan zijn. Beetje ziekenboeg hier dus! Gelukkig voel ik mezelf wel goed! De misselijkheid begint ook echt te verdwijnen. Ik zal proberen nog wat terug te lezen van wat ik allemaal gemist heb! In elk geval dikke knuffels voor jullie allemaal meiden! Emma
Ik lees net dat jij, Shay, ook aan de cola bent? Ik ook! Ws. voel ik me daarom zo goed! Tsja schijnt ook caffeine in te zitten he, moeten we maar mee oppassen.....
Moet zeggen heb vandaag echt een goeie dag... Heb het gevoel dat ik veel meer energie heb.... Zou het dan eindelijk zover zijn dat ik naar me roze wolk mag gaan klimmen... * rent ondertussen het hele huis door want er is geen cola meer * Emma sterkte meid... morgen je 12 weken grens bereikt... Wordt je al dik? Happy ik zal eens even een foto van het plaatje in me album zetten dan kan je het zien... Vanavond gaat meneer weer verder met ze project... So cute... En even een vraagje over die prednisolon spuiten krijg je dan ook een hoge dosis of valt het mee? Het is zo een paardenmiddel me hele botten zijn er slecht van geworden en ik werd er dik van niet normaal... Maar ja dat is misschien weer heel anders omdat ik het gewoon dagelijks in moest nemen.. Ik ga nu me plaatje erin zetten... groetjes
Wow Shay, je hebt niet het makkelijkste uitgekozen om er een muurschildering van te maken, maar wel een lieverdje hoor! Emma, sterkte in de ziekenboeg, begrijpelijk dat je hier wat minder zal zijn....